13 LinkedIn Marketing-Funktionen für 2022| Socialinsider
Opracowanie solidnej i skutecznej strategii marketingowej może stać się ciężarem dla menedżera mediów społecznościowych. Wszyscy wiemy jednak, że wspaniałe, długoterminowe rezultaty nie przychodzą bez ciężkiej pracy.
Na LinkedIn, jeśli skorzystasz z każdej wbudowanej funkcji marketingowej, będziesz w stanie zobaczyć postępy swojej marki w czasie.
Korzystając z funkcji marketingowych LinkedIn, Twoja strategia mediów społecznościowych przyjmie wielki zwrot ku lepszemu, pomagając Ci w napędzaniu Twojej firmy na drodze do sukcesu.
Jesteśmy tutaj, aby zaoferować Ci kilka wskazówek i sztuczek, jak korzystać z wbudowanych narzędzi LinkedIn, aby zwiększyć świadomość marki. Gotowy? Wejdźmy do środka!
13 LinkedIn Marketing-Funktionen, die Sie im Jahr 2022 nutzen sollten
-
Was ist LinkedIn Marketing?
-
Jak wykorzystać LinkedIn jako narzędzie marketingowe
-
Funkcje marketingowe LinkedIn, dzięki którym unowocześnisz swoją strategię w mediach społecznościowych
Was ist LinkedIn Marketing?
LinkedIn jest jedną z najlepszych platform mediów społecznościowych, jeśli chodzi o łączenie się z innymi, którzy mają takie same zainteresowania jak ty.
Ten kanał mediów społecznościowych skupia się bardziej na firmach, ofertach pracy i wszystkim pomiędzy.
Łączenie ludzi, którzy dyskutują o biznesie i dzielą te same wartości zawodowe, może pomóc poszerzyć ich społeczność.
Jednak LinkedIn nie jest tylko dla osób poszukujących pracy i profesjonalistów. Możesz użyć tej platformy, aby porozmawiać o swojej branży i połączyć się z tymi, którzy mogliby pomóc w dalszym rozwoju kariery.
Jeśli nauczysz się, jak skutecznie z niego korzystać, masz wiele do wygrania.
Kiedy twoja firma jest tam na LinkedIn, wiesz, że musisz mieć świetną strategię, na której możesz polegać, aby promować swoją markę.
Jednak sprzedażowe posty i in-your-face reklamy swoich usług i produktów są odrzucane na LinkedIn.
Dlatego potrzebujesz strategii marketingowej LinkedIn, aby Twoje treści wyróżniały się z tłumu.
Jeśli ludzie dowiedzą się, dlaczego potrzebują cię w swoim życiu, to z pewnością będą bardziej ciekawi twojej marki.
Przydatną rzeczą, o której należy pamiętać, jest to, że niektóre funkcje marketingowe LinkedIn są dostępne tylko dla stron biznesowych, podczas gdy inne są dostępne dla wszystkich użytkowników, będących ich twórcami lub osobami, które szukają nowej pracy.
Wykorzystanie szerokiej listy funkcji LinkedIn może pomóc Ci w zdobyciu asa w grze marketingowej szybciej niż myślisz.
Istnieją pewne wbudowane narzędzia dla LinkedIn, o których możesz nie wiedzieć. Dlatego jesteśmy tutaj, aby odsłonić wszystkie tajemnice tej platformy mediów społecznościowych, obalając niektóre mity na temat jego użyteczności.
Webinaria na żywo, podcasty i wszelkiego rodzaju wideo stały się ostatnio bardziej popularne, od czasu uruchomienia TikTok, kiedy każdy inny kanał social media chciał nadążyć.
Cóż, nawet jeśli największym konkurentem TikTok może być Instagram-Rollen, nie powinniśmy zapominać o LinkedIn live.
Live streaming to świetna okazja dla marketerów, aby być w kontakcie ze swoimi odbiorcami, odpowiedzieć na wszystkie ich ciekawostki i być otwartym na nowe wyzwania.
Możesz wykorzystać LinkedIn Live do prowadzenia cyklicznych sesji Teach Me dla tych potencjalnych klientów, którzy chcą się dowiedzieć, jak korzystać z Twoich produktów lub usług. Czyż nie jest to pomysł z najwyższej półki?
Z pewnością zwiększy to liczbę Twoich odbiorców i ich zainteresowanie Twoją marką. Ta funkcja marketingowa LinkedIn jest dostępna dla stron biznesowych i twórców.
Dlatego, aby uzyskać dostęp do LinkedIn Live, musisz wypełnić formularz i zgłosić się do tej funkcji. Potem zaczyna się oczekiwanie.
Gdy Twoja firma uzyska zgodę, będziesz gotowy do organizowania wydarzeń na żywo i webinarów, dzięki którym Twój biznes będzie dobrze prosperował.
Dobrą wiadomością o tym narzędziu LinkedIn jest to, że każdy członek ma do niego dostęp. Funkcja Artykuł dla Linkedin przenosi posty na blogu na zupełnie nowy poziom.
Dzięki temu narzędziu nie będziesz potrzebował osobnego bloga, aby publikować swoje artykuły. Możesz pisać długie posty, które mogą zastąpić klasyczne wpisy na blogu.
Początkowo każdy post na stronie firmowej miał limit 1300 znaków. Aktualizacja, która pojawiła się w 2022 roku, pozwala teraz marketerom pisać więcej, żyjąc z myślą, że niebo jest limitem.
Właściwie teraz limit wynosi 100 000 znaków, czyli równowartość naprawdę zawiłego wpisu na blogu.
Dzięki tej nowej funkcji LinkedIn strony firmowe mogą zamieszczać więcej informacji o swoich najnowszych wiadomościach, dogłębnych aktualizacjach, trendach w branży i zmianach.
-
Umieszczanie klikalnych łączy w zdjęciach i filmach wideo
W sierpniu LinkedIn wprowadził nową funkcję, która ma pomóc twórcom treści zwiększyć ich zaangażowanie i rozpoznawalność marki.
Teraz możesz osadzać klikalne linki w postach ze zdjęciami i filmami na LinkedIn. W ten sposób będziesz mógł kierować ruch na stronę internetową swojej marki.
Naklejkę z linkiem możesz dodać do swoich treści tylko korzystając z LinkedIn w wersji mobilnej, poprzez narzędzie do tworzenia postów.
Ponieważ LinkedIn postanowił wdrażać tę nową funkcję marketingową stopniowo, niektórzy użytkownicy nie mają jeszcze do niej dostępu.
Bądź więc cierpliwy, jeśli jesteś jednym z nich. Wkrótce Twoja przygoda z LinkedIn ulegnie poprawie.
-
LinkedIn-Vorlagen für Bildbeiträge
LinkedIn wdrożył ostatnio kilka funkcji wizualnych dla wszystkich treści niepisanych, które tworzą użytkownicy.
Ta platforma social media stara się określić użytkowników do tworzenia bardziej wizualnych treści. Dlatego najnowsze narzędzie jest związane z szablonami LinkedIn dla obrazów.
Ponieważ wiemy, że obrazy są o wiele łatwiejsze do zapamiętania niż tekst, to jest to niewątpliwie świetny pomysł.
Możesz napisać krótki tekst na szablonie, a następnie opublikować go jeszcze szybciej, mając więcej szans na uzyskanie dużej liczby wyświetleń i interakcji, w porównaniu do postów pisanych.
W ten sposób otrzymujesz możliwość stania się bardziej kreatywnym na stronie swojej marki i rozwijania znaczących treści, które przyciągają większą publiczność.
Wniesienie większej wartości na swoją stronę LinkedIn oznacza włożenie większego wysiłku w swoją pracę. Newsletter na LinkedIn może pomóc Ci utrzymać swoich odbiorców blisko, a klientów bliżej (tak, właśnie zmieniliśmy to stare powiedzenie).
Narzędzie newslettera LinkedIn zaczęło być dostępne od 2020 roku, a dla osób korzystających z trybu kreatora funkcja pojawiła się w listopadzie 2021 roku.
Biuletyny LinkedIn nie różnią się od biuletynów e-mailowych, umożliwiając wysyłanie tych samych treści do wielu potencjalnych klientów, którzy pasują do buyer persona.
W ten sposób możesz pokazać im swoje najnowsze posty na blogu, podzielić się z nimi ekskluzywnymi treściami, a może ogłosić im o swoich przyszłych wydarzeniach na żywo.
