Nowy zaktualizowany przewodnik po rozmiarach Instagrama (20,22 lipca) 785 manu 2 kate blohm 24

Nowy zaktualizowany przewodnik po rozmiarach Instagrama (20,22 lipca)

Posiadanie odpowiedniego rozmiaru treści pomoże Ci uzyskać większe zaangażowanie i pozostawić trwałe wrażenie na potencjalnych klientach i klientkach.

Teraz przejdźmy do sedna sprawy. Wyjaśnimy zmiany zachodzące na Instagramie w zakresie treści i formatów wideo.

Instagram ciągle się zmienia (Dzięki Mosseri!)

Szczerze mówiąc, lubię ciągłe zmiany na Instagramie i nie uważam, że wszyscy powinniśmy spieszyć się z reagowaniem na każdą nową funkcję lub zmianę.

To, w jaki sposób twoje treści są oglądane, może być dotknięte najnowszą funkcją. Możesz nawet nie zdawać sobie z tego sprawy. Ważne jest, aby każdy, kto używa Instagrama, rozumiał, co się dzieje, aby mógł dostosować rozmiar swoich treści. Jest to szczególnie ważne dla tych, którzy używają go do marketingu lub promowania swoich kont biznesowych lub twórców.

Tak więc,

Instagram zaczął przesuwać się w kierunku pionowych treści i testuje siatkę o proporcjach 4/5 w swoich profilach. Nowa siatka 4:5, którą wiele osób ma dzisiaj, przycina obie strony kwadratowych postów, aby zmieścić się w tym „wyższym.” formacie. Ludzie, którzy mają ten nowy układ w swoich kontach na Instagramie, będą oglądać każdą siatkę z każdego profilu, który odwiedzają w tym formacie 1080×1350 (tak, w tym Twój i mój! )

Oznacza to, że wielu naszych zwolenników może widzieć nasze zdjęcia i grafiki odcięte, gdy odwiedzają nasze profile , co obejmuje potencjalnych klientów!

Podobne wpisy