Jak Zdobyć Więcej Wyświetleń na Instagram Reels
Czy Instagram Reels przyprawiają cię o ból głowy?
Z 45% użytkowników Instagrama wchodzących w interakcję z co najmniej jednym Reel każdego tygodnia, nie jest zaskoczeniem, że marketerzy i niezależni twórcy szukają możliwości wykorzystania tego formatu do osiągnięcia swoich celów. Ten artykuł pomoże menedżerom mediów społecznościowych stworzyć wirusowe Instagram Reels. Będziemy omawiać niektóre z najlepszych hacków Instagram Reels, które z pewnością pozwolą uzyskać więcej wyświetleń.
Instagram Reels Views Hacks
- Instagram Hacks i strategia social media
- 13 Instagram Reels hacks to get more views
2.1. Udostępniaj swoje Reels w feedzie
2.2. Nie powielaj treści z innych aplikacji
2.3. Wybierz atrakcyjną miniaturkę
2.4. Zwróć uwagę na wyrównanie tekstu na ekranie
2.5. Eksperymentuj z przejściami
2.6. Stwórz interesujący haczyk
2.7. Używaj krótkich podpisów i odpowiednich hashtagów
2.8. Wykorzystaj modną muzykę i dźwięki
2.9. Skacz na trendy hype’u
2. 10.Angażuj się w podobne treści
2. 11.Zadbaj o dobrą jakość wideo
2. 12.Twórz inne treści poza Reels
2. 13.Udostępniaj swoje Reels na Instagram Story - Mierzenie wydajności swoich Instagram Reels
- Dlaczego Twoje rolki nie zdobywają wystarczającej liczby wyświetleń?
1. Instagram Reels Hacki i strategia contentowa w mediach społecznościowych
Czy reelsy powinny być częścią Twojej strategii social-media content?
Wraz ze zmianą oczekiwań konsumentów, marki muszą dostosować się do ich potrzeb. Jest to szczególnie ważne, jeśli grupą docelową są millenialsi lub Gen Zers.
Nie jest zaskoczeniem, że Reels został zainspirowany ogromnie popularnym TikTokiem. Reels są wysoce uzależniające i przyciągają użytkowników.
Instagram oferuje wiele funkcji, takich jak Remix dla zdjęć i formatów, szablony, przycinanie i szkice wideo, efekt AR, a nawet timer, które pozwalają markom używać Reels do tworzenia autentycznych i angażujących treści. Marketerzy mediów społecznościowych powinni używać Reels, aby pomóc w rozwoju swojej marki. Mogą edukować swoich odbiorców, podkreślać wartości i tożsamość swojej marki oraz podkreślać, co odróżnia ich od innych marek.
Jeśli jesteś zainteresowany poznaniem większej ilości faktów na temat Instagram Reels, możesz sprawdzić nasze ostatnie badanie.
2. Instagram Reels hacks to increase views
Teraz wiesz, jakie znaczenie ma funkcja Instagram Reels, przejdźmy do interesów. Złą wiadomością jest to, że nie można zhakować algorytmu Instagrama, aby uzyskać tysiące wyświetleń w ciągu kilku minut. Jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby zoptymalizować Reels i uczynić go bardziej udanym.
Jeśli chcesz zwiększyć liczbę wyświetleń i polubień na Instagramie Reels, oto 13 wskazówek i sztuczek, które możesz spróbować:
2.1 Share your Reels in-feed
Pierwszą rzeczą, którą możesz zrobić, jest upewnienie się, że twoje Reels są widoczne na twoim profilu. Istnieje możliwość utraty zakładek Reels i spowodowania znacznego spadku wydajności Twojego klipu.
Instagram pozwala na wybranie zdjęcia okładkowego dla swojego Reela, dzięki czemu nie psuje on estetyki Twojego feedu.
2.2 Nie powielaj treści z innych aplikacji
Instagram depriorytetyzuje rolki, które zostały ponownie wykorzystane z innych aplikacji. Może to zmniejszyć szanse na pojawienie się Twoich treści na stronie Instagram Explore Page lub w zakładce Reels.
