Jak uzyskac weryfikacje na Instagramie styczen 2021 r

Jak uzyskać weryfikację na Instagramie (styczeń 2021 r.)

Naśladownictwo może być najszczerszą formą pochlebstwa, ale to nie daje nikomu prawa do podszywania się pod innych w mediach społecznościowych. Podczas gdy celebryci są najbardziej narażeni na fałszywe przedstawienie w ten sposób, reszta z nas również może być zagrożona. Dlatego rośnie poparcie dla Instagrama, aby rozszerzyć swój program weryfikacji poza najbardziej znanych użytkowników.

Jak uzyskać weryfikację na Instagramie (styczeń 2021 r.)

Przez dłuższy czas Instagram zdecydowanie sprzeciwiał się weryfikacji kont niebędących celebrytami i kont innych niż marki. Jednak pod koniec sierpnia 2018 r. Instagram otworzył proces weryfikacji dla reszty z nas – teoretycznie.

Składanie wniosku o weryfikację

Każdy może stosować dla weryfikacji. Rozpoczęcie procesu jest proste. Aby złożyć wniosek o weryfikację, wykonaj poniższe czynności:

Krok 1

Otwórz aplikację Instagram i dotknij profilu w prawym dolnym rogu

IMG DFBEBF529A15 1

Krok 2

Kliknij trzy poziome linie w prawym górnym menu i dotknij „Ustawienia

IMG FB9AFEA89407 1

Krok 3

Przewiń w dół i dotknij „Konto

IMG DB23EF997D03 1

Krok 4

Przewiń jeszcze raz w dół i dotknij „Poproś o weryfikację

IMG 7D489C0EC320 1

Krok 5

Wypełnij formularz i kliknij ’Wysłać’ na dnie

IMG 877BE3AF1BC3 1

Będziesz musiał dostarczyć Instagramowi zdjęcia swojego dowodu osobistego i innych dokumentów (rachunków za media itp.), aby mogli je sprawdzić i zweryfikować.

Możesz także wybrać, jakim typem konta jesteś, od wiadomości po influencera, dostępnych jest kilka opcji, dotknij tej, która jest najbliższa Twojemu. Następnie wszystko, co musisz zrobić, to czekać! Proces ten może potrwać do 30 dni, ale jeśli zostaniesz odrzucony, możesz ponownie złożyć wniosek.

Jednak wciąż jest pewien haczyk.

Połów

Haczyk polega na tym, że chociaż każdy może się zgłosić, standardy nie wydają się tak naprawdę zmieniać. Instagram nadal mówi, że konta muszą być godne uwagi i definiuje to jako reprezentowanie konta „dobrze znana, często wyszukiwana osoba, marka lub podmiot. Sprawdzamy konta, które pojawiają się w wielu źródłach wiadomości i nie traktujemy płatnych ani promocyjnych treści jako źródeł do sprawdzenia”.

Więc jeśli jesteś Znany z Instagramamożesz zostać zweryfikowany… ale jeśli masz 16 obserwujących, a troje z nich to Twoje rodzeństwo, prawdopodobnie nadal nie masz szczęścia.

Istnieją inne sposoby weryfikacji na Instagramie, ale żaden z nich nie jest gwarantowany. Zanim jednak do nich przejdziemy, warto zadać sobie ważne pytanie…

How to get verified on Instagram2

Czy potrzebujesz weryfikacji na Instagramie?

Być może zastanawiasz się, czy w ogóle potrzebujesz weryfikacji. Niebieski haczyk nie prowadzi do ekskluzywnych klubów, nie daje zniżek na produkty i nie zwiększa atrakcyjności w oczach płci przeciwnej. Więc po co się męczyć?

Jedyną prawdziwą korzyścią z weryfikacji na Instagramie jest prowadzenie firmy i wykorzystywanie sieci do celów marketingowych. Zatem bycie zweryfikowanym członkiem daje Twojej wiadomości nieco większą wiarygodność niż w innym przypadku.

Jednak do czasu, gdy Instagram uzna cię za weryfikację, i tak musisz mieć setki tysięcy obserwujących, więc już nie potrzebujesz weryfikacji. Jeśli poważnie traktujesz marketing w mediach społecznościowych, weryfikacja może nieco zwiększyć wagę Twoich kampanii.

