Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Zdobadz przewage nad kolejnym inwestorem dzieki hackom simplified

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified

Dążenie do założenia firmy typu start-up jest bardziej konkurencyjne niż kiedykolwiek wcześniej! Małe firmy wykorzystują kreatywne prezentacje, aby przyciągnąć inwestorów i przyciągnąć ich uwagę. Jeśli jednak jesteś nowy w tym świecie, na pewno popełnisz błędy podczas tworzenia prezentacji biznesowej. Mając to na uwadze, stworzyliśmy tzw uproszczony lista wstępnych zaleceń i zakazów wraz ze slajdami informacyjnymi, które należy umieścić w prezentacji dla inwestorów.

Co to jest pitch deck dla inwestorów?

Inwestor pitch deck to krótka prezentacja przygotowana przez start-upy w celu pozyskania funduszy. Daje potencjalnym inwestorom krótki przegląd firmy i zazwyczaj składa się z 15-20 slajdów ppt. Prezentacja koncentruje się na przedstawieniu misji i wizji firmy, problemów, które rozwiązuje, propozycji wartości, model marketingowyi więcej.

Inwestor Pitch Deck Do’s

  • Umieść w lewym dolnym rogu wszystkich slajdów: „Poufne i zastrzeżone. Prawa autorskie (c) autorstwa (nazwa firmy). Wszelkie prawa zastrzeżone.”
  • Obraz jest wart tysiąca słów. Dołącz elementy wizualne.
  • Z wyprzedzeniem udostępnij potencjalnym klientom plik PDF prezentujący prezentację.
  • Opowiedz swoją historię, a nie tylko liczby.
  • Przygotuj coś, dzięki czemu inwestorzy będą o Tobie pamiętać.
  • Zachowaj spójność z elementami wizualnymi marki i rozmiarem czcionki w całym ppt.

Inwestor Pitch Deck czego nie robić

  • Prezentacja nie powinna być dłuższa niż 15-20 slajdów.
  • Slajdy nie powinny być zbyt rozwlekłe.
  • Unikaj branżowego żargonu, którego inwestorzy mogą nie rozumieć.
  • Podkreślenie przewagi nad konkurencją jest ważne; jednak nie umniejszaj ich.
  • Unikaj niskiej jakości grafiki.
  • Nie podawaj nadmiernych szczegółów finansowych.

Powiązany: Jak zbudować społeczność małych firm

Jakie kluczowe slajdy musisz mieć w prezentacji dla inwestorów?

Poniżej wymieniono slajdy, które należy uwzględnić w prezentacji biznesowej.

1. Slajd „Przegląd firmy” w prezentacji dla inwestorów

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Investor pitch deck

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Problems and consequently the solution

źródło: oryginał

Ten slajd to zasadniczo górna linia CV. Ten slajd ppt powinien podsumuj w 4-6 wierszach historię swojej firmy, jaki problem rozwiązujesz, gdzie się znajdujesz oraz wiedzę zespołu zarządzającego.

Na przykład oto, co może zawierać slajd „Przegląd firmy”:

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Company overview

Źródło: Forbesa

2. Slajd „Misja/Wizja” w Prezentacji Inwestora

W tym slajdzie ppt potrzebujesz jasnego stwierdzenia określającego misję i wizję Twojej firmy. Pomyśl o tym jak o swoim 15-sekundowy skok windy.

Aby zademonstrować, niektóre z najfajniejszych misji wiodących start-upów to:

  • „Aby przyspieszyć przejście świata na zrównoważoną energię”. – Tesli
  • „Rozpowszechnianie pomysłów”. – TED
  • „Aby umieścić ludzi w centrum oprogramowania dla przedsiębiorstw”. – Dzień roboczy

„Wizja” może być celem, o którym myślisz, że możesz się stać. Na przykład wizja IKEA: „Naszą wizją jest tworzenie lepszych warunków życia codziennego dla wielu ludzi” – krótka, aspiracyjna i na temat.

3. Slajdy „Problem i rozwiązanie” z prezentacji dla inwestorów

Na tych slajdach musisz wyartykułuj problemy, z jakimi borykają się konsumenci, proponowane przez Ciebie rozwiązania oraz sposób, w jaki daje Ci to przewagę nad konkurencją. Podczas definiowania problemu zadaj następujące pytania:

  • Jaka jest skala problemu?
  • Dlaczego to jest ważne?
  • Kto boryka się z problemem?

Legendarny pitch deck AirBnB dostarcza krótkich i zwięzłych informacji o problemach, a co za tym idzie, o ich rozwiązaniu.

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Problem Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Solution

4. Slajdy „Produkt” i „Technologia” w Investor Pitch Deck

Ten slajd ppt jest twój czas, aby produkt zabłysnął. Inwestorzy są zainteresowani twoim propozycja wartości i leżąca u jej podstaw technologia. Dlatego powinien odpowiedzieć na następujące pytania dotyczące Twojego produktu:

  • Jakie są kluczowe cechy produktu?
  • Dlaczego użytkownikom zależy na produkcie?
  • Jakie są kamienie milowe i plan działania projektu?
  • Jakie są kluczowe wyróżniki produktu?
  • Podstawowy szkielet technologiczny.
  • Kluczowe prawa własności intelektualnej, które posiadasz.
  • Dlaczego Twoim konkurentom będzie trudno powielić tę technologię?

Szybka wskazówka: umieść w tym slajdzie pliki GIF, zrzuty ekranu produktów i inne elementy wizualne.

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Product and technology

(Źródło: Mennica) Mint’s Value Proposition ppt slide wykorzystuje tabelę, aby wyróżnić swój produkt w każdym aspekcie swojej domeny.

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Product roadmap is clear

(Źródło: Przód) Firma Front wykorzystuje oś czasu, aby pokazać, co ma do zaoferowania na przyszłość i jaką nową technologię wprowadzi.

Powiązany: Jak dobre opowiadanie historii może pomóc w projektowaniu doskonałych produktów

5. Slajd „Okazja rynkowa” w prezentacji dla inwestorów

Twoja prezentacja inwestora jest wartościowa tylko wtedy, gdy masz na to ochotę duży adresowany rynek. Dlatego ważne jest, aby na tym slajdzie umieścić następujące informacje:

  • Zdefiniuj rynek, na którym działasz.
  • Przedstaw wielkość rynku dolara.
  • Pokaż rozmiar rynku, na który będziesz działać.

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Investor pitch deck2

Źródło: Dwoła

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Investor pitch deck1

Niektóre inne slajdy, które należy uwzględnić w prezentacji biznesowej:

  • Model biznesowy: Zademonstruj, jak będziesz zarabiać pieniądze; pokaż także kanały i koszty pozyskiwania klientów.

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Business model

Źródło: Mennica

  • Klienci: Wyróżnij logo znanych klientów, aby wykazać się wiarygodnością.

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Select customers

Źródło: Przód

  • Konkurs: Pokaż zrozumienie krajobrazu konkurencji i kluczowych wyróżników.

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Competition

Źródło: Zamek

Twój ostateczny przewodnik po brandingu produktów

  • Finanse i finansowanie: Przedstaw swoje realistyczne prognozy i kwotę, której szukasz.

Zdobądź przewagę nad kolejnym inwestorem dzięki hackom Simplified Financials and funding

Źródło: Przód

Wniosek

Jak wykazano, dobry pitch deck pomoże ci zabezpieczyć finansowanie dla twojego start-upu. Najważniejszą rzeczą do zapamiętania jest to, aby Twoja historia była przekonująca i interesująca!

Podobne wpisy