Marketing afiliacyjny 101: co to jest i jak zacząć 10472 bigcommerce social image generic facebook
|

Marketing afiliacyjny 101: co to jest i jak zacząć

Co by było, gdybyś mógł zarabiać pieniądze w dowolnym miejscu i czasie – nawet we śnie?

Marketing afiliacyjny opiera się na tej koncepcji.

Marketing afiliacyjny to proces, w którym partner zarabia prowizje za marketing produktów innej osoby lub firmy. Partnerzy znajdują produkt, który im się podoba, promują go i zarabiają prowizję od każdej sprzedaży. Linki partnerskie służą do śledzenia sprzedaży z jednej witryny do drugiej.

Marketing afiliacyjny 101: co to jest i jak zacząć Article image affiliate marketing social bigcommerce

Marketing afiliacyjny to doskonały sposób na generowanie przychodów online i zwiększanie sprzedaży. Nowy impuls w kierunku mniej tradycyjnych technik marketingowych był niezwykle korzystny zarówno dla marek, jak i marketingowców stowarzyszonych.

Wydatki na marketing afiliacyjny w Stanach Zjednoczonych wzrosły z 5,4 miliarda dolarów w 2017 roku do 8,2 miliarda dolarów w 2022 roku. Oznacza to, że jest mnóstwo miejsca dla każdego, kto chce dostać swój kawałek tortu.

Z tego przewodnika dla początkujących dowiesz się, jak rozpocząć działalność związaną z marketingiem afiliacyjnym i czego możesz się spodziewać.

Jak działa marketing afiliacyjny

Marketing afiliacyjny to sposób na wykorzystanie talentów wielu osób i stworzenie skuteczniejszej strategii. Pozwala również ofiarodawcom na otrzymywanie udziału w zyskach. Do wykonania tej pracy wymagane są trzy strony:

  1. Sprzedawcy i twórcy produktów.
  2. Partner lub reklamodawca
  3. Konsument.

Przyjrzyjmy się złożonym relacjom między tymi trzema stronami, aby upewnić się, że marketing afiliacyjny jest udanym przedsięwzięciem:

Sprzedawcy i twórcy produktów.

Sprzedawca jest jednoosobowym przedsiębiorcą, małą firmą lub dużą korporacją. To sprzedawca, twórca produktu lub sprzedawca detaliczny, który ma produkt na sprzedaż. Produktem może być przedmiot, taki jak artykuły gospodarstwa domowego lub usługa, taka jak tutoriale makijażu.

Sprzedawca, znany również jako marka, nie musi być aktywnie zaangażowany w działania marketingowe. Mogą jednak być reklamodawcami i korzystać z podziału przychodów związanego z marketingiem afiliacyjnym.

Sprzedawca może być firmą e-commerce, która stosuje model dropshipping i chce dotrzeć do nowych odbiorców, płacąc stronom stowarzyszonym za promowanie swoich produktów. Lub sprzedawcą może być firma SaaS, która wykorzystuje podmioty stowarzyszone do sprzedaży swojego oprogramowania marketingowego.

Partner lub wydawca

Partnerzy, znani również jako wydawcy, to osoby lub firmy, które sprzedają produkt sprzedawcy w sposób atrakcyjny dla potencjalnych klientów. Partner przekona konsumentów, że produkt jest dla nich korzystny lub wartościowy i zachęci ich do zakupu. Partnerzy otrzymują procent przychodów ze sprzedaży, jeśli konsument kupi produkt.

Partnerzy zwykle prowadzą sprzedaż dla bardzo określonej grupy docelowej i robią to, kierując się ich zainteresowaniami. Pomaga to partnerom przyciągać konsumentów, którzy najprawdopodobniej skorzystają z promocji.

Konsument.

Aby system partnerski funkcjonował, musi istnieć sprzedaż, a to klient sprawia, że ​​ta sprzedaż się odbywa.

Partner będzie sprzedawał usługę/produkt konsumentom za pośrednictwem odpowiedniego kanału, niezależnie od tego, czy są to media społecznościowe, wideo na YouTube czy blog. Jeśli konsument uzna produkt za wartościowy lub korzystny, może kliknąć link partnerski, aby przejść do kasy na stronie sprzedawcy. Partnerzy otrzymują procent od sprzedaży, jeśli klient kupi produkt.

