9 sposobów na uatrakcyjnienie filmów na Instagramie 9 sposobow na uatrakcyjnienie filmow na instagramie

9 sposobów na uatrakcyjnienie filmów na Instagramie

Instagram Video oferuje takie funkcje, jak przycinanie, dodawanie filtrów i oznaczanie osób, co oznacza, że ​​możesz tworzyć treści, które pokochają Twoi obserwatorzy i które pomogą Ci nawiązać długoterminowe relacje z odbiorcami.


Tworząc treści na Instagram Video, musisz postępować zgodnie z kilkoma profesjonalnymi wskazówkami, aby jak najlepiej je wykorzystać. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, co uwzględnić podczas tworzenia strategii dla swoich filmów.

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(’div-gpt-ad-1494450502098-primis’); });

window.arrayOfEmbeds(„jTZ7tZ3bMb4”) = {’embedded_youtube’ : '"<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/jTZ7tZ3bMb4" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>"’};

Masz pełną swobodę i władzę w wyborze tematu swojego filmu. Ale pytanie brzmi, czy spodoba się to Twoim przyjaciołom i obserwującym? Z tego powodu musisz być ostrożny przy wyborze odpowiedniej koncepcji dla tych filmów. Tworzenie filmów na popularne tematy jest zawsze bezpieczne.

Ponieważ Instagram Video umożliwia publikowanie długich filmów, powinieneś wykorzystać tę okazję do tworzenia bardziej szczegółowych filmów. Możesz przejrzeć hashtagi na Instagramie i Trendy Google, aby znaleźć gorące pomysły na tematy. Na przykład, jeśli większość Twoich znajomych lubi filmy o superbohaterach, możesz nagrać film z recenzją najnowszego filmu o superbohaterach.

2. Udostępniaj autentyczne filmy

Zawsze bądź oryginalny podczas tworzenia filmu. Jeśli utworzysz film naśladujący inne popularne treści, Twoi znajomi mogą zacząć go oglądać, ale nie dotrwają do końca. Możesz czerpać inspirację od innych i wybrać temat spośród najpopularniejszych, ale wideo musi być zgodne z Tobą.

Ponadto uważaj na wiadomość, którą chcesz przekazać. Twój film może zawierać komentarze, które nie są zsynchronizowane z popularnymi wyświetleniami, ale zawsze powstrzymuj się od udostępniania wprowadzających w błąd lub fałszywych informacji. Podobnie jak w przypadku zwalczania dezinformacji na Twitterze, trzymanie takich treści z dala od Instagramu jest częściowo Twoim obowiązkiem. Jeśli nie jesteś czegoś pewien, lepiej nie umieszczaj tego w swoim filmie.

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(’adsninja-ad-unit-characterCountRepeatable-636c2cc1cf2a8-REPEAT2′); });

3. Uważaj na specyfikacje wideo na Instagramie

Podczas tworzenia i przesyłania treści należy zwrócić uwagę na następujące punkty, aby zapewnić użytkownikom jak najlepsze wrażenia.

Po pierwsze, musisz upewnić się, że Twój film jest w formacie pliku MP4 i że ma minimalną rozdzielczość 720 pikseli. Ponadto treść musi trwać od co najmniej 60 sekund do jednej godziny.

Jeśli przesyłasz z urządzenia mobilnego, Twój film może trwać do 15 minut. A jeśli wybierzesz komputer lub laptop, wydłuża się to do godziny.

Warto również zauważyć, że limity rozmiaru plików różnią się w zależności od długości filmu na Instagramie. 60-minutowe filmy mogą mieć rozmiar do 3,6 GB, a 10-minutowe – maksymalnie 650 MB.

Jeśli chodzi o samą treść, rozważ następujące punkty:

  • Staraj się, aby wstęp był krótki i szybko przechodził do sedna.
  • Używaj języka, z którym ludzie mogą się odnosić.
  • Podczas edycji użyj pasujących kolorów tła i czcionek, jeśli ich używasz.

Jeśli nagrywasz w pionie, powinieneś to zrobić w formacie 9:16. Jeśli jednak chcesz nagrać wideo w poziomie, zachowaj proporcje 16:9.

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(’adsninja-ad-unit-characterCountRepeatable-636c2cc1cf2a8-REPEAT3′); });

4. Utwórz pasującą miniaturę

Twoja miniatura to to, co widzowie zobaczą przed odtworzeniem filmu. W wielu przypadkach użytkownicy zdecydują, czy obejrzą Twój film, tylko na podstawie tego obrazu.