Pomaga to również w inny sposób, gdy zdobędziesz wielu obserwujących, zauważysz, że inne konta pojawiają się, aby cię naśladować i spamować twoich lojalnych obserwujących. Niebieski znacznik wyboru daje fanom coś, czego mogą szukać i upewnia się, że to Ty, a nie ktoś, kto się pod Ciebie podszywa.

How to get verified on Instagram3

Zweryfikuj się na Instagramie

Aby zostać zweryfikowanym na Instagramie, możesz kupić zweryfikowane konto ze źródła – lub możesz zrobić to na własnej skórze. Jak wspomniano powyżej, nic nie jest tutaj gwarantowane, a dokładne wymagania zweryfikowanego konta są tajemnicą, którą wie na pewno tylko Instagram.

Zaletą jest to, że cała Twoja praca przyniesie korzyści Twoim wysiłkom marketingowym na Instagramie, niezależnie od tego, czy zostaniesz zweryfikowany, czy nie.

Trudna droga to działania marketingowe w mediach społecznościowych. Są powolni i metodyczni, ale stopniowo przyniosą ci autorytet w swojej niszy, a następnie naśladowców.

Zarabianie na weryfikacji na Instagramie Trudna droga: Nie zaczynaj od Instagrama

Podczas gdy gra końcowa to weryfikacja na Instagramie, możesz zacząć od całkowitego zignorowania sieci. Jeśli możesz stworzyć obecność w mediach społecznościowych, z którą sam Instagram będzie chciał być powiązany, być może uda ci się ominąć tradycyjne metody weryfikacji. Czasami może to spowodować, że Instagram zaoferuje Ci weryfikację, zamiast prosić o nią.

Typowa kampania marketingowa w mediach społecznościowych przyjrzyłaby się Twojej marce, jej ofercie, jej rynkowi docelowemu, a następnie wybrała stamtąd najbardziej prawdopodobne sieci społecznościowe.

Zastanów się, kim są Twoi główni klienci i z jakich portali społecznościowych będą najczęściej korzystać. Utwórz profil na każdym z nich i uczyń je tak pełnymi i atrakcyjnymi, jak tylko możesz. Następnie zacznij publikować coś naprawdę przydatnego raz dziennie. Kampania marketingowa w mediach społecznościowych jest zwykle podzielona na trzy lub sześć miesięcy. Zaplanuj posty i treści na trzy miesiące, połącz swoje konta z firmowym blogiem i bądź cierpliwy.

Zbuduj obecność w Internecie

Chodzi o to, aby tworzyć naprawdę przydatne treści, z których Twoi odbiorcy czerpią korzyści. Jest to treść, która najprawdopodobniej odniesie sukces w dowolnej sieci społecznościowej i zaczyna tworzyć autorytet dla Twojej marki i potencjał, aby zostać zauważonym.

Gdy będziesz mieć treści z kilku miesięcy w innych sieciach społecznościowych, utwórz konto na Instagramie i połącz wszystko ze sobą. Dodaj dane swojej firmy i linki do swojej strony internetowej na swoim koncie na Instagramie. Staraj się być liderem w tym, co publikujesz, a nie obserwatorem. Im więcej wysokiej jakości treści tam umieścisz, tym bardziej prawdopodobne będzie, że będziesz postrzegany jako ktoś, kto przyciągnie inne osoby na Instagram. To jest klucz do weryfikacji.

Gdy zostaniesz zauważony w innych sieciach, narzędzia analityczne na Instagramie mogą oznaczyć Cię jako osobę interesującą ich sieć. To jest to, do czego powinieneś dążyć. Budując swoją reputację, łącz się z innymi influencerami i bądź użyteczny online. Zaczniesz stawać się kimś, z kim ludzie chcą się łączyć. Może to znacznie zwiększyć Twoje szanse na uzyskanie zweryfikowanego statusu.

Weryfikacja na Instagramie nie jest gwarantowana, ale nie jest też niemożliwa. Chociaż zwykle nie jest to łatwe, może zwiększyć postrzeganie Twojej firmy. Jeśli masz czas i cierpliwość, zdecydowanie warto spróbować!

Podobne wpisy