Marketing Gen Z: Docieranie do odbiorców tak, jak chcą Marketing gen z docieranie do odbiorcow tak jak chca

Marketing Gen Z: Docieranie do odbiorców tak, jak chcą

Szacuje się, że pokolenie Z ma najszybciej rosnącą siłę nabywczą na 44 miliardy dolarów. Dlatego ważne jest, aby odpowiednio zmodyfikować strategie marketingowe, aby dotrzeć do tej grupy docelowej. Jedną z takich strategii jest stosowanie interaktywnych filtrów i kreatywnych filmów, aby przyciągnąć uwagę młodej populacji.

Kampanie, takie jak coroczne listy odtwarzania Spotify (zestawienie słuchanej muzyki, które możesz udostępnić na Instagramie) i filtry na Instagramie Kylie Cosmetic to przykłady dobrze przeprowadzonego marketingu pokolenia Z.

Gen Zers określani są jako osoby urodzone po 1995 roku i nadrabiające 40% wszystkich zakupów konsumenckich. Podczas gdy marketing wydaje się im zastraszający, my tak uproszczony proces dla Ciebie.

Zaangażuj klientów pokolenia Z w mediach społecznościowych

Pokolenie Z spędza średnio 10 godzin na przewijaniu i konsumowaniu treści online. YouTube, TikTok i Instagram to jedne z najczęściej używanych platform. Twoja strategia marketingowa jako sprzedawcy cyfrowego musi obejmować długoterminowe plany zwiększenia aktywności marki w pokoleniu Zers w mediach społecznościowych.

Marketing Gen Z: Docieranie do odbiorców tak, jak chcą Stats millenials

Źródło: Przegląd nauki o treści

Jak zbudować społeczność małych firm

Jak zbudować społeczność małych firm

Rozpoczęcie małej firmy od zera to imponujący wyczyn. Rozwój małej społeczności biznesowej może wydawać się…

Zobacz

Musisz zbudować społeczność zwolenników, którzy regularnie angażują się w Twoje treści. Influencerzy stali się ostatnio celem większości marek, ponieważ mają miliony obserwujących. Marki współpracują również z influencerami w zakresie upominków, dzięki czemu zyskują większą liczbę obserwujących.

Niszowe hashtagi to także świetny sposób na zwiększenie swojego wizerunku i wizerunku wśród docelowych odbiorców.

Wykorzystaj wideo w swoich treściach

To pokolenie jest stale połączone z kolektywem. Filmy są tutaj narzędziem wybieranym przez marketerów. Będziesz chciał postępować zgodnie z kilkoma wskazówkami:

Jakiego programu użyć do tworzenia rolek?

Wybór odpowiedniego programu do tworzenia filmów jest prawie jak wybór partnera życiowego – to takie…

Zobacz

  1. Twórz zwięzłe filmy. Aby skutecznie zaangażować się w tę grupę demograficzną, musisz oszczędnie gospodarować czasem, który ci dają.
  2. Humanizuj swoje treści. Filmy pomagają nadać marce twarz, dzięki czemu można się z nią powiązać.

Pokolenie Z kreatywnie wchodzi w interakcje wideo poprzez ich konsumpcję i produkcję. Wymyślają i uczestniczą w wielu trendach na platformach takich jak TikTok i Instagram. Aby autentycznie nawiązać z nimi kontakt, musisz wymyślić innowacyjne treści. Marka makijażu, Fenty Beauty, skutecznie wykorzystuje szpule na Instagramie do promowania swojej marki, kładąc nacisk na różnorodność i integrację. Osiąga się to poprzez tworzenie filmów instruktażowych do makijażu w wysokiej rozdzielczości z ich najnowszymi produktami na zróżnicowanej grupie ludzi. Innowacyjny sposób Fenty Beauty na subtelne wyrażanie poglądów politycznych poprzez ponowne zdefiniowanie realistycznych standardów piękna jest tym, co sprawia, że ​​ich marka i strategia marketingowa są tak potężne. Robią coś więcej niż tylko sprzedaż makijażu; zyskują emocjonalną inwestycję swoich nabywców.

Marketing Gen Z: Docieranie do odbiorców tak, jak chcą Instagram posts

Etyczny marketing nie jest już opcją

Gdy koncentrujesz się na humanizowaniu swojej marki, ważne jest, aby również ją zhumanizować.

  • Integracja. Twoja marka musi być w zgodzie ze społeczeństwem, przełamując stereotypy i rzucając wyzwanie represyjności. Kampania reklamowa Dove jest wzorowa; zgromadzili ludzi z różnych środowisk, aby podzielić się swoimi historiami za pośrednictwem Dove Real Beauty Sketches.
  • Wartość. Ta generacja obejmuje marki, które wnoszą wartość do społeczeństwa, a nie tylko do księgi głównej. Sklepy z artykułami używanymi rosną, ponieważ pozycjonują się jako sklepy odzieżowe i firmy przyjazne dla środowiska.
  • Prywatność. Istnieje subtelna różnica między wścibstwem a personalizacją, którą należy uszanować.
  • Autentyczność. Twoja marka musi szczerze szanować te zasady. Nieszczere wysiłki można łatwo rozpoznać wśród tej grupy demograficznej, a tym samym bardzo szybko obrócić się przeciwko tobie.

Eksploruj niezbadane ścieżki

Chociaż samo wideo jest wciąż nowym, błyszczącym narzędziem w arsenale marketera, nie jest jedynym medium angażującym użytkowników. Boom w e-sporcie otworzył interesujące możliwości marketingowe. Pandemia COVID-19 poddała nas kwarantannie w naszych domach i sprawiła, że ​​serwisy streamingowe, takie jak Discord i Twitch, stały się bardzo popularne, nie wspominając o samych grach. YouTuberzy, na przykład PewdiePie i streamerzy, tacy jak Ninja (który niedawno dodał partnerstwo z Adidasem do swojej rozwijającej się marki) mają lojalną społeczność obserwujących. Zauważając dużą bazę użytkowników, takich jak Fortnite 350 milionów użytkownikówNike i Marvel przeprowadziły genialną kampanię z niestandardowymi skórkami postaci w samej grze.

Najlepsze memy marketingowe, z którymi warto wejść w 2023 rok

Najlepsze memy marketingowe, z którymi warto wejść w 2023 rok

Wraz z pojawieniem się Internetu jesteśmy nadmiernie narażeni na wszystko, co dobre i złe na…

Zobacz

Marketing Gen Z: Docieranie do odbiorców tak, jak chcą Fortnite jordan collaboration 1024x683

Nowa kolekcja spodenek Nike Air Jordan.

Marketing Gen Z: Docieranie do odbiorców tak, jak chcą Iron man groot 1024x585

Kolekcja przerywników Marvel’s Fortnite

Ostatnie słowa

Ostatecznie, ulepszanie swojej markiskupienie się na doświadczeniach klientów, udostępnianie autentycznych treści i promowanie wartości firmy na wszystkich platformach zapewni ci przyczółek w nadchodzącej generacji konsumentów — generacji Z.

Podobne wpisy