9 Tipps zum Verfassen ansprechender Google-Anzeigenbeschreibungen im Jahr 2023 + (kostenloses AI-Tool im Inneren!)
Wybór treści reklam jest kluczowym elementem przygotowania kampanii, a my jesteśmy tutaj, aby Ci w tym pomóc. Może to być przerażające, gdy dopiero zaczynasz z opisem reklamy Google, aby wybrać odpowiednie słowa, użyć odpowiedniego tonu i przedstawić właściwe fakty.
W tym artykule omówimy, jak tworzyć skuteczne reklamy Google, w tym wskazówki, jak opracować skuteczny tekst reklamy i kierować reklamy do właściwych odbiorców.
Czym są reklamy Google?
Pierwotnie wprowadzony jako Google AdWords, Google Ads to usługa, za pomocą której możesz promować swoją firmę, sprzedawać produkty lub usługi oraz zwiększać ruch w swojej witrynie. Google Ads to usługa reklamowa typu pay-per-click (lub PPC). Oznacza to, że jako reklamodawca płacisz za kliknięcie reklamy. Umożliwia także tworzenie własnych reklam i kampanii przy ograniczonym budżecie, aby osiągnąć cele reklamowe i dotrzeć do potencjalnych klientów. W tym artykule pokażemy, jak wykorzystać możliwości Google Ads, korzystając z opisów Google Ads!
Reklama Google składa się z trzech podstawowych części:
- Nagłówek
- Wyświetl adres URL
- Opis
Powiązane: 7 wskazówek dotyczących tworzenia niesamowitych nagłówków Google Ads
Czym są opisy Google Ads?
Opisy Google Ads to wprowadzenie lub podsumowanie Twojego produktu lub usługi i to właśnie je przeczytają potencjalni klienci, gdy zobaczą Twoje reklamy Google Ads. Pojawiają się one pod nagłówkiem i wyświetlanym adresem URL w Google Ads.
3 Przykłady opisów Google Ads
Oto kilka przykładów witryn, które sprzedają różne produkty. Jak widać, opis Google Ads pojawia się pod nagłówkiem i adresem URL i został podświetlony na czerwono.
1. Witryna z używanymi samochodami
2. Firma obuwnicza
3. Witryna zakupów online
4. Drukarnia internetowa
5. Agencja marketingowa
9 wskazówek, jak skutecznie pisać opisy reklam Google
1. Schlüsselwörter verwenden
Upewnij się, że masz określony zestaw słów kluczowych i że używasz ich we właściwy sposób. Nie chcesz, aby Twoje słowa kluczowe były zbyt niejasne, ponieważ jest mniej prawdopodobne, że przyciągną uwagę do list reklam Google. Ludzie zwykle szukają czegoś konkretnego podczas wyszukiwania w Google, więc użycie ukierunkowanego i konkretnego słowa kluczowego przyciągnie więcej uwagi.
2. Rozpoznaj swoją grupę docelową
Aby stworzyć skuteczną reklamę, musisz znać swoich odbiorców i ich potrzeby.
Kiedy i dlaczego klienci szukają Twojego produktu lub usługi? Kto jest twoim głównym rynkiem docelowym? Co Twoi klienci chcą zyskać, robiąc z Tobą interesy? Dlaczego Twoi obecni konsumenci wybierają Twoją firmę zamiast innych marek?
Możesz wybrać odpowiednie tematy, produkty, usługi lub oferty do promowania w swoich reklamach, odpowiadając na takie pytania.
Powiązane: 8 wskazówek, jak pisać świetne opisy reklam na Facebooku + przykłady i bezpłatne narzędzie
3. Użyj emocji, aby się połączyć
Jednym z kluczy do skuteczności reklam Google Ads jest umiejętność wykorzystania emocji potencjalnych klientów. Upewnij się, że w opisach Google Ads uwzględniłeś element emocji, aby przekonać klientów do kliknięcia. Jeśli Twoi odbiorcy docelowi łączą się emocjonalnie z Twoją reklamą, istnieje większe prawdopodobieństwo, że zauważysz wzrost liczby konwersji i sprzedaży z reklam Google.