Instagram ma wiele narzędzi do edycji, więc najlepiej jest uniknąć znaku wodnego TikTok i stworzyć swój Reel w aplikacji. Zwiększy to szanse, że użytkownicy znajdą Twoje treści.
2.3 Wybierz atrakcyjną miniaturkę
Chociaż możesz myśleć, że Instagram jest lepszy w wyborze odpowiedniej okładki dla Twoich Reeli, nie zawsze jest to prawda.
Spróbuj wybrać atrakcyjną wizualnie miniaturę, która przyciągnie uwagę scrollerów.
Aby pomóc widzom zidentyfikować, jakie treści udostępniasz, możesz dodać tekst lub cytat do tytułu. Zwiększy to wartość widza, zanim jeszcze zobaczy rolkę.
2.4 Zwróć uwagę na wyrównanie tekstu na ekranie
Widzowie mogą omijać Twoje wideo, jeśli jest ono trudne do odczytania.
Upewnij się, że tekst, który dodajesz do swojego wideo mieści się w proporcjach 4/5, zwłaszcza jeśli planujesz udostępnić go na swoim kanale. Dzięki temu post będzie wyglądał bardziej atrakcyjnie i będzie łatwiejszy do odczytania przez czytelników.
2.5 Eksperymentuj z przejściami
Używanie przekształceń typu cut-and-transform to świetny sposób na zaangażowanie użytkowników.
Kiedy ktoś widzi dynamiczne przejście, jest bardziej skłonny niż inni, aby je obejrzeć. To podsyca ich ciekawość.
Jednak przejścia mogą być trudne do osiągnięcia. Będziesz musiał zapewnić, że każda scena płynnie łączy się z następną.
2.6 Stwórz ciekawy hak
Pamiętaj, że Twój Reel konkuruje z milionami innych Reeli.
Pierwsze dwie sekundy każdego Reela są najważniejsze. Odsłona jest wtedy, gdy użytkownik spędza dłużej niż 3 sekundy patrząc na Twój Reel.
Możesz użyć dźwięków, tekstu lub salutu, aby zaznaczyć początek swojego filmu. Dzięki temu Twoi widzowie będą zaangażowani do samego końca.
2.7 Używaj krótkich podpisów i odpowiednich hashtagów
Twój podpis powinien być wciągający, intrygujący i dawać pewien kontekst dla Twojego Reela.
Mimo że podpisy Reeli na Instagramie mogą mieć do 2200 znaków, powinieneś trzymać je krótko – zwłaszcza jeśli Twój materiał ma wyłącznie charakter rozrywkowy.
Jeśli copywriting nie jest dokładnie twój mocny garnitur, może chcesz spojrzeć na nasz artykuł i postępuj zgodnie z tymi 10 kroków do tworzenia najlepszych Instagram Captions. Kiedy już zdecydujesz, jak powinien wyglądać Twój podpis, upewnij się, że dodasz kilka odpowiednich hashtagów.
Hashtagi pomagają uczynić Twoją treść bardziej widoczną w większej ilości miejsc. Twój materiał straci na aktualności, jeśli będziesz używać ich zbyt często. Będzie postrzegany jako spam i desperacka próba zwiększenia wyświetleń.
Powinieneś używać co najmniej 4-5 hashtagów na reels.
2.8 Wykorzystanie trendów muzycznych i dźwiękowych
Dźwięk w Twoich Instagram Reels jest kluczowy dla ich sukcesu.
Angażująca muzyka może sprawić, że ludzie będą słuchać dłużej, dzięki czemu wideo będzie bardziej popularne niż oglądane.
Więcej reels jest niszczonych przez niepowiązaną muzykę, co znacznie odrywa od wysiłku, który poszedł w ich tworzenie.
