Najważniejsze informacje na Instagramie: jedyny przewodnik, którego potrzebujesz, aby rozwijać swoją markę
Funkcja Najważniejsze posty z historii na Instagramie została wprowadzona w sierpniu 2017 r. Umożliwia gromadzenie najlepszych postów z relacji w jednym miejscu i udostępnianie ich obserwatorom po upływie początkowego 24-godzinnego okresu wyświetlania. Jest to nie tylko świetny sposób na nawiązanie kontaktu z odbiorcami, ale także idealny sposób na zmianę przeznaczenia treści.
Nie wypróbowałeś jeszcze funkcji Highlights? Ten kompletny przewodnik przeprowadzi Cię przez podstawowe informacje o tym, jak z niego korzystać i dlaczego jest przydatny w Twojej firmie. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej!
Czym są najciekawsze historie na Instagramie?
Najważniejsze relacje na Instagramie to określona grupa relacji, które zostały zapisane na koncie użytkownika. Dostęp do nich można uzyskać nawet po 24-godzinnym limicie czasu, który Instagram nakłada na zwykłe Stories. W ten sposób Twoja marka może nadal zdobywać zaangażowanie i polubienia, zapewniając jednocześnie długoterminową wartość.
Na przykład spójrz na najważniejsze informacje z Instagram Stories na profilu Instagram Comicbook:
Kiedy zespół Comicbook udostępnia historie na Instagramie, może je zapisywać w różnych kategoriach wyróżnionych historii. Po wykonaniu tej czynności użytkownicy IG mogą uzyskać dostęp do tych treści, wybierając interesującą ich kategorię na podstawie okładki.
Powiązane: Kompletny przewodnik po projektowaniu okładek czasopism
Jak tworzyć najciekawsze historie na Instagramie?
Tworzenie najciekawszych historii na Instagramie jest całkiem proste, ale grupowanie relacji to wyzwanie! Aby utworzyć wyróżnienie w relacji na Instagramie, przejrzyj treści, które udostępniasz w swoich relacjach. Następnie zastanów się, jak można to podzielić na różne kategorie. Co więcej, możesz nawet sporządzić listę rzeczy, które są najważniejsze dla Twojej firmy, i uporządkować swoje treści w ten sposób.
Niektóre popularne kategorie to:
- Blog
- Poznaj drużynę
- Opinie
- Wydarzenia
Jeśli nigdy wcześniej nie tworzyłeś wyróżnionych relacji na Instagramie i nie wiesz, jak to zrobić, oto jak zacząć:
- Po prostu przejdź do swojego profilu i dotknij małej strzałki rozwijanej obok Najciekawsze historie aby wyświetlić funkcję.
- Następnie dotknij kółka z oznaczonym znakiem plus Nowy.
- Zobaczysz archiwum filmów i obrazów, które już udostępniłeś w swoich relacjach. Z tej listy możesz następnie dodać swoje ulubione do Highlight.
- Pamiętaj, że wybrane Stories nie pojawią się ponownie w Twoim profilu jako nowe Stories. Dlatego wybierz najlepsze Stories, do których chcesz, aby Twoi odbiorcy mieli dostęp w dowolnym momencie.
- Po wybraniu treści kliknij Następny aby dodać swój tytuł.
- W tym miejscu możesz także edytować okładki wyróżnionych relacji na Instagramie, które omówimy w kolejnych sekcjach.
Co to są okładki najważniejszych wydarzeń na Instagramie?
Instagram Highlights to świetny sposób na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia.
Znajdziesz je poniżej sekcji bio w swoim profilu. Najciekawsze okładki to obrazy, które widz zobaczy najpierw nad Twoim kanałem, gdy uzyska dostęp do Twojego konta. Poza tym działają jak przednia okładka dla każdej kategorii Highlight, informując użytkownika, co jest w środku.
Upewnij się więc, że są trafne, przyciągają wzrok i doskonale reprezentują Twoją markę i zawarte w nich treści.
Jak stworzyć okładkę najważniejszych wydarzeń na Instagramie?
Instagram pozwala na użycie dowolnego obrazu na okładkę Wyróżnionych. To jest twój czas, aby zabłysnąć! Wykorzystaj swoje umiejętności projektowania graficznego, aby stworzyć spójny rząd okładek Highlight, które są estetyczne i łatwe w nawigacji. To z kolei może pomóc przekształcić odwiedzających w obserwujących.
