Jak wyświetlić statystyki i statystyki na Instagramie
Marketing w mediach społecznościowych opiera się na danych. Analityka, metryki, miary i liczby. Jeśli nie lubisz danych, jesteś w złym biznesie, ponieważ na każdym obsługiwanym koncie jest ich mnóstwo do zarządzania. Ponieważ Instagram jest obecnie wschodzącą gwiazdą mediów społecznościowych, jakie dane są dostępne do pomiaru sukcesu? Czy Instagram w ogóle udostępnia dane analityczne?
Instagram zapewnia analitykę. Instagram Insights pokaże Ci, co się dzieje, Twoje wrażenia, zasięg, kliknięcia, wyświetlenia i obserwujących. Wystarczająco dużo, aby wiedzieć, czy Twoja kampania marketingowa w mediach społecznościowych działa, czy nie i gdzie udoskonalić lub zmienić swoje podejście. Insights jest przydatny dla mniejszych firm, które chcą rozpocząć drogę do marketingu opartego na danych i sprawdza się jako idealne wprowadzenie do wspaniałego świata metryk.
Statystyki Instagrama
Instagram Insights zapewnia bardziej podstawowe dane niż niektóre narzędzia analityczne premium, ale jest bezpłatny i dostępny na Instagramie. Jest idealny dla mniejszych firm, które chcą uporać się ze wskaźnikami i analizami oraz które chcą przejść od publikowania i mieć nadzieję na bardziej wymierne podejście.
Aby uzyskać dostęp do Instagram Insights, musisz mieć konto firmowe. Możesz przekształcić swoje konto osobiste w konto firmowe, ale jedyne dostępne dane będą dostępne po konwersji. Dostęp do statystyk można uzyskać na trzy sposoby.
- Jeśli jesteś na stronie swojego konta, zobaczysz ogólne statystyki. Aby uzyskać dostęp do Instagram Insights, wybierz ikonę wykresu w prawym górnym rogu ekranu po zalogowaniu.
- Jeśli jesteś na stronie posta, możesz wyświetlić dane z tego posta. Aby uzyskać dostęp do Instagram Insights tutaj, wybierz ikonę kuli ziemskiej w prawym dolnym rogu strony posta na ekranie.
- Jeśli jesteś w Historii, możesz zobaczyć dane Historii, wybierając ikonę nazw w lewym dolnym rogu ekranu.
Informacje o koncie
Statystyki konta pokażą Ci ogólne dane, takie jak liczba obserwujących, których masz i zyskałeś w ciągu ostatnich 7 dni. Ile postów masz i opublikowałeś w ciągu ostatnich 7 dni. Powinieneś także zobaczyć serię wykresów pokazujących wyświetlenia, zasięg, wyświetlenia, kliknięcia i inne. Możesz wybrać każdy wykres, aby uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji na temat jego zawartości.
Główne wskaźniki do analizy to:
- Wrażenia informuje, ile razy Twoje posty lub reklamy wyświetlały się użytkownikom.
- Zasięg informuje, ilu unikalnych użytkowników widziało Twoje posty.
- Kliknięcia w witrynie informuje, ile razy link do Twojej witryny został użyty w Twoich postach na Instagramie.
- Wizyty profilowe pokazuje, ile razy Twój profil był oglądany.
- Obserwujący zlicza całkowitą liczbę obserwujących, których masz i których zyskałeś w ciągu ostatnich 7 dni.
Opublikuj statystyki
Statystyki postów pokażą liczbę wyświetleń Twoich postów w ciągu ostatniego roku, komentarze, polubienia, zaangażowanie, najlepsze wyniki, najgorsze wyniki i więcej. Możesz przejść do szczegółów, aby uzyskać dostęp do jeszcze większej ilości informacji.
Tutaj uzyskasz najbardziej użyteczne dane z:
- Lubi informuje, ile osób polubiło dany post.
- Uwagi informuje, ile osób zostawiło komentarz do posta.
- Zapisuje informuje, ile osób zapisało Twój post lub skorzystało z funkcji zakładek.
- działania pokazać, co dana osoba zrobiła po wyświetleniu Twojego posta.
- Odkrycie informuje, skąd były wyświetlane Twoje posty lub jak się tam dostały.
Informacje o historii
Statystyki relacji pokażą Ci, ile historii opublikowałeś w ciągu ostatnich 14 dni i ile wyświetleń uzyskała każda z nich. Przejdź do szczegółów, wybierając Historię, a następnie wybierz Widziane przez w lewym dolnym rogu. To pokazuje, kto to oglądał i jakie działania zostały podjęte.
Zwróć uwagę na następujące wskaźniki:
- Wrażenia pokazuje, ile razy Twoja relacja była wyświetlana.
- Zasięg informuje, ilu unikalnych widzów uzyskała każda historia.
- Stuka do przodu informuje, ile razy ktoś pominął Twoją historię i przeszedł dalej.
- Dotknij z powrotem informuje, ile razy ktoś przeskoczył do tyłu.
- Odpowiedzi informuje, ile razy ktoś użył funkcji Wyślij wiadomość w Twojej historii.
- Przesuń palcem pokazuje, ile razy ktoś pominął Twoją historię dla historii innego użytkownika.
- Wyjścia mówi ci teraz, że wiele razy ktoś opuszczał funkcję Stories, aby zrobić coś innego.
Wiedza o tym, kto lubi jakie posty, które osiągają dobre wyniki, a które źle, jest podstawą udanego marketingu. Nawet mając tak mało danych, możesz zacząć udoskonalać swoje posty na Instagramie, aby tworzyć więcej treści, które działają dobrze, i mniej postów, które działają źle. Stamtąd możesz przejść do szczegółów, aby zobaczyć dane demograficzne i szczegółowe dane o swoich obserwujących, aby jeszcze bardziej dostosować swoje podejście. To długa i żmudna praca, ale w końcu się opłaci!