Pamiętaj, że klient ma zawsze rację. Możesz także przeczytać o tym, jak zacząć. Pamiętaj, że jako partner będziesz otrzymywać prowizję od produktu.

Według Federalnej Komisji Handlu (FTC) marketingowiec stowarzyszony jest zobowiązany do jasnego i widocznego zadeklarowania swojego związku ze sprzedawcą detalicznym. Dzięki temu konsument może zdecydować, jaką wagę chce przypisać Twojej rekomendacji.

Zastrzeżenie, takie jak „Produkty, których będę używać w tym filmie, zostały mi dostarczone przez firmę X”, zapewnia widzom wszystkie informacje potrzebne do dokonania świadomego wyboru, czy chcą kupić produkt stowarzyszony.

Marketing afiliacyjny występuje w wielu formach.

Marketing afiliacyjny jest często niejasny. Nie ma znaczenia, czy dana osoba promuje produkt, którego używała, czy też robi to tylko dla pieniędzy.

Czasami jednak klienci mogą nie ufać współpracownikowi, jeśli nie są pewni, że sam przetestował i zatwierdził produkty.

W 2009 roku Pat Flynn, znany specjalista ds. marketingu afiliacyjnego, podzielił marketing afiliacyjny na trzy kategorie — niezwiązany (lub niepowiązany), powiązany (lub zaangażowany) — aby pomóc odróżnić marketingowców stowarzyszonych ściśle związanych z określonym produktem od tych, którzy nie są z nim związani. .

Pomożemy Ci wybrać najlepszą trasę z podziałem na kategorie.

Nie połączony.

W modelu niezwiązanym marketingowiec stowarzyszony nie ma żadnego związku z usługą lub produktem, który promuje. Nie mają żadnej wiedzy ani autorytetu w niszy produktu i nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń dotyczących jego użytkowania.

Niestowarzyszeni partnerzy zazwyczaj prowadzą kampanie marketingowe PPC (płatność za kliknięcie) za pomocą linku partnerskiego, w nadziei, że kupujący klikną go i dokonają własnego zakupu.

Niezależny marketing afiliacyjny jest atrakcyjny, ponieważ nie wymaga żadnego zaangażowania. Jednak ten rodzaj marketingu jest zwykle dla tych, którzy chcą zarabiać pieniądze bez inwestowania w produkt lub relacje z klientami.

Powiązany.

Marketing afiliacyjny, który jest związany z niszowymi odbiorcami, ale niekoniecznie z samym produktem lub usługą, jest dobrym środkiem między niezależnym marketingiem afiliacyjnym a zaangażowanym marketingiem afiliacyjnym. Partnerzy mający zwolenników i wpływy w niszy mogą oferować autorytet.

Być może promujesz markę odzieży, której nigdy nie używałeś, ale masz już odbiorców za pośrednictwem bloga modowego lub kanału YouTube. W tej sytuacji zostałbyś uznany za marketingowca stowarzyszonego.

Marketing afiliacyjny może być dobrym sposobem na uzyskanie ruchu. Jeśli jednak partner nigdy nie korzystał z produktu lub usługi, może ryzykować utratę zaufania odbiorców, jeśli go poleci.

Zaangażowany.

Jak sama nazwa wskazuje, partnerzy zaangażowani w marketing to ci, którzy mają bliski związek z promowanym przez nich produktem lub usługą. Partner korzystał z produktu, wierzy, że będzie to dobre doświadczenie i ma uprawnienia do składania roszczeń dotyczących jego użytkowania.

Marketingowcy stowarzyszeni, którzy osobiście znają produkt, mogą być pewni, że dostarczą dokładnych informacji.

Ten rodzaj marketingu afiliacyjnego będzie wymagał więcej pracy i czasu, aby uzyskać wiarygodność, ale nagrody prawdopodobnie będą większe w dłuższej perspektywie.

Jak zarabiają marketerzy stowarzyszeni?

