Wskazówki dotyczące tworzenia strategii promocji wydarzenia szkolnego
Wydarzenia szkolne nie są żartem dla nikogo z komitetu ds. strategii promocji lub planowania. Wszyscy widzieliśmy, jak konkurencyjne jest to dla mam zaangażowanych w spotkania PTA.
Gdy masz już ułożone idealne pomysły na planowanie wydarzeń, pozostaje tylko wymyślić, jak to zrobić uzyskać masową frekwencję studentów. Jeśli Twoja strategia awansu jest na początku słaba, zachęty, łapówki lub proszenie popularnego seniora nie zawsze działają na Twoją korzyść.
Dlatego jesteśmy tutaj, aby dać Ci nasze uproszczone wskazówki, jak zbudować odpowiednią strategię promocji na następną imprezę szkolną!
Powiązany: Jak ożywić swoje kluby uniwersyteckie na kampusie
’Czy jestem zaproszony?’ Lub ’Przepraszam, deszczownica.’
Pomyśl o wszystkich najważniejszych wydarzeniach, które mają miejsce w każdym roku szkolnym. Na które nie możesz się doczekać zaproszenia, a których się boisz?
(Źródło: Marcel Strauß on Unsplash) Bal maturalny: niezapomniane zaproszenie dla każdego ucznia szkoły średniej
- Rajd Pepa
- Bal studencki
- Występy klubów teatralnych
- Wydarzenia sportowe
- Uroczystości zakończenia roku
- Zbiórki pieniędzy (Sprzedaż Piekarni i Myjnie Samochodowe)
i wiele więcej! Każda szkoła ma swoje fantazyjne, wyrafinowane, dobrze finansowane wydarzenia, na które może przyjść każdy. Alternatywnie, istnieją również wydarzenia na mniejszą skalę, które wymagają celowego budżetowania i aktywnych promocji.
Tym, co wyróżnia oba rodzaje imprez, jest kwestia kto uczestniczy, a kto nie. Twoim zadaniem jako osoby opracowującej strategię promocji jest upewnienie się, że słowo dotrze do właściwych grup.
Uproszczona wskazówka dotycząca projektowania: Podczas projektowania zaproszeń pamiętaj o estetyce wydarzenia. Na przykład żadna gra sportowa nie powinna kończyć się błyszczącym zaproszeniem. „Atmosfera”, którą chcesz, powinna odzwierciedlać!
Tworzenie plakatów tematycznych
Znajdź swoją grupę docelową
(Źródło: IE Rising Stars) Chcesz dostać się do zespołu? Warto mieć na oku plakat z próbami!
Posiadanie jasnego wyobrażenia o rodzaju wydarzenia to pierwszy krok do zaprojektowania grafiki. Czy twój plakat dotyczy prób koszykówki dla pierwszoklasistów, czy corocznego powrotu do domu?
Biorąc pod uwagę, że są to dwa zupełnie różne wydarzenia skierowane do różnych typów ludzi, energia, którą zaprosisz poprzez swoje plakaty, zadecyduje o powodzeniu strategii promocji Twojej szkoły!
3 ważne rzeczy, które należy uwzględnić:
(Źródło: MPCA) Właściwe połączenie projektu i strategii promocyjnej zapewni, że Twoje słowo rozejdzie się głośno i wyraźnie!
- Właściwe kolory
Plakat może łatwo zgubić się w natłoku informacji na tablicy ogłoszeń. Aby tego uniknąć, upewnij się, że używaj kontrastowych kolorów o dobrej czytelności.
Uproszczony Projekt Wskazówka: Spróbuj użyć kolorów szkoły lub maskotki podczas oficjalnych wydarzeń, takich jak mecz piłki nożnej. Jeśli chodzi o spotkania klubu studenckiego, używaj kolorów logo klubu!
- Odpowiedni Informacja
Nikt nie lubi tracić czasu na czytanie małych pól w ulotce lub infografice. Nie inaczej jest z plakatem szczegóły, które zdecydujesz się uwzględnić, powinny być istotne i ważne. Właściwa czcionka i rozmiar czcionki to długa droga.
Uproszczony Projekt Wskazówka: Zbyt dużo tekstu może sprawić, że Twój plakat zostanie uznany za spam! Trzymaj się kluczowych punktów i uwzględnij Lokalizacja, DataI Kontakt Detale.
- Odpowiedni Obrazy
Znalezienie odpowiedniej grafiki do umieszczenia na plakacie może być kluczową decyzją. Nie chcesz wydzielać niewłaściwego przesłania ani nie chcesz zrujnować estetyki.
Uproszczona wskazówka dotycząca projektowania: W sekcji „Obrazy’ na swoim obszarze roboczym!
Powiązany: Maksymalne wykorzystanie nauki zdalnej
Weź to online!
(Źródło: @jricard na Unsplash) Udostępnij swoje plakaty i zaproszenia za pośrednictwem wiadomości tekstowych i mediów społecznościowych. Oszczędność papieru i czasu!
Prośba o pozwolenie z sekretariatu szkoły na umieszczenie plakatów na tablicy ogłoszeń może być bólem głowy i, szczerze mówiąc, dość czasochłonnym.
Platformy mediów społecznościowych tak jak Snapchat, InstagramI Facebook są miejscem, gdzie studentów można znaleźć bardziej niż sam kampus! Aby więc wypełnić lukę między nimi, wykorzystaj to miejsce w swojej strategii promocyjnej i udostępnij szczegóły wydarzenia online:
- Grupa czaty przez iMessages lub WhatsApp
- Urzędnik strony na Facebooku i Instagramie
- Szkoła Strona internetowa
- Biuletyny e-mailowe
Finał Uproszczony Wskazówka: Współpracować z innymi członkami komitetu ds. strategii i planowania promocji korzystających z Twojej przestrzeni roboczej orazEksportTwój projekt jako .jpg lub .png, aby łatwo go udostępnić
Więc na co czekasz? Zaplanuj, zaprojektuj i udostępnij swoje następne szkolne wydarzenie już teraz!