LinkedIn Ads: Jak skonfigurować kampanię, która konwertuje 891 linkedin advertising

LinkedIn Ads: Wie man eine Kampagne einrichtet, die konvertiert

LinkedIn ist als hervorragende Online-Umgebung bekannt, die Fachleute fördert und sie ermutigt, über ihre Unternehmen zu sprechen.

Jednak ta platforma mediów społecznościowych to nie tylko znalezienie potencjalnych pracowników, ale także nauka. Dowiedzenie się więcej o marketingu i mediach społecznościowych może naprawdę pomóc lepiej promować swoją markę.

Ale jeśli chodzi o płacenie, aby ludzie dali im tę uwagę, wielu marketerów zrezygnowało z pomysłu reklamy w mediach społecznościowych.

Oprócz treści organicznych, powinieneś również użyć reklam LinkedIn, aby zaoferować swoje posty impuls. Mały budżet na reklamy LinkedIn może naprawdę zrobić więcej niż myślisz dla swojej firmy.

Dziś porozmawiamy o wszystkim, co jest do nauczenia się na reklamach LinkedIn, aby Twoje kampanie marketingowe były bardziej skuteczne. Wskakujmy!

Przewodnik po reklamach LinkedIn

  1. Jak działają reklamy LinkedIn
  2. Jak uruchomić reklamy na LinkedIn
  3. Rodzaje reklam na LinkedIn
  4. Cele reklam na LinkedIn
  5. Formaty reklam na LinkedIn
  6. Koszty reklam na LinkedIn
  7. Bewährte Praktiken dotyczące reklam na LinkedIn
  8. Metryki do nadzorowania przy mierzeniu wydajności reklam na LinkedIn

1. Jak działają reklamy LinkedIn?

Skoro wiemy, że reklamy LinkedIn mogą sprawić, że Twoje treści będą bardziej efektywne i dotrą do jeszcze większej liczby użytkowników, zobaczmy, jak działają reklamy.

Planowanie kampanii w mediach społecznościowych może na początku wydawać się trudne, jeśli nie masz żadnych wskazówek.

LinkedIn Ads: Wie man eine Kampagne einrichtet, die konvertiert

Po ustaleniu swoich priorytetów i rzeczy, które chcesz osiągnąć, powinieneś również zdecydować, ile reklam chcesz wykorzystać na kampanię i ile pieniędzy jesteś gotowy zainwestować.

Kiedy opracujesz reklamę na LinkedIn, niezależnie od rodzaju reklamy, którą wybierzesz, Twoje treści będą wyświetlane większej liczbie użytkowników LinkedIn, którzy wykazali ostatnio pewne zainteresowanie niszą lub branżą, w której się aktywujesz.

W ten sposób reklama na LinkedIn zwiększy świadomość marki, a jednocześnie będzie miała potencjał, aby również zwiększyć Twój ROI, zamieniając prospektów w klientów.

LinkedIn Ads: Wie man eine Kampagne einrichtet, die konvertiert

W tym, co następuje, przewodnik krok po kroku, jak uruchomić reklamę na LinkedIn sprawi, że wszystko to wyda się o wiele łatwiejsze.

2. Jak uruchomić reklamy na LinkedIn?

Tworzenie reklam na LinkedIn jest podobne – oczywiście do pewnego momentu – do tworzenia reklam na Facebooku.

Jeśli więc kiedykolwiek wypróbowałeś tę najnowszą formę reklamy online, uruchamianie reklam na LinkedIn i cały pulpit nawigacyjny LinkedIn ads mogą wydawać się całkiem znajome.

Jeśli jednak po raz pierwszy eksperymentujesz z płatnymi reklamami, nie ma obaw – cały proces uruchamiania reklam na LinkedIn jest dość jednoznaczny.

Schritt 1

Aby rozpocząć tworzenie reklam LinkedIn, będziesz musiał najpierw zalogować się do Campaign Managera.

Po zbudowaniu tam swojego konta, możesz przejść do kolejnego kroku.

LinkedIn Ads: Wie man eine Kampagne einrichtet, die konvertiert

Schritt 2

Przed ustawieniem płatnych reklam na LinkedIn musisz jasno wiedzieć, co chcesz osiągnąć dzięki tym płatnym reklamom na LinkedIn.

Wybór celu dla kampanii reklam na LinkedIn jest obowiązkowym krokiem podczas planowania reklam na LinkedIn.

Pamiętaj, że powinieneś wybrać cel w zależności od tego, na jakim etapie lejka marketingowego znajduje się Twoja Zielgruppe, w odniesieniu do Twojej ustawionej kampanii reklamowej na LinkedIn.

Dlatego warto mieć wiele kampanii reklamowych uruchomionych dla różnych odbiorców.

Schritt 3

To, co sprawia, że reklamy na LinkedIn są tak świetne i skuteczne, to możliwość ustanowienia bardzo ukierunkowanych odbiorców.

Podczas ustawiania kampanii reklamowej na LinkedIn, możesz wybrać nazwę stanowiska swojego celu, branżę lub cel według zainteresowań zawodowych lub osobistych.

LinkedIn Ads: Wie man eine Kampagne einrichtet, die konvertiert

Co więcej, podczas ustawiania odbiorców dla Twoich reklam LinkedIn, opcja „Matched Audience” może uprościć Twoją pracę, gdy jesteś zainteresowany kampaniami retargetingowymi – zorientowanymi na osoby, które odwiedziły Twoją stronę internetową.

Krok 4

Jeśli chodzi o rodzaje reklam LinkedIn, które platforma oddaje do Twojej dyspozycji, ucieszy Cię wiadomość, że będziesz miał mnóstwo i kreatywnych opcji.

LinkedIn Ads: Wie man eine Kampagne einrichtet, die konvertiert

Krok 5

Podobnie jak na każdym innym pulpicie kampanii reklamowej, będziesz musiał ustawić budżet i harmonogram dla swoich reklam na LinkedIn.

Ustalając budżet dla swoich reklam na LinkedIn, weź pod uwagę, że średni koszt za kliknięcie dla reklam na LinkedIn wynosi 5,26$, będąc najdroższą platformą mediów społecznościowych pod względem płatnych reklam online.

LinkedIn Ads: Wie man eine Kampagne einrichtet, die konvertiert

Ten wysoki koszt dla reklam LinkedIn jest uzasadniony faktem, że LinkedIn napędza ponad 50% całego ruchu społecznościowego kierowanego na blogi firmowe B2B, jak wskazują dane.

Krok 6

Po wybraniu budżetu i harmonogramu czas przeskoczyć do kolejnego kroku procesu tworzenia reklam LinkedIn – pracy nad kreacjami reklamowymi.

W tej części LinkedIn oferuje kilka opcji reklam – Sponsored Content, Message Ads i Text ads.

Podczas gdy reklamy Sponsored Content odnoszą się do in-feed LinkedIn ads w bardziej popularnych terminach, kategoria Text Ads jest odpowiednikiem Facebooka dla reklam w prawej kolumnie. Jeśli chodzi o typ Message Ads – cóż, jego nazwa jest całkiem zrozumiałe.

W zależności od typu reklamy LinkedIn, które zdecydujesz się uruchomić, trzeba będzie wypełnić pewne specyficzne pola do każdego typu reklamy, jak wstawienie miniatury, wezwanie do działania, i tak dalej.

Krok 7

Po technicznych aspektach kampanii reklamowej LinkedIn są wszystkie skonfigurowane, ostatnią częścią będziesz musiał pokryć będzie wstawienie informacji rozliczeniowych. Z tego ostatniego kroku zakończone, Twoja praca jest zrobiona.

Po tym, Twoja reklama podróż będzie kontynuować z krótkim procesie przeglądu, który po zakończeniu, pozwoli mu być uruchomiony w świat.

3. Rodzaje reklam LinkedIn

Wspomniawszy o nich krótko wcześniej, teraz dokonamy bardziej dogłębnego podziału wszystkich różnych typów reklam LinkedIn dostępnych na tej platformie.

Sponsored Content ad

Reklama Sponsored Content to ta, która wtapia się w posty użytkownika w kanale LinkedIn, mając dołączony do niej wyróżniony tag „Sponsorowane”, aby odróżnić ją od treści organicznych.

LinkedIn Ads: Wie man eine Kampagne einrichtet, die konvertiert

Decydując się na stworzenie reklamy Sponsored Content LinkedIn, marketerzy mają do wyboru cztery rodzaje reklam LinkedIn wewnątrz tej kategorii:

  • LinkedIn single image ads
  • LinkedIn carousel ads
  • LinkedIn video ads
  • LinkedIn event ads

LinkedIn Ads: Wie man eine Kampagne einrichtet, die konvertiert

Sponsorowana reklama wiadomości

Reklamy LinkedIn Messaging to świetny sposób na zwrócenie uwagi docelowej grupy odbiorców, ponieważ komunikat marki zostanie dostarczony bezpośrednio do skrzynki odbiorczej użytkownika.