Marketing afiliacyjny to świetny sposób na szybkie i łatwe zarabianie pieniędzy bez konieczności sprzedawania produktu. Zwiększ swoje dochody online. W jaki sposób partner otrzymuje wynagrodzenie za powiązanie sprzedawcy z konsumentem?

Odpowiedź nie zawsze jest prosta.

Partnerzy nie muszą sprzedawać produktu, aby otrzymać prowizję. W zależności od programu wkład partnera w sprzedaż sprzedawcy będzie mierzony w inny sposób.

Partnerom można płacić na różne sposoby.

Zapłać za sprzedaż

Jest to standardowa struktura marketingu afiliacyjnego. W tym programie sprzedawca płaci partnerowi procent po tym, jak konsument kupi produkt za pośrednictwem marketingu afiliacyjnego. Partner musi przekonać inwestora do zainwestowania, zanim będzie mógł otrzymać rekompensatę.

Zapłać za lead.

Programy partnerskie typu pay per lead są bardziej złożone i wynagradzają partnerów na podstawie konwersji leadów. Partner musi przekonać konsumenta do odwiedzenia witryny internetowej sprzedawcy i podjęcia pożądanego działania, niezależnie od tego, czy jest to wypełnienie formularza kontaktowego, zarejestrowanie się na bezpłatny okres próbny czy subskrypcja. Możesz również przeczytać o tym na naszym blogu. Pobieranie oprogramowania lub plików.

Płać za kliknięcie.

Marketing afiliacyjny polega na kierowaniu ruchu do witryn internetowych i zachęcaniu klientów do klikania lub podejmowania działań. Nic dziwnego, że mit, że w programie partnerskim chodzi wyłącznie o optymalizację pod kątem wyszukiwarek (SEO), jest powszechny.

SEO jest bezpłatne, ale nie może utrzymać marketingu afiliacyjnego na nasyconym rynku. Dlatego niektórzy partnerzy używają PPC.

Programy PPC (pay-per-click) mają na celu zachęcenie podmiotów stowarzyszonych do przekierowywania konsumentów do witryny sprzedawcy z ich platformy marketingowej. Partner musi angażować konsumentów do tego stopnia, że ​​przechodzą oni ze swojej witryny do witryny sprzedawcy. Partner jest wynagradzany na podstawie wzrostu ruchu w sieci.

PPC opiera się na dwóch koncepcjach:

  • CPA (koszt pozyskania)Ten model płaci partnerowi za każdym razem, gdy sprzedawca lub detalista otrzyma lead. Lead jest tworzony, gdy link partnerski przenosi klienta na stronę internetową sprzedawcy i wykonuje on czynność, taką jak zapisanie się na listę e-mailową lub wypełnienie „formularza kontaktowego”.
  • EPC (zarobek za kliknięcie)Jest to średni zarobek na 100 kliknięć wszystkich podmiotów stowarzyszonych w ramach programu sprzedawcy.

Płać za instalację.

W tym systemie partner otrzymuje wynagrodzenie za każdym razem, gdy użytkownik odwiedza witrynę sprzedawcy i instaluje produkt, którym jest zwykle aplikacja mobilna lub oprogramowanie.

Jeśli sprzedawca ustali w budżecie stawkę 0,10 USD za instalację wygenerowaną przez program partnerski, a kampania zakończy się 1000 instalacji, sprzedawca będzie musiał zapłacić (0,10 USD x 1000) = 100 USD.

Dlaczego warto zostać partnerem marketingowym

Pasywny dochód

Aby zarabiać pieniądze, musisz być obecny w pracy. Marketing afiliacyjny Możesz zarabiać pieniądze nawet podczas snu. Zobaczysz ciągły zwrot z początkowej inwestycji czasu w kampanię, ponieważ konsumenci kupują produkt w ciągu następnych kilku dni i tygodni. Pieniądze otrzymasz długo po zakończeniu pracy. Twoje umiejętności marketingowe przyniosą Ci pieniądze, nawet jeśli nie siedzisz przed komputerem.

Brak obsługi klienta.

Firmy i osoby fizyczne, które sprzedają produkty lub usługi, muszą upewnić się, że ich klienci są zadowoleni z zakupionego produktu.

