Jak rozwijać swój kanał YouTube, oddając subskrybentom 1682426921 jak rozwijac swoj kanal youtube oddajac subskrybentom

Jak rozwijać swój kanał YouTube, oddając subskrybentom

Jak rozwijać swój kanał YouTube, oddając subskrybentom Jak rozwijac swoj kanal youtube oddajac subskrybentom

Ten rok – i jaki to był długi, żmudny rok – wreszcie dobiega końca. Dla wielu twórców YouTube rok 2020 był nieustanną harówką, która jeszcze się nie ustabilizowała. W czasie pandemii COVID-19 twórcy wideo nieustannie dostarczali światu rozrywkę podczas blokad i kwarantann – a niektórzy nadal tworzą w niesamowitych cenach.

Jeśli jesteś jednym z tysięcy oczekujących odpoczynku na koniec roku, poświęć czas, którego potrzebujesz. Ale zanim odejdziesz, nie zapomnij odwdzięczyć się swoim lojalnym widzom w YouTube. To osoby, które zapewniły Ci mnóstwo wyświetleń w 2020 roku i najgłośniej mówią o Twoich treściach.

W te święta poinformuj swoich subskrybentów, że chociaż w YouTube są miliony filmów do obejrzenia, cieszysz się, że wybrali Twój. Ponieważ wszystkie komentarze, dodatkowy czas oglądania, a nawet okazjonalny superczat to nie tylko osiągnięcia, które należy przeanalizować. To działania prawdziwych ludzi, którzy wierzą w swojego ulubionego twórcę – czyli Ciebie.

Gotowy, aby okazać swoją wdzięczność w tym sezonie? Zaledwie czterema aktami dobroci możesz zachwycić wiernych widzów i jednocześnie przyciągnąć nowych.

1. Zrób prezent podczas następnej transmisji na żywo

Prezenty w ramach transmisji na żywo to świetny sposób na zachwycenie widzów. Prezenty są zwykle pozytywnie odbierane, a wręczanie ich za pośrednictwem transmisji wideo na żywo jest ekscytujące.

To, co zdecydujesz się rozdać, będzie zależeć od odbiorców. Jeśli prowadzisz kanał o urodzie, możesz zdecydować się na podarowanie zestawu do makijażu trzem szczęśliwym subskrybentom. A może masz kanał biznesowy i chcesz udostępniać roczne planery widzom zorientowanym na cel.

Bez względu na to, co zdecydujesz się przekazać, upewnij się, że jest to wartościowe dla odbiorców. W ten sposób Twoi widzowie z niecierpliwością wyczekują transmisji na żywo, a szczęśliwi zwycięzcy naprawdę docenią prezent. Chodzi o promocję i budowanie oczekiwania na wielki moment.

Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób transmisje na żywo mogą przynieść korzyści Twojemu kanałowi, przeczytaj naszego bloga „Jak zarobić ponad 100 USD w YouTube w mniej niż godzinę”. Przekonasz się, że energetyczna transmisja na żywo (bez gratisów) może przyciągnąć tysiące natychmiastowych wyświetleń oraz przychody z darowizn zwanych superczatami.

Pomyśl tylko: jeśli wideo na żywo jest potężne bez prezentów, wyobraź sobie, co może zdziałać obietnica prezentu.

2. Daj swoim widzom światło dzienne dzięki kampanii „Udostępnij za udostępnij”.

Żądania Sub4Sub są bardziej irytujące. Ale co by było, gdybyś zamienił tę spamerską praktykę w coś uczciwego i trwałego, co działa jak bezpłatna reklama? Miałbyś wtedy tajną broń zwaną „udostępnij za udostępnienie”, strategię wzajemnej promocji, którą stosuje niewielu twórców.

Oto jak to działa.

W następnym filmie zachęć widzów do zrobienia zrzutu ekranu/ekranu ulubionego momentu z aktualnie oglądanego filmu. Poproś ich o udostępnienie zdjęć i filmów na innej platformie (takiej jak Instagram) i oznacz swój profil w swoim poście. Instagram powiadomi Cię o wszystkich tagach i możesz łatwo ponownie opublikować treści fanów w swoich Instagram Stories.

