10 pomysłów na treści w TikTok dla wszystkich firm 828 contentideastiktoktwitter 2

10 pomysłów na treści w TikTok dla wszystkich firm

Z TikTokiem można zrobić bardzo wiele. Ale ważne jest, aby postrzegać go jako narzędzie biznesowe.

Z 167 milionami filmów TikTok oglądanych w ciągu minuty internetowej, to może stać się przytłaczające dla twórców, aby nadążyć za popytem i stale wymyślać oryginalne pomysły na treści dla TikTok.

Jeśli jesteś twórcą treści TikTok, menedżerem mediów społecznościowych lub solopreneur i zmagasz się z inspiracją do nowych filmów TikTok, czytaj dalej, aby odkryć 10 ponadczasowych pomysłów na treści TikTok dla biznesu.

Pomysły na treści TikTok dla wszystkich branż

  1. Jak często marki powinny zamieszczać posty na TikTok

  2. Pomysły na treści do TikTok
    2.1. Wsiądź do pociągu z trendami
    2.2. Użyj TikTok Duet lub Stitch
    2.3. Stwórz tutorial dla swojego produktu/usługi
    2.4. Podziel się korzyściami ze swojego produktu/usługi
    2.5. Użyj storytellingu, aby połączyć się ze swoimi odbiorcami
    2.6. Podziel się „dniem z życia” 2.7. Obalaj niektóre mity branżowe
    2.8. Świętuj międzynarodowe dni
    2.9. Odpowiedz na pytanie od swojej społeczności. 10.Listicles for the win!

  3. Jak możesz stwierdzić, czy Twoja strategia contentowa na TikTok działa?

1. Jak często marki powinny zamieszczać posty na TikTok

Średnio, marki osiągające najlepsze wyniki na TikTok publikują posty 3. 52 razy w tygodniu. Nie ma ustalonej częstotliwości publikowania postów.

Publikowanie wielu postów dziennie może zwiększyć Twoją widoczność, ale nie jest to trwałe, jeśli nie będziesz konsekwentnie udostępniać wysokiej jakości treści dla swoich odbiorców.

Oto wykres pokazujący średnią częstotliwość postów na TikTok w 2022 roku, prosto z naszego badania benchmarkowego TikTok:

10 pomysłów na treści w TikTok dla wszystkich firm

Oprócz tworzenia świetnych treści, zoptymalizuj swoje wysiłki, patrząc na najlepsze czasy publikowania postów na TikTok.

Jeśli piszesz dla dużej publiczności (która może obejmować wiele krajów na całym świecie), ważne jest, aby uwzględnić strefy czasowe.

A jeśli jesteś ciekawy, aby dowiedzieć się o innych danych TikTok, jak również, możesz chcieć sprawdzić te statystyki TikTok dla 2022, gdzie obejmujemy wszystko od danych użytkownika i insights zaangażowania do pobierania i statystyki finansowe i lub tej platformy.

Wierzcie lub nie, dane mogą zainspirować najlepsze pomysły na treści TikTok dla marek.

2. Pomysły na treści na TikTok

Przejdźmy do bardziej skomplikowanej części — tworzenia rzeczywistych treści. Pomysły na nowe treści dla TikTok mogą być trudne, zwłaszcza jeśli nie wiadomo od czego zacząć.

Nie ma znaczenia, co próbujesz osiągnąć na TikTok – sprzedać produkt, zbudować świadomość lub po prostu zbudować świadomość marki – musisz najpierw dać coś swoim odbiorcom, co jest wartościowe lub relatywne.

Dobrym pomysłem jest prowadzenie listy pomysłów na treści TikTok, którą możesz aktualizować w miarę pojawiania się nowych informacji.

Więc oto kilka najlepszych pomysłów na treści dla TikTok, które pomogą Ci zdobyć więcej zwolenników:

2.1 Skocz na pociąg trendów

Branża mediów społecznościowych i rynek stale się zmieniają. Jako cyfrowy marketer, powinieneś zawsze być o krok przed krzywą lub przynajmniej wczesnym przyjęciem nowych trendów.

Konsekwencja jest kluczem do marketingu marki TikTok. Konsekwencja jest kluczem do budowania tożsamości marki i komunikowania swoim odbiorcom, czego oczekujesz od nich w przyszłości.

Nie oznacza to, że powinieneś ignorować trendy TikTok. Możesz zachować spójność swojej marki i uczestniczyć w najnowszych wyzwaniach na TikTok.

Nie jest tajemnicą, że wyzwania TikTok prawie zawsze idą wirusowo. Jeśli nie masz żadnych pomysłów na treści na TikTok to dołącz do trendowego wyzwania i obserwuj jak dzieje się magia.

Weź za przykład Duolingo. Zawsze jako pierwszy reaguje, gdy Jack Harlow lub Dua Lipa upuszczają nową piosenkę.

10 pomysłów na treści w TikTok dla wszystkich firm

Podczas burzy mózgów na temat nowych pomysłów na treści w TikTok warto zacząć od zbadania popularnych piosenek i filmów na stronie trends.tiktok.com.

2.2 Używanie TikTok Duet i Stitch

Piękno TikTok polega na tym, że nie zawsze musisz zaczynać od zera podczas tworzenia treści.

Możesz na przykład korzystać z funkcji współpracy, takich jak Duet i Stitch, aby remiksować i rozszerzać treści innego użytkownika. Możesz współpracować z influencerami, aby stworzyć dowolny rodzaj wideo TikTok, a nawet zlecić im wykonanie jednego. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak zrobić Tik Tok viral, influencerzy są najlepszym źródłem informacji.

Korzystając z tych funkcji, Twoja firma będzie mogła przejść do virali i skutecznie zaangażować swoich klientów. Ten artykuł dostarczy instrukcji krok po kroku, jak korzystać z tych unikalnych funkcji.

2.3 Stwórz tutorial dla swojego produktu/usługi

TikTok powoli zastępuje śpiew, taniec i lip-syncing krótkimi tutorialami, life hackami i demami.

TikTok to świetne miejsce, aby pokazać nowe lub istniejące produkty lub odpowiedzieć na pytania swoich odbiorców w swobodny, ale informacyjny sposób. Możesz połączyć humorystyczne treści TikTok z treściami informacyjnymi, aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców bez konieczności występowania przed kamerą.

Ponieważ to TikTok, do którego się odnosimy, tutoriale i dema muszą być proste i zabawne.

Najbardziej przystępnym przykładem są markowe tutoriale makijażowe:

@benefitcosmetics Take notes from @Hayley to take your brow game to the next level #browtok #gimmebrowplus #softglam #fyp Memories – Lux-Inspira

2.4 Podziel się korzyściami ze swojego produktu/usługi

Analogicznie do tutoriala, możesz również stworzyć krótki filmik o zaletach swojego produktu.

Dzięki temu Twoi użytkownicy mogą zobaczyć jak Twój produkt pomaga im i ich życiu.

Sztuką jest, aby nie uczynić swoich treści zbyt zorientowanymi na sprzedaż. Może to spowodować, że Twoi odbiorcy staną się sfrustrowani, a nawet niezaangażowani.

2.5 Użyj storytellingu, aby połączyć się ze swoimi odbiorcami.

2.5 Użyj storytellingu, aby połączyć się ze swoimi odbiorcami

TikTok pozwala na wyrażenie swojej indywidualności, nawet jeśli publikujesz dla firmy lub marki.

Poprzez storytelling możesz połączyć się ze swoimi odbiorcami i zdobyć ich zaufanie. Twoje filmy TikTok będą bardziej pamiętne, jeśli będą podążać za fabułą.

Podczas gdy podkreślanie korzyści i cech Twojego produktu jest świetnym pomysłem, użytkownicy lubią również osobiste, zakulisowe treści. Promowanie swojej marki i kultury to dobre miejsce.

2.6 Podziel się „dniem z życia”

Opierając się na poprzednim pomyśle, warto wiedzieć, że „A Day in the Life”, filmy stały się bardzo popularne na TikTok. Ponieważ są one ekskluzywne, są bardzo popularne na TikTok.

Możesz udostępnić wideo, które pokazuje Twój dzień jako digital marketer lub social media manager. Dzięki temu możesz mieszać momenty związane z marką z humorystycznym komentarzem i osobistymi momentami, aby stworzyć post, który bawi i buduje świadomość marki.

@morpheofficial A day in the life of a Social Media Specialist at #morphe #dayinthelife #fyp #socialmediamarketing #beauty @jasmine evans original sound – MorpheOfficial

2.7 Bust some industry myths

Przy wszystkich fake newsach i niedokładnych danych tam, dlaczego nie poprawić niektóre z najczęstszych mitów i błędów w swojej branży?

Ludzie są chętni do usłyszenia prawdy, z zaufanego źródła. Zwiększy to Twój wskaźnik zaangażowania i ułatwi ludziom powrót po więcej informacji.

2.8 Celebrate international days

Dlaczego powinieneś włączyć święta do swojej strategii marketingowej TikTok. Zwiększa to Twoje szanse na wejście w wiralność.

Istnieje wiele sposobów na świętowanie ważnych rocznic, które w przeciwnym razie pozostałyby niezauważone w standardowym planie marketingowym.

Na przykład, jeśli jesteś marką FMCG, możesz chcieć poświęcić sekundę, aby zaznaczyć Światowy Dzień Makaronu lub Międzynarodowy Dzień Naleśnika.

2.9 Odpowiedz na pytanie od swojej społeczności

Jeden film może rozpocząć całą dyskusję. Pytania i odpowiedzi są teraz podstawową częścią TikTok.

Po włączeniu tej funkcji Twoi widzowie mogą oznaczać komentarze jako pytania, aby ułatwić twórcom i użytkownikom odpowiadanie za pomocą wideo lub tekstu.

Zadawanie pytań w czasie rzeczywistym pomaga Tobie i Twojej marce wydawać się bardziej autentycznym, co jest czymś, co TikTok bardzo docenia.

Q&A są otwarte zarówno na pytania ogólne, jak i szczegółowe, w zależności od ilości, którą chcesz (lub masz pozwolenie) udostępnić. Możesz zadać swoim widzom pytania dotyczące produktów lub marek, lub dodać osobistą ciekawość, aby przyprawić rzeczy.

Możesz również skorzystać z tej możliwości, aby dotrzeć do młodych ludzi w sprawie tematów, które są zbyt trudne do omówienia osobiście.

Weźmy na przykład @ask_kimberly, eksperta od relacji, który oferuje nastolatkom porady dotyczące randek.

10 pomysłów na treści w TikTok dla wszystkich firm

2. 10 Listicles for the win!

Niektórzy twierdzą, że listy mogą być zbyt opiniotwórcze i pozbawione treści.

Listicles, w nowym formacie wideo nie odchodzą w najbliższym czasie – i dobrze zasłużyły na swoje miejsce w stosie dobrych pomysłów TikTok.

Zacznij od nagrania wideo, w którym liczysz swoje najlepsze piątki – nie ma znaczenia, jaki jest temat.

3. Jak możesz sprawdzić, czy Twoja strategia treści na TikTok działa?

TikTok nie jest tak łatwy lub tak przewidywalny jak inne sieci mediów społecznościowych. Jednak wyznaczanie trendów i stawanie się viralem nie jest tak łatwe, jak się wydaje.

Ale to właśnie czyni go ekscytującym. Każdy może stać się sławny na TikTok w ciągu kilku minut.

Ważne jest, aby śledzić, co się udało, a co nie, dzięki czemu można zidentyfikować wzór i opracować strategię. Marki mogą również korzystać z narzędzi do analizy mediów społecznościowych, aby prowadzić audyty TikTok, aby lepiej zrozumieć swoich odbiorców i kierować ich decyzjami zakupowymi.

Wrap up

Mamy nadzieję, że znalazłeś kilka pomysłów, które inspirują. Nie poprzestawajcie na tym. Kreatywność nie ma granic. Wypróbuj różne pomysły na wideo.

Ostatnią rzeczą, o której powinieneś pamiętać jest to, że Twoje filmy TikTok muszą zawsze dostarczać angażujących, istotnych i zabawnych informacji dla Twoich odbiorców.

Similar Posts