Jak uzyskać więcej wyświetleń na szpulach na Instagramie Jak uzyskac wiecej wyswietlen na szpulach na instagramie

Jak uzyskać więcej wyświetleń na szpulach na Instagramie

Instagram Reels umożliwia tworzenie montażu wideo wszystkich ulubionych momentów z Instagrama. Jest to szybkie i łatwe i nie ma ograniczeń co do liczby filmów, które możesz nagrać. Jest jednak jedno ograniczenie: wszystkie Rolki muszą mieć mniej niż 60 sekund. Oznacza to, że masz ograniczony czas, aby zaimponować widzom.

Jak uzyskać więcej wyświetleń na szpulach na Instagramie How to get more views on instagram reels

Jak uzyskać więcej wyświetleń na szpulach na Instagramie

Instagram Reels to nowa funkcja, która pozwala szybko i łatwo tworzyć krótkie filmy za pomocą telefonu. Podobnie jak podczas oglądania pokazów slajdów na Instagramie, inni użytkownicy mogą przeglądać klipy wideo swoich ulubionych chwil. Wszystko polega na wykorzystaniu tego, co masz do opowiedzenia swojej historii, niezależnie od tego, czy są to zdjęcia, filmy, muzyka czy lektor. Instagram Reels jest doskonały, gdy chcesz pochwalić się swoimi najlepszymi momentami, ale nie masz czasu ani energii, aby złożyć cały film.

Z ponad miliardem aktywnych użytkowników miesięcznie, Instagram ma potencjał, aby rozwinąć Twój produkt lub karierę o marżę trudno osiągalną na innych platformach mediów społecznościowych. Nic więc dziwnego, że ludzie próbują dowiedzieć się, jak uzyskać więcej wyświetleń na swoich kontach na Instagramie. Niezależnie od tego, czy chcesz promować nowy produkt, czy po prostu rozpowszechniać wiedzę o swojej marce, istnieją pewne kroki, które możesz podjąć, aby uzyskać więcej wyświetleń na swoich szpulach na Instagramie.

Zanurzmy się i zobaczmy, co musisz zrobić.

1. Wykorzystaj w pełni natywne narzędzia Reels

Instagram Reels są wyposażone w narzędzia, które pomogą Ci w szybkim, ale skutecznym zmontowaniu filmu, który najlepiej reprezentuje Twoją markę. Należą do nich filtry, naklejki, efekty wizualne i narzędzia do edycji muzyki. Możesz na przykład użyć filtrów, aby zmienić ogólną paletę kolorów, zmniejszyć kontrast i zmniejszyć intensywność cieni i światła.

Ulepszanie Reels za pomocą narzędzi dostępnych w aplikacji pomaga również algorytmom Instagramu lepiej oceniać Twoje treści. Tajemnicą poliszynela jest to, że za każdym razem, gdy Instagram wypuszcza nową funkcję, zwiększa widoczność użytkowników, którzy często korzystają z tego narzędzia. Dlatego, aby tworzyć filmy, które naprawdę robią wrażenie, ważne jest, aby w jak największym stopniu korzystać z narzędzi do edycji w aplikacji i oszczędnie korzystać z zasobów zewnętrznych.

2. Spraw, aby początek był chwytliwy i kuszący

Aby uzyskać więcej wyświetleń, potrzebujesz atrakcyjnego chwytaka początkowego, który natychmiast przykuwa uwagę widza. Początek filmu powinien być najciekawszą częścią. Może to być śmiech, modny cytat lub migająca naklejka na dole filmu. Możesz nawet zwrócić uwagę na problem, który jest obecnie popularny w mediach społecznościowych. Celem jest zapewnienie widzom pewnego rodzaju „haczyka”, który pozwoli im zainwestować.

Zapadający w pamięć początek zwykle zachęca do ponownego oglądania, ponieważ podświadomie przenosi widzów z powrotem do momentu, w którym po raz pierwszy obejrzeli Reel.

3. Hashtag ma moc

Hashtagi działają podobnie jak słowa kluczowe w SEO. Pozwalają znaleźć Twoje Rolki w większej, bardziej odpowiedniej skali. Na przykład możesz wyszukiwać hashtagi związane z Twoją dziedziną pracy, a następnie publikować treści, które odnoszą się konkretnie do tych tematów.

Hashtagi mogą pomóc zwiększyć liczbę wyświetleń, tworząc przeszukiwalne archiwum filmów, które pozostają na Instagramie przez czas nieokreślony. Pomagają również stworzyć bardziej autentyczną społeczność mediów społecznościowych, w której inni użytkownicy mogą poznać kontekst Twoich Reels.

4. Umieść wezwania do działania na swoich rolkach

Aby widzowie wracali po więcej, staraj się jak najczęściej dodawać wezwanie do działania (CTA) na końcu filmu. Podczas gdy już to robisz, ważne jest, aby sporządzić wezwanie do działania, które skieruje obserwujących na twoją ścieżkę, obiecując coś, co im się spodoba. W ten sposób jest bardziej prawdopodobne, że odkryją inne Rolki na Twoim koncie.

Teoria stojąca za CTA jest podstawową motywującą zasadą natury ludzkiej. Zgodnie z teorią, ludzie mają naturalne pragnienie nieograniczonego wzrostu i doskonalenia – ekonomicznego i intelektualnego. Korzystając z tej zasady, wezwanie do działania prosi widzów o podjęcie pewnego rodzaju afirmatywnej publicznej lub prywatnej akcji, która może poprawić ich życie w danym obszarze. Możesz na przykład użyć wezwania do działania, takiego jak „wypróbuj nasz najnowszy produkt już teraz”.

Dobrą praktyczną zasadą jest posiadanie jednego wezwania do działania na Instagram Reel, aby upewnić się, że cały film nie stanie się zbyt zagracony lub zagmatwany dla widza.

5. Miej spójny przekaz

Mimo że Twoje Reels na Instagramie polegają na dzieleniu się swoją perspektywą ze światem, ważne jest, aby ustawić ogólną perspektywę dla każdego posta, aby upewnić się, że Twoje treści są spójne. Załóżmy na przykład, że opowiadasz się za korzyściami płynącymi z weganizmu w jednym ze swoich filmów, ale w następnym filmie podaj szczegółowe instrukcje, jak urozmaicić prosciutto. W takim przypadku użytkownik, który odwiedził Twój profil po raz pierwszy, może natychmiast stracić zainteresowanie

6. Trzymaj się obrazu okładki jednego bębna

Ludziom łatwiej jest zidentyfikować treść oglądanych filmów, gdy we wszystkich filmach występuje spójne tło. Trzymanie się jednego zdjęcia okładki oznacza również, że widzowie przyzwyczają się do Twojej marki lub logo firmy, a zaufanie zacznie szybciej budować.

Reszta treści jest również ważna, ale nigdy nie należy zapominać, że pierwsze wrażenie zawsze będzie najsilniejsze. Upewnij się więc, że zdjęcie na okładce przedstawia wszystko, co chcesz, aby wyglądało na pierwszy rzut oka.

7. Dodaj napisy

Napisy są niezbędne dla Twoich Instagram Reels, jeśli chcesz, aby Twoje treści były dostępne dla osób, dla których nie jesteś native speakerem. Nie tylko pozwalają użytkownikom wyłączać lub ściszać dźwięk, ale mogą również poprawić pozycję Twoich treści na Instagramie. Ponadto dodanie napisów do Twoich filmów pozwala cieszyć się nimi wszystkim, niezależnie od tego, co robią i skąd oglądają.

Pliki z napisami powinny zawierać zarówno imię i nazwisko osoby mówiącej, jak i wypowiadany tekst. Dodanie kodowania kolorami może pomóc widzom rozróżnić mówców, jeśli przemawia więcej niż jedna osoba naraz. Co więcej, dodawanie napisów zwiększa wygodę użytkowników niedowidzących lub z zaburzeniami gojenia i pomaga im poczuć więź z Tobą i Twoim przesłaniem. Jednak ważne jest, aby nie zasłaniać kluczowych treści wizualnych napisami, które skłoniłyby ludzi do czytania, a nie patrzenia na to, co dzieje się na ekranie.

8. Pamiętaj, aby udostępnić swoje rolki do karmienia

Twój kanał to świetne narzędzie do zwiększania zaangażowania w Twoje Reels. Udostępniając swoje Instagram Reels to Feed, możesz zagwarantować, że Twoje treści zobaczą więcej widzów bez konieczności wydawania pieniędzy na funkcje promocyjne lub wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.

Aby udostępnić swoje Reels do kanału informacyjnego, musisz przełączyć suwak obok opcji „Udostępnij także do kanału informacyjnego” na stronie udostępniania Reels.

9. Reaguj na komentarze

Ważne jest, aby reagować na komentarze na swoich Reels, ponieważ chcesz, aby ludzie nadal lubili Twoje treści i rozmawiali z Tobą. Jeśli czują, że ignorujesz ich komentarze, mogą czuć się niedoceniani i nierozpoznani. Spowoduje to również brak energii emocjonalnej w komunikacji z innymi użytkownikami i doprowadzi do spadku zaangażowania.

10. Używaj popularnych dźwięków

Jeśli chcesz, aby Twoje Reels stały się wirusowe, powinieneś spróbować uwzględnić popularne dźwięki w swoich filmach. Algorytmy Instagrama zazwyczaj zapełniają kanał filmami z dźwiękiem, który cieszy się większym zainteresowaniem użytkowników. Jeśli tak się stanie, Twoje filmy prawdopodobnie uzyskają więcej wyświetleń i potencjalnie zyskają nowych obserwujących.

Pozwól swoim kołowrotkom chodzić

Instagram Reels doskonale nadaje się do promowania Twojej marki, wydarzenia lub produktu. To kopalnia złota, która powinna znaleźć się w arsenale brandingowym każdej firmy, ponieważ zwiększa zaangażowanie innych użytkowników. Funkcja ta idzie w parze z influencer marketingiem, ponieważ pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy wykazali zainteresowanie daną dziedziną, ale mogą jeszcze nie być przekonani do produktów lub usług danej marki.

Aby w pełni wykorzystać swoje Reels, upewnij się, że stworzysz coś, co ludzie od razu rozpoznają, nawet jeśli nie wiedzą, co jest napisane w tekście opisu.

Chcielibyśmy poznać strategie, których użyłeś, aby uzyskać więcej wyświetleń na Instagram Reels. Co się u Ciebie sprawdziło? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

Podobne wpisy