5 wskazówek, jak zrobić sobie przerwę na YouTube podczas wakacji
Przerwa od YouTube to świetny sposób na odpoczynek i naładowanie baterii podczas wakacji. Ale nawet przy tych korzyściach wielu twórców ma trudności nic nie publikuje. Są na fali, jeśli chodzi o konsekwentne publikowanie i nie chcą stracić żadnych wyświetleń ani subskrybentów.
Czy czujesz się tak samo?
Jeśli tak, weź głęboki oddech. Twój kanał przetrwa, ale tylko wtedy, gdy zaplanujesz przerwę i poinformujesz odbiorców o szczegółach. Nie masz się czym martwić, o ile nie odejdziesz bez pożegnania.
Jeśli potrzebujesz pełnego planu, oto pięć wskazówek, jak zrobić sobie przerwę świąteczną (bez szkody dla Twojego kanału YouTube).
1. Ogłoś przerwę w filmie na YouTube
Po pierwsze, powiedz szczerze, że potrzebujesz przerwy od YouTube. Powiedz słuchaczom, co się dzieje i wyjaśnij Dlaczego wyjeżdżasz, aby mogli przygotować się na twoją nieobecność. To buduje zaufanie między Tobą a Twoimi subskrybentami, co jest niezwykle ważne, gdy chcesz, aby ich uwaga była długoterminowa.
Nagraj więc film na YouTube zapowiadający przerwę i nie wahaj się przed wyjaśnieniem swojej decyzji. Czujesz się wypalony? Potrzebujesz spędzać czas z przyjaciółmi i rodziną? Twoi widzowie nie mają prawa do powodu, ale znacznie lepiej wczują się w sytuację, gdy udostępnisz te szczegóły.
Potrzebujesz szybkiego przykładu? Kilka dni temu, Tengy mówi o telewizji i filmach opublikował efektowny film „robiąc sobie przerwę”. Wspomina, że oprócz YouTube ma codzienną pracę i opiekuje się członkiem rodziny z problemami zdrowotnymi. Przez to nie ma czasu na kręcenie filmów, pracę, I być opiekunem.
W sekcji komentarzy nikt nie wydaje się zdenerwowany odejściem Tengy’ego; jeśli już, to oferują słowa wsparcia! Jeden z widzów obiecał nawet, że pozostanie subskrybentem, podczas gdy Tengy skupi się na swoich potrzebach.
2. Powiedz, jak długo cię nie będzie
Opuszczasz YouTube na dwa tygodnie? Trzy? Cały miesiąc? Pamiętaj, aby poinformować odbiorców bez względu na ramy czasowe. Ta odrobina szczerości pomaga im radzić sobie z oczekiwaniami dotyczącymi nieoglądania Twoich treści przez jakiś czas.
3. Twórz filmy do publikowania pod Twoją nieobecność
Być może robisz sobie przerwę od YouTube, ale to nie znaczy, że musisz zniknąć! Wielu twórców planuje z wyprzedzeniem, nagrywając filmy i publikując je pod ich nieobecność. Zamiast więc uzyskiwać zero wyświetleń, pozostają na czasie przez cały okres świąteczny i nadal rozwijają swoje kanały.
W przypadku tej strategii spróbuj nagrywanie wsadowe. To miejsce, w którym odłożysz 1-3 dni na nagranie wielu filmów, jeden po drugim. Następnie użyjesz funkcji harmonogramu, aby YouTube opublikował wszystkie filmy za Ciebie.
Widzom będzie się wydawać, że nigdy nie odszedłeś!
4. Bądź aktywny na karcie Społeczność YouTube
Oprócz publikowania filmów istnieją inne sposoby na utrzymanie zaangażowania widzów. Możesz odpowiadać na nowe komentarze na swoim kanale, tworzyć relacje w YouTube lub robić nasze ulubione posty na karcie Społeczność YouTube.
W tej sieci społecznościowej możesz publikować obrazy, GIF-y, ankiety i inne treści, aby pielęgnować relacje z widzami. Więc jeśli nie masz ochoty publikować filmów, wiedz, że to wymaga pięć minut tworzyć posty na Społeczności i kontaktować się z widzami.
5. Powiedz widzom, czego mogą się spodziewać po przerwie w YouTube
Na koniec nie opuszczaj YouTube, nie dając widzom czegoś, na co będą czekać. Może to być vlog, o który prosili, ekscytująca współpraca lub spotkanie, nad którym pracujesz. Teraz jest idealny czas, aby podzielić się tymi planami, aby ludzie mieli powód, by wrócić na Twój kanał.
Zasługujesz na przerwę od YouTube
To był długi rok, szczególnie w internecie. Oglądaliśmy „sos różowystać się prawdziwym produktem, zagrać w „Jiggle Jiggle” Louisa Theroux miliardy razy i obejrzeć prezes kukurydzy dzielić się swoją maślaną rozrywką. Teraz czas na reset — może nawet cyfrowy detoks.
Postępując zgodnie z tymi wskazówkami, możesz zrobić sobie zasłużoną przerwę świąteczną od swojego kanału YouTube bez uszczerbku dla wyników lub zaangażowania widzów. Wesołych świąt!