4 błędy, które popełniasz podczas udostępniania filmów na Instagramie (i ich rozwiązania) 4 bledy ktore popelniasz podczas udostepniania filmow na instagramie i

4 błędy, które popełniasz podczas udostępniania filmów na Instagramie (i ich rozwiązania)

Pod koniec 2010 roku i na początku 2020 roku Instagram w coraz większym stopniu traktował treści wideo jako priorytetowe. W rezultacie wielu twórców zagłębiło się w możliwość wykorzystania ich wraz z ich nieruchomymi materiałami wizualnymi.


Udostępnianie treści wideo na Instagramie ma wiele zalet. Możesz zwiększyć liczbę odbiorców na platformie, a także potencjalnie nauczyć się nowej umiejętności. Jednak wielu użytkowników popełnia podstawowe błędy, które ich powstrzymują.

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(’div-gpt-ad-1494450502098-primis’); });

Jeśli chcesz udostępniać lepsze filmy na Instagramie, jesteś we właściwym miejscu. W tym artykule zidentyfikujemy najczęstsze błędy, zanim pokażemy, jak je naprawić.


Jakie są największe błędy podczas udostępniania filmów na Instagramie?

Zanim porozmawiamy o rozwiązaniach, przyjrzyjmy się największym błędom, które prawdopodobnie popełniasz. Poniżej znajdują się cztery rzeczy, które powinieneś rozważyć, wyłączając swoją strategię na platformie.

1. Niewłaściwe przycinanie

4 błędy, które popełniasz podczas udostępniania filmów na Instagramie (i ich rozwiązania) Instagram collections feature

Niewłaściwe przycinanie filmów jest prawdopodobnie najczęstszym błędem popełnianym przez ludzi na Instagramie. Jeśli przechwyciłeś coś ze swojego smartfona i przesłałeś to bezpośrednio na platformę, prawdopodobnie nie masz problemu, jeśli jest to Reel, ponieważ powinieneś był wybrać format 9:16. Jednak sprawy stają się bardziej skomplikowane, gdy przesyłasz jako zwykły post.

Wiedza o tym, jak przycinać zdjęcia na Instagram, jest czasami irytująca, ale jakość obrazu ucierpi, jeśli nie będziesz o tym pamiętać. I chociaż twoi przyjaciele mogą nie przejmować się tak bardzo, zmniejszysz swoje szanse na przyciągnięcie większej liczby obserwujących na dłuższą metę.

2. Publikowanie tylko po to, by stać się wirusowym

4 błędy, które popełniasz podczas udostępniania filmów na Instagramie (i ich rozwiązania) A man taking selfie in middle of an office room

Pomimo wielu zalet korzystanie z platform mediów społecznościowych, takich jak Instagram, ma wady, które należy wziąć pod uwagę podczas udostępniania treści. Wiele osób wpada w pułapkę porównywania się z innymi i używania narzędzia wyłącznie do sprawdzania poprawności, a jednym z najczęstszych sposobów na zwrócenie na siebie uwagi jest próba wirusowego rozprzestrzeniania się.

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(’adsninja-ad-unit-characterCountRepeatable-636c2cc1cf2a8-REPEAT2′); });

Jeśli dzieje się to organicznie, wirusowe rozprzestrzenianie się na Instagramie ma kilka zalet. Być może najbardziej oczywistym z nich jest to, że Twoje treści są prezentowane większej liczbie osób, co oznacza, że ​​możesz potencjalnie zwiększyć liczbę obserwujących.

Kluczowym słowem jest jednak „organicznie”. Nie możesz zmusić się do bycia wirusowym, a inni przejrzą cię, jeśli to zrobisz. Nawet jeśli uda ci się zwiększyć liczbę polubień, robienie tego bez bycia autentycznym jest strategią długoterminową niezrównoważoną.

3. Publikowanie treści nieistotnych dla odbiorców

4 błędy, które popełniasz podczas udostępniania filmów na Instagramie (i ich rozwiązania) Instagram on smartphone device

Jeśli korzystasz z wielu porad na Instagramie online, zauważysz, że wiele postów na blogach i filmów na YouTube zachęca do konsekwentnego publikowania. I na swoją obronę, nie są całkowicie w błędzie. Regularne udostępnianie może przynieść większą wartość odbiorcom, ale tylko wtedy, gdy jest to dla nich istotne.

Wielu użytkowników Instagrama wpada w pułapkę publikowania rzeczy, które są w dużej mierze nieistotne dla ich obserwujących, a widać to szczególnie w przypadku Reels. Może się wydawać, że filmy to szybki sposób na zachowanie aktualności, ale wyrządzisz więcej szkody niż pożytku, jeśli publikujesz posty tylko po to, by je publikować.

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(’adsninja-ad-unit-characterCountRepeatable-636c2cc1cf2a8-REPEAT3′); });

4. Publikowanie rozmazanych i nieostrych filmów

Odkąd Instagram pojawił się na scenie, ludzie publikują treści, które są albo rozmyte, nieostre, albo jedno i drugie. Twoje obrazy mogą wydawać się niewyraźne z kilku powodów, a jednym z winowajców jest nieprawidłowe kadrowanie. I oczywiście coś mogło pójść nie tak podczas kręcenia materiału, na przykład niestabilność aparatu.

Publikowanie rozmytych i nieostrych filmów na Instagramie może zaszkodzić Twojej marce. Twoje treści będą wyglądać na pośpieszne dla obserwujących, co zmniejszy prawdopodobieństwo, że będą się z Tobą kontaktować. Co więcej, spójrzmy prawdzie w oczy — niewyraźne filmy po prostu nie są przyjemne dla oka.

Rozwiązania najczęstszych błędów podczas udostępniania filmów na Instagramie

Jeśli popełniasz któryś z powyższych błędów, nie martw się — jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci je wyeliminować. Poniżej znajdziesz cztery proste sposoby na uniknięcie publikowania treści niezgodnych z marką lub treści o niższej jakości niż to, co możesz wyprodukować.

1. Zawsze przycinaj wcześniej

4 błędy, które popełniasz podczas udostępniania filmów na Instagramie (i ich rozwiązania) Woman texting on android phone

Najłatwiejszym sposobem na uniknięcie problemów z kadrowaniem na Instagramie jest zawsze upewnienie się, że Twoje filmy są wcześniej zoptymalizowane. Jeśli publikujesz Instagram Stories lub Reels, upewnij się, że przycięłeś wizualizacje do 9:16.

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(’adsninja-ad-unit-characterCountRepeatable-636c2cc1cf2a8-REPEAT4′); });

W przypadku zwykłego posta na Instagramie masz trochę więcej swobody. W przypadku słupków pionowych użyj 4:5; zawartość kwadratowa to 1:1, a zawartość pozioma to 16:9.

Możesz przycinać swoje filmy na wiele sposobów. Jeśli używasz oprogramowania do edycji wideo, takiego jak Adobe Premiere Pro, możesz dostosować wszystko przed eksportem. Chociaż rolka aparatu w smartfonie zapewnia dodatkowe opcje, zalecamy korzystanie z tego pierwszego.

2. Popraw jakość obrazu

Możesz poprawić jakość wideo na Instagramie na kilka sposobów. Twoje treści są niewyraźne, ponieważ aparat w smartfonie jest przestarzały; w takim przypadku może być czas na uaktualnienie urządzenia. Alternatywnie możesz kupić kamerę wideo, która – choć droga – zapewnia godny zwrot z inwestycji, jeśli planujesz nagrywać treści wideo na dłuższą metę.

Jednak nie musisz kupować nowego sprzętu, aby poprawić jakość wideo. Jeśli problemem jest drżenie, rozważ użycie statywu i dostosuj ustawienia ostrości podczas fotografowania.

3. Zadaj sobie pytanie, czy treść wideo jest odpowiednia

4 błędy, które popełniasz podczas udostępniania filmów na Instagramie (i ich rozwiązania) Scrolling through instagram on iphone

Otwarcie Instagrama jest impulsywne dla wielu osób i jest zrozumiałe, jeśli odczuwasz presję, by publikować – nawet jeśli to, co udostępniasz, jest nieistotne. Najlepszym sposobem na zaoszczędzenie sobie wielu kłopotów jest zatrzymanie się i zastanowienie przed udostępnieniem filmu.

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(’adsninja-ad-unit-characterCountRepeatable-636c2cc1cf2a8-REPEAT5′); });

Zapytaj, dlaczego chcesz udostępnić film, i zastanów się, czy to, co zamierzasz opublikować, jest istotne dla odbiorców. Jeśli czujesz, że coś wymuszasz, lepiej zamknij aplikację i zamiast tego zapisz ją w swoich wersjach roboczych.

4. Opowiedz historię w swoich filmach

Jeśli przyjrzysz się filmowcom odnoszącym sukcesy i większości twórców treści internetowych, zauważysz, że są oni doskonałymi gawędziarzami. W swoich filmach musisz opowiedzieć historię, którą warto obejrzeć na Instagramie.

Opowiadanie historii wymaga wcześniejszego planowania, dlatego zalecamy usiąść z papierem i przeprowadzić burzę mózgów, co chcesz powiedzieć lub pokazać. Możesz także skorzystać z kilku aplikacji do robienia notatek online; niezależnie od twojego wyboru, wykonasz znacznie lepszą pracę, jeśli przedstawisz zarys przed opublikowaniem.

Udostępnianie filmów na Instagramie przyniesie korzyści Twojej marce tylko wtedy, gdy będziesz działać strategicznie

Filmy wideo prawdopodobnie staną się jeszcze bardziej widoczne na Instagramie w dającej się przewidzieć przyszłości, dlatego zalecamy, abyś zaczął uczyć się, jak przechwytywać i edytować angażujące treści. Wzięcie udziału w kilku kursach z marketingu w mediach społecznościowych jest również dobrym pomysłem, aby zrozumieć, w jaki sposób ludzie wchodzą w interakcję z Twoimi treściami.

googletag.cmd.push(function() { googletag.display(’adsninja-ad-unit-characterCountRepeatable-636c2cc1cf2a8-REPEAT6′); });

Ostatecznie najlepsze filmy na Instagramie są organiczne i autentyczne. Pozwól, by inspiracja cię uderzyła, a zaangażujesz więcej właściwych ludzi, niż gdybyś regularnie publikował bez celu.

Similar Posts