Typ reklamy LinkedIn Sponsored Message odróżnia się od zwykłych wiadomości w skrzynce odbiorczej użytkownika, wyświetlając tag „Sponsorowane” i posiadając przycisk CTA.

LinkedIn Ads: Wie man eine Kampagne einrichtet, die konvertiert

Aby wiadomości zostały oznaczone jako przeczytane, muszą zostać otwarte, pozostając nawet po tym w skrzynce odbiorczej użytkownika.

Text ad

LinkedIn Text Ads to jeden z najbardziej uproszczonych typów reklam, składający się tylko z trzech elementów: logo marki, krótkiego copy reklamowego oraz klikalnego CTA.

LinkedIn Ads: Wie man eine Kampagne einrichtet, die konvertiert

Znajdują się w prawym pasku bocznym, który pozostaje widoczny, gdy użytkownicy przewijają się w dół do swojego newsfeedu.

Dynamiczna reklama

Dynamiczne reklamy to jedne z cudów LinkedIn. Ten typ reklamy LinkedIn wziął reklamy mediów społecznościowych do miejsca, w którym żadna inna platforma mediów społecznościowych nie podjęła go wcześniej.

LinkedIn Ads: Wie man eine Kampagne einrichtet, die konvertiert

Dynamiczne reklamy LinkedIn są sposobem platformy na stworzenie głębszego połączenia między docelowymi odbiorcami a marką rozwijającą reklamę.

Jest to rodzaj reklamy w mediach społecznościowych, która pokazuje spersonalizowaną treść na podstawie informacji osobistych członka, który ją ogląda.

4. Cele reklamy LinkedIn

Twoja strategia reklamowa LinkedIn musi być dostosowana do jakiegokolwiek celu, który chcesz osiągnąć poprzez płatną reklamę LinkedIn.

Ponieważ różni klienci mogą znaleźć się na różnych etapach lejka marketingowego, powinieneś stworzyć różne kampanie reklamowe LinkedIn.

To jest właśnie powód, dla którego LinkedIn oferuje trzy różne cele reklamowe dla Twoich reklam LinkedIn: świadomość, rozważenie i konwersja.

Załóżmy, że podjąłeś decyzję i zdecydowałeś się stworzyć kilka reklam rozważenia na LinkedIn, na przykład.

W tym przypadku, trzeba będzie wybrać po raz kolejny, na bardziej szczegółowym poziomie, które KPI chcesz zwiększyć poprzez swoje wysiłki LinkedIn płatnych reklam: wizyty na stronie internetowej, zaangażowanie, lub widoki wideo.

Z drugiej strony, dla reklamy konwersji, trzeba będzie zdecydować, czy jesteś bardziej zainteresowany w pozyskiwaniu przewodów, konwersji strony internetowej, lub kandydatów do pracy.

Niezależnie od celów, które chcesz osiągnąć, trzeba ustalić realistyczne oczekiwania. Bądź cierpliwy, zanim zaczniesz się martwić, że wyniki nie będą widoczne.

Ponadto powinieneś stale oceniać skuteczność swojej kampanii reklamowej na LinkedIn, aby upewnić się, że wszystko działa zgodnie z planem.

LinkedIn Ads: Wie man eine Kampagne einrichtet, die konvertiert

5. Formaty reklam na LinkedIn

Bycie profesjonalistą w pomaganiu firmom w prezentowaniu i promowaniu się jest naturą LinkedIn, a jego opcje reklamowe również mieszczą się w tym samym standardzie.

Podobnie jak Facebook, LinkedIn oferuje wiele typów reklam i miejsc, w których możesz je wyświetlać.

Co więcej, każda kategoria reklamowa ma liczne warianty, aby lepiej pomóc marketerom w osiąganiu ich celów dzięki reklamie LinkedIn. Nie ma możliwości, abyś nie znalazł czegoś, co pasuje do Twojej marki.

Reklamy sponsorowane LinkedIn, które są jednymi z najpopularniejszych reklam dzięki ich wysokiej wydajności, mają najbardziej zróżnicowane formaty.

W sekcji Sponsored Content dostępne są cztery typy reklam, które są następujące:

  • LinkedIn single image ads
  • LinkedIn video ads:
  • LinkedIn carousel ads
  • LinkedIn events ads

Dla marketerów, którzy chcieliby wypróbować reklamy typu Sponsored Message, LinkedIn oferuje dwa warianty: Conversation Ads & Message Ads.

Aby podkreślić różnicę między nimi, tak jak sugeruje nazwa, zamiast dostarczania pojedynczej wiadomości, Conversation Ad zaoferuje doświadczenie typu „choose-your-own-path”.

Będzie oferować wiele odpowiedzi, w zależności od tego, w którym kierunku będzie płynąć rozmowa.

Idąc dalej, do reklam konwersji LinkedIn, ważne jest, aby zwrócić szczególną uwagę na Lead Gen Forms, które mogą być tworzone zarówno jako Sponsored Content lub Message Ads.

Jak ujawnił LinkedIn, Lead Gen Forms napędzają 2-3X więcej konwersji w porównaniu do standardowych kampanii.

Niewątpliwie typy reklam Lead Gen Forms zostały stworzone, aby uprościć użytkownikowi proces otrzymywania wypasionych treści, aby uniknąć jak największej liczby możliwych punktów spadkowych.

Jak to możliwe?

” Kiedy członek kliknie przycisk call-to-action na reklamie LinkedIn z załączonym formularzem Lead Gen, formularz jest automatycznie wypełniany ich informacjami kontaktowymi i profilowymi. Mogą oni następnie przesłać swoje informacje firmom za pośrednictwem formularza bez konieczności ręcznego wpisywania ich.” – LinkedIn

Reklamy generacyjne LinkedIn są jednymi z najczęstszych kampanii reklamowych, które marketerzy prowadzą na LinkedIn, prawdopodobnie w wyniku tego, że LinkedIn jest odpowiedzialny za 80% wszystkich leadów B2B pochodzących z soziale Medien.

LinkedIn Ads: Wie man eine Kampagne einrichtet, die konvertiert

Ostatnimi pozostałymi do omówienia formatami reklam LinkedIn są te wyświetlane w prawej szynie platformy – Text Ads i Dynamic Ads.

Ponieważ przy okazji wymieniania, jakie typy reklam są dostępne w platformie, omówiliśmy elementy reklamy tekstowej LinkedIn, skupimy się na drugiej kategorii – LinkedIn Dynamic ads, które również mają dostępne dwa formaty: Spotlight ads oraz Follower ads.

LinkedIn Ads: Wie man eine Kampagne einrichtet, die konvertiert

Te oba typy reklam LinkedIn Dynamic pozwalają na personalizację Twojego przekazu poprzez integrację danych kontaktowych odbiorcy, ale ich główne rozróżnienie związane jest z celem, jakiemu służą.

Podczas gdy reklama Spotlight została stworzona do promocji usługi, produktu lub wydarzenia, reklama Follower ma jedyny cel – pomoc w pozyskaniu followersów strony.

6. Koszty reklamy na LinkedIn

Przed rozpoczęciem eksperymentowania z kampaniami reklamowymi na LinkedIn, prawdopodobnie zastanawiasz się, ile kosztują reklamy na Linkedin.

Jak wspomniano wcześniej, reklamy na LinkedIn są jedną z najdroższych form reklamy online, mając wyższe koszty niż Facebook czy Instagram.

Jednak wysoka wycena reklam na LinkedIn wydaje się być uzasadniona niesamowitymi wynikami.

Jeśli masz ustalić swój budżet na reklamy LinkedIn, musisz zastanowić się nad rodzajem reklamy, którą będziesz prowadził w swoich kampaniach reklamowych na LinkedIn.

Oczywiście zestawy reklam na LinkedIn o różnych celach mogą oznaczać różne koszty.

Na podstawie tego, co zgłosili marketerzy, którzy wypróbowali reklamy na LinkedIn, średni koszt reklam na LinkedIn jest następujący:

  • CPC: 5,26$
  • CPM: 6,59$
  • Cost per send (dla reklam z wiadomościami): 0,80$.

Jeśli chodzi o współczynnik klikalności, w 2022 roku globalny średni CTR dla treści sponsorowanych wynosi 0,44% – 0,65%.

Bardziej szczegółowe zestawienie CTR reklam LinkedIn dla każdego typu reklamy wskazało następujące wartości procentowe:

  • Sponsored Content (Single Image): 0.56%
  • Sponsored Content (Carousel): 0.40%
  • Sponsored Content (Video): 0.44%
  • Message Ads: 3% przy open rate na poziomie 30%
  • Dynamic Ads Standard: 0,06%
  • Dynamic Ads Dynamic: 0,08%
  • Text Ads: 0.02%

7. Najlepsze praktyki LinkedIn ads

Posiadanie strategii LinkedIn ads oznacza coś więcej niż posiadanie kilku wizualizacji i dwóch lub trzech linii tekstu, aby towarzyszyć.

Stworzenie zbadanej strategii dla kampanii reklamowej LinkedIn zamiast wysyłania kilku sporadycznych od teraz i wtedy pomoże Ci lepiej zoptymalizować koszty.

W ten sposób uda Ci się zbudować bardziej skuteczne reklamy, które ostatecznie wygenerują wyższe wyniki – albo masz na celu zaangażowanie, leady, konwersje, lub cokolwiek.

Dlatego też, podczas opracowywania strategii dla swoich kampanii reklamowych LinkedIn, istnieją pewne płatne reklamy LinkedIn najlepsze praktyki, które byłyby świetne dla Ciebie, aby być zaznajomiony z dostosować i zoptymalizować swoją strategię szybciej.

Zanim jeszcze pomyślisz o ustawieniu w miejscu swojej kampanii reklamowej na LinkedIn, musisz wiedzieć, do kogo się zwracasz.

Poznanie swoich odbiorców jest koniecznością, ponieważ to oni będą oceniać lub zatwierdzać Twoje reklamy.

Twoja publiczność zdecyduje, czy Twoja reklama na LinkedIn sprawiła, że kliknęli przycisk „ale”.

Zbadaj zachowanie swoich followersów, zrób kilka odsłuchów w mediach społecznościowych i dowiedz się więcej o tym, co im się podoba, a co ich rozczarowuje.

Taka analiza zainspiruje Cię do poznania swoich odbiorców, potencjalnych klientów, a może i przyszłych klientów. W ten sposób będziesz wiedział, co im zaoferować, aby byli zadowoleni.

Znalezienie tego słodkiego punktu jest niezaprzeczalnie kwitem dla udanej kampanii reklamowej. Jednak, aby osiągnąć ten punkt, konieczne jest przeprowadzenie wielu testów.

Kiedy dopasujesz typ reklamy do kreacji, odpowiedniej grupy odbiorców i ich lokalizacji na mapie podróży klienta, wiesz, że jesteś na dobrej drodze.

Niektóre dobre wiadomości są takie, że w przeciwieństwie do innych sieci społecznościowych, na LinkedIn ludzie chętniej angażują się w dłuższe treści. Czy wiesz, że?

To właściwie wynik tego, że 91% marketerów uważa LinkedIn za jedno z najbardziej wiarygodnych zasobów jakościowych treści w sieci.

Wracając na sekundę do customer journey, dopasowanie tego strategicznego kroku i odpowiedniego typu reklamy jest nieskończenie ważne.

Na przykład, wybierając Sponsorowane wiadomości jako pierwszy touchpoint z nowych perspektyw może okazać się nieskuteczne taktyki.

Ale jeśli zamiast tego wypróbować ten typ reklamy LinkedIn z ludźmi, którzy już znają swoją markę i przeniósł się poza etap świadomości, może uzyskać niesamowite wyniki, jak wiadomo, że ma wysoki open-rate.

W końcu, skuteczny marketing jest niemożliwe bez pielęgnowania ołowiu!

Nic nie mówi „kliknij mnie” bardziej niż przyciągające wzrok wizualizacje. I to zostało już dawno przetestowane przez wiele marek podczas zamieszczania swoich reklam na LinkedIn.

Wiemy, że obraz lub wideo jest warte tysiąca słów, ale na pewno chcesz więcej. Chcesz wysłać ludziom wiadomość, wiadomość typu „potrzebujesz tego produktu/usługi”.

Aby to zrobić za pomocą reklam na LinkedIn, musisz starannie wybierać obrazy i nagrywać filmy, które mogą wzbudzić konwersację w świecie online.

Pamiętaj, że treść reklamy musi odzwierciedlać wartości Twojej marki. Tak długo, jak twój LinkedIn sprawi, że followersi obejrzą go do końca, wtedy możesz uznać, że podbiłeś ich serca, a inwestycja w reklamę jest tego warta.

  • A/B testuj swoje reklamy na LinkedIn

Pamiętasz, kiedy mówiliśmy, że testowanie jest kluczem do wszystkich wielkich sukcesów w mediach społecznościowych?

To jest właśnie powód, dla którego testy A/B zostały wynalezione na pierwszym miejscu.

Poprzez wypróbowanie różnych wersji reklamy – z różnych wizualizacji, tekstów, ofert, lub zainteresowania ukierunkowane, będziesz w stanie zrozumieć, co sprawia, że Twoja publiczność gruba i stworzyć więcej treści w tym kierunku.

Możesz być pewien, że najlepsze reklamy LinkedIn mają za sobą dużo A / B testów.

Ta taktyka to czyste złoto dla marketingowców, ponieważ jej rolą jest zaoszczędzenie im mnóstwa czasu na zorientowanie się, co można by poprawić.

Część testowa pomaga marketerom w optymalizacji budżetów, wskazując, w który typ reklamy LinkedIn powinni zainwestować więcej.

Kiedy opracowujesz swoją kampanię reklamową na LinkedIn, musisz zastanowić się, do kogo ją kierujesz. Oprócz dowiedzenia się więcej o swojej publiczności, musisz również dowiedzieć się, kim są decydenci.

Targetowanie decydentów jest istotnym krokiem dla każdej kampanii i inicjatywy marketingowej, którą kiedykolwiek podejmiesz.

W ten sposób będziesz konkretnie wiedział, jak zaprojektować kampanię reklamową na LinkedIn, aby przyciągnąć ludzi, którzy mogą łatwo przekształcić się w kupujących.

Mówiąc wcześniej o dogłębnych opcjach targetowania LinkedIn, po zidentyfikowaniu, jak wygląda Twoja idealna buyer persona, łatwiej będzie Ci kształtować swoją reklamę, mając to na uwadze.

  • Zmierz sukces swojej kampanii reklamowej

Po zakończeniu kampanii reklamowej na LinkedIn czas sprawdzić, na ile była ona skuteczna. Patrzenie na dane jest równie ważne przy projektowaniu reklam LinkedIn dla Twojej firmy.

Dlatego zdecydowanie powinieneś śledzić wydajność reklamy w pulpicie menedżera kampanii, znajdującym się pod pulpitem wydajności kampanii.

W tym pulpicie LinkedIn będziesz mógł również śledzić konwersje.

8. Metryki do nadzorowania do pomiaru wydajności reklam LinkedIn

Ponieważ LinkedIn zapewnia wiele celów, które można osiągnąć dzięki reklamom LinkedIn, biorąc pod uwagę, że będziesz miał kampanie o różnych celach, naturalne jest, że będziesz je mierzył w różny sposób.

Nadzorowanie wydajności reklam LinkedIn da Ci cenne spostrzeżenia, które pomogą Ci zoptymalizować koszty i stworzyć lepsze kampanie reklamowe w przyszłości.

Kiedy pracujesz nad swoim raportem z reklam LinkedIn, powinieneś wiedzieć, że podstawowymi metrykami dostępnymi dla Ciebie w Menedżerze kampanii będą:

  • Sends – liczba wyświetleń Twojej reklamy (impressions);
  • Opens – liczba otwarć Twojej reklamy (unique opens);
  • Clicks – łączne kliknięcia w przyciski CTA i kliknięcia w linki;
  • Button Clicks – łączne kliknięcia w przyciski CTA;
  • Banner Clicks – łączne kliknięcia w banery reklamowe;
  • Link Clicks – kliknięcia w treść wiadomości;
  • Open Rate – pokazuje w jakim procencie Twoi odbiorcy otworzyli Twoją reklamę (oblicza się go dzieląc całkowitą liczbę otwarć do całkowitej liczby wysłanych);
  • Click to Open Rate – % kliknięć podzielony przez otwarcia;
  • Cost Per Send – wydatki podzielone przez wysyłki;
  • Cost Per Open – wydatki podzielone przez otwarcia;
  • Average CPC – wydatki podzielone przez kliknięcia.

Final Thoughts

Prowadzenie reklam na wszystkich Twoich platformach social media może być naprawdę kosztowne. Dlatego należy zacząć od tych, które uważasz, że mają większy potencjał konwersji zwolenników.

Kampania reklamowa na LinkedIn jest doskonałym punktem wyjścia, ponieważ ta platforma jest dobrze znana ze swojej skuteczności w łączeniu firm, potencjalnych pracowników i klientów od 2003 roku.

Upewnij się, że ustalasz realistyczne oczekiwania, jeśli chodzi o wyniki, które chcesz uzyskać za pośrednictwem kampanii reklamowej.

Mam nadzieję, że ten przewodnik po świecie reklam na LinkedIn pomoże Ci zaprojektować lepsze treści dla lepszych kampanii marketingowych.

Ähnliche Beiträge

Ein Kommentar

Kommentare sind geschlossen.