4. Włącz znaki specjalne
W opisach Google Ads możesz używać znaków specjalnych, takich jak % i $, aby przyciągały one wzrok. Użycie znaków specjalnych w opisie z większym prawdopodobieństwem przyciągnie uwagę klienta i sprawi, że reklama będzie wyglądać na interesującą. Na przykład:
- Teraz tylko 10 dolarów
- Użyj kodu, aby uzyskać 30% zniżki
5. Uzyskaj odpowiednią długość
Długość opisu może mieć wpływ na to, jak będzie się on wyświetlał w wykazach i jak będzie wyglądać dla czytelników. Pamiętaj, że długość opisu Google Ads jest ograniczona do maksymalnie 90 znaków. Zbyt długi opis może być mniej interesujący dla potencjalnych klientów, a pełny opis reklamy Google może się nie wyświetlić.
6. Dodaj wezwanie do działania (CTA)
Ostatnim krokiem do napisania skutecznego opisu Google Ads jest dodanie na końcu wezwania do działania (CTA). Powinno to przekonać czytelnika do kliknięcia reklamy, prosząc go o podjęcie działania. Twoje opisy Google Ads powinny zainteresować potencjalnych klientów, informując ich, co możesz dla nich zrobić.
Kilka przykładów wezwania do działania:
- Kupuj teraz
- Zamów tutaj
- Uzyskaj natychmiastową wycenę
- Zobacz Cennik
- Sprawdź uprawnienia
- Zdobądź ofertę
7. Wykonaj testy
Chociaż istnieje wiele sprawdzonych metod, z których można korzystać podczas opracowywania reklam, należy pamiętać, że nie ma uniwersalnej reguły, która zapewniłaby sukces. Pamiętaj, aby przetestować podane przez nas wskazówki przed ich wdrożeniem, aby ustalić, czy mają one zastosowanie do Twojej organizacji i sektora.
Aby to sprawdzić, możesz utworzyć dwie różne reklamy w tej samej grupie reklam i porównać ich skuteczność. Spróbuj na przykład poeksperymentować z innymi nagłówkami lub alternatywnymi ofertami lub promocjami. Testuj tylko jedną sztukę na raz; w przeciwnym razie nie będziesz wiedział, który aspekt przypisać sukcesowi.
8. Nie pisz, rozmawiaj z odbiorcami!
Faktem jest, że ludzie lubią, gdy zwraca się do nich bezpośrednio, więc konwersacyjne opisy w Google Ads sprawią, że będą bardziej skuteczne. Skieruj swoje reklamy Google Ads do swoich odbiorców i używaj słowa „ty”, aby potencjalni klienci poczuli się, jakby zwracano się do nich osobiście.
Jak więc nawiązać rozmowę ze swoją kopią? Nie martw się, omówimy to w naszej następnej wskazówce!
9. Wykorzystaj bezpłatne narzędzia do pisania tekstów oparte na sztucznej inteligencji
Możesz zrobić znacznie więcej niż tylko napisać opis Google Ads za pomocą bezpłatnego narzędzia AI firmy Simplified.
Pomaga robić wszystko, od pisania konspektów blogów, reklam, opisów produktów i podpisów do wielu innych. Potężne narzędzie obsługujące sztuczną inteligencję oferuje:
- Bezbłędna kopia dzięki AI Writer i integracji Grammarly.
- Natychmiast sprawdzaj pisownię, gramatykę i interpunkcję podczas pisania Google Ads z copywriterem AI.
- Sprawdź oryginalną kopię Google Ads za pomocą narzędzia do sprawdzania plagiatu.
- Odpowiednio przypisuj źródła lub zmieniaj treści podczas korzystania z naszego generatora tekstu AI.
Czas na wygenerowanie unikalnej, wolnej od błędów kopii Google Ads
Dzięki naszemu bezpłatnemu copywriterowi AI możesz wybierać spośród ponad 50 szablonów, aby napisać dowolny rodzaj tekstu marketingowego. Generuj tekst w ponad 10 tonach i ponad 30 językach za pomocą AI Writer, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców.