Zarządzanie mediami społecznościowymi dla nowicjuszy w Internecie Zarzadzanie mediami spolecznosciowymi dla nowicjuszy w internecie

Zarządzanie mediami społecznościowymi dla nowicjuszy w Internecie

„Nie potrzebujesz teraz korporacji ani firmy marketingowej, aby Cię oznaczyć: możesz to zrobić sam. Możesz ustalić, kim jesteś, obserwując Cię w mediach społecznościowych”. – Raya AllenaFachowy Koszykarz

Szukasz marki korporacyjnej lub rynkowej? Zapomnij o tym, możesz to zrobić sam. Nie czekaj na branding korporacyjny lub rynkowy, kiedy możesz zrobić to sam! Oto jak:

Media społecznościowe to przyszłość marketingu własnej marki, branży lub unikalnego punktu sprzedaży. Dlatego właściwe zarządzanie mediami społecznościowymi może zdziałać cuda w zakresie obecności i tożsamości Twojej marki. Internet może być przerażającym miejscem dla osób z problemami technologicznymi. Być może przegapiłeś tę łódź, na której wszyscy inni uczyli się, jak zarządzać kontami w mediach społecznościowych, ale nie martw się, ponieważ mamy kilka uproszczonych wskazówek, które pomogą zbudować solidne podstawy w wielu różnych aplikacjach społecznościowych!

Zarządzanie mediami społecznościowymi dla nowicjuszy w Internecie 1677380350 870 giphy

Zanim wydasz swój budżet na guru zarządzania mediami społecznościowymi hi-fi, spróbuj samodzielnie poznać ukształtowanie terenu. Jeśli jesteś zainteresowany rozwojem i budowaniem zarządzania mediami społecznościowymi dla swojej małej firmy, najlepszym sposobem jest nauczenie się, jak i dlaczego aktywność w mediach społecznościowych może pomóc!

Jakie korzyści przyniesie mi zarządzanie mediami społecznościowymi jako początkującemu?

Większy zasięg odbiorców.

Tam są 4,41 miliarda użytkowników mediów społecznościowych na całym świecie. To więcej, niż mógłby osiągnąć tradycyjny marketing!

Zarządzanie mediami społecznościowymi dla nowicjuszy w Internecie Social bakers social media management platforms 2

Pomóż budować tożsamość i obecność marki.

Media społecznościowe dają Ci wszystko – zdjęcia, filmy, tekst i możliwość łączenia ich według własnego uznania! Odsuń się, reklama z Times Square w Nowym Jorku!

Zarządzanie mediami społecznościowymi dla nowicjuszy w Internecie 1677380352 509 giphy

Zwiększ ruch na stronie swojej firmy/organizacji.

Bez względu na Twoją firmę – nauczenie się, jak zarządzać kontami w mediach społecznościowych, rozłoży masło na przysłowiowej kanapce. Nie tylko umieszcza cię na mapie, ale także pomaga innym znaleźć drogę przez GPS.

Bezpośredni kontakt z obserwującymi/potencjalnymi klientami.

Otrzymując bezpośrednią informację zwrotną, możesz dowiedzieć się dokładnie, co działa, a co nie!

74% osób korzysta z mediów społecznościowych, aby podejmować decyzje przed zakupem. Dodatkowo, 80% ludzi uzyskaj porady dotyczące produktu również za pośrednictwem mediów społecznościowych! (koniec z kiepskimi opiniami w ankiecie!)

Jaki jest uproszczony sposób rozpoczęcia zarządzania mediami społecznościowymi (obecnie)?

1. Twoja nisza: zacznij od poznania swoich odbiorców, aby lepiej zarządzać mediami społecznościowymi

Zanim uruchomisz swoją markę online, spróbuj przeprowadzić badania, aby dowiedzieć się, kto byłby zainteresowany tym, co masz do powiedzenia.

Na przykład, jeśli sprzedajesz ręcznie malowane płócienne buty, twoją grupą docelową mogą być osoby, które spędzają godziny na Pintereście lub Instagramie, platformach do zarządzania mediami społecznościowymi, które pomagają rozwijać firmy.

2. Dowiedz się, jak twoi konkurenci zarządzają kontami w mediach społecznościowych

Dowiedz się, gdzie konkurencyjne marki angażują swoich obserwujących. Platformy do zarządzania mediami społecznościowymi, takie jak Hootsuite może pomóc Ci śledzić trafne/modne słowa kluczowe, a nawet hashtagi używane przez konkurencję. Czas dołączyć do nich na polu bitwy zarządzania mediami społecznościowymi!

3. Skonfiguruj hermetyczne media społecznościowe

Podczas konfigurowania kont, czy to na Facebooku, Instagramie czy Twitterze, upewnij się, że wszystkie szczegóły są zsynchronizowane.

Nikt nie chce, aby obserwowało je spamerskie konto!

Kilka uproszczonych sugestii:

  • Spójne kolory marki do zarządzania połączonymi mediami społecznościowymi w różnych aplikacjach
  • Upewnij się, że adres Twojej organizacji, strona internetowa i numer są połączone, gdy jest to konieczne
  • Używaj profesjonalnie wyglądających układów projektów i zdjęć. Chcesz wyglądać legalnie!

4. Stwórz dystrybucję treści na platformach zarządzania mediami społecznościowymi

Łatwym sposobem na to jest zaplanowanie postów. Czy Twoja nisza doceni humor i memy na Twitterze? A może powinieneś estetycznie ułożyć swój kanał na Instagramie w pysznych kombinacjach kolorystycznych?

Uproszczona wskazówka: Złota zasada publikowania treści i zarządzania mediami społecznościowymi: Publikuj regularnie, ale nigdy za dużo!

Skorzystaj z narzędzi analitycznych dostępnych bezpłatnie na kontach Facebook lub Instagram (biznes), aby zobaczyć, kiedy Twoi użytkownicy są najbardziej aktywni.

Skąd mam wiedzieć, czy prawidłowo zarządzam mediami społecznościowymi?

Dużym błędem podczas nauki zarządzania kontami w mediach społecznościowych jest to, że ludzie poddają się zbyt wcześnie i zbyt łatwo.

Osiągnięcie tak zwanego „organicznego” wzrostu wymaga czasu, wysiłku i całej posiadanej cierpliwości.

Zarządzanie mediami społecznościowymi dla nowicjuszy w Internecie 1677380352 298 giphy

Kontynuuj regularne publikowanie, korzystając z różnych postów, które pozostają wierne Twojej marce. Dbaj o to, by zaangażowanie użytkowników było tak realne, jak w trybie offline. Zamiast dążyć do dużej liczby obserwujących lub polubień, zdecyduj się na interakcję z użytkownikami w komentarzach, wiadomościach na czacie lub poprzez udostępnianie.

Uproszczona wskazówka: Nigdy nie wpadaj w pułapkę „kupowania” obserwujących lub polubień! ZABIJA ZAANGAŻOWANIE, a Twoi prawdziwi obserwatorzy nigdy nie zobaczą Twoich treści.

Kilka pytań, które należy sobie zadać po 2-3 miesiącach gry:

  1. Czy moje treści działają na korzyść mojej marki? Czy uzyskuję zaangażowanie na podstawie tego, jak zarządzam kontami w mediach społecznościowych?
  2. Kim są użytkownicy wchodzący w interakcję z moimi postami?
  3. Gdzie naprawdę jest moja nisza? Która aplikacja daje mi największe korzyści pod względem uwagi?
  4. Jak wypadam w porównaniu z moimi konkurencyjnymi markami i gdzie one są obecne?

Zarządzanie mediami społecznościowymi dla nowicjuszy w Internecie 1677380352 173 giphy

Powodzenia w zabijaniu gry w zarządzanie mediami społecznościowymi! Masz to 🙂

Podobne wpisy