5 nowych sposobów zarabiania pieniędzy na Facebooku i Instagramie 5 nowych sposobow zarabiania pieniedzy na facebooku i instagramie

5 nowych sposobów zarabiania pieniędzy na Facebooku i Instagramie

Treść jest królem w mediach społecznościowych, a wszystkie platformy są w stanie gorączki złota, aby zapewnić, że podaż nowych treści nie wyczerpie się. Wydaje się, że każdego dnia jedna lub druga platforma ogłasza nowy program lub zachętę dla twórców treści, do których mogą się zarejestrować.


Aby nie pozostać w tyle, Meta ogłosiła kilka nowych sposobów, w jakie twórcy mogą zarabiać na swoich treściach na Instagramie i Facebooku. Oto szczegóły.

Meta ogłasza nowe sposoby zarabiania pieniędzy na Instagramie i Facebooku

5 nowych sposobów zarabiania pieniędzy na Facebooku i Instagramie Cash 1

Wszystkie platformy mediów społecznościowych mają taki czy inny sposób zarabiania pieniędzy i być może YouTube oferuje najbardziej dostępne sposoby zarabiania pieniędzy.

Te opcje zarabiania są stale aktualizowane. Zatem, Opublikował je Mark Zuckerberg kilka nowych narzędzi do zarabiania, które Meta udostępnia twórcom na Instagramie i Facebooku.

Ponadto, Blog Meta potwierdza, że ​​firma nie będzie pobierać od subskrybentów opłat za subskrypcje, odznaki, płatne wydarzenia online i biuletyny przez dodatkowy rok do 1 stycznia 2024 r.

Najwyraźniej Meta robi wszystko, aby przyciągnąć i zatrzymać swoich najlepszych twórców.

Nowe narzędzia monetyzacji na Instagramie i Facebooku

Meta udostępniła twórcom pięć nowych sposobów zarabiania pieniędzy zarówno na Instagramie, jak i na Facebooku.

1. Subskrypcje interoperacyjne

Facebook pozwoli teraz twórcom automatycznie dodawać swoich fanów na innych platformach do grup na Facebooku tylko dla subskrybentów. Dzięki temu mogą otrzymywać płatności od swoich fanów na innych platformach i oszczędzać czas, ponieważ nie muszą ręcznie wpuszczać poszczególnych członków do swoich grup na Facebooku.

Facebook uruchomi usługę z ograniczoną grupą partnerów przed rozszerzeniem.

2. Gwiazdy na Facebooku

Facebook Stars jest teraz dostępny dla wszystkich twórców. Muszą jednak mieć co najmniej 1000 obserwujących w ciągu ostatnich 60 dni, znajdować się w kraju, w którym dostępne są Gwiazdy, oraz spełniać wymagania Meta Zasady zarabiania przez partnerów I Zasady zarabiania na treściach. Dotyczy to Facebook Live, wideo na żądanie i wkrótce będzie dostępne na Facebook Reels.

3. Rolki zarabiania

Program płatności Reels był wcześniej dostępny tylko dla twórców na zasadzie zaproszenia. Teraz Facebook pozwala twórcom z USA ubiegać się o dołączenie. Muszą jednak utworzyć więcej niż pięć Rolek i mieć łącznie 100 000 wyświetleń w ciągu ostatnich 30 dni, a także muszą spełniać Zasady zarabiania na partnerach i Zasady zarabiania na treści, aby kwalifikować się.

Facebook pozwala teraz twórcom na cross-post Reels zarówno na Instagramie, jak i na Facebooku i zarabianie pieniędzy na obu platformach.

Ponadto twórcy wkrótce będą mogli używać etykiety „Płatne partnerstwo z” dla swoich treści związanych z marką na Facebooku Reels. Umożliwi to sponsorom przekształcenie ich w reklamy z treściami związanymi z marką.

4. Rynek twórców

Meta idzie w ślady TikToka i Snapchata, uruchamiając rynek twórców na Instagramie, który ma na celu dopasowanie twórców do odpowiednich marek.

Twórcy będą mogli wskazać marki i tematy, dla których chcą tworzyć treści związane z marką. Marki będą mogły znajdować twórców i współpracować z nimi za pośrednictwem pakietu Meta Business Suite.

„Kiedy znajdą twórcę, z którym chcą współpracować, będą mogli wysłać projekt, który określa szczegóły możliwości, w tym oferowane rezultaty i płatność”, według Meta.

5. Cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie

Instagram zaczął umożliwiać udostępnianie NFT na swojej platformie w maju 2022 r. Teraz Meta udostępni tę funkcję większej liczbie twórców w wybranych krajach, a wkrótce także na Facebooku (począwszy od niewielkiej grupy twórców z USA). Użytkownicy będą mogli publikować posty zarówno na Instagramie, jak i na Facebooku.

Instagram Stories zacznie również hostować NFT we współpracy ze SparkAR.

Twórcy mają przewagę

W dawnych czasach o tym, jakie treści konsumujemy, decydowało kilka osób na szczycie firmy produkcyjnej, siedzących przy stole w sali konferencyjnej. W dzisiejszych czasach media społecznościowe przekazały władzę niezależnym twórcom, którzy wykonują i dostarczają treści bezpośrednio do nas, bez nadzoru.

Wiodące platformy mediów społecznościowych zwróciły na to uwagę i starają się znaleźć sposób na zablokowanie najlepszych twórców na swoich platformach, aby przykuć również nasze oczy. Najwyraźniej to dobry czas na bycie twórcą.

Ähnliche Beiträge