4 sposoby w jakie Instagram ulepsza bebny importuj dzwiek dodawaj

4 sposoby, w jakie Instagram ulepsza bębny: importuj dźwięk, dodawaj naklejki i nie tylko

Sekrety LinkedIn – Jak Wykorzystac Potencjal Swojego Profilu 1

Sekrety LinkedIn – Jak Zbudować Markę Osobistą

Poznaj strategie, które przekształcą Twój profil w potężne narzędzie networkingowe na LinkedIn.

Kołowrotki na Instagramie oferują użytkownikom mnóstwo sposobów na zaprezentowanie swoich umiejętności twórczych. To także świetny sposób na tworzenie oryginalnych treści, dzięki którym Instagram pokaże je większej liczbie osób, co może poszerzyć grono odbiorców.


Jeden dobry Reel może zapewnić Ci więcej zaangażowania i obserwujących na Instagramie niż zdjęcie. A Instagram dodaje jeszcze więcej sposobów angażowania odbiorców za pomocą Reels.

Aplikacja dodała więcej funkcji, aby przenieść Twoje Reels na wyższy poziom. Kontynuuj czytanie, aby odkryć, jakie funkcje dodał Instagram, aby ulepszyć Reels i skorzystać z nich.


Instagram dodaje nowe narzędzia do Reels

Instagram otrzymuje więcej aktualizacji, które pomogą Ci tworzyć lepsze Reels. Są to nowe narzędzia, za pomocą których można tworzyć oryginalne treści, którym algorytm Instagrama nadaje priorytet.

2 czerwca 2022 r. Instagram zaczął wdrażać nowe funkcje w Reels. Jak podano w Wpis na blogu na Instagramie:

Puść wodze fantazji dzięki Reels, gdzie nie ma właściwego sposobu na tworzenie – teraz jeszcze łatwiej jest podążać za swoją ciekawością i kreatywnością, gdziekolwiek Cię zabiorą na Instagramie. Dzisiaj wprowadzamy nowe funkcje, które pomogą Ci bardziej zaangażować odbiorców i pomóc Ci wyrazić najbardziej autentyczny charakter na Reels.

Nowe funkcje mają na celu zniechęcić Cię do ponownego publikowania filmów TikTok na Instagramie. Jeśli preferujesz krótkie treści wideo, możesz rozważyć użycie Instagram Reels, TikTok lub obu.

Jeśli zdecydujesz się korzystać z obu aplikacji, znajdź sposoby na zachowanie różnych treści na obu platformach, aby Twoi obserwatorzy nie musieli wybierać jednej platformy zamiast drugiej.

Instagram chce pomóc Ci tworzyć niesamowite Reels w swojej aplikacji. I dlatego stale aktualizuje swoją funkcję Reels, aby zawierała wszystkie narzędzia potrzebne do tworzenia wysokiej jakości, angażujących krótkich treści wideo.

4 sposoby, w jakie Instagram poprawia reels

nowe funkcje szpul na Instagramie w 3 klatkach
Źródło obrazu: Instagram

Oto wszystkie nowe funkcje, które możesz odkryć w Instagram Reels:

1. Prześlij 90-sekundowe rolki

Instagram podniósł limit czasu dla Reels z 60 sekund do 90 sekund. Oznacza to, że masz więcej miejsca (i czasu) na kreatywność. Oznacza to jednak również, że masz jeszcze 30 sekund na utrzymanie zaangażowania odbiorców, więc nie marnuj pełnych 90 sekund, jeśli nie musisz.

2. Użyj własnego dźwięku

Instagram nie ogranicza Cię już do korzystania z dźwięku w aplikacji dla Reels. Zamiast tego umożliwia przesyłanie niestandardowego dźwięku z telefonu. To wielka sprawa, ponieważ czasami dźwięk, który masz na myśli dla Reel, może nie być dostępny w bibliotece Instagrama.

Pomoże Ci również dodać osobisty akcent do swoich Reels dzięki dźwiękowi, do którego inni twórcy mogą nie mieć dostępu. A jeśli Twój dźwięk spodoba się innym twórcom, mogą go zapisać i wykorzystać, dzięki czemu Twój Reel będzie dostępny dla szerszej publiczności.

3. Dodaj efekty dźwiękowe

Jeśli chodzi o Reels, wyczucie czasu jest wszystkim. Dodanie odpowiedniego dźwięku we właściwym czasie może sprawić, że Twoje treści będą się wyróżniać. Instagram daje więcej możliwości, aby to zrobić, dodając efekty dźwiękowe do swojej biblioteki muzycznej.

Może to być wszystko, od dźwięków zwierząt po dźwięki, które zwiększają napięcie. Aby znaleźć efekt dźwiękowy, którego szukasz, po prostu wyszukaj go w bibliotece muzycznej, tak jakbyś szukał utworu podczas tworzenia Reel.

4. Dodaj interaktywne naklejki

Naklejki nie są nowością na Instagramie — już ich używasz w swoich relacjach, a teraz możesz ich używać także w swoich rolkach. Cała idea naklejek na Instagramie polega na zwiększeniu zaangażowania obserwujących lub odbiorców. Dobrym tego przykładem jest naklejka „Dodaj swoją” na Instagramie w Stories.

Kołowrotki są już wystarczająco wciągające, ale to dodaje kolejną warstwę zaangażowania. Gdy używasz jej mądrze, Twoi widzowie nie zastanawiają się dwa razy przed stuknięciem Twojej naklejki, więc bądź świadomy tego, jak używasz tej funkcji na swoich Rolkach.

Instagram dodaje więcej sposobów na zaangażowanie odbiorców

Zaangażowanie powinno być Twoim najwyższym priorytetem, jeśli próbujesz rozwijać swoje konto na Instagramie. Dzieje się tak, ponieważ wskaźniki zaangażowania, takie jak komentarze, kliknięcia i polubienia, informują o tym, jak Twoi odbiorcy reagują na Twoje treści.

To może pomóc Ci ulepszyć lub podwoić rodzaj treści, które lubią Twoi odbiorcy. Nowe funkcje Reels na Instagramie pomogą Ci tworzyć lepsze Reels, co z kolei może zwiększyć zaangażowanie odbiorców.

Podobne wpisy