Ci, którzy są częścią Twojej społeczności, naprawdę doceniliby tego typu aktualizacje dotyczące Twojej marki i najnowszych trendów w Twojej branży.
W tym roku LinkedIn uruchomił wydarzenia audio, przenosząc grę marketingową dla firm na wyższy poziom.
Wydarzenia audio lub czaty audio stały się ostatnio popularne na większej liczbie platform mediów społecznościowych. Ostatnio Twitter opracował podobną funkcję marketingową, która podbiła serca użytkowników.
LinkedIn Audio Events oferuje użytkownikom możliwość prowadzenia rozmów w czasie rzeczywistym w swobodnym środowisku.
Niestety, jeśli chcesz prowadzić Audio Event jako strona biznesowa, nie jest to możliwe.
Jednak jako pracownik pewnej marki, możesz zorganizować takie wydarzenie, aby reprezentować swoją firmę.
Mając zaletę korzystania z takiego narzędzia, członkowie i użytkownicy mogą być wielozadaniowi podczas uczestnictwa w wydarzeniu audio.
Wyobraź sobie, że idziesz na poranny spacer i jednocześnie bierzesz udział w konferencji LinkedIn. Jakie to fajne?
Ta funkcja jest podobna do słuchania podcastu, z tą różnicą, że możesz również dołączyć do pozostałych prelegentów w rozmowie.
Wszystkie wydarzenia audio LinkedIn są publiczne. Oznacza to, że każdy może do nich dołączyć, nawet jeśli nie ma zaproszenia.
Aby wyrazić swoją opinię podczas Audio Eventu, wystarczy przejść do funkcji Podnieś rękę i zacząć mówić.
Kolejną ważną rzeczą, o której musisz pamiętać w związku z tą funkcją LinkedIn, jest to, że Audio Eventy nie mogą być nagrywane ani odtwarzane.
To narzędzie LinkedIn może pomóc Ci rzucić wyzwanie swoim odbiorcom, pozostać z nimi w kontakcie i poruszyć różne rozmowy na tematy związane z Twoją branżą, aby zwiększyć zaangażowanie.
Product Pages pozwalają pokazać Twojej społeczności LinkedIn, jakie produkty i usługi sprzedajesz. A wszyscy wiemy, że na LinkedIn znajdziesz największą społeczność zawodową na świecie.
Dzięki tej funkcji marketingowej możesz przekształcić wyszukiwania użytkowników w wysoko wykwalifikowane leady.
Pokaż swoim potencjalnym klientom swoje produkty poprzez Strony Produktowe, a uda Ci się również zwiększyć sprzedaż.
Ta funkcja ma również zintegrowane forum, pomagając tym, którzy są zainteresowani dowiedzieć się więcej o innych rekomendacjach, cenach, szczegółach i zadawać pytania dotyczące usług Twojej marki.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak rozpocząć swoją pierwszą stronę produktu, to jest link, do którego musisz uzyskać dostęp, aby uzyskać przewodnik krok po kroku.
-
Nagraj wymowę nazwy swojej marki
Nowy sposób na pokazanie wszystkim, jak przyjazna jest Twoja marka, polega na innowacyjnej funkcji LinkedIn, która może wzmocnić Twoją grę marketingową.
Nagrywanie wymowy nazwy Twojej marki to nie tylko kwestia poprawiania wszystkich tych, którzy zawsze źle wymawiali Twoją nazwę.
Ta funkcja LinkedIn pozwala również zarejestrować wiadomość powitalną dla wszystkich użytkowników, którzy po raz pierwszy wchodzą na stronę Twojej marki.
Jakie to miłe? To w zasadzie tak, jakbyś witał ich tak, jak witasz nowych gości w swoim domu. Ta funkcja jest dostępna dla twórców, nie dla stron biznesowych.
Wszyscy wiemy, że usłyszenie słodkiego głosu człowieka stojącego za marką może zdecydowanie zmienić sposób, w jaki na nią patrzymy.
Jeśli być może niektórzy klienci już postrzegali Twoją markę jako twardą, naciąganą, nadszedł czas, aby sprawić, że zmienią zdanie.
Gdy usłyszą Twój głos, będą bardziej skłonni przewinąć stronę w dół i dowiedzieć się więcej o Twojej firmie.
-
LinkedIn Employee Advocacy
Kiedy zaczynałeś rozwijać swoją firmę, kto był najważniejszymi filarami? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi: Twoi pracownicy, to może powinieneś częściej im dziękować.
Employee advocacy odnosi się do świadomości marki budowanej przez Twoich pracowników, bezpośrednio poprzez ich posty na LinkedIn.
I jest oczywiste, że ci, którzy promują firmę, w której pracują, to szczęśliwi pracownicy. Twoim zadaniem jest dbanie o ich zadowolenie.
Pracownicy odgrywają najważniejszą rolę w rozwoju firmy. Silny i twardy zespół jest w stanie poprowadzić firmę na najwyższe szczyty sukcesu.
Pasja i determinacja jest tym, co nas napędza, gdy kochamy to, co robimy. W cyfrowym świecie, takim jak nasz, wspieranie pracowników jest kluczowe.
Pracownicy wspierają swoich pracodawców, gdy czują się docenieni i zadowoleni ze swojej pracy.
Poprzez wspieranie pracowników, są oni zachęcani do dzielenia się wartościami firmy. Na przykład, jeśli jeden z Twoich współpracowników poprosi Cię o udostępnienie najnowszego postu na LinkedIn, możesz to zrobić, aby więcej osób miało dostęp do tej treści.
Rozpowszechniając informację, otwierasz nowe bramy możliwości dla swojej marki, ponieważ więcej użytkowników LinkedIn dowie się o niej.
Zwiększenie świadomości marki to tylko jeden z „efektów ubocznych” tej praktyki LinkedIn.
Dzięki tej funkcji marketingowej, pracownicy zwiększają również odsłony i CTR dla swojej firmy, a także mogą uzyskać współpracę z firmami z tej samej niszy.
Jeśli próbujesz dowiedzieć się więcej o swojej publiczności na LinkedIn, nadszedł czas, aby nauczyć się korzystać z Audience Polls.
Audience Polls to funkcja marketingowa LinkedIn, która rzuca wyzwanie Twojej społeczności, aby podzieliła się swoimi przemyśleniami na temat Twojej marki, branży, w której działasz lub Twoich produktów.
Dzięki tej funkcji możesz poprosić swoich klientów lub potencjalnych klientów o odpowiedź na pytania wielokrotnego wyboru związane z Twoją firmą lub ich doświadczeniami z Twoimi produktami.
W ten sposób możesz zebrać przydatne dane o swoich odbiorcach, jakie są ich cele i inne szczegóły. Odpowiadając na Twoje ankiety na LinkedIn, oznacza to, że Twoja publiczność jest zainteresowana Twoją marką i produktami.
Aby opracować swoją pierwszą ankietę na LinkedIn, wystarczy, że przejdziesz do przycisku Rozpocznij post i z rozwijanego menu wybierzesz Poll.
Następnie wybierasz opcję Utwórz ankietę, wybierasz liczbę opcji dostępnych dla odpowiedzi i ustalasz czas trwania postu.
Kliknij przycisk Dalej, aby ustalić, kto może zobaczyć Twoją ankietę, a następnie opublikuj ją.
Jeśli jesteś zmęczony publikowaniem jedynie zdjęć, którym towarzyszy tekst, LinkedIn wymyślił przydatne rozwiązanie, które również okazało się skuteczne.
Zabawne posty, które są zorientowane na design, mogą pomóc Ci zwiększyć zaangażowanie, CTR i wrażenia.
Więcej użytkowników przyciągnie się do Twojej marki, jeśli Twoje treści będą miały własną osobowość i będą mówić głośniej niż słowa.
Posty karuzelowe LinkedIn są po to, abyś zapomniał o nudnych treściach. Ten typ postu jest idealny, jeśli chcesz opublikować przewodnik krok po kroku dla produktu lub usługi, listę aktualizacji, statystyki lub kilka krótkich pomysłów z ostatniego wydarzenia.
Posty karuzelowe na LinkedIn to nowa funkcja, w której możesz zawrzeć zarówno filmy, jak i zdjęcia. Limit wynosi do 300 slajdów.
Dzielenie się wiadomościami i aktualizacjami ze swoimi odbiorcami w bardziej wizualny sposób pomaga Ci stać się bardziej popularnym, zwiększając świadomość marki.
Najlepszą rzeczą w tego typu treściach jest to, że LinkedIn uczynił je możliwymi do pobrania. Tak, to prawda. Masz teraz możliwość pobrania postów z karuzeli.
Oznacza to, że Twoi klienci są w stanie zabrać informacje o Twoim biznesie wszędzie, gdzie się udadzą. Twoim głównym priorytetem jest teraz przekonanie ich do tego.
Podążanie za pewnym combo postów może naprawdę pomóc Ci odnieść sukces, ponieważ Twoi odbiorcy szybko przyzwyczają się do Twojego typu treści i uznają to za Twój osobisty znak towarowy.
Kilka niepopularnych kolorów, unikalna grafika i przyjazny głos mogą z pewnością umieścić Cię tam na ścianie, czyniąc Twoją markę jeszcze bardziej widoczną.
Wiemy, że to może brzmieć pobieżnie, jakbyś zrobił coś złego. Zapewniamy, że tak nie jest.
Ukrywając swoje połączenia na LinkedIn, w rzeczywistości zapobiegasz temu, aby inne firmy, które aktywizują się w tej samej branży, mogły ukraść Ci partnerów i klientów.
I teraz możesz się zastanawiać, czy ludzie naprawdę to robią.
Tak, niektórzy marketerzy obecni na LinkedIn patrzą na Twoją listę połączeń, aby się zainspirować.
Z poziomu Ustawień możesz sprawić, że Twoje połączenia będą widoczne tylko dla Ciebie lub dla tych, którzy są już z Tobą połączeni.
Z pewnością ciężko pracowałeś, aby zbudować swoją społeczność na LinkedIn i nie chciałbyś wiedzieć, że z dnia na dzień straciłeś wszystko tylko dlatego, że nie ustaliłeś prawidłowo ważnych ustawień.
Upublicznienie listy połączeń może stanowić zagrożenie dla Twojego biznesu, ponieważ konkurencja może łatwo namierzyć Twoich klientów. A utrata klientów nie jest czymś, czego potrzebujesz.
Ta sztuczka marketingowa może zaoszczędzić Ci wiele kłopotów, jeśli chodzi o Twoją listę potencjalnych klientów i leadów.
Opracowywanie treści i bycie kreatywnym przez cały czas to ciągła walka (znamy to). Niezależnie od rodzaju treści, które zamieszczasz na swojej stronie biznesowej LinkedIn, zawsze chcesz zwiększyć zaangażowanie.
Aby ograniczyć spam, LinkedIn daje stronom firmowym możliwość wyłączenia komentarzy dla swoich postów.
W ten sposób upewniasz się, że Twoja społeczność nie będzie dostawać setek powiadomień z komentarzami.
W odróżnieniu od stron biznesowych, indywidualne strony LinkedIn mają również trzecią opcję, która pozwala użytkownikom na zezwolenie na komentowanie postów tylko swoim koneksjom.
Abschließende Überlegungen
Wybieranie niepopularnych funkcji marketingowych, takich, o których nie wszyscy wiedzą, może naprawdę pomóc Ci zwiększyć Twoje postępy w mediach społecznościowych, pozostawiając wszystkich zastanawiających się, jak to zrobiłeś.
Mamy nadzieję, że te funkcje marketingowe LinkedIn pomogą Ci zmienić perspektywę, z której patrzysz na swój biznes. Jeśli skuteczność to Twoje drugie imię, to ta lista narzędzi przyda Ci się.
Zrób wszystko, aby wdrożyć niektóre z tych nowych sztuczek, aby udowodnić, że marketing nie jest tak trudny, jak mogą mówić. Funkcje marketingowe LinkedIn mogą naprawdę ułatwić ci drogę podczas opracowywania nowej strategii mediów społecznościowych.
Powiązane artykuły:
- Analyse sozialer Medien - Vollständiger Leitfaden
- Wszystko, co powinieneś wiedzieć o przeprowadzaniu audytu mediów społecznościowych
- 19 Metryk Social Media, które mają znaczenie w 2022 roku
- Jak tworzyć miesięczne raporty z mediów społecznościowych dla swoich klientów (+darmowe szablony)