Jeśli uda Ci się skłonić nawet 10% subskrybentów do reklamowania Twoich treści na innej platformie, przyniesie to korzyść Twojemu kanałowi. Przedstawią Ciebie i Twoje treści potencjalnym subskrybentom, co jest łatwym sposobem na zwiększenie widoczności.

Oczywiście Twoi subskrybenci też zyskają coś cennego. Superfanom, którzy najgłośniej mówią o Twoich treściach, spodoba się pomysł wyróżnienia ich w mediach społecznościowych.

Nie jestem pewien, kto jest pomysłodawcą udostępnij za udostępnij, ale po raz pierwszy zobaczyłem kampanię na kanale o nazwie Dla XNatalie. Jeśli jest to dobre rozwiązanie dla odbiorców, spróbuj.

3. Zaznacz najlepszych komentatorów na początku swoich filmów

W każdym filmie możesz łatwo nagrodzić widzów, wykrzykując ich komentarze. Po wprowadzeniu wideo i przed głównym tematem poświęć kilka chwil na wyróżnienie zrzutów ekranu z zabawnymi lub podnoszącymi na duchu komentarzami.

Zrobienie tego na samym początku filmu jest pomocne, ponieważ przyciągniesz całą uwagę widzów. A jeśli masz rosnącą liczbę najlepszych komentatorów, istnieje duża szansa, że ​​będą uważnie słuchać, aby usłyszeć swoje nazwisko.

Potrzebujesz pomocy w zidentyfikowaniu najlepszych komentatorów? Przeczytaj ten krótki przewodnik lub obejrzyj poniższy film, aby uzyskać więcej informacji:

Jak więc ta strategia pomaga rozwijać kanał YouTube? Cóż, jeśli stale podkreślasz najlepsze komentarze, zachęcisz więcej widzów do umieszczania publicznych notatek pod Twoimi filmami. Im więcej komentarzy otrzymasz, tym więcej możliwości będziesz mieć odpowiedzieć na nie i nawiąż kontakt z publicznością.

Stamtąd możesz zbudować sekcję komentarzy, której nie można się oprzeć. Nowo przybyli będą bardziej skłonni dołączyć do Twojej społeczności, jeśli pod Twoimi treściami zobaczą uwagi wspierające, zabawne dowcipy i interesujące wątki dyskusji.

4. Stwórz film, o który prosili Twoi widzowie

Znasz ten. To pomysł na film, który zawsze widzisz w komentarzach, ale nie znalazłeś czasu na filmowanie w tym roku. Jeśli to dobry pomysł, który nie narusza Wytycznych dla społeczności YouTube, dlaczego nie zaskoczyć swoich odbiorców, przesyłając ten film specjalnie dla nich?

Jest to akt dobrej woli, więc wypłata może nie być natychmiast wymierna. Nie ma gwarancji, że filmy, o które prosili fani, staną się wirusowe lub przyciągną więcej subskrybentów.

Jednak uwzględnianie opinii i pomysłów widzów jest ujmujące. Możesz uzyskać dodatni zwrot z tej inwestycji, który przejawia się na kilka sposobów:

  • Wzmocnienie więzi, którą stworzyłeś z widzami
  • Utrzymanie lojalności subskrybentów
  • Udowodnij swoje oddanie potencjalnym subskrybentom

Jako twórca YouTube nadal musisz decydować, które filmy pasują do Twojego kanału i strategii dotyczącej treści. Ale zawsze zwracanie uwagi na odbiorców i uwzględnianie ich w podejmowaniu decyzji, gdy tylko jest to możliwe, nigdy nie zaszkodzi.

Twoi subskrybenci oglądają Twój kanał, ponieważ podobają im się Twoje treści. Czasami jednak sprawienie, by widzowie czuli się widziani i słyszani, jest tak samo cenne, jak tworzenie filmów, które uzyskują tysiące wyświetleń. Niezależnie od tego, czy jest to coś o wartości pieniężnej, czy nawet ustne podziękowanie, nie zapomnij oddać w tym sezonie.

Podobne wpisy