Twój ostateczny przewodnik po marketingu organizacji non-profit Twoj ostateczny przewodnik po marketingu organizacji non profit

Twój ostateczny przewodnik po marketingu organizacji non-profit

Wizją każdej organizacji non-profit jest życzliwość i myślenie o wyższym dobru. Organizacje non-profit mogą obejmować zarówno organizacje, które opowiadają się za prawami grup marginalizowanych, jak i kolektyw działaczy na rzecz ochrony środowiska, którzy starają się trzymać śmieci z dala od plaż.

Większość z tych organizacji ma napięte budżety z powodu ograniczonych środków pochodzących z darowizn. Ale to nie znaczy, że nie możesz używać tych zasobów do promowania i rozpowszechniania swojego przesłania! Skuteczny marketing non-profit pomoże Ci znaleźć ludzi, którzy rezonują z Tobą i chcą dołączyć do Twojej misji.

Aby Ci pomóc, przedstawiamy nasz Uproszczony przewodnik tworzenia planu marketingowego dla organizacji non-profit, który pomoże Ci pozyskać odpowiednie osoby!

Twórz cele SMART

Twój ostateczny przewodnik po marketingu organizacji non-profit Smart goals

(Źródło: Bohater narzędzi)

Twoja organizacja non-profit może mieć wizję, ale aby ją urzeczywistnić, potrzebujesz wskazówek. Kierunek wynika z określenia celów Twojej organizacji. Pamiętaj, aby wyznaczać sobie cele MĄDRY:

  • SKonkretny: Upewnij się, że plan marketingowy organizacji non-profit jest wyraźny i nie jest niejasny.
  • MWymierny: Powinieneś być w stanie śledzić swoje postępy w realizacji swoich celów.
  • AOsiągalny: Upewnij się, że Twoje cele są ambitne, ale możliwe do osiągnięcia w praktyce.
  • R- Istotne: Weź pod uwagę wszystkie obecne zasoby i potrzeby swojej organizacji non-profit.
  • T- na podstawie czasu: Twoje cele marketingowe organizacji non-profit powinny być wykonalne i możliwe do osiągnięcia przed określoną datą końcową.

Platformy dla Twojego planu marketingowego non-profit

Strona internetowa

Twój ostateczny przewodnik po marketingu organizacji non-profit Website

(Źródło: Narodowa Organizacja Kobiet) Twoja witryna non-profit jest the miejsce, w którym Twoi odbiorcy mogą poznać Twoją sprawę i dołączyć do Ciebie!

Tworzenie witryny internetowej jest podstawowym narzędziem marketingowym organizacji non-profit, a także zapewnia miejsce na wszystkie Twoje inicjatywy, dotychczasową pracę, misję i wiele więcej. To miejsce, w którym każdy może znaleźć więcej zasobów, jak pomóc Twojej organizacji!

Niektóre ważne funkcje, które należy uwzględnić w witrynie:

  • Szczegóły darowizny
  • Lista przyszłych i przeszłych wydarzeń
  • Linki do mediów społecznościowych
  • Szczegóły kontaktu
  • Galeria obrazów

Marketing e-mailowy

Twój ostateczny przewodnik po marketingu organizacji non-profit Email marketing

(Źródło: Natalia Whisler) E-maile i biuletyny pomogą Ci dotrzeć do zwolenników w profesjonalny, ale osobisty sposób!

Na każde 1000 adresów e-mail przeciętna organizacja ma 474 fanów na Facebooku, 186 obserwujących na Twitterze i 41 obserwujących na Instagramie.” – Podwój darowiznę

Za każdym razem, gdy ktoś rejestruje się jako część Twojej organizacji i wspiera Twoją sprawę, zaoferuj mu więcej sposobów na nawiązanie z Tobą kontaktu. Ponieważ nie możesz indywidualnie wysyłać SMS-ów ani dzwonić do ludzi w sprawie przyszłych wydarzeń ani przekazywać im wiadomości związanych z Twoją misją, biuletyny e-mailowe mogą poszerzyć Twój zasięg!

Powiązany: Jak używać e-mail marketingu do promowania swojej marki

Media społecznościowe i blogi

Twój ostateczny przewodnik po marketingu organizacji non-profit C2b99c59 b324 4abb bcb6 254c51693754 rw 1920

(Źródło: Annie Evans) Silna obecność w mediach społecznościowych może znacznie pomóc w zwiększaniu sygnału Twoich wydarzeń poprzez udostępnianie i reposty!

Budżet twórcy strony internetowej i domeny może być trudny, zwłaszcza jeśli jesteś organizacją oddolną. Ale dzięki mediom społecznościowym i blogom WordPress możesz znaleźć i zwiększyć swój zasięg dzięki taktyce organicznego marketingu non-profit – za darmo!

  • Media społecznościowe: Dowiedz się, z jakich platform najczęściej korzystają Twoi kibice. Najpopularniejsza reklama organizacji non-profit odbywa się na Instagramie** lub Twitterze.
  • Hashtagi: Śledź wspierane hashtagi w mediach społecznościowych, na przykład #BLM.
  • Historie: publikuj artykuły o wydarzeniach związanych z Twoją misją non-profit.
  • Zaręczyny: Komunikuj się ze swoimi obserwatorami poprzez komentarze, transmisje na żywo, wiadomości prywatne i ponowne udostępnianie ich postów.
  • Blogi: Pisz angażujące treści dla swoich czytelników. Jednym z najlepszych sposobów na znalezienie potencjalnych darczyńców i wolontariuszy są artykuły na blogu zoptymalizowane pod kątem SEO!

Powiązany: Jak zbudować społeczność małych firm

Potrzebujesz pomocy przy projektowaniu grafiki?

Z Uproszczonykonfigurowalne szablony i narzędzia projektowe, możesz zaprojektować zasoby marketingowe dla swojej organizacji non-profit w kilka minut! Co więcej, nasz wspólny obszar roboczy może pomóc Ci zaangażować wszystkich członków zespołu w projektowanie w czasie rzeczywistym. Zacznij dziś!

Ähnliche Beiträge