5 strategii usprawniajacych marketing na Pinterescie

5 strategii usprawniających marketing na Pintereście

Raz po raz ludzie czują się pozbawieni inspiracji i pomysłów, gdy zaczynają coś nowego. Pinterest codziennie pomaga niezliczonym użytkownikom znaleźć inspirację! Jednak ta platforma mediów społecznościowych, która pozwala użytkownikom „przypinać” wszystko, od zabawnych majsterkowiczów po estetyczne tablice nastrojów, jest często pomijana ze względu na jej potencjał zachęcania do zakupów online. Niezależnie od tego, czy jesteś niezależną małą firmą, czy znaną marką, to Twoja identyfikacja wizualna może wpłynąć na sprzedaż online. I tu właśnie pojawia się marketing na Pintereście!

Oto 5 skutecznych strategii, które zmienią sposób, w jaki patrzysz na Pinterest w celach marketingowych! Przeczytaj do końca, aby zapoznać się z narzędziem, które pomoże Ci tworzyć, projektować i planować treści na Pintereście za darmo.

Powiązany: 10 trendów w projektowaniu wizualnym, które musisz znać, aby pozostać na topie w 2021 roku

1. Korzystanie z „Pinterest dla firm

Ilustracja na temat marketingu Pinterest
Przez: Whizsky

Zasadniczo Pinterest jest środkiem umożliwiającym ludziom dzielenie się pomysłami i naukę za pomocą obrazów i filmów. Ale dzięki marketingowi Pinterest platforma ta może być również używana do promowania tego, co Twoja marka ma do zaoferowania. Możesz więc wykorzystać wizerunek swojej marki i przekształcić go w źródło inspiracji dla potencjalnych nabywców.

Statystyki mediów społecznościowych pokazują, że Pinterest ma ponad 2 miliardy wyszukiwań miesięcznie. 55% osób korzysta z tej aplikacji społecznościowej do robienia zakupów. Co więcej, 87% osób na Pintereście kupiło produkt z powodu Pinteresta, a 93% używa Pinteresta do planowania przyszłych zakupów.

Pilot społecznościowy

„Pinterest dla firm” to funkcja Pinteresta, która umożliwia małym i dużym firmom korzystanie z Pinteresta w celach marketingowych i uzyskiwanie przydatnych informacji, takich jak:

  • Analityka
  • Informacje o użytkowniku
  • Dane demograficzne
  • Trendy zaangażowania

Te informacje są niezwykle odkrywcze dla każdego marketera, ponieważ informują go o tym, czego ludzie szukają pod względem inspiracji. Z kolei pomaga marketerowi określić, co jego firma może zapewnić użytkownikom na wczesnych etapach zainteresowania kupujących.

Powiązany: Jak korzystać z tablic nastrojów, aby określić estetykę swojej marki

2. Marketing na Pintereście z Pinterest Treść!

Pinterestowy profil marki biżuterii Mejuri
Przez: Mejuri

Używanie estetycznych zdjęć zamiast reklam markowych to najlepsza strategia marketingowa Pinteresta dla Twoich produktów.

Twoje zaangażowanie na Pintereście zależy głównie od liczby „Pinów”, które Twoje treści umieszczają na tablicach różnych użytkowników. Ponadto, aby zapewnić maksymalną wykrywalność, używaj wysokiej jakości i przyciągających wzrok materiałów wizualnych, które są autentyczne dla tożsamości Twojej marki.

I pamiętaj, że obrazy marki nie muszą być reklamami! Jeśli skupisz się na zaprezentowaniu swojej estetyki, a nie na stosowaniu ciężkich technik reklamowych, istnieje większe prawdopodobieństwo, że zostaniesz przypięty jako inspiracja. Przypinanie i zapisywanie zdjęć na tablicach użytkowników to strategia marketingowa Pinteresta, która jest znacznie lepsza niż sama reklama.

Niektóre przykłady treści, które możesz wykorzystać w swoim marketingu na Pintereście, obejmują:

  • majsterkowanie
  • Infografiki
  • Szablony historii na Instagramie
  • Przepisy
  • poradniki
Uproszczony szablon przepisu
przez: Uproszczony szablon Pinteresta
Użyj tego szablonu

Twoje następne arcydzieło marketingu na Pintereście to tylko kilka kliknięć! Skorzystaj z jednego z naszych szablonów, aby uzyskać inspirację, a nawet stwórz własny projekt od podstaw.

Powiązany: 5 blogów, które musisz śledzić, aby rozwijać swoją grę marketingową

3. Zdobądź ludzi Zainspirowany ! – Infografiki SEO

Na przykład na powyższym obrazku możesz zobaczyć, jak Whole Foods Market włączył pewne słowa kluczowe, które podsumowują treść dotyczącą organizacji lodówki.

SEO, czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, jest głównym atutem przy opracowywaniu strategii marketingowej na Pintereście. Gdy Twoje treści są zarówno atrakcyjne, jak i odpowiednie do tego, czego szukają ludzie, masz większe szanse na zdobycie szczytu list przebojów SEO! W rzeczywistości, możesz używać w tytułach i podpisach słów kluczowych o dużej liczbie słów kluczowych, aby pojawiać się w wyszukiwaniach odbiorców, takich jak „biżuteria estetyczna,’ Lub ’Świeca zapachowa DIY.

Powiązany: Hashtagi Pinteresta i jak ich używać

4. Wykorzystanie Rich Pins do wzbogacenia się!

Etsy Finds przykład postów
Przez: Etsy

Po rozpoczęciu korzystania z funkcji „Pinterest dla firm” aplikacja umożliwia korzystanie z „bogate szpilki’, aby dodać więcej informacji bezpośrednio na stronie. Najwyraźniej ta funkcja pomaga wydobyć wewnętrznego projektanta i publikować zdjęcia, które wyskakują! Marketing na Pintereście polega na przyciąganiu odpowiednich odbiorców do Twojej strony za pomocą elementów wizualnych, które przykuwają ich uwagę.

  • Piny bogate w produkty: zawiera cenę przedmiotu, dostępność i link do zakupu!
  • Piny bogate w artykuły: zawiera tytuł, autora i opis posta na blogu.
  • Piny rozszerzone z przepisami: zawierają nazwę przepisu, porcje, składniki i wiele więcej!

Powiązany: Jak tworzyć szpilki na Pintereście, które stają się wirusowe

5. Marketing na Pintereście 101: śledź, angażuj się i wchodź w interakcje!

Laptop z kanałem Pinterest
Przez: Dziennik wyszukiwarki

Marketing na Pintereście to nie tylko prezentowanie tego, co możesz zaoferować. To także budowanie i podtrzymywanie osobistych relacji z innymi. Z tego samego powodu angażuj się w kontakt z użytkownikami Pinteresta i ich kontami, obserwując ich i wchodząc z nimi w interakcje. Przy tego rodzaju autentycznym zaangażowaniu będziesz w stanie zaszczepić wśród obserwujących poczucie lojalności wobec marki, co zachęci ich do ciągłego powracania do Twojego profilu w poszukiwaniu produktów, inspiracji i pomysłów.

Powiązany: Jak sprzedawać na Pintereście: 5 poufnych wskazówek, jak rozwijać swoją markę

Uproszczone przypinanie!

Teraz, gdy masz narzędzia do tworzenia strategii marketingowej na Pintereście, nikt nie może powstrzymać Cię przed dominacją w grze! Tworzenie unikalnych treści może być trudne, ale dzięki szablonom premium, zapasom i bibliotece muzycznej możesz łatwo tworzyć wspaniałe przypinki, a nawet zautomatyzować planowanie Pinteresta za pomocą uproszczonego. Uzyskaj dostęp do tysięcy profesjonalnie zaprojektowanych, konfigurowalnych szablonów postów na Pintereście, które zaspokoją wszystkie Twoje potrzeby biznesowe.

Uniwersalne narzędzie do
Marketing na Pintereście

Wykaż się kreatywnością dzięki ogromnemu wyborowi funkcji projektowych, szablonom do pisania tekstów opartym na sztucznej inteligencji, planowaniu w mediach społecznościowych i publikowaniu — wszystko to w Uproszczonym za darmo!

Rozpocznij za darmo

data-trpgettextoriginal=Similar Posts