Nie możesz edytować miniatury, jeśli prześlesz film i udostępnisz go. Dlatego powinieneś wcześniej poświęcić trochę czasu na stworzenie atrakcyjnego zdjęcia na okładkę.

Miniatura powinna być interesująca, mieć odpowiednie oświetlenie i świetne kolory. Możesz wybrać dowolną klatkę filmu, aby stać się zdjęciem na okładkę. Jeśli jednak chcesz, aby Twój film wyglądał naturalnie, wybierz klatkę, która pasuje do początkowego widoku filmu.

5. Dodaj swój tytuł, opis i hashtagi

window.arrayOfEmbeds(„J88mgQqCPHM”) = {’embedded_youtube’ : '"<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/J88mgQqCPHM" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>"’};

Możesz zwiększyć liczbę osób oglądających Twój film na Instagramie, używając wciągającego tytułu i opisu, a także używając hashtagów.

Idealna długość tytułu wideo to 18-20 znaków. Tymczasem opis powinien wskazywać, czego widz może się spodziewać i dać mu powód do rozpoczęcia oglądania.

Używaj konkretnych i trafnych hashtagów, aby pomóc osobom, które nie obserwują Twojego filmu, odkryć Twój film. Zamiast dodawać hashtagi w opisie, dodanie ich w sekcji komentarzy zwiększy ruch.

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(’adsninja-ad-unit-characterCountRepeatable-636c2cc1cf2a8-REPEAT4′); });

6. Dodaj zwiastun lub podgląd

Przed przesłaniem filmu zobaczysz opcję opublikowania podglądu. Jeśli wybierzesz tę opcję, użytkownicy zobaczą 60-sekundowy podgląd Twojego filmu na swoim kanale, nawet bez jego odtwarzania. To świetny sposób na zachęcenie ludzi do kliknięcia Twojego filmu zamiast przewijania go.

Ta niewielka, ale skuteczna funkcja może zwiększyć liczbę wyświetleń, zaangażowanie i zasięg.

7. Dodaj napisy do swojego filmu na Instagramie

Wiele osób lubi przewijać swój kanał na Instagramie w środkach transportu publicznego lub w cichych miejscach. Jeśli nie mają przy sobie słuchawek, nie obejrzą filmu i nie przejdą do kolejnego elementu kanału. Musisz zaspokoić tych widzów, dodając napisy do swojego filmu.

Napisy sprawią, że Twoi widzowie będą mogli śledzić materiał, nawet jeśli wyciszyli film. Dodając je, możesz utrzymać zaangażowanie użytkowników przez cały czas.

Powiązane: Jak automatycznie lub ręcznie dodawać napisy do filmów na Androida

8. Skoncentruj się na stworzeniu serii filmów

Jednym z kreatywnych sposobów publikowania interesujących treści jest tworzenie serii filmów na jeden temat. Jeśli to, co udostępniasz, jest wystarczająco interesujące, użytkownicy będą z niecierpliwością oczekiwać na kolejną porcję treści.

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(’adsninja-ad-unit-characterCountRepeatable-636c2cc1cf2a8-REPEAT5′); });

Zdobądź innowacyjne pomysły na treści i doskonale je realizuj w swoich filmach, aby publiczność była przyklejona do całej serii. Jeśli jednak chcesz rozpocząć serię, opracuj kompletną strategię dla wszystkich filmów.

9. Udostępnij swój film na Instagramie w relacjach i innych kanałach społecznościowych

window.arrayOfEmbeds(„rHEWcs0_umQ”) = {’embedded_youtube’ : '"<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/rHEWcs0_umQ" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>"’};

Musisz promować swój film na Instagramie za pośrednictwem różnych platform, co przyciągnie ruch do Twojego profilu z szerszego zakresu źródeł. Warto też dbać o aktualność filmu, regularnie udostępniając podgląd w swoim kanale.

Możesz także udostępnić je w swoich relacjach i kierować wiadomości do znajomych. Poza Instagramem możesz udostępniać fragmenty również na Facebooku i Snapchacie.

Zapewnij rozrywkę obserwującym dzięki filmom na Instagramie

Tworzenie treści na Instagram Video ma podobne podstawy jak YouTube: musisz utrzymać zaangażowanie widzów, jeśli chcesz osiągnąć długoterminowy sukces na platformie.

Po przeczytaniu tego artykułu powinieneś mieć wystarczająco dużo wskazówek, aby zacząć tworzyć lepsze treści. Tworząc spójne treści i ucząc się na swoich błędach, w końcu przyciągniesz znaczącą publiczność.

Podobne wpisy