Jak zdobyć więcej wyświetleń na YouTube [REAL Ones]

Jak zdobyć więcej wyświetleń na YouTube [REAL Ones]

Chcesz mieć więcej wyświetleń na YouTube? Oczywiście, że tak. Jesteś człowiekiem z pulsem i filmem do udostępnienia! To naturalne.

YouTube to wciąż najpopularniejszy na świecie serwis społecznościowy do udostępniania filmów. Strona otrzymuje ponad 14 miliardów wizyt miesięcznie – więcej niż Facebook, Wikipedia, Instagram czy Amazon. 62% dorosłych w USA jest na stronie YouTube każdego dnia. (Moglibyśmy iść dalej, ale możesz przeczytać wszystkie najnowsze statystyki YouTube w swoim własnym czasie.)

Opracowaliśmy ten przewodnik, aby wskazać wszystkie łatwe zwycięstwa, które wzmocnią przekaz Twojej marki na YouTube, ale zamierzamy również wyszczególnić niektóre z bardziej zaawansowanych technik, których używają profesjonaliści, aby uzyskać więcej wyświetleń na YouTube.

Aby zobaczyć, jak zdobywamy widoki na naszym kanale YouTube (który założyliśmy od zera, bo YOLO), sprawdź nasze fajne wideo:

Psst: Jeśli też zaczynasz od zera, mamy elementarz jak stworzyć kanał na YouTube.

Teraz, niech te widoki się kręcą!

Bonus: Pobierz darmowy 30-dniowy plan szybkiego wzrostu Twojego kanału na YouTube, codzienny workbook wyzwań, który pomoże Ci kickstartować wzrost Twojego kanału na Youtube i śledzić Twój sukces. Uzyskaj realne rezultaty po jednym miesiącu.

Co liczy się jako oglądalność na YouTube?

Każdy przypadek, gdy widz celowo inicjuje odtwarzanie filmu na swoim urządzeniu i ogląda go przez co najmniej 30 sekund, liczy się jako obejrzenie. Całkiem proste!

Jeśli odtworzysz swój własny film, będzie to liczone jako obejrzenie.

Jeśli widz ogląda Twój film więcej niż raz, każde wyświetlenie będzie liczone jako nowa odsłona. (To powiedziawszy, odświeżanie w kółko, aby spróbować grać w system, zostanie wykryte przez YouTube).

Liczone będą również wszelkie odsłony, które mają miejsce w przypadku osadzonych filmów z YouTube lub filmów z YouTube udostępnionych na Facebooku.

Widoki na żywo są liczone również na YouTube.

Analityka YouTube jest aktualizowana co dzień lub dwa, więc jeśli nie widzisz natychmiastowego odzwierciedlenia swojej aktywności, sprawdź później.

20 sposobów na zdobycie większej ilości wyświetleń na YouTube

W skali globalnej ludzie oglądają ponad 694 000 godzin YouTube w każdej minucie. Jeśli chcesz się wyróżnić z tłumu i przyciągnąć trochę tych oczu, oto jak to zrobić.

1. Upewnij się, że Twoje podstawy YouTube’a są w porządku

Najpierw idziemy, potem biegniemy. Przyjrzyj się swoim podstawom i upewnij się, że zaznaczyłeś wszystkie pola. Przeczytaj naszą listę początkujących porad dla YouTube, a następnie wróć, aby zagłębić się w nasze zaawansowane taktyki.

Twoja podstawowa opieka nad YouTube obejmuje:

  • Spójna tożsamość wizualna (ikona Twojego kanału, grafika kanału YouTube, itp.-sprawdź jak Architectural Digest utrzymywał swój branding spójny poniżej)
  • Uzupełniona i informacyjna sekcja O (chyba, że jesteś wschodzącą gwiazdą YouTube jak Joana Ceddia)
  • Aktualne dane kontaktowe (aby wszyscy Twoi potencjalni klienci i przyszli partnerzy marki mogli się z Tobą skontaktować)

Architectural Digest YouTube branding

2. Zorientuj się na swoją niszę (i swoich idealnych odbiorców)

Jeśli dążysz do optymalizacji swojej strategii marketingowej na YouTube, chcesz być precyzyjny i bezlitośnie selektywny w odniesieniu do swoich celów – i treści, które pozwolą Ci je osiągnąć.

Bo nie robisz filmów dla wszystkich. Jesteś tu dla kogoś wyjątkowego: swojej publiczności.

Kanał YouTube Deep Game, na przykład, tworzy treści dla publiczności złożonej z koszykarzy – takich, którzy są zainteresowani poprawą własnej gry. Nie rozprasza się, próbując zaoferować graczom piłki nożnej lub dodgeballa ten sam rodzaj treści: to wszystko jest b-ball, przez cały czas, a Deep Game’s 877K zwolennicy kochają to.

Pro tip: Czy opracowałeś już personę swoich odbiorców? Są trochę jak postacie z Dungeons & Dragons, tyle że robią biznes.

3. Zrób badania i popraw ranking wyszukiwania swojego wideo

Tak, YouTube to platforma społecznościowa, ale to także wyszukiwarka. A jedną z topowych strategii na uzyskanie większej liczby wyświetleń jest YouTube SEO, czyli optymalizacja filmów pod kątem wyszukiwania.

Innymi słowy, kiedy twój idealny widz wpisuje wybrane przez ciebie słowa kluczowe, chcesz, aby twój film uplasował się w pobliżu górnej części listy wyników YouTube. Oznacza to, że musisz wiedzieć, czego szukają Twoi odbiorcy – poradników, inspiracji czy rozrywki.

YouTube SEO recipes search example

Ranking w wynikach wyszukiwania to najlepszy sposób na zdobycie zupełnie nowych oczu – nie tylko subskrybentów i osób, które już są zainteresowane Twoim kanałem (choć o nich powiemy więcej później) – na Twoje filmy.

Ale to łatwiej powiedzieć niż zrobić. Co zatem możesz zrobić, aby poprawić ranking wyszukiwania swoich filmów na YouTube?

Badania. Będziesz chciał użyć narzędzia takiego jak Google Keyword Planner (zauważ, że będziesz musiał skonfigurować konto Google Ads), aby zrobić dwie rzeczy:

  • Znajdź inspirację dla swojego następnego filmu na podstawie tego, czego ludzie już szukają (tj. spójrz na wzorce wyszukiwania i zobacz, jakie słowa kluczowe mają dużo zapytań, ale mało filmów, a.k.a. niską konkurencję)
  • Weź te istotne słowa kluczowe i użyj ich w metadanych (tj. tytuł filmu, tagi, tekst opisu filmu, napisy)

Pro tip: Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, teraz jest czas, aby zapoznać się z tym, jak działa algorytm YouTube. Ta sztuczna inteligencja decyduje nie tylko o wynikach wyszukiwania, ale także o rekomendacjach dla ważnego paska bocznego z sugerowanymi filmami „co będzie dalej”.

Pamiętaj tylko, że wszystko wraca do Twojego idealnego widza: algorytm nie dba o to, czy Twoje wideo jest „dobre” Obchodzi go to, czy konkretny użytkownik chce go oglądać. To powiedziawszy, użytkownicy zazwyczaj chcą oglądać „dobre” filmy.

4. Użyj metadanych, aby uzyskać rekomendację po popularnym wideo

Jeśli Twoim celem jest uzyskanie większej liczby wyświetleń na YouTube, weź przykład z najpopularniejszych filmów w Twojej niszy.

Zacznij od przyjrzenia się najpopularniejszemu wideo Twojego głównego konkurenta (przejdź do ich biblioteki wideo i posortuj według „najpopularniejszych”)

Głównym celem YouTube jest utrzymanie widzów na platformie przez jak najdłuższy czas (tak, aby zobaczyli jak najwięcej reklam). Dlatego zadaniem algorytmu jest karmienie widzów jednym (miejmy nadzieję, że atrakcyjnym) wideo po drugim.

Ale jak YouTube dowiaduje się, co może się podobać ludziom? Algorytm uwzględnia następujące elementy:

  • Filmy, które są często oglądane razem
  • Filmy, które użytkownik oglądał w przeszłości
  • Filmy powiązane tematycznie (co wymaga trochę finezji słów kluczowych!)

Jedynym punktem, który możesz tu kontrolować jest trzeci.

Więc kiedy wybierasz słowa kluczowe, myśl jak bibliotekarz. Opisz temat swojego filmu i opisz jego ogólną kategorię, a także pomyśl o innych słowach, których może użyć osoba szukająca tego tematu.

Potrzebujesz trochę inspiracji? Możesz faktycznie zajrzeć za kulisy wideo konkurencji, aby zobaczyć, jakich słów kluczowych używają, klikając prawym przyciskiem myszy na stronie internetowej i wybierając opcję Wyświetl źródło strony. Następnie CTRL-F „słowa kluczowe”, aż znajdziesz listę.

crazy hair ideas that are at another level Quantastic YouTube video

Ale zanim pójdziesz naprzód i po prostu skopiujesz i wkleisz metadane bardziej popularnego filmu do swojego podobnego wideo, pomyśl o swoich odbiorcach: nie będą chcieli oglądać tego samego filmu ponownie. Może pierwszy filmik postawił nowe pytanie, na które trzeba odpowiedzieć, albo jest jakiś ciekawy wątek do zbadania. Jak Twoje wideo może dodać wartość do tego, co właśnie zobaczyli, aby chcieli w nie kliknąć?

Weź piłkę i biegnij z nią.

5. Opracuj idealny tytuł

Twój tytuł jest gdzie umieścić wszystkie te słowa kluczowe do dobrego wykorzystania. Tytuł Twojego filmu na YouTube zrobi lub złamie Cię: to Twoja szansa, aby zaimponować zarówno algorytmowi YouTube, jak i potencjalnemu widzowi.

Jak stwierdza YouTube Creator Academy: „Dobrze napisane tytuły mogą stanowić różnicę między tym, czy ktoś obejrzy i udostępni Twoje wideo, czy przewinie je tuż obok.”

Czym jest dobrze napisany tytuł? Trafiłeś we właściwe miejsce. Świetny tytuł…

  • Between 60-70 characters
  • Dokładne przedstawienie treści
  • Sparks curiosity
  • Często zawiera liczbę (jak liczba kroków, bieżący rok lub liczba wskazówek)
  • Często zawiera nawiasy (podstępny sposób, aby dodać więcej informacji!)

Dla inspiracji wystarczy spojrzeć na pierwszą stronę YouTube i zastanowić się, w jakie filmy chcesz kliknąć. Jakie cechy wspólne mają tytuły? Czy „Rzuciliśmy alkohol na rok, oto co się stało” jest bardziej kuszące niż „Tutorial Made Easy?”

YouTube video examples such as we quit alcohol for a year and

6. Poświęć trochę czasu na swój opis

Podpowiedzieliśmy na to powyżej, ale włączenie słów kluczowych do opisu ma znaczenie… i gdzie używasz ich znaczenie, zbyt. Według YouTube’s Creator Academy, pierwsze kilka zdań opisu wideo są ważone bardziej przez algorytm i wyszukiwanie, więc upewnij się, że poświęcasz czas na stworzenie krystalicznie czystego, pełnego słów kluczowych intro.

Te pierwsze kilka linijek powinno być również intrygujące dla ludzi (nie tylko botów Google!), ponieważ jest to podgląd, który użytkownicy widzą, gdy Twoje wideo pojawia się w wyszukiwarce. Daj im posmakować tego, co masz do zaoferowania: to twoja szansa na sprzedaż, sprzedaż, sprzedaż.

Poza tymi pierwszymi kilkoma liniami, zalecamy wejście w prawdziwe szczegóły dotyczące tego, czego użytkownicy dowiedzą się z Twojego filmu. Celuj w 125-175 słów, jeśli możesz (i uwzględnij różne słowa kluczowe w swoich akapitach. Znasz zasady!)

how to make and edit instagram reels in 2022 Hootsuite Labs tutorial

Jeśli nie masz wystarczająco dużo do powiedzenia na temat samego filmu, jest to również świetne miejsce, aby przypomnieć widzom, o co chodzi w Twoim kanale i połączyć się z Twoją stroną internetową lub kontami społecznościowymi.

Sprawdź więcej wskazówek dotyczących skutecznych opisów i słów kluczowych na YouTube tutaj.

7. Oznaczaj jak nigdy dotąd

Tagi to kolejny sposób, w jaki YouTube rozumie, o czym jest Twój film, więc nie zaniedbuj tego potężnego sposobu, aby uzyskać więcej filmów na YouTube.

Zacznij od swoich słów kluczowych i fraz kluczowych, ale także dodaj wariacje na temat swojego słowa kluczowego – alternatywne terminy, które oznaczają to samo, co ludzie mogą szukać. Można również zawrzeć szersze kategorie w tagu … na przykład, jeśli masz wideo o przepis na ciasto, można powiedzieć „ciasto” lub „desery”, ale rzucając w „pieczenie”, „gotowanie” lub „rozrywka” byłoby mądre, jak również.

video details tags such as comedy eminem academia

8. Zwiększ liczbę wyświetleń dzięki niestandardowym miniaturkom

Kiedy Twoi potencjalni widzowie są w trybie odkrywania – przeskakując przez wyniki wyszukiwania i rekomendacje – miniatury są główną częścią tego, co zdecydują się obejrzeć.

W rzeczywistości YouTube podaje, że 90% najczęściej oglądanych filmów na platformie używa niestandardowej miniatury.

Podczas gdy wiele porad jest koszmarem projektanta graficznego – krzyczące czcionki i zagracone informacje – stańmy się obiektywni: jakie są właściwości skutecznej miniatury?

  • Miniaturka jasno i dokładnie opisuje film, który opisuje (jeśli Twoja miniaturka wprowadzi ludzi w błąd, aby kliknęli, YouTube będzie wiedział, ponieważ Twój czas oglądania spadnie, gdy widz się zirytuje i przestanie oglądać. Algorytmowi to się nie spodoba.)
  • Miniaturka się wyróżnia.
  • Miniaturka działa w parze z tytułem filmu.

Doradca finansowy Max Mitchell crams każdy niestandardowy miniatury z intrygujących wizualizacji, które wskazują na chaotyczne komedii w każdym wideo. Curiosity = piqued

Max Mitchell financial videos 3 ways to save more money each money and RRSP explained „Wyróżnienie się” może być tak proste, jak wybranie jaskrawego koloru (gorąca rada: spróbuj wybrać odcienie, które kontrastują z czerwono-biało-czarnym schematem kolorów YouTube). Albo upewnij się, że twoja gigantyczna twarz hi-res robi dziwny wyraz w dobrym oświetleniu.

Lub, jeśli twoja nisza jest pełna wrzaskliwych, wysokich wizualizacji, najlepszym sposobem, w jaki twój kanał może się wyróżniać jest bycie spokojnym, minimalistycznym głosem rozsądku.

9. Zwielokrotnij swoje widoki tworząc playlisty

Organizowanie i tworzenie playlist wideo na YouTube to najlepszy sposób na zminimalizowanie szans na to, że widz po skonsumowaniu Twoich treści przejdzie na inny kanał.

Dlaczego? Ponieważ playlisty kierują się tymi samymi zasadami co Netflix: gdy tylko kończy się jedno wideo, zaczyna się następne.

Ponieważ już wykonałeś ciężką pracę, aby pomóc widzowi znaleźć film, kliknąć na niego i obejrzeć całą rzecz, to ma sens, aby poprowadzić ich w kierunku treści wideo, które będą chcieli dalej. Owl Crate (program subskrypcji pudełek dla młodych moli książkowych) grupuje czaty z autorami, filmy z rozpakowywania i recenzje w swoich własnych playlistach.

Owl Crate playlists with book hauls and vlogs

Nie zapomnij założyć czapki SEO, kiedy tworzysz tytuły list odtwarzania! Jaka kombinacja słów będzie najbardziej kusząca dla Twoich widzów i pomoże Twojej playliście pojawić się w wynikach wyszukiwania?

10. Kieruj ruch do swoich filmów za pomocą kart i ekranów końcowych

Poza playlistami, kartami i ekranami końcowymi to dwa jedyne narzędzia, które YouTuberzy mogą wykorzystać do ominięcia algorytmu i bezpośredniego wpływu na kolejne wybory naszych widzów.

Karty to klikalne, interaktywne obszary, które pojawiają się w dowolnym momencie podczas filmu. Są one dostępne w różnych formatach, które można wykorzystać do takich rzeczy jak zbiórka pieniędzy lub sprzedaż towarów, ale w tym przypadku interesuje nas zwiększenie liczby wyświetleń, więc wybierz kartę, która łączy się z innym jednym z twoich filmów – lub, jeszcze lepiej, z listami odtwarzania.

(Uwaga: karty nie są dostępne do wykorzystania na filmach oznaczonych jako przeznaczone dla dzieci)

Karty to pop-upy, więc bardzo ważne jest, aby dodawały wartość. Nie chcesz przecież, aby widzowie czuli się spamowani. Filmy lub playlisty, do których linkujesz, muszą być istotne w danym momencie i dostarczać dodatkowych informacji lub rozrywki.

Pro tip: Jeśli masz zauważalny problem z retencją, ze znacznym spadkiem oglądalności w konkretnym punkcie jednego z Twoich filmów, spróbuj wstawić w tym momencie kartę z linkiem.

Tymczasem ekrany końcowe są wizualne wezwania do działania, które można dodać do końca filmu (w ostatnich 5 do 20 sekund), aby zachęcić widzów w kierunku następnego kroku. Są wartościowe, bo wiesz, że jeśli osoba dotarła do gorzkiego końca Twojego wideo, to prawdopodobnie jest całkiem zainteresowana Twoją świetną treścią.

Używanie ekranów końcowych, aby zachęcić widzów do subskrybowania twojego kanału lub odwiedzenia twojej strony internetowej to oba dobre wybory. Ale jeśli chcesz mieć więcej wyświetleń, użycie ekranu końcowego do promowania innych filmów lub list odtwarzania jest najlepszym wyborem. Na przykład YouTuber JJ McCullough zakończył swój film o maskotkach linkiem do innego swojego filmu o dziwnych ciekawostkach kulturowych.

the history of american chip flavors

Gorąca rada: Bądź przemyślany w wyborze filmu końcowego, który jest związany z treścią filmu, który został właśnie obejrzany. Na przykład, jeśli ktoś był zainteresowany oglądaniem wideo o pielęgnacji koni, służyć im „Top 10 Warkocze konia” vid cieszyć się następnym … nie „10 Hacks rachunkowości” To zwiększy prawdopodobieństwo, że twój widz będzie się trzymał.

(Zauważ, że aby użyć ekranów końcowych, będziesz musiał uwzględnić kilka dodatkowych sekund na końcu swojego filmu podczas jego edycji)

11. Wyjdź poza wideo typu „jak to zrobić” (tzn. rób filmy, których nikt inny nie robi)

Szanse są, kiedy jesteś badania swoich docelowych słów kluczowych (jak my z powrotem w punkcie #3), masz zamiar zobaczyć wiele terminów wyszukiwania, które obejmują frazę „jak do” (Tytuł tego artykułu zawierał, ahem.) Dzieje się tak dlatego, że jest dużo wolumenu wyszukiwania dla treści typu how-to.

how to smoke ribs

Ale podczas gdy musisz pracować, aby przyciągnąć nowe oczy, chcesz również znaleźć czas, aby głosić nawróconym. Na YouTube wartość dodana Twojej marki pojawia się w postaci treści, które mają znaczenie dla osób, które już są Twoimi fanami.

12. Buduj relacje ze swoimi widzami

„Zaangażowanie publiczności” to po prostu inny termin na budowanie relacji. Celem końcowym tutaj, oczywiście, jest właściwie tylko realistyczna, organiczna i zrównoważona ścieżka do uzyskania większej liczby wyświetleń na YouTube.

To znaczy, że angażowanie się z innymi YouTuberami (twórcami lub komentatorami zarówno) zwiększy szansę, że będą oni dbać o Twoją markę, że zasubskrybują Twój kanał (patrz #12) i obejrzą więcej Twoich filmów ogólnie.

Pomysły na przełamanie czwartej ściany i stworzenie dwukierunkowej rozmowy mogą obejmować:

  • Włącz komentarze… i odpowiadaj na nie (to grzeczne!)
  • Przeprowadź konkurs na YouTube
  • Make reaction videos
  • Włączanie treści innych osób do swoich filmów (za ich zgodą)
  • Zadawanie pytań i pozyskiwanie pomysłów
  • Shout out followers and fans in your videos

Pro tip: Ten poradnik, jak zaangażować swoją społeczność na YouTube za pomocą funkcji komentowania i udostępniania Hootsuite, pozwoli Ci zaoszczędzić czas podczas budowania swojej publiczności.

13. Partner up

Crossovery, występy gościnne, mash-upy, covery: ludzie kochają ten wstrząs nieznanej znajomości. Znajdź He-Mana do She-Ra twojej marki; i Billy Ray Cyrusa do Lil Nas X.

Może jesteś marką z budżetem, a zatrudnienie twórcy z własnym follow-upem jest oczywistym wyborem. Ale jeśli sam jesteś twórcą lub aspirującym influencerem, zdobycie większej liczby wyświetleń to Twój pierwszy krok na drodze do zarabiania pieniędzy na YouTube, a nie ich wydawania. W takim przypadku najlepszym rozwiązaniem jest współpraca z twórcami o podobnych poglądach.

Najlepiej, jeśli Twoi potencjalni partnerzy są w miarę zgodni pod względem wartości, popularności i uroku. I faktycznie je lubisz. I dobrze się razem bawicie, i to widać, i to sprawia, że ludzie są szczęśliwi widząc was szczęśliwych, et cetera, et cetera, et cetera. Zobaczcie, jak dobrze bawią się Katy Perry i Lego. Łatwe, prawda?

Pro tip: Jeśli robisz crossover, który obejmuje kilka różnych filmów – jeden z perspektywy partnera, aby żyć na swoim kanale, a jeden przez Ciebie, aby żyć na swoim, a może niektóre wspierające outtakes, wszelkie niezbędne tło, itp

14. Promuj swoje filmy z YouTube we wszystkich swoich kanałach społecznościowych

Będziesz chciał wykorzystać wszystkie swoje social media może promować swój kanał YouTube.

Ale, jeśli chcesz mieć więcej wyświetleń na YouTube, NIE rób następujących rzeczy:

  • Wejdź na Facebook, Twitter, Instagram lub TikTok i zamieść tekst lub obrazek z linkiem do swojego filmu na YouTube. Linkowanie do YouTube ma obiektywny sens, ale problem polega na tym, że platformy społecznościowe chcą zatrzymać ludzi na swoich platformach (tak jak YouTube). Więc ich algorytmy prawdopodobnie nie będą faworyzować postu tekstowego z linkiem poza platformą. Innymi słowy, Twoje impresje i CTR będą niskie, podobnie jak Twoje odsłony na YouTube.
  • Wgraj cały swój film na te platformy. Tego chce Facebook, Instagram i Twitter (Instagram Reels to bezpośrednia konkurencja dla YouTube, nie @ mnie). Zamieszczenie pełnego wideo prawdopodobnie pozwoli Ci uzyskać duże zaangażowanie i zasięg na tych platformach. Ale organiczne odsłony wideo na Facebooku nie są monetyzowalne, prawda? I nie zdobędą Ci wyświetleń na YouTube.

Promuj swoje wideo robiąc to zamiast tego:

  • Umieść krótki teaser wideo na swoich kontach społecznościowych z natywnym wideo i dodaj link do pełnego filmu z powrotem na YouTube.

Zauważ, że nie będziesz chciał zamieszczać tego samego we wszystkich swoich kanałach społecznościowych.

stacey mclachaln sketch Instagram story

Możesz również promować swój kanał za pomocą interfejsów API YouTube, aby utworzyć odznaki YouTube dla swojej witryny. Placówki takie jak Quora czy Reddit mogą być skuteczne

Pro tip: Krótko zatrudnić asystenta do obsługi swoich mediów społecznych, narzędzie planowania, takie jak Hootsuite jest najlepszym sposobem na craft i harmonogram tych postów dla swoich zwolenników.

15. Poproś swoich widzów o subskrypcję Twojego kanału

Liczba Twoich subskrybentów odpowiada Twojemu organicznemu zasięgowi na YouTube. Im więcej subskrybentów ma Twój kanał, tym więcej wyświetleń będą miały Twoje filmy, gdy tylko je opublikujesz.

Szczególnie jeśli ci subskrybenci mają włączone powiadomienia.

Elena Taber subscribe button for video "i read a book for a year and it changed my life"

Wzrost liczby subskrybentów to własne wyzwanie z własną taktyką, ale takie, które jest splecione ze zwiększeniem liczby wyświetleń. Z tego powodu mamy dla Was pełen poradnik jak zdobyć więcej subskrybentów na YouTube.

16. Enable embedding

Daj swoim fanom szansę na pomoc w rozprzestrzenianiu dobrego słowa o Twojej pracy poprzez umożliwienie osadzania. Im więcej świeżych gałek ocznych zobaczy Twój film, tym więcej wyświetleń zgarniesz (a może nawet zgarniesz nowego subskrybenta lub dwóch w procesie).

Domyślną opcją na YouTube jest to, że osadzanie jest dozwolone na wszystkich domenach, ale jeśli wcześniej ograniczyłeś osadzanie, możesz to odwrócić, wchodząc do Studio Content Manager. Wybierz opcję Zawartość z menu po lewej stronie, dotknij ikony ołówka obok ustawień wideo. Przewiń w dół i dotknij Pokaż więcej, a następnie znajdź pole wyboru z napisem Allow Emedding i włącz je.

YouTube Studio video details allow embedding

17. Podkręć czas zegarka

Chociaż YouTube liczy wszystko powyżej 30 sekund jako widok, istnieją korzyści z uzyskania widzów, aby trzymać się dłużej.

Jeśli uda Ci się skłonić ludzi do dłuższego oglądania Twojego filmu, YouTube dowie się, że masz treści z jakością. A filmy z wyższym Watch Time są faworyzowane przez algorytm YouTube, dając Ci nogę w silniku rekomendacji.

your channel got 5 views in the last 28 days

Jak zachęcić kogoś do dłuższego oglądania? Twórz treści nadające się do oglądania. Zapoznaj się z naszym pełnym przewodnikiem po marketingu w serwisie YouTube, aby rozkręcić swoje kreatywne koła.

18. Transcribe your videos

Dodawanie napisów do filmów pomaga widzom z wadą słuchu śledzić ich poczynania i sprawia, że treści są bardziej zrozumiałe bardziej atrakcyjne dla 85 procent filmów oglądanych z wyłączonym dźwiękiem.

TEDxMileHigh how to do laundry when you're depressed with video captions

Posiadanie transkrypcji umożliwia również tłumaczenie, co otwiera Twoje wideo na międzynarodową publiczność. Światowe widoki! Możesz sobie wyobrazić?

Strona pomocy YouTube może poprowadzić Cię krok po kroku przez to, jak przygotować plik transkrypcji – potrzebujesz tylko dokumentu .txt.

19. Umieść swoje wideo w odpowiednim czasie

Upuszczanie wideo w dokładnym momencie, kiedy twoja największa publiczność subskrybentów jest online oznacza, że wszyscy otrzymają to słodkie, słodkie powiadomienie „nowy post” zaraz po tym, jak pójdzie na żywo.

Ale co jeśli to będzie w środku nocy? Albo gdy jesteś na wakacjach? To jest, gdzie moc narzędzia planowania jak Hootsuite przychodzi w. Przygotuj swój film tak, aby wyszedł w dokładnie określonym czasie, który wybierzesz, aby pasował do Twojego kalendarza treści, a następnie przejdź i żyj swoim życiem.

20. Game your analytics

Twoje analizy YouTube mogą ujawnić tak wiele o zachowaniach widzów.

Jeden kluczowy fragment danych, który może pomóc w utrzymaniu widoków? Zatrzymanie publiczności.

Jeśli spojrzeć na swoje dane, aby dowiedzieć się, gdzie retencja publiczności spada, można pop w sugerowanej karty wideo w tym dokładnym momencie … mając nadzieję, że zachęcając kogoś do hop nad do innego jednego z filmów zamiast opuszczania strony całkowicie.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące wyświetleń na YouTube

Czy YouTube potrafi rozpoznać fałszywe odsłony?

Algorytm YouTube’a jest tak skonstruowany, że nie uwzględnia żadnych odtworzeń, które mogłyby wyglądać na zautomatyzowane. Chce tylko policzyć, ile razy prawdziwy człowiek obejrzał twój filmik celowo.

Więc kiedy pojedynczy użytkownik lub bot odświeża wideo w kółko, lub jeśli strona internetowa automatycznie odtwarza wideo, te widoki nie są liczone do całkowitej liczby wyświetleń.

YouTube może również wykryć treści, które istnieją wyłącznie w celu zachęcenia do polubień, komentarzy i widoków, więc nie waż się zacząć dabbling w przynęcie widoków. Kanały, które nie trzymają się zasad Youtube’a mogą mieć usunięte treści, otrzymać ostrzeżenia od YouTube’a lub zostać całkowicie zlikwidowane. Bądźcie spokojni, chłopaki!

Jaka jest wartość 1 obejrzenia na YouTube?

Podobnie jak w przypadku większości związanych z pieniędzmi aspektów mediów społecznościowych, odpowiedź na to pytanie to irytujące „To zależy.” Pieniądze, które zarobisz na jednej odsłonie jako twórca YouTube, różnią się w zależności od takich czynników, jak łączna liczba wyświetleń Twojego filmu, liczba kliknięć reklam w Twoim filmie oraz długość filmu.

Badania firmy Intuit szacują, że YouTuberzy zarabiają od 0,01 do 0,03 USD na jednej odsłonie, przy czym średnio 0,018 USD na jednej odsłonie. Jasne, duże twórcy mogą zgrabić w górę 200.000 dolarów z zarobków AdSense sam (w uzupełnieniu do lukratywnych sponsorów lub partnerstwa), ale przeciętny Joe 'Tuber jest zwykle patrząc na $ 3 do 5 dolarów za 1000 widoków z AdSense.

Gotowy na zdobycie swojej skromnej fortuny? Sprawdź nasz przewodnik po zarabianiu na YouTube.

Jak zdobyć więcej wyświetleń na szortach na YouTube?

W 2022 roku YouTube postanowił zmierzyć się z TikTokiem za pomocą własnego, krótkometrażowego, mobilnego formatu: YouTube Shorts. 15-60 sekundowe, pionowe filmy tworzone są za pomocą smartfonów i wrzucane bezpośrednio na 'Tube poprzez aplikację YouTube. Twórcy edytują stamtąd, a następnie dzielą się z kochającymi ich fanami o krótkim czasie reakcji.

Według YouTube, Shorty faktycznie mają zupełnie inny algorytm rekomendacji niż klasyczne filmy YouTube… więc zaangażowanie w jeden nie wpływa na drugi w ogóle.

„Wydajność filmu krótkiego jest podyktowana tym, czy ludzie decydują się na oglądanie i nie pomijanie filmu w kanale Shorts. To zaangażowanie widzów jest często budowane w czasie, a nie dzieje się natychmiastowo – wyjaśniał menedżer produktu YouTube Pierce Volluci w niedawnym filmie Creator Insiders.

Tak więc, podczas gdy uzyskanie większej liczby wyświetleń dla swoich YouTube Shorts nie ma nic wspólnego z resztą twojego kanału, nadal istnieje wiele rzeczy, które możesz zrobić z treścią Shorts, które pomogą im zarobić sprawiedliwą część uwagi: mianowicie, uczynić je zabawnymi i energicznymi.

Przyciągnij uwagę widzów. Spraw, by liczyło się kilka pierwszych sekund dzięki ekscytującemu intro. Żaden z typowych meandrujących pięciominutowych esejów słownych „Hej chłopaki!” nie dominuje na platformie: czas przejść do sedna!

…I utrzymuj tę uwagę. Musisz to robić szybko. Wykorzystaj teledyski jako inspirację i szybko i często przecinaj nowe sceny i kąty.

Przynieś swojemu widzowi jakąś wartość. Nie rób szorta tylko dla samego szorta. Każde wideo powinno bawić, edukować lub inspirować, nawet jeśli ma tylko 15 sekund. Musisz dać widzowi powód nie tylko do obejrzenia, ale do ponownego obejrzenia, udostępnienia, zapisania, polubienia czy skomentowania.

Get the vibe right Przez dekady filmy na YouTube wykształciły specyficzną estetykę… i Shorty są zupełnie inne. Wartości produkcyjne, ton, tempo i techniki edycji powszechne w Shortach są bardziej zgodne z klimatem Snapchata lub TikTok. Obserwuj, co dzieje się w tych przestrzeniach w poszukiwaniu inspiracji.

To tylko zarysowanie powierzchni – zanurz się głębiej w naszym przewodniku po wszystkim, co musisz wiedzieć o YouTube Shorts.

Niech Hootsuite ułatwi Ci rozwój Twojego kanału na YouTube. Uzyskaj narzędzia planowania, promocji i marketingu w jednym miejscu dla całego zespołu. Zarejestruj się za darmo już dziś.

Get Started

Więc kiedy pojedynczy użytkownik lub bot odświeża wideo w kółko, lub jeśli strona internetowa automatycznie odtwarza wideo, te widoki nie są liczone do całkowitej liczby wyświetleń.

Youtube może również wykryć zawartość, która istnieje wyłącznie w celu zachęcenia do polubień, komentarzy i widoków, więc nie waż się zacząć dabbling w przynęcie widoku. Kanały, które nie trzymają się zasad Youtube, mogą mieć usunięte treści, otrzymać ostrzeżenia od Youtube lub zostać całkowicie zlikwidowane. Bądźcie spokojni, chłopaki!” } },{ „@type”: „Question”, „name”: „Jaka jest wartość 1 odsłony na YouTube?”, „acceptedAnswer”: { „@type”: „Odpowiedź”, „text”: „Jak w przypadku większości związanych z pieniędzmi aspektów mediów społecznościowych, odpowiedzią na to pytanie jest denerwujące „To zależy” Pieniądze, które zarobisz za oglądanie jako twórca na Youtube, różnią się w zależności od czynników takich jak liczba wyświetleń twojego filmu, liczba kliknięć reklam w twoim filmie oraz długość filmu.

Badania firmy Intuit szacują, że Youtuberzy zarabiają od 0,01 do 0,03 USD za obejrzenie, przy czym średnio 0,018 USD za obejrzenie. Jasne, duże twórcy mogą zgrabić w górę 200.000 dolarów z zarobków AdSense sam (w uzupełnieniu do lukratywnych sponsorów lub partnerstwa), ale przeciętny Joe 'Tuber jest zwykle patrząc na $ 3 do 5 dolarów za 1000 widoków z AdSense.

Gotowy na zdobycie swojej skromnej fortuny? Sprawdź nasz poradnik jak zarabiać na Youtube.” } },{ „@type”: „Question”, „name”: „Jak uzyskać więcej wyświetleń szortów na YouTube?”, „acceptedAnswer”: { „@type”: „Odpowiedź”, „text”: „W 2022 roku Youtube postanowił zmierzyć się z TikTokiem za pomocą własnego krótkiego formatu, mobile-first: Youtube Shorts. 15-60 sekundowe, pionowe filmy tworzone są za pomocą smartfonów i wrzucane bezpośrednio na 'Tube za pośrednictwem aplikacji Youtube. Twórcy edytują stamtąd, a następnie dzielą się z kochającymi ich fanami o krótkim czasie reakcji.

Według Youtube, Shorty faktycznie mają zupełnie inny algorytm rekomendacji niż klasyczne filmy Youtube… więc zaangażowanie w jeden nie wpływa na drugi w ogóle.

„Wydajność filmu krótkiego jest podyktowana tym, czy ludzie decydują się na oglądanie i nie pomijanie filmu w kanale Shorts. To zaangażowanie widzów jest często budowane w czasie, a nie dzieje się natychmiastowo – wyjaśniał menedżer produktu Youtube Pierce Volluci w niedawnym wideo Creator Insiders.

Tak więc, podczas gdy uzyskanie większej liczby wyświetleń dla twoich Youtube Shorts nie ma nic wspólnego z resztą twojego kanału, nadal istnieje wiele rzeczy, które możesz zrobić z treścią Shorts, które pomogą im zarobić sprawiedliwą część uwagi: mianowicie, spraw, by były zabawne i energiczne.

Przyciągnij uwagę widzów. Spraw, by liczyło się kilka pierwszych sekund dzięki ekscytującemu intro. Żaden z typowych meandrujących pięciominutowych esejów słownych „Hej chłopaki!” nie dominuje na platformie: czas przejść do sedna!

…I utrzymuj tę uwagę. Musisz to robić szybko. Wykorzystaj teledyski jako inspirację i szybko i często przecinaj nowe sceny i kąty.

Przynieś swojemu widzowi jakąś wartość. Nie rób szorta tylko dla samego szorta. Każde wideo powinno bawić, edukować lub inspirować, nawet jeśli ma tylko 15 sekund. Musisz dać widzowi powód nie tylko do obejrzenia, ale do ponownego obejrzenia, udostępnienia, zapisania, polubienia czy skomentowania.

Get the vibe right Na przestrzeni dekad filmiki na Youtube wykształciły specyficzną estetykę… i Shorty są zupełnie inne. Wartości produkcyjne, ton, tempo i techniki edycji powszechne w Shortach są bardziej zgodne z klimatem Snapchata lub TikTok. Obserwuj, co dzieje się w tych przestrzeniach w poszukiwaniu inspiracji.

My tylko zarysowujemy powierzchnię tutaj- dig głębiej z naszym przewodnikiem do wszystkiego, co musisz wiedzieć o Youtube Shorts.” } }]}

Rozwijaj swój kanał YouTube szybciej dzięki Hootsuite. Łatwo moderować komentarze, planować wideo i publikować na Facebooku, Instagramie i Twitterze.

#!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=#!trpen#Similar Posts#!trpst#/trp-gettext#!trpen#