To jest tak proste, jak tylko się da. Twoje filmiki, w których pojawiają się modne dźwięki, mogą mieć większe szanse na to, że staną się wirusowe i pojawią się w zakładkach Explore lub Reels.
W rzeczywistości audycje są tak ważne, Reels pozwalają muzykom na zwiększenie popularności ich muzyki na Instagramie.
Czasami może być trudno wybrać odpowiednią muzykę do swojego wideo. Jednak Instagram ma ogromną kolekcję muzyki. Możesz przeszukać pasek wyszukiwania, aby znaleźć audycje, których szukasz, lub przeglądać popularne utwory.
Nie musisz dołączać muzyki, jeśli twój reels jest oparty na scenariuszu lub dialogu.
2.9 Jump on the hype trends
Trendy Reels mogą być tymczasowe, tak jak trendy TikTok.
Ważne jest, aby być na bieżąco z trendami i dostosowywać je dla swoich marek, aby zwiększyć swoje szanse na bycie odkrytym.
Algorytm faworyzuje nowe treści nad Reelami z przeszłości.
Utrzymuj nowe dropy w ruchu! Możesz chcieć poświęcić kilka minut każdego dnia na przewijanie strony reels na Instagramie i profili innych twórców, aby zobaczyć, co jest udostępniane, aby uzyskać na szczycie trendu, zanim stanie się nieaktualny.
Jeśli nie jesteś pewien, jakie treści i audycje są teraz popularne, możesz sprawdzić te Trendy i Audycje Instagram Reels Marketers Need to Try Right Now dla pomysłów.
2. 10 Zaangażuj się w podobne treści
Instagram używa algorytmu do monitorowania, jakie treści Cię interesują, dzięki czemu może dostarczać treści, które Cię interesują. Instagram będzie starał się pokazywać Ci treści, które są powiązane lub podobne do Reela, postu lub innej interakcji.
W ten sposób będziesz mógł czerpać niekończące się inspiracje od innych powiązanych twórców, a także upewnić się, że Twoje treści trafiają do właściwej grupy odbiorców.
2. 11 Zadbaj o dobrą jakość wideo
Decydując, czy popchnąć Twoje Reels do przodu, algorytm bierze pod uwagę wiele czynników, w tym przestrzeganie zalecanych proporcji wideo, akceptowalną jakość i odpowiednie oświetlenie.
Więcej światła jest lepsze do filmowania. Chłodne odcienie lub światło z okna są zawsze preferowane w stosunku do cieplejszego oświetlenia.
2. 12 Twórz inne treści poza Reelami
Masz większe szanse na odkrycie, jeśli udostępniasz światu więcej treści z Instagrama, w tym historie, filmy i strumienie na żywo.
Jeśli ktoś wciąż wchodzi w interakcje z Twoimi treściami, algorytm będzie śledził tę aktywność i zaproponuje mu Twoje najnowsze Reel.
2. 13 Udostępniaj swoje Reelsy na Instagram Story
Udostępnij swoje arcydzieło na swoim Instagram Story, aby zwiększyć zasięg.
Ale nie psuj zabawy! Dodaj zabawny podpis do swojego Instagram Reel i częściowo pokryj go GIF-em. To sprawi, że Twoi widzowie będą bardziej zaciekawieni i zachęcą ich do kliknięcia, aby obejrzeć cały film.
3. Pomiar wydajności Twoich Instagram Reels
Twój Instagram Reel może być tym, który trafi w dziesiątkę.
Aby odnieść sukces w dłuższej perspektywie, musisz mieć silną obecność na Instagramie.
Potrzeba dużo analizy, aby zrozumieć strategię, która doprowadzi do stałego sukcesu. Może to być bardzo trudne, jeśli nie masz planu i odpowiednich narzędzi do mediów społecznościowych.
Dzisiejsza analityka Instagram Reels jest dostępna dla każdego. Każdy może obejrzeć Reel na swoim feedzie lub w zakładce Reels, aby określić jego odsłony i polubienia.
Ale, co jeśli jesteś firmą korzