Wyzwanie okresowe Brooklyn and Bailey ma 11 milionów wyświetleń w YouTube Wyzwanie okresowe brooklyn and bailey ma 11 milionow wyswietlen w

Wyzwanie okresowe Brooklyn and Bailey ma 11 milionów wyświetleń w YouTube

Gwiazdy YouTube’a Brooklyn i Bailey właśnie ukończyli 22-dniowe wyzwanie, aby odwiedzić każdy stan w USA Z wygodnego, przestronnego kampera wyruszyli z Teksasu, aby odkrywać nowe miejsca, trochę się zabawić i udokumentować całą podróż.

Ale to nie była typowa wycieczka. Bliźniaczki podróżowały (i prowadziły vlogowanie), aby zebrać pieniądze dla osób, których nie stać na środki menstruacyjne – problem znany jako okresowa bieda. Współpracowali z Sojusz na rzecz dostaw okresowych i postawił sobie za cel zebranie 100 000 USD, co odpowiada darowiznie w postaci 1 miliona produktów z epoki.

Haczyk? Bliźniacy musieli to zrobić Wszystko o tym przed następnym okresem Baileya — podróżowanie, zbieranie funduszy i YouTube. Dodało to zabawny akcent do wyzwania, które trafnie nazwali „1 okres. 1 milion zapasów na okres”.

Oto, co Brooklyn i Bailey osiągnęli podczas wyzwania:

  • Zebrał 100 000 $ w zaledwie 11 dni
  • Zebrano łącznie 210 467 $ (i wciąż rośnie)
  • Dostarczono ponad 2 miliony produktów z epoki potrzebującym
  • Odwiedziłem 48/50 stanów (bez Hawajów i Alaski)

A oto jak wyzwanie rozwinęło ich kanał:

  • 11,2 miliona wyświetleń w ciągu 22 dni
  • Zyskało 60 000 subskrybentów

Wyzwanie okresowe Brooklyn and Bailey ma 11 milionów wyświetleń w YouTube Wyzwanie okresowe brooklyn and bailey ma 11 milionow wyswietlen w

Brooklyn i Bailey zaczęli publikować na YouTube w wieku dziewięciu lat. Z biegiem lat ich treści ewoluowały, aby pokazywać modę, urodę i codzienne treści dla nastolatków na kilku platformach, takich jak TikTok, Instagram i oczywiście YouTube.

Obecnie Brooklyn i Bailey mają 6,9 miliona subskrybentów i 1,4 miliarda wyświetleń na YouTube.

Wyzwanie okresu Brooklynu i Baileya: dlaczego jest hitem w YouTube

Wielu twórców podejmuje wyzwania, ale niewielu zdobywa miliony wyświetleń. Co sprawiło, że ta seria z Brooklynu i Baileya była tak atrakcyjna? Jak rozwinęli swój kanał i zebrali tyle pieniędzy jednocześnie?

Przyjrzyjmy się kilku powodom.

Wyzwanie dotyczy wartościowej i (modnej) sprawy.

Widziałeś wiadomości? Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw, brakuje produktów z epoki. Tampony są 9,8% droższe w tym roku, a wyrażenie „niedobór tamponów” było popularnym wyszukiwaniem w Google w lipcu.

Wyzwanie okresowe Brooklyn and Bailey ma 11 milionów wyświetleń w YouTube 1681984421 909 wyzwanie okresowe brooklyn and bailey ma 11 milionow wyswietlen w

Oznacza to, że Brooklyn i Bailey stworzyli wyzwanie YouTube wokół modny temat. Pozwoliło im to uzyskać więcej wyświetleń i subskrybentów oraz pomóc kobietom i dziewczętom w uzyskaniu środków menstruacyjnych w tym samym czasie.

W rzeczywistości wiele kobiet dziękuje Brooklynowi i Bailey za uświadomienie problemu, który ich bezpośrednio dotyczy. Pod ich filmami znajdują się setki uroczych komentarzy, które dowodzą, że wyzwanie było znaczące i warte zachodu.

To zabawna letnia przygoda.

Ubóstwo menstruacyjne to poważny problem, ale podnoszenie świadomości nie musi być nudne ani nużące. To w końcu YouTube. Widzowie chcą rozrywki bardziej niż czegokolwiek innego, a Brooklyn i Bailey właśnie to zapewnili.

Podczas swojej beztroskiej podróży bliźniacy pojechali do Disneylandu, próbowali rzucać toporem, a nawet grali w laserowego taga. Widzowie byli świadkami ich życia na drodze i zobaczyli wnętrze ich pięknego samochodu kempingowego. Były zwroty akcji, jak w każdej podróży, i nikt nie wiedział, czego się spodziewać, gdy mijały dni.

Jest inspirowany wyzwaniem YouTube Ryana Trahana.

Wyzwanie Brooklyna i Baileya zostało zainspirowane wyzwaniem grosza Ryana Trahana. Jeśli przegapiłeś, oto sedno: Ryan przemierzył Amerykę Północną w 30 dni, aby dostarczyć pensa innemu twórcy o imieniu MrBeast. Zaczął od zaledwie 0,01 dolara (na wydatki) i znalazł kreatywne sposoby na podwojenie lub potrojenie pieniędzy na przeloty, zakwaterowanie i wyżywienie. Współpracował nawet z Feeding America, aby zebrać 1,4 miliona dolarów dla głodnych obywateli.

Wyzwanie Brooklyna i Baileya działa, ponieważ ukierunkowuje część popularnej magii Ryana.

Uratuj świat? Wyzwanie przyjęte

Jeśli nauczyliśmy się czegoś z wyzwania Brooklyna i Baileya, to tego, że modne treści nie tylko rozwijają Twój kanał. To portal do wywierania wpływu, którego możesz użyć (całkiem dosłownie) do ratowania świata. Chcesz nakarmić miliony ludzi? Zbierać pieniądze na krytyczne dostawy? Wybór należy do Ciebie i możesz go zrealizować dzięki odpowiedniej serii filmów.

Oczywiście powinieneś wiedzieć, co jest trendy, jeśli chcesz wywrzeć duży wpływ na swoje treści.

Oto sześć sposobów znajdowania popularnych tematów filmów w YouTube (w nieoczekiwanych miejscach).

Podobne wpisy