Nigdy nie będziesz musiał martwić się o obsługę klienta lub satysfakcję dzięki marketingowi afiliacyjnemu. Marketerzy stowarzyszeni są odpowiedzialni za połączenie sprzedawcy i konsumenta. Po otrzymaniu prowizji sprzedawca zajmie się reklamacjami konsumentów.

Praca w domu

Marketing afiliacyjny to świetne rozwiązanie dla tych, którzy nie lubią chodzić do pracy. Możesz uruchamiać kampanie z domu i zarabiać na produktach tworzonych przez sprzedawców. Możesz pracować w domu bez konieczności zdejmowania piżamy.

Ekonomiczny.

Większość firm wymaga opłaty startowej z góry, a także przepływów pieniężnych w celu sfinansowania swoich produktów. Jednakże, Marketing afiliacyjny to forma marketingu, którą może uprawiać każdy. Możesz zacząć szybko i łatwo w niskiej cenie. Nie są wymagane żadne nieoczekiwane opłaty ani konieczność wytworzenia produktu. Tę linię pracy można stosunkowo łatwo rozpocząć.

Wygodny, elastyczny i wygodny.

Możesz wybrać produkty, które chcesz promować, a nawet ustawić własne godziny. Możesz zdywersyfikować swoje portfolio lub skoncentrować się na prostych i przejrzystych kampaniach. Będziesz także wolny od ograniczeń i przepisów firmowych, a także zespołów osiągających słabe wyniki.

Nagrody uzależnione od wyników.

Możesz pracować 80 godzin tygodniowo w innej pracy i nadal otrzymywać dokładnie taką samą pensję. Marketing afiliacyjny jest świetny, ponieważ opiera się wyłącznie na wynikach. Wyciągniesz z tego to, co włożyłeś. Twoje przychody wzrosną, jeśli poprawisz swoje umiejętności recenzowania i napiszesz angażujące kampanie. Otrzymasz zapłatę za całą ciężką pracę, którą włożysz!

Kanały marketingu afiliacyjnego: Typowe typy

Większość podmiotów stowarzyszonych stosuje podobne praktyki, aby upewnić się, że ich grupa docelowa jest zaangażowana i chętna do zakupu promowanych produktów. Nie wszystkie podmioty stowarzyszone reklamują produkty w taki sam sposób. Istnieje wiele różnych kanałów marketingowych, z których mogą korzystać.

Influencerzy.

Influencerzy to twórcy treści, którzy mają moc wpływania na decyzje zakupowe dużych segmentów populacji.

Ta osoba jest w doskonałej pozycji, aby odnieść korzyści z marketingu afiliacyjnego. Mają wielu zwolenników i mogą łatwo kierować klientów do produktu sprzedawcy za pośrednictwem postów w mediach społecznościowych, postów na blogach i innych interakcji. Influencerzy otrzymują część zysków, które pomogli stworzyć.

Kampanie influencer marketingowe stają się coraz bardziej popularne na Instagramie i TikToku. Marki tworzą partnerstwa z influencerami uznanymi za ekspertów lub autorytety w swoich niszach. W zależności od umowy, kampania może obejmować serię recenzji produktów, przejęcia kont lub transmisje wideo na żywo.

Ważne jest, aby uwzględnić elementy, które są spójne z Twoją marką, nawet jeśli influencer ma swój własny branding. Pomoże to zwiększyć rozpoznawalność i zapamiętanie marki. Aplikacje takie jak Instagram mogą Ci w tym pomóc. Instasize. Możesz edytować i dostosowywać kreacje swojej kampanii kilkoma kliknięciami.

Blogerzy.

Następnie możesz użyć tzw Możliwość rankingu organicznego Blogerzy są w stanie zwiększyć konwersje sprzedawcy za pomocą content marketingu. Blogerzy próbują produktu lub usługi, a następnie piszą obszerną recenzję promującą markę w angażujący sposób. Powoduje to powrót ruchu do witryny sprzedawcy.

Blogerzy są doceniani za swój wpływ na rozpowszechnianie informacji o wartości produktu, co pomaga zwiększyć sprzedaż sprzedawcy.

Mikro witryny skupiające się na płatnym wyszukiwaniu.

Mikro witryny, które są rozwijane i zarabiają, mogą generować dużą sprzedaż stowarzyszoną. Witryny te są reklamowane w witrynach partnerskich lub na listach sponsorowanych w wyszukiwarce. Są one oddzielne i odrębne od głównej strony internetowej organizacji. Mikrowitryny zwiększają liczbę konwersji, oferując bardziej ukierunkowane, odpowiednie treści dla określonych odbiorców.

Listy e-mailowe

Marketing e-mailowy jest nadal opłacalnym źródłem marketingu afiliacyjnego, pomimo jego starszych korzeni. Niektóre podmioty stowarzyszone mogą promować produkt sprzedawcy za pomocą swojej listy e-mailowej. Inne podmioty stowarzyszone mogą wykorzystywać dźwignię finansową Biuletyny e-mailowe, Jeśli umieścisz linki do produktów, możesz otrzymać prowizję, gdy konsument kupi produkt.

Partnerzy mogą również z czasem tworzyć listy e-mailowe. Używają swoich kampanii do masowego zbierania adresów e-mail, a następnie wysyłają e-maile o promowanych produktach.

Duże serwisy multimedialne.

Witryny te są zaprojektowane tak, aby generować duży ruch przez cały czas. Ich celem jest zbudowanie wielomilionowej widowni.

Witryny te używają kontekstowych linków partnerskich i banerów do promowania produktów wśród dużej grupy odbiorców. Ta metoda zapewnia lepszą ekspozycję i zwiększa współczynniki konwersji. Skutkuje to wysokiej jakości przychodami zarówno dla sprzedawcy, jak i partnera.

Program partnerski Amazon jest jedną z najpopularniejszych witryn. Współpracownicy Amazona. Największa sieć afiliacyjna na świecie, z udziałem w rynku na poziomie 46,15 proc.

Programy marketingu afiliacyjnego, które są dobrze znane, obejmują:

Jeśli wolisz, możesz nawet skontaktować się bezpośrednio ze sprzedawcami, aby sprawdzić, czy mają program partnerski. Jeśli nie, możesz uzyskać kod rabatowy lub kupon, który możesz udostępnić swoim odbiorcom, aby zwiększyć ruch w sklepie internetowym.

Wskazówki dotyczące marketingu afiliacyjnego: jak odnieść sukces w marketingu

Czy jesteś gotowy, aby rozpocząć marketing afiliacyjny? Oto niektóre z naszych najlepszych wskazówek dotyczących marketingu online, które pomogą Ci zacząć.

Zbuduj relację z publicznością.

Będziesz chciał rozpocząć swoją karierę w marketingu afiliacyjnym od kultywowania odbiorców o bardzo konkretnych zainteresowaniach. Następnie możesz dostosować swoje kampanie partnerskie do wybranej niszy, zwiększając szanse na konwersję. Możesz kierować reklamy do osób, które są najbardziej skłonne do zakupu produktu, stając się specjalistą w określonej niszy, zamiast promować wiele produktów.

Zrób to osobiście

Nigdy nie zabraknie Ci produktów do promocji.

Możesz wybrać produkty, w które wierzysz lub produkty swoich ulubionych marek. Upewnij się, że Twoje kampanie koncentrują się na produktach, które pokochają konsumenci. Będziesz w stanie osiągnąć imponującą kwotę Współczynnik konwersji Jednocześnie budując wiarygodność swojej marki osobistej.

Chcesz zostać ekspertem w dziedzinie komunikacji e-mailowej, aby móc współpracować z innymi blogerami i wpływowymi osobami. Użyj narzędzia takiego jak ContactOut lub Voila Norbert do zbierania danych kontaktowych osób i wysyłania spersonalizowanych wiadomości e-mail, aby zyskać możliwości blogowania gości i partnerstwa.

Zacznij od przejrzenia produktów i usług.

Skoncentruj się na recenzowaniu produktów lub usług, które pasują do Twojej niszy. Następnie możesz wykorzystać relacje, które zbudowałeś z odbiorcami, oraz swoją pozycję eksperta, aby powiedzieć czytelnikom, jakie korzyści odniosą z zakupu promowanego przez Ciebie produktu lub usługi.

Możesz przejrzeć prawie wszystko, co jest sprzedawane online, jeśli masz program partnerski. Obejmuje to produkty fizyczne. Oprogramowanie cyfrowe Możesz nawet rezerwować usługi online, takie jak wspólne przejazdy i rezerwacje ośrodków turystycznych.

Porównanie tego produktu z innymi w tych samych kategoriach jest szczególnie skuteczne. Aby poprawić konwersje, powinieneś skupić się na tworzeniu szczegółowych, klarownych treści.

Korzystaj z kilku źródeł.

Spędzaj czas na blogu, aby zarabiać pieniądze, zamiast skupiać się tylko na kampanii e-mailowej. Publikowanie w witrynach z recenzjami, docieranie do odbiorców za pośrednictwem mediów społecznościowych, a nawet rozważanie promocji w wielu kanałach to sposoby na dotarcie do odbiorców.

Przetestuj różne strategie marketingu cyfrowego i zobacz, na które najlepiej reagują Twoi odbiorcy. Często używaj tej techniki.

Starannie wybieraj kampanie.

Zarobisz mniej pieniędzy na kiepskim produkcie, bez względu na to, jak dobre są twoje umiejętności w marketingu internetowym. Zanim wypromujesz nowy produkt, poświęć trochę czasu na zbadanie popytu.

Pamiętaj, aby przeprowadzić dokładne badania sprzedawcy przed podjęciem współpracy. Chcesz mieć pewność, że spędzasz czas na produkcie, któremu możesz zaufać i ze sprzedawcą, który cieszy się dobrą reputacją.

Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami.

Marketing afiliacyjny to bardzo konkurencyjna dziedzina. Aby pozostać konkurencyjnym, musisz być na bieżąco z nowymi trendami.

Będziesz także mógł skorzystać z wielu nowych technik marketingowych, które są opracowywane.

Bądź na bieżąco z tymi wszystkimi nowymi strategiami, aby mieć pewność, że współczynnik konwersji, a tym samym przychody, są tak wysokie, jak to tylko możliwe.

Dołączenie do programu partnerskiego BigCommerce ma wiele zalet

Wiodące w branży prowizje.

Możesz zarobić do 1500 $ za polecenia Enterprise i 200% za polecenie w programie partnerskim BigCommerce. Nie ma limitu prowizji.

Im więcej rekomendacji wyślesz za pośrednictwem programu, tym wyższy będzie Twój poziom prowizji.

Nie ma żadnych minimalnych zobowiązań ani obowiązków związanych z przystąpieniem do programu.

Strategiczny wzrost.

BigCommerce oferuje unikalne strategie, które pomogą Ci rozwinąć firmę, zwiększyć widoczność Twojej witryny i zwiększyć sprzedaż. Łącząc się z blogami i seminariami internetowymi WordPress, możesz zaoszczędzić czas i pieniądze, tworząc wysokiej jakości treści dla swoich odbiorców.

Potężne śledzenie.

Nasz panel afiliacyjny zapewnia kompleksowy widok Twoich kliknięć, sprzedaży i prowizji. Możesz śledzić wskaźniki, przeglądać swoje zarobki i otrzymywać płatności co miesiąc w tym samym czasie.

Dedykowany opiekun konta.

Będziesz mógł porozmawiać bezpośrednio z menedżerem ds. stowarzyszeń, który jest zaznajomiony z Twoją działalnością i celami. BigCommerce będzie ściśle współpracować z Tobą i naszymi ekspertami od współczynnika konwersji, aby zmaksymalizować Twoje prowizje za kliknięcie i Twoje zarobki.

Prosta promocja

Nasze gotowe banery, linki tekstowe i treści znajdziesz na swoim pulpicie nawigacyjnym. Po prostu umieść nasze linki partnerskie na swoich stronach, aby promować BigCommerce na swojej stronie.

Jak dołączyć do programu partnerskiego BigCommerce

Zachęcamy do zgłoszenia się do programu marketingu afiliacyjnego BigCommerce, jeśli Twoi odbiorcy są zainteresowani założeniem firmy online, migracją swoich platform e-commerce lub po prostu interesują się treściami e-commerce. Nasz zespół przejrzy Twoją aplikację.

Po zatwierdzeniu będziesz mieć dostęp do pomocy technicznej, śledzenia i raportowania, a także płatności oraz własnego unikalnego adresu URL partnera, aby śledzić każde wygenerowane polecenie. BigCommerce jest oddany sukcesowi swoich partnerów stowarzyszonych.

Ostatnie słowo

Marketing afiliacyjny to prosty i elegancki proces. Można to zrobić za pośrednictwem blogów, platform mediów społecznościowych, oprogramowania do webinarów, recenzji itp.

Postępuj zgodnie ze wskazówkami zawartymi w tym artykule, a będziesz w stanie zaangażować odbiorców, zamienić pasywnych czytelników w aktywnych klientów i zwiększyć swoją wypłatę, jedno kliknięcie na raz.

Często zadawane pytania dotyczące marketingu afiliacyjnego

Czy marketing afiliacyjny jest legalny?

Marketing afiliacyjny jest legalny, o ile afilianci ujawniają swoje relacje ze sprzedawcami i informują swoich odbiorców, że otrzymują prowizję od sprzedaży.

Według FTC marketer stowarzyszony musi jasno i wyraźnie zadeklarować swój związek ze sprzedawcą detalicznym. Dzięki temu konsument może zdecydować, jaką wagę chce przypisać Twojej rekomendacji.

Zastrzeżenie, takie jak „Produkty, których będę używać w tym filmie, zostały mi dostarczone przez firmę X”, zapewnia widzom wszystkie informacje potrzebne do dokonania świadomego wyboru, czy chcą kupić produkt stowarzyszony.

Jakie są najlepsze produkty partnerskie?

Istnieje wiele produktów marketingu afiliacyjnego. Jeśli chcesz być marketingowcem stowarzyszonym, który jest zaangażowany lub powiązany, wybierz produkt, który Cię interesuje lub o którym masz pewną wiedzę.

Jeśli jesteś sportowcem, być może promuj usługi zdrowotne i odnowy biologicznej, takie jak programy fitness i dietetyczne lub sprzęt sportowy. Jeśli chcesz zarabiać pieniądze, możesz zostać partnerem firm obsługujących karty kredytowe, usług pożyczkowych i inwestycyjnych lub dostawców BNPL, takich jak Affirm lub Zip.

Bez względu na to, czy zdecydujesz się zostać marketingowcem stowarzyszonym w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin, ważne jest, aby wybrać niszę z produktami i usługami, na które istnieje duże zapotrzebowanie i które mają potencjał monetarny. Oznacza to również, że te nisze będą wysoce konkurencyjne. Musisz jednak upewnić się, że produkt, który promujesz, ma odbiorców.

Ile mogę zarobić jako partner?

Oczekuje się, że marketing afiliacyjny osiągnie wartość w Stanach Zjednoczonych 8 miliardów dolarów w 2022 roku. Istnieje ogromny potencjał dochodów partnerskich.

Krótka odpowiedź brzmi: nie ma ograniczeń co do tego, ile możesz zarobić jako marketingowiec stowarzyszony. Zależy to w dużej mierze od Twojej niszy i tego, ile wysiłku w to włożysz.

Na przykład Ryan Robinson jest znanym marketingowcem stowarzyszonym, który zgłosił ponad 19 000 USD prowizji partnerskich za 2019 r. The Wirecutter to kolejna witryna partnerska, która zarobiła 10 milionów USD, a później została sprzedana New York Times za 30 milionów USD. Tego rodzaju sukcesu nie osiąga się z dnia na dzień.

Dochód partnera może wahać się od kilkuset dolarów miesięcznie do sześciocyfrowych kwot rocznie. Im więcej zainwestujesz w swoją pracę i im więcej osób cię obserwuje, tym więcej pieniędzy możesz zarobić.

ZOBACZ WIĘCEJ

Jaka jest różnica między marketingiem afiliacyjnym a marketingiem rekomendacji?

Marketing poleceń nagradza obecnych klientów, którzy polecają swoim przyjaciołom/członkom rodziny zakup marki produktów lub usług. Marketing afiliacyjny to model marketingu zewnętrznego, w którym rzecznicy marki promują produkt dla handlowca w zamian za stałą stawkę.

Podobne wpisy