Jeśli masz mało czasu, Simplified może wykonać większość pracy za Ciebie w kilku prostych krokach:
- Zaloguj się i wybierz szablon relacji na Instagramie Simplified. Wyprzedaże, święta, urodziny, ogłoszenia. Wolna od projektu, oszałamiająca historia na każdą okazję.
- Następnie możesz spersonalizować te Stories zgodnie z potrzebami Twojej marki. Mamy tu na myśli to, że możesz zmienić kolory i tekst, aby dopasować je do swojej kampanii;
- Możesz także użyć opcji Uproszczone do tworzenia ikon relacji na Instagramie, które możesz dodawać do swoich projektów, aby tworzyć stylowe okładki najważniejszych wydarzeń;
- Po sfinalizowaniu projektów możesz bezpłatnie pobrać je z Simplified. Następnie prześlij je do IG, aby zastąpić istniejące okładki i stworzyć oszałamiający profil!
10 najlepszych wskazówek na temat najciekawszych historii na Instagramie firmy Simplified
1. Pokaż estetykę swojej marki
Wybrałeś kolory, czcionki i obrazy dla swojej marki. Twoje okładki z najważniejszymi wydarzeniami to miejsce, w którym możesz je pokazać i wyróżnić się na tle innych marek na Instagramie.
Na przykład BuzzFeed używa koloru czerwonego jako koloru podstawowego. Ten odcień jest taki sam jak ich logo, a symbole reprezentują każdą kategorię na pierwszy rzut oka.
2. Pokaż różne produkty z kolekcji
Innym sposobem wykorzystania najciekawszych relacji na Instagramie jest pokazanie produktów lub usług, które oferujesz. Rozważ utworzenie wyróżnienia dla każdego głównego aspektu Twojej firmy, takiego jak produkty, oferty specjalne i rabaty. Możesz też utworzyć wyróżnienie o nazwie „Sklep” lub „Usługi”, które zaprezentuje ofertę Twojej marki.
3. Udostępnij ogłoszenia
Utwórz specjalne wyróżnienie, aby rejestrować ogłoszenia i osiągnięcia firmy na Instagramie. W ten sposób Twoi nowi odwiedzający mogą szybko zapoznać się z tym, co robi Twoja marka. Mogą również zobaczyć wszelkie kamienie milowe osiągnięte przez Twoją firmę, co może pomóc w budowaniu zaufania.
Na przykład Starbucks używa funkcji Instagram Story Highlights do ogłaszania nowych zasad i udostępniania nowych sposobów zamawiania kawy na wynos.
Potrzebujesz pomocy przy tworzeniu świetnych projektów? Dzięki narzędziom do projektowania jednym kliknięciem i natychmiastowemu copywriterowi AI zaprojektuj idealną zawartość Instagrama w ciągu kilku minut dzięki Simplified.
4. Dostarczaj treści edukacyjne
Coś, co może poprawić Twój marketing na Instagramie, to regularne udostępnianie różnych zasobów w Twoich relacjach IG. Może to być na przykład link do treści Twojego bloga lub innych źródeł, takich jak książki, filmy i podcasty. Będzie to zależeć od Twojej firmy i działań, jakich oczekujesz od docelowych odbiorców.
Na przykład Gymshark udostępnia wskazówki dotyczące różnych treningów. Możesz też chcieć to zrobić, ale pomyśl o swoich obserwujących i jakich pomocnych źródłach oczekiwaliby od ciebie.
5. Odpowiadaj na pytania
Nie zapomnij nawiązać kontaktu z określonymi odbiorcami i regularnie odpowiadać na ich pytania. Możesz to robić z Instagram Stories co tydzień lub co miesiąc, tworząc najczęstsze FAQ Story Highlight. Ponadto możesz użyć naklejki „Pytania”, aby zebrać typowe pytania, a następnie odpowiedzieć na nie. Aby to zrobić, możesz nagrać siebie na wideo lub po prostu wpisać odpowiedź na preferowanym tle.
Powiązane: 4 wskazówki, jak naprawić rozmytą historię na Instagramie
6. Promuj wydarzenia
Wykorzystanie funkcji Instagram Story Highlights do promowania nadchodzących lub bieżących wydarzeń to świetny sposób na zwiększenie widoczności. W ten sposób możesz zyskać więcej odwiedzających i uczestników. Ponadto możesz używać relacji IG do promowania wydarzeń, w których uczestniczy Twoja firma.
Na przykład WHO organizuje coroczne wydarzenie o nazwie Walk the Talk. To wydarzenie zachęca ludzi do aktywności fizycznej dla własnego zdrowia. Co więcej, konto WHO na Instagramie ma funkcję Highlight o nazwie #HealthForAll, która zawiera filmy od osób, które wzięły w niej udział. Stwórz więc strategię, która zmusi ludzi do działania i zaangażowania się w Twoją markę.
Jak ułatwiamy Ci życie? Zaplanuj do 10 000 postów/historii na tygodnie lub miesiące z wyprzedzeniem. Co więcej! Usprawnij przepływ pracy i oszczędzaj godziny każdego tygodnia dzięki Uproszczonym.
7. Wyróżnij opinie klientów
Jeśli masz taką możliwość, prześlij Historie zadowolonych klientów, a następnie dodaj je do swoich Wyróżnionych. Jeśli ktoś zastanawia się, czy powinien u Ciebie kupować, pokazanie pozytywnych recenzji i referencji może być dla niego punktem zwrotnym. Dlaczego? Ponieważ widok innych osób zadowolonych z Twojej marki pomoże przekonać ludzi do zakupu od Ciebie.
Możesz udostępniać opinie klientów na Instagram Highlights na dwa sposoby:
- Dodaj markową grafikę z pozytywnymi recenzjami. Aby to zrobić, możesz robić zrzuty ekranu z recenzjami swojej witryny i włączać je do Wyróżnionych historii.
- Udostępniaj filmy, na których klienci omawiają swoje doświadczenia z Twoją marką lub firmą
Tak czy inaczej, możesz pokazać wysoki wskaźnik zadowolenia klientów swojej marki i zbudować zaufanie wśród potencjalnych klientów.
8. Przedstaw swój zespół
Innym sposobem wykorzystania wyróżnionych historii na Instagramie jest przedstawienie swojego zespołu. Zastanawiasz się, jaki to ma sens? Cóż, to świetny sposób na humanizację firmy i stworzenie osobistych relacji z klientami.
Na przykład możesz pozwolić swoim pracownikom przejąć konto i dzielić się swoimi codziennymi zadaniami na swoich relacjach. Poza tym możesz poprosić ich o nagranie krótkich filmików, w których się przedstawią i opowiedzą o swojej roli w Twojej firmie.
Jednak zanim zaczniesz, upewnij się, że Twoi pracownicy czują się z tym komfortowo!
9. Oznacz marką okładki najważniejszych wydarzeń
Kolejną ważną rzeczą do rozważenia jest to, czy oznakować okładki Highlight, aby pasowały do Twojego profilu. Może to pomóc w stworzeniu jedności marki online i wyróżnieniu się na tle konkurencji. Możesz to zrobić na dwa sposoby:
Po pierwsze, użyj wysokiej jakości obrazów jako okładki, tak jak zwykle widzisz na IG. W ten sposób Twoje okładki wyróżnień będą spójne z resztą Twojego kanału.
Alternatywnie możesz stworzyć niestandardową grafikę dla swoich okładek. Użyj ikon lub słów z palety kolorów swojej marki, które reprezentują to, co kryje się za każdą okładką. Na przykład spójrz na powyższy świetny przykład z Nivea, a zrozumiesz, jak to działa.
10. Utwórz najważniejsze wydarzenie dla każdej ze swoich kampanii
Naszą ostatnią wskazówką dotyczącą korzystania z wyróżnionych historii jest stosowanie ich we wszystkich kampaniach. Rozpoczynając nową, utwórz kategorię Najciekawsze wydarzenia specjalnie dla tej kampanii i zapisz każdą powiązaną Historię z tym najważniejszym wydarzeniem. W ten sposób Twoje treści będą dostępne przez całą kampanię, a użytkownicy będą mieli do nich dostęp w dowolnym momencie.
dania na wynos…
W dzisiejszym świecie Instagrama najważniejsze są Stories. Jeśli nie używasz ich do angażowania odbiorców i rozwijania marki, tracisz ogromną szansę. Nie masz doświadczenia w tworzeniu relacji dla swojej marki? Nie martw się! Zachowaj świeże pomysły dzięki Uproszczonemu, które przyciągają uwagę i ożywiają Twój Instagram.