What small businesses need to know to launch a Black Friday campaign - Your Social Team

What small businesses need to know to launch a Black Friday campaign - Your Social Team

Czarny Piątek jest jedną z tych rzeczy, które właściciele małych firm albo kochają, albo nienawidzą.

Secrets of LinkedIn - How to Harness the Potential of Your Profile 1

Secrets of LinkedIn - How to Build a Personal Brand

Learn the strategies that will transform your profile into a powerful networking tool on LinkedIn.

Ale faktem jest, że Czarny Piątek, Cyber Poniedziałek i Giving Tuesday to dni, w których biznes (i non profit) może najbardziej skorzystać z tworzenia kampanii promującej ich produkty lub usługi.

Jestem wielkim fanem kampanii z okazji Czarnego Piątku dla małych firm.

W 2020 roku, oto 5 najlepszych rzeczy, których klienci szukali najbardziej, aby podjąć decyzję o zrobieniu zakupów w Czarny Piątek (źródło: FinanceOnline.com):

  • Przedmioty na wyprzedaży (23%)

  • Bycie lokalnym (18%)

  • Opinie konsumentów (15%)

  • Rekomendacje (12%)

  • Nowości (11%)

Wygoda i darmowa wysyłka to dwa inne bardzo poszukiwane kryteria, które kupujący biorą pod uwagę w Czarny Piątek. W ciągu ostatnich kilku lat klienci unikali sklepów z cegły i zaprawy i woleli robić zakupy online. Obejmuje to duży wzrost rozmów z urządzeń mobilnych – hello, Instagram!

Ale mimo to, wiele małych firm pominąć Black Friday kampanie całkowicie, co jest niefortunne, ponieważ mogą one być pozostawiając wiele sprzedaży na stole, które mogą mieć duży wpływ na ich miesiąc przychodów, a nawet ich roczny dochód.

Są to niektóre z ograniczających przekonań, które zniechęcają małych firm i przedsiębiorców do skorzystania z wszystkich dolarów spędzonych na Black Friday:

  • „Black Friday jest zbyt konkurencyjny. Moje oferty zgubią się w tłumie”

  • „Nawet nie wiem jak stworzyć kampanię. Prawdopodobnie będzie to drogie i zajmie zbyt dużo czasu”

  • „Jeśli wezmę udział w Czarnym Piątku, będę musiał mocno zdyskontować moje produkty i usługi, a ja nie mam pola manewru, aby to zrobić”

  • „Jeśli stworzę kampanię z okazji Czarnego Piątku, zmniejszy to moją pracę”

Czarny Piątek może być niesamowitą okazją dla małych firm i przedsiębiorców, aby trochę dodatkowego dochodu przed spowolnieniem na koniec roku.

Ale wielu z nas zrobi te wspólne błędy Czarny Piątek podczas promowania swoich małych firm na mediach społecznościowych, że widzę rok po roku.

Błędy Małe firmy powinny unikać na swoich kampaniach Czarny Piątek

1) Mają bardzo krótki okres promocji.

Wiele osób jest zajętych z rodziną w różnych dniach, że tydzień. Nie promując go wystarczająco długo, możesz mieć wiele swoich odbiorców przegapić całą sprawę.

2) Nie zamieszczaj i nie wysyłaj do swoich odbiorców wystarczająco dużo wiadomości o swojej ofercie.

Większość ludzi musi tak zobaczyć swoją ofertę kilka razy, aby dokonać zakupu. Weź pod uwagę, że wiele osób może być zajęty przez kilka dni w tym tygodniu i matematyka nie będzie. Więc post i email do swoich odbiorców codziennie mówiąc o różnych aspektach swojej promocji Black Friday i używając różnych angażujących kawałków treści dla niego. Nie zapomnij również użyć wszystkich platform, w których jesteś i wszystkich funkcji Instagrama do tego. Nie tylko posty w feedzie. Twórz Karuzele, Instagram Lives, Reels, TikToks i inne.

W przypadku maili nie zapomnij dodać soft opt out. Sposób na

3) Miej ofertę o niskim bilecie, gdy masz mniejszą publiczność.

Sprzedaż to gra liczb. Jeśli masz małą publiczność, a twoim celem jest uzyskanie dodatkowego dochodu, sprzedaż 10 rzeczy, które kosztują 20 dolarów, nie przechyli szali. Ale sprzedaż 10 rzeczy po 97$ będzie o wiele przyjemniejsza. Więc wiązki produktów razem lub stworzyć ofertę 1:1, aby zmaksymalizować swoje dochody.

4) Nie czyniąc go ekscytujące lub unikalne.

Nowa oferta lub unikalne wiązki produktów jest o wiele bardziej atrakcyjne niż kod na 10 dolarów OFF. Niektóre pomysły to nowe produkty – limitowana partia z Czarnego Piątku lub otwarcie to świetny sposób na przetestowanie nowych produktów i usług, bez konieczności pełnej pracy nad nimi i dodawania jako oferty do swojego biznesu.

5) Sprawianie, że Twoja oferta jest zbyt skomplikowana.

Ludzie nie zwracają uwagi na każde słowo w naszych podpisach lub mailach. Więc tworzenie oferty z różnymi zniżkami dla różnych produktów lub wyjątków może stać się naprawdę trudne do przekazania. Utrzymuj to skupione i proste, więc ludzie rozumieją, co dostają.

6) Pomiń Black Friday całkowicie, jeśli chcesz zarobić więcej pieniędzy.

Ok, zanim skomentuję ten jeden chcę się upewnić, że wiesz to:

Nie mówię nikomu, kto jest już zajęty, aby zrobić więcej! Powinieneś w 100% pominąć Czarny Piątek, jeśli jesteś już zbyt zajęty i rozciągnięty zbyt cienko. Praca aż do wypalenia nie pomoże Twojemu biznesowi odnieść sukcesu. Wręcz przeciwnie.

Teraz, dla tych, którzy mają czas, aby stworzyć coś prostego i myślą, że mogą równie dobrze pominąć, ponieważ jest zbyt duża konkurencja: ilość ludzi, którzy chcą uzyskać oferty tego dnia jest przytłaczająco większa niż konkurencja.

Więc warto spróbować!

Similar Posts