Top 15 narzędzi analitycznych LinkedIn, które poprawią wydajność Twojej strony
Marketing to ciężka praca. Ale są pewne rzeczy, które mogą ją ułatwić.
Narzędzie do analityki mediów społecznościowych to must-have dla każdego menedżera mediów społecznościowych. Pozwala ono wyciągnąć wnioski z dotychczasowych doświadczeń i może pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji. W ten sposób wymyśliliśmy listę narzędzi analitycznych LinkedIn, które pomogą Ci poprawić strategię LinkedIn, zwiększyć współczynniki konwersji i zmaksymalizować ROI.
Top 15 narzędzi analitycznych LinkedIn, które poprawią wydajność Twojej strony
- Socialinsider
- Buffer
- Hootsuite
- Social Pilot
- Klipfolio
- Whatagraph
- LinkedIn native analytics
- Iconosquare
- DrumUp
- Talkwalker
- Inlytics
- Shield
- ReportGarden
- Unmetric
- Brand24
1. Socialinsider
Narzędzie analityczne LinkedIn od Socialinsider, jedno z najpopularniejszych narzędzi dla menedżerów mediów na całym świecie, jest
To przyjazne dla użytkownika narzędzie analityczne LinkedIn pozwala śledzić i porównywać wyniki swojej firmy. Oferuje również zaawansowane możliwości analityczne i benchmarkingowe.
To narzędzie pozwala szybko poprawić stronę firmową poprzez monitorowanie jej wydajności i śledzenie wszystkich wskaźników KPI. Jednym z najważniejszych aspektów naszego narzędzia LinkedIn Analytics dla strategii treści Twojej firmy jest to, że zapewnia ono wszystkie funkcje potrzebne do jej analizy i poprawy. Możesz zobaczyć liczbę wyświetleń, kliknięć, udziałów, komentarzy i akcji, które otrzymał każdy post. Dzięki zrozumieniu swojej grupy docelowej możesz łatwo spreparować wiadomości dla klientów, zwiększając zaangażowanie i poprawiając współczynniki konwersji.
– Price: Zaczyna się od 99 dolarów za miesiąc. Możesz skorzystać z 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego.
Szukasz narzędzia analitycznego LinkedIn, aby uzyskać szybkie, łatwo dostępne i dokładne dane do analizy strategii LinkedIn? Zarezerwuj demo z Socialinsider, aby zobaczyć, jaki jest najlepszy plan dla Ciebie!
2. Buffer
Po połączeniu swojego profilu LinkedIn z Bufferem możesz tworzyć posty w Bufferze, które będą publikowane na LinkedIn, Twitterze i Facebooku. Możesz zobaczyć zasięg każdego postu, porównać komentarze, polubienia i kliknięcia z platformy analitycznej.
– Price: 14-dniowa darmowa próba dla planu pro, a następnie płacisz 35$ miesięcznie.
3. Hootsuite
Pulpit nawigacyjny daje wgląd w metryki, takie jak udziały, polubienia i komentarze oraz wzmianki o marce. Możesz również uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych danych ze swojej strony firmowej LinkedIn, takich jak wizyty, zwolennicy i aktualizacje.
W zależności od celu, możesz śledzić konkretne metryki, takie jak subskrybenci, goście i ruch.
Worth Jak wspomniano, możesz również ustawić filtry, takie jak czas, strona i metryka.
Możesz również wyświetlić demografię odwiedzających, w tym informacje o lokalizacji, branży, funkcji stanowiska, stażu pracy, wielkości i branży odwiedzających Twoją stronę. Za pomocą narzędzia analitycznego Hootsuite możesz uzyskać dostęp do Brandwatch, narzędzia do nasłuchu społecznego, które pozwala znaleźć wzmianki o Twojej firmie i połączyć się z klientami, którzy są zainteresowani Twoją marką.
– Price: Zaczyna się od 19$ i możesz otrzymać 30 dni darmowej próby.
4. Social Pilot
Social Pilot to narzędzie analityczne LinkedIn, które zapewnia szybkie i pełne informacje o tym, jak działa Twoja strona biznesowa.
Możesz wyświetlić pełny przegląd swojej strony i zobaczyć, jak zmieniała się ona w czasie. Możesz również użyć tego narzędzia do szybkiej analizy demografii, śledzenia aktualizacji postów i mierzenia, ile zaangażowania otrzymała Twoja firma na LinkedIn. Wszystkie informacje są dostępne w przejrzystych pulpitach, które można dostosować i udostępnić innym członkom zespołu.
– Price: Zaczyna się od 25$/miesiąc plus 14-dniowy bezpłatny plan próbny.
5. Klipfolio
Klipfolio, nowoczesne narzędzie analityczne w chmurze LinkedIn, pozwala tworzyć zaawansowane technologicznie dashboardy i raporty dla klientów i partnerów.
Kluczową cechą, która je wyróżnia, jest czarne tło na wszystkich dashboardach. Wygląda to profesjonalnie i fachowo. Dzięki temu narzędziu analitycznemu LinkedIn możesz tworzyć raporty na podstawie kluczowych metryk, odbiorców i wydajności reklam.
– Price: Starts from $49/month.
6. Whatagraph
Platforma analityczna Whatagraph LinkedIn jest bardzo przyjazna dla użytkownika z inteligentnymi przyciskami i czystą grafiką.
Tutaj możesz tworzyć spersonalizowane raporty, które są często wysyłane do skrzynek odbiorczych Twoich klientów, genialnie wizualizować dane i personalizować raporty za pomocą swojego logo i schematu kolorów.
Możesz również użyć predefiniowanych szablonów, aby podkreślić konkretne dane lub pokazać wzrost w określonym okresie.
Whatagraph umożliwia śledzenie wydajności, udostępnianie danych i utrzymywanie wszystkich osób zaangażowanych w marketing na LinkedIn w pętli.
– Price: Zaczyna się od 99$/miesiąc.
Narzędzie analityczne LinkedIn wbudowane w platformę. Dostęp do niego jest łatwy.
Zapewnia dostęp do wielu przydatnych informacji, takich jak data, publiczność, posty sponsorowane i wrażenia, zasięg, kliknięcia, zaangażowanie i pozyskani followersi.
To narzędzie jest darmowe, ale jest o wiele bardziej potężne niż jego płatne odpowiedniki i ma dużo miejsca na ulepszenia. Możesz przeglądać analytics dla swojej strony, jak również dla swoich artykułów.
Oto jak możesz uzyskać dostęp do LinkedIn native analytics dla swojej strony biznesowej:
- Przejdź do swojej strony LinkedIn
- Kliknij „Analytics” z paska menu
- Możesz zobaczyć analitykę dla swoich odwiedzających, aktualizacji i zwolenników.
8. Iconosquare
Iconosquare to kolejne przydatne narzędzie do analityki LinkedIn. Ta aplikacja zapewnia szczegółową analitykę metryk na kilku platformach mediów społecznościowych, takich jak Instagram, Facebook i Twitter. Uzyskaj szczegółowe informacje o wydajności mediów społecznościowych, aby dowiedzieć się, co działa najlepiej dla Twojej marki.
Oprócz danych o zaangażowaniu, interakcjach i zasięgu, możesz również zobaczyć informacje o swoich zwolennikach, takie jak miejsce zamieszkania. To narzędzie analityczne pozwala na eksport danych w formie raportu.
– Price: Dla tej aplikacji analitycznej mediów społecznościowych ceny zaczynają się od 49 USD.
9. DrumUp
DrumUp integruje się z LinkedIn, Twitterem i Facebookiem.
To narzędzie pozwala na zarządzanie treściami i wzrost obecności w mediach społecznościowych. Aplikacja analizuje wiele treści i sugeruje nowe pomysły, aby uczynić je bardziej angażującymi dla twoich zwolenników.
Całkiem zgrabne, co? Dowiesz się więcej o swoich zwolennikach z LinkedIn, a także uzupełnisz i włączysz najnowsze aktualizacje.
– Price: Cennik tej aplikacji analitycznej zaczyna się od 39$/miesiąc.
Jeśli szukasz najlepszego sposobu, aby uzyskać analitykę LinkedIn, warto zbadać rynek.
Talkwalker to kolejne przydatne narzędzie analityczne Linkedin. Ta aplikacja analityczna jest kompatybilna z niektórymi z najbardziej znanych marek na świecie.
To narzędzie, w przeciwieństwie do innych narzędzi analitycznych mediów społecznościowych, bada również treści drukowane i radiowe.
Talkwalker oferuje możliwość skorzystania z ponad 30 wstępnie opracowanych przypadków użycia, aby stworzyć raporty dotyczące wydajności mediów społecznościowych. Możesz je pobrać w różnych formatach, aby dowiedzieć się, jak poprawić strategię dla swoich zwolenników. Łatwiej jest zintegrować to narzędzie analityczne z Twoim systemem CRM. Możesz uzyskać dostęp do wszystkich danych w swoim tempie i zautomatyzować procesy sprzedaży.
– Price: Cennik dla Talkwalker nie jest wyświetlany na ich stronie internetowej, ponieważ musisz najpierw zarezerwować demo i powiedzieć im o swoich potrzebach. Ceny są głównie niestandardowe.
11. Inlytics
Inlytics – jedno z niewielu narzędzi analitycznych, które koncentruje się tylko na analityce LinkedIn, to Inlytics. Inlytics zawiera narzędzie do analityki LinkedIn, a także narzędzie do planowania LinkedIn.
Aplikacja zapewnia szczegółowe spostrzeżenia dotyczące wzrostu, które pomogą Ci zwiększyć świadomość marki i zdobyć więcej zwolenników. Ta aplikacja pozwoli Ci uzyskać dostęp do wszystkich Twoich danych z LinkedIn w jednym miejscu. Inlytics pozwala zarejestrować się za darmo i uzyskać podstawowy dostęp. Jeśli jednak potrzebujesz bardziej szczegółowej analizy lub zaawansowanej analityki, powinieneś rozważyć płatną subskrypcję.
W ten sposób otrzymasz zaawansowaną analitykę, nieograniczone przechowywanie danych oraz możliwość zaplanowania 20 postów miesięcznie. Inni członkowie Twojego zespołu będą mieli dostęp do aplikacji LinkedIn Analytics i będą mogli pobierać raporty. Uzyskaj szczegółowe statystyki profilu, które pomogą Ci przenieść Twoją markę na wyższy poziom.
– Price: Możesz mieć również bezpłatny dostęp do podstawowych danych, ale jeśli potrzebujesz dogłębnej analityki, ceny zaczynają się od 12. 50 dolarów za miesiąc.
12. Shield
Shield, jedno z najpotężniejszych narzędzi analitycznych LinkedIn, dostarcza wszystkich danych, których potrzebujesz, aby śledzić swoje wyniki na LinkedIn. Zapewnia tylko dane dla własnego profilu i nie dostarcza danych dla stron biznesowych. Ta aplikacja do analizy mediów społecznościowych ułatwi Ci śledzenie wzrostu miesiąc po miesiącu i sprawdzanie metryk takich jak zaangażowanie, widoki, wrażenia, zasięg i reakcje.
Shield może być również używany, aby dowiedzieć się więcej o swoich odbiorcach, w tym kto jest Twoimi zwolennikami i kto czyta Twoje treści. Możesz uzyskać dostęp do szczegółowych danych demograficznych na temat swoich zwolenników. To narzędzie analityczne jest świetne dla dużych agencji z wieloma osobami zaangażowanymi w media społecznościowe. Pomaga im zorganizować swoje treści i opracować strategie, które działają.
– Price: Ceny za Shield zaczynają się od 6$ miesięcznie.
13. ReportGarden
ReportGarden to kolejna aplikacja do analityki LinkedIn. Opiera się na szerokiej gamie raportów, aby zapewnić Ci odpowiednią ilość danych. To narzędzie jest idealne dla cyfrowych agencji reklamowych, które muszą pobrać swoje dane. To narzędzie do analizy mediów społecznościowych obejmuje raporty dla większej liczby platform społecznościowych, takich jak Facebook, LinkedIn, Twitter i Google analytics. Oferuje również raporty i raporty SEO. Dzięki temu zyskasz wiele perspektyw do analizy wydajności swojej marki. Możesz również połączyć dane ze wszystkich platform mediów społecznościowych w jeden raport. Ta opcja pomoże Ci stworzyć konkurencyjną strategię.
– Price: W przypadku tego narzędzia analitycznego ceny zaczynają się od 89 dolarów miesięcznie.
14. Unmetric
Unmetric może być przydatnym narzędziem Linkedin dla Twojej firmy. Pomoże Ci ulepszyć strategię mediów społecznościowych, dostarczając wszystkich danych.
Ta aplikacja pomoże Ci określić rodzaj treści, z którymi Twoi zwolennicy najprawdopodobniej wejdą w interakcję.
Zawsze możesz pobrać wszystkie statystyki i grafiki z raportów. Dzięki aplikacji możesz również zobaczyć, jak radzi sobie Twoja konkurencja i dowiedzieć się, jak być o krok przed nią.
– Price: Cena dla tej aplikacji jest niestandardowa, ponieważ chcą wiedzieć więcej o twoich potrzebach po zarezerwowaniu demo. Jednak ich strona wskazuje, że plan zaczyna się od 1000 dolarów.
15. Brand24
Ostatnim, ale nie najmniejszym narzędziem analitycznym LinkedIn, któremu się przyjrzeliśmy, jest Brand24. To najlepszy sposób na zwiększenie swojej obecności w mediach społecznościowych.
Jednak to, co musisz o nim wiedzieć, to fakt, że Brand24 jest po pierwsze narzędziem do słuchania, które zapewnia również analitykę dla LinkedIn. Ta aplikacja ułatwi Ci monitorowanie Twoich kampanii reklamowych. To narzędzie analityczne LinkedIn pokaże Ci wszystkie wzmianki o Twojej firmie, aby pomóc Ci zrozumieć, jak świat Cię postrzega i co możesz zrobić, aby dostosować się do ich potrzeb.
Raporty Brand24 można pobrać w plikach excel i PDF.
– Price: Brand24 zaczyna swój cennik od 49$/miesiąc.
Final thought
Aby uniknąć zamieszania, jeśli chodzi o narzędzia analityczne LinkedIn, oto kilka rozróżnień, o których marketerzy powinni wiedzieć.
Istnieje narzędzie, które patrzy tylko na strony analityczne. Są inne aplikacje, które patrzą tylko na poszczególne profile. A potem są takie, które oferują dane dla obu. Narzędzie analityczne LinkedIn może zapewnić cenny wgląd w to, jak działają Twoje kampanie i pomóc Ci poprawić wyniki w mediach społecznościowych. Ponieważ LinkedIn stał się jednym z najważniejszych dostawców wysokiej jakości leadów dla firm na całym świecie, optymalizacja strategii tutaj jest tak samo ważna jak na wszystkich innych platformach.
Te narzędzia analityczne LinkedIn mogą pomóc Ci zaplanować posty i działania na przyszłość. Pytanie tylko, które z nich wybrać?
Related articles:
3 Comments
Comments are closed.