Kompletny przewodnik po tworzeniu kalendarza mediów społecznościowych
Dzięki algorytmom mediów społecznościowych promującym konta z większą częstotliwością postów, porządkowanie treści stało się koniecznością. Według Ankieta Lucidpressazapewnienie spójnego wizerunku marki poprzez regularne publikowanie postów może znacznie poprawić widoczność online. Ale jak w tych konkurencyjnych czasach firma może pozostać zorganizowana na wszystkich platformach? Właśnie tam pojawia się moc kalendarzy mediów społecznościowych, aby uratować dzień – dosłownie!
Co więcej, dzięki ustrukturyzowanemu przekazowi marketingowemu możesz łatwo pokonać szanse algorytmu bez uszczerbku dla jakości. Na tym blogu przeprowadzimy Cię przez kolejne etapy budowania marki dla Twojej marki. Ponadto omówimy kilka praktycznych wskazówek na temat co kiedy, I Jak wysłać. Więc zacznijmy!
Powiązane: 10 najlepszych narzędzi kalendarza mediów społecznościowych, których możesz użyć w 2022 roku
Cel kalendarza w mediach społecznościowych
“75% marketerów uważa, że marketing w mediach społecznościowych zwiększył ruch w sieci, a prawie 90% twierdzi, że poprawiło to ekspozycję biznesową.”
– odpowiadać2022
Podobnie jak w przypadku każdego kalendarza osobistego lub dziennika punktowanego, kalendarz w mediach społecznościowych pozwala z wyprzedzeniem zaplanować strategie budowania marki w mediach społecznościowych. Jest to ważne dla każdego procesu budowania marki w mediach społecznościowych, abyś nigdy nie musiał się martwić o żadne posty w ostatniej chwili. Nigdy więcej pospiesznych podpisów i błędnie napisanych hashtagów po przypadkowym wybuchu inspiracji o północy!
Dodatkowo kalendarz mediów społecznościowych zapewnia medium do dotrzymywania terminów, zarządzania kampaniami i śledzenia analiz użytkowników. Bez względu na to, jakiej aplikacji lub formatu użyjesz do utworzenia kalendarza, dobrze skonstruowany kalendarz będzie dokładnie odzwierciedlał to, co lubią Twoi odbiorcy i jak możesz to poprawić.
Powiązany: 5 ponadczasowych strategii marketingowych, które nigdy nie zawodzą
Jak stworzyć własny kalendarz mediów społecznościowych
Krok 1: Zaloguj się do uproszczonego.
- Przejdź do uproszczonego i zaloguj się z urządzenia mobilnego lub laptopa. Jeśli nie masz jeszcze konta, kliknij „Zarejestruj się” i utwórz konto.
- Na pulpicie nawigacyjnym kliknij „Publikowanie w mediach społecznościowych”, aby przejść do kalendarza treści.
Krok 2: Przejdź do „Planowania treści”.
Po kliknięciu opcji „Planowanie treści” kalendarz pojawi się na pulpicie nawigacyjnym. Możesz przeglądać swój kalendarz mediów społecznościowych na trzy sposoby: Tablica, Kalendarz i Lista. Tablica dzieli Twoje posty według zatwierdzenia (oczekiwanie na zatwierdzenie, odrzucenie lub zatwierdzenie), które możesz ustawić podczas tworzenia posta. Widok kalendarza to przegląd wszystkich Twoich postów według daty, a widok listy to lista wszystkich Twoich postów.
Krok 3: Utwórz wersję roboczą i gotowe!
W uproszczonym kalendarzu treści możesz wybrać jeden z trzech trybów: Publikowanie (do planowania postów), Planowanie (do planowania postów) i Analityka (do śledzenia postów). Ponadto możesz łatwo dodawać wiele kont i mieć podsumowanie wszystkich swoich postów w jednym kalendarzu mediów społecznościowych.
3 wskazówki dotyczące tworzenia kalendarza mediów społecznościowych:
1. Znajdź odpowiednie motywy i tematy
Celem każdej strategii w mediach społecznościowych jest tworzenie odpowiednich, a co najważniejsze, trafnych treści. Niezależnie od tego, czy chodzi o znajdowanie popularnych tematów za pomocą hashtagów, czy używanie autentycznego głosu marki, aby podzielić się swoimi trzema groszami na Twitterze – branding społecznościowy odgrywa kluczową rolę w Twojej obecności w Internecie.
Uproszczona wskazówka: Użyj swojej platformy, aby pokazać reprezentację różnorodność i integracja. Może zrób przejęcie konta przez pracowników podczas Miesiąca Czarnej Historii lub Miesiąca Dumy! Przeczytaj nasze przewodnik po obszarze roboczym tworzyć swoje projekty — tutaj w Uproszczone.
2. Organizuj daty postów
Wiedza i planowanie z wyprzedzeniem, kiedy opublikować zaplanowane treści, może pomóc nawet najlepszym markom w mediach społecznościowych uzyskać większe zaangażowanie. Na przykład zwracając uwagę na godziny szczytu użytkowników online, dane demograficzne i jakie posty osiągnęły szczyt z jakimi hashtagami. Aby być bardziej precyzyjnym, trzymaj się spójnych harmonogramów postów (korzystając z kalendarza w mediach społecznościowych!)uwagi, DMs lub ankiety opowiadania).
Więc kuj żelazo gorące: im więcej wiesz, kiedy do nich dotrzeć, tym większe są szanse na interakcję z Twoimi wezwaniami do działania (CTA)!
Uproszczona wskazówka: Graj zgodnie z zasadami algorytmu, aby zwiększyć swoją widoczność online. najkorzystniej,
- Instagram: 1-2 posty dziennie
- Świergot: 15 tweetów dziennie
- Facebook I Linkedin: 1 post/dzień
- Pinterest: 11 pinów dziennie
Powiązany: Skuteczne wskazówki, jak ulepszyć marketing na Pintereście
3. Przygotuj kopię
Ostatnią wskazówką dotyczącą Twojego kalendarza w mediach społecznościowych jest zebranie wszystkich zabawnych pomysłów, kampanii marki, ogłoszeń itp. i podjęcie decyzji, jak je opisać. Zadbaj o to, aby w formie landing page zawierały frazy CTA („Link w Bio„) i wciągające zwroty mocy (tak jak, „Czekać na dalsze informacje!” Lub „Sprawdź teraz!“). Ponadto pamiętaj, że w przypadku każdej kopii ważne jest, aby zachować wierność głosowi swojej marki. Nie tylko pomoże Ci to wyróżnić się z tłumu, ale także zbuduje osobowość unikalną dla Twojej marki w mediach społecznościowych.
Na przykład używanie bystrości w odpowiedziach na tweety ludzi może zyskać mnóstwo obserwujących, a nawet sprawić, że staniesz się popularny!
Uproszczona wskazówka: Postępuj zgodnie z metodą KISS, pisząc swój podpis- kep IT Skrótko i SImponujące! Idealnie, Instagram: 241 znaków + 11 hashtagów Świergot: 103 znaki i 2 hashtagi Facebook: 111 znaków + 0 hashtagów Linkedin: 149 znaków + 0 hashtagów.
Podsumowując
Tworzenie i trzymanie się kalendarza w mediach społecznościowych może zmienić zasady gry w Twojej strategii w mediach społecznościowych. Poświęcając czas na zaplanowanie treści, możesz mieć pewność, że Twoje posty w mediach społecznościowych będą aktualne, trafne i angażujące. Ale próba zarządzania wszystkimi kontami w mediach społecznościowych przez przeskakiwanie z jednej platformy na drugą może być przytłaczająca, dlatego zalecamy korzystanie z Simplified, najlepszego wszechstronnego narzędzia dla każdej firmy.