Twój ostateczny przewodnik po marketingu organizacji non-profit Twoj ostateczny przewodnik po marketingu organizacji non profit

Ihr definitiver Leitfaden für das Marketing Ihrer gemeinnützigen Organisation

Wizją każdej organizacji non-profit jest życzliwość i myślenie o wyższym dobru. Organizacje non-profit mogą obejmować zarówno organizacje, które opowiadają się za prawami grup marginalizowanych, jak i kolektyw działaczy na rzecz ochrony środowiska, którzy starają się trzymać śmieci z dala od plaż.

Większość z tych organizacji ma napięte budżety z powodu ograniczonych środków pochodzących z darowizn. Ale to nie znaczy, że nie możesz używać tych zasobów do promowania i rozpowszechniania swojego przesłania! Skuteczny marketing non-profit pomoże Ci znaleźć ludzi, którzy rezonują z Tobą i chcą dołączyć do Twojej misji.

Aby Ci pomóc, przedstawiamy nasz Uproszczony przewodnik tworzenia planu marketingowego dla organizacji non-profit, który pomoże Ci pozyskać odpowiednie osoby!

Twórz cele SMART

Twój ostateczny przewodnik po marketingu organizacji non-profit Smart goals

(Źródło: Bohater narzędzi)

Twoja organizacja non-profit może mieć wizję, ale aby ją urzeczywistnić, potrzebujesz wskazówek. Kierunek wynika z określenia celów Twojej organizacji. Pamiętaj, aby wyznaczać sobie cele MĄDRY:

Was sind Metatags und wie man sie schreibt, um in SEO erfolgreich zu sein

Was sind Metatags und wie man sie schreibt, um in SEO erfolgreich zu sein

Metatagi są trochę jak zakulisowi pracownicy dla twoich postów na blogu. Jeśli jesteś właścicielem witryny,…

Siehe

  • SKonkretny: Upewnij się, że plan marketingowy organizacji non-profit jest wyraźny i nie jest niejasny.
  • MWymierny: Powinieneś być w stanie śledzić swoje postępy w realizacji swoich celów.
  • AOsiągalny: Upewnij się, że Twoje cele są ambitne, ale możliwe do osiągnięcia w praktyce.
  • R- Istotne: Weź pod uwagę wszystkie obecne zasoby i potrzeby swojej organizacji non-profit.
  • T- na podstawie czasu: Twoje cele marketingowe organizacji non-profit powinny być wykonalne i możliwe do osiągnięcia przed określoną datą końcową.

Platformy dla Twojego planu marketingowego non-profit

Website

Twój ostateczny przewodnik po marketingu organizacji non-profit Website

(Źródło: Narodowa Organizacja Kobiet) Twoja witryna non-profit jest the miejsce, w którym Twoi odbiorcy mogą poznać Twoją sprawę i dołączyć do Ciebie!

Tworzenie witryny internetowej jest podstawowym narzędziem marketingowym organizacji non-profit, a także zapewnia miejsce na wszystkie Twoje inicjatywy, dotychczasową pracę, misję i wiele więcej. To miejsce, w którym każdy może znaleźć więcej zasobów, jak pomóc Twojej organizacji!

Niektóre ważne funkcje, które należy uwzględnić w witrynie:

  • Szczegóły darowizny
  • Lista przyszłych i przeszłych wydarzeń
  • Linki do mediów społecznościowych
  • Szczegóły kontaktu
  • Galeria obrazów

E-Mail-Marketing

Twój ostateczny przewodnik po marketingu organizacji non-profit Email marketing

(Źródło: Natalia Whisler) E-maile i biuletyny pomogą Ci dotrzeć do zwolenników w profesjonalny, ale osobisty sposób!

Uproszczony vs. ClosersCopy: Który generator treści AI jest najlepszy?

Uproszczony vs. ClosersCopy: Który generator treści AI jest najlepszy?

Wielu z nas nie posiada formalnego szkolenia w zakresie tworzenia treści, a jednak nasze firmy…

Siehe

"Na każde 1000 adresów e-mail przeciętna organizacja ma 474 fanów na Facebooku, 186 obserwujących na Twitterze i 41 obserwujących na Instagramie.” – Podwój darowiznę

Za każdym razem, gdy ktoś rejestruje się jako część Twojej organizacji i wspiera Twoją sprawę, zaoferuj mu więcej sposobów na nawiązanie z Tobą kontaktu. Ponieważ nie możesz indywidualnie wysyłać SMS-ów ani dzwonić do ludzi w sprawie przyszłych wydarzeń ani przekazywać im wiadomości związanych z Twoją misją, biuletyny e-mailowe mogą poszerzyć Twój zasięg!

Powiązany: Jak używać e-mail marketingu do promowania swojej marki

20 Beispiele für verkaufsfördernde Maßnahmen, die Ihnen helfen werden, mehr zu verkaufen

20 Beispiele für verkaufsfördernde Maßnahmen, die Ihnen helfen werden, mehr zu verkaufen

Ludzie kochają dobrą ofertę. Chęć oszczędzania leży w ludzkiej naturze, a firmy wykorzystują to od…

Siehe

Media społecznościowe i blogi

Twój ostateczny przewodnik po marketingu organizacji non-profit C2b99c59 b324 4abb bcb6 254c51693754 rw 1920

(Źródło: Annie Evans) Silna obecność w mediach społecznościowych może znacznie pomóc w zwiększaniu sygnału Twoich wydarzeń poprzez udostępnianie i reposty!

Budżet twórcy strony internetowej i domeny może być trudny, zwłaszcza jeśli jesteś organizacją oddolną. Ale dzięki mediom społecznościowym i blogom WordPress możesz znaleźć i zwiększyć swój zasięg dzięki taktyce organicznego marketingu non-profit – za darmo!

  • Media społecznościowe: Dowiedz się, z jakich platform najczęściej korzystają Twoi kibice. Najpopularniejsza reklama organizacji non-profit odbywa się na Instagramie** lub Twitterze.
  • Hashtagi: Śledź wspierane hashtagi w mediach społecznościowych, na przykład #BLM.
  • Geschichten: publikuj artykuły o wydarzeniach związanych z Twoją misją non-profit.
  • Zaręczyny: Komunikuj się ze swoimi obserwatorami poprzez komentarze, transmisje na żywo, wiadomości prywatne i ponowne udostępnianie ich postów.
  • Blogi: Pisz angażujące treści dla swoich czytelników. Jednym z najlepszych sposobów na znalezienie potencjalnych darczyńców i wolontariuszy są artykuły na blogu zoptymalizowane pod kątem SEO!

Powiązany: Jak zbudować społeczność małych firm

Potrzebujesz pomocy przy projektowaniu grafiki?

Z Vereinfachtkonfigurowalne szablony i narzędzia projektowe, możesz zaprojektować zasoby marketingowe dla swojej organizacji non-profit w kilka minut! Co więcej, nasz wspólny obszar roboczy może pomóc Ci zaangażować wszystkich członków zespołu w projektowanie w czasie rzeczywistym. Zacznij dziś!

Ähnliche Beiträge