What are YouTube tags and how to find them
YouTube to doskonała platforma dla twórców treści, dzięki której mogą zaprezentować swoją wiedzę i umiejętności. Ale jeśli chcesz, aby Twój film znalazł się na stronie, nie wystarczy Tylko Prześlij to. Należy również wypełnić odpowiedni tagi z youtuba aby uczynić ją bardziej przyjazną dla wyszukiwania dla odbiorców szukających Twoich treści.
Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz w YouTube, czy jesteś aktywnym twórcą treści od lat, zrozumienie, jak działają tagi na platformie udostępniania wideo, jest niezbędne. Tagi Youtube’a odgrywają kluczową rolę w tym, jak Twój film pojawia się w wynikach wyszukiwania w YouTube i mogą zwiększyć lub zmniejszyć liczbę wyświetleń.
Ten przewodnik nauczy Cię podstaw tagi wideo na youtubejak je znaleźć i o jakich czynnikach należy pamiętać, dodając tagi do swoich filmów.
Czym są tagi na YouTube?
Tagi YouTube’a to słowa kluczowe, których możesz użyć do wyszukiwania filmów. Gdy ktoś szuka słowa kluczowego, znajduje wyniki z różnych kanałów. Tagi wideo na YouTube może to być dowolne słowo lub wyrażenie, ale dobrze jest wybrać coś krótkiego i chwytliwego, czego ludzie mogą szukać. Najlepiej byłoby, gdybyś również postarał się, aby Twój tag był jak najbardziej szczegółowy, aby pojawiał się w większej liczbie wyszukiwań. Te tagi są jedną z najbardziej pomocnych i najłatwiejszych metod marketingu wideo strategie.
Dlaczego tagi wideo na YouTube są ważne?
Tagi są kluczowe, ponieważ pozwalają YouTube zrozumieć Twoje treści. YouTube może również wykorzystać je do pozycjonowania Twojego filmu na YouTube wyżej w wynikach wyszukiwania. Ponadto YouTube używa etykiet, aby określić, które filmy wideo pojawią się w wynikach wyszukiwania, gdy ludzie będą szukać słowa kluczowego. Twój film będzie częściej pojawiał się w wynikach wyszukiwania, jeśli tagi będą dobre.
Inny powód tagi na youtube są niezbędne. YouTube zasugeruje Twój film widzom oglądającym podobne filmy zawierające dokładne słowa kluczowe, jeśli otagujesz je odpowiednimi słowami kluczowymi. Jeśli otagujesz swój film słowem kluczowym „samochody wyścigowe”, jest bardziej prawdopodobne, że zostanie on polecony osobom oglądającym filmy o samochodach wyścigowych. Tagi YouTube są niezbędne, ponieważ pozwalają YouTube zrozumieć treść Twojego filmu, a także pomóc świadomość marki.
Sprawdzone metody znajdowania tagów YouTube
Istnieje kilka najlepszych praktyk, których należy przestrzegać podczas używania Tagi YouTube’a:
1. Tagi bogate w słowa kluczowe
Zwykle ludzie przeoczają słowa kluczowe tagi na youtube jeśli chodzi o optymalizację filmów na YouTube. Jeśli chcesz, aby Twoje filmy były oglądane częściej, powinieneś wykorzystać wszystkie dostępne techniki optymalizacji. Obejmuje to tagi bogate w słowa kluczowe.
Oto kilka wskazówek dotyczących używania tagów zawierających słowa kluczowe.
- Mieszaj ogólne i szczegółowe słowa kluczowe
- Używaj słów kluczowych generujących duży ruch
- Używaj słów kluczowych z długim ogonem
- Przeanalizuj swoich konkurentów
- Upewnij się, że Twój pierwszy tag powinien być głównym docelowym słowem kluczowym.
Te wskazówki pomogą Ci zwiększyć wskaźnik sukcesu dzięki słowom kluczowym YouTube i rozwinąć Twój kanał YouTube.
2. Używaj tagów o maksymalnej długości 2-3 słów
YouTube pozwala użytkownikom używać do 500 znaków w swoich tagach. Jednak powinieneś używać tylko 2-3 słów na tag. Wynika to z faktu, że im bardziej uszczegółowisz swoje tagi, tym bardziej będą one odpowiednie. Im bardziej trafne są Twoje tagi, tym więcej osób je klika i wraca do Twoich treści.
3. Nie używaj zbyt wielu tagów
Prawdopodobnie widziałeś filmy z milionami tagów w YouTube. Chociaż może wydawać się rozsądne oznaczanie filmów przy użyciu jak największej liczby słów kluczowych, dodawanie tagów za burtą nie jest dobrą praktyką.
Algorytm YouTube ma na celu wyświetlanie filmów pasujących do wyszukiwania użytkownika. Jeśli otagujesz swoje filmy milionami słów kluczowych, tylko ułamek z nich będzie prawdopodobnie odpowiedni do wyszukiwania przez użytkownika. Zmniejszy to szanse na obejrzenie Twojego filmu przez właściwe osoby i sprawi, że będzie wyglądał na spam.
4. Generuj tagi za pomocą narzędzi AI
Rozumiesz, jak ważne są tagi, jeśli zarządzasz kanałem YouTube lub jesteś jego właścicielem. Tagi pomagają YouTube uporządkować i zrozumieć Twoje treści, aby były odpowiednio kategoryzowane i umieszczane w wynikach wyszukiwania. Pomagają też potencjalnym widzom łatwiej znaleźć Twoje filmy.
Ale co, gdybyśmy ci powiedzieli, że jest na to sposób znajdź tagi wideo youtube bez zgadywania? Przedstawiamy Uproszczony, darmowy Kopiowanie AI narzędzie, które pomoże Ci znaleźć idealne tagi dla Twoich filmów w YouTube, za każdym razem bez kłopotów.
Oto kroki, aby zacząć
- Po zarejestrowaniu konta uproszczonego w oknie logowania wprowadź nazwę projektu.
- Następnie poszukaj ikony robota Asystenta AI i kliknij „Nowy dokument”.
- Teraz przewiń w dół i wyszukaj Tagi wideo YouTube i kliknij na nie.
- Wypełnij wszystkie niezbędne instrukcje w szablonie i przejdź do opcji „Generuj”.
- Oto wszystkie najlepsze możliwe wyniki na ekranie; znajdź tagi wideo youtube które odpowiadają Twoim potrzebom i wykorzystaj je w swoim projekcie.
Często zadawane pytania dotyczące tagów wideo YouTube
Zapytałeś, a my jesteśmy tutaj, aby odpowiedzieć. Oto niektóre z najczęściej zadawanych pytań dotyczących tagów wideo YouTube i ich rozwiązań:
Tak, Tagi mogą pomóc Ci poprawić pozycję Twojego filmu wideo w wynikach wyszukiwania w YouTube. Pozwoli ci to również uzyskać więcej wyświetleń i subskrybentów.
Istnieje wiele popularnych tagów, takich jak #newvideo, #youtubevideos i #youtubevideo. Zawsze jednak używaj tagów odpowiednich dla Twojego filmu. Trafność jest kluczem do zdobycia zaufania odbiorców i wyszukiwarki YouTube.
Tagi to słowa kluczowe, których możesz użyć do kategoryzowania swoich filmów wideo i pomóc im pojawiać się w powiązanych wyszukiwaniach. Gdy prześlesz film, YouTube automatycznie zaproponuje Ci tagi na podstawie treści filmu. Jednak ważne jest również wybranie tagów, aby potencjalni widzowie mogli znaleźć Twój film.
Tak, tagi pomagają Twoim treściom dotrzeć do docelowych odbiorców i są jedną z atrakcyjnych strategii marketingu treści wideo.
Tak, tagi zwiększają Twój zasięg do potencjalnych klientów. Ale zawsze powinieneś używać tagów powiązanych ze słowami kluczowymi w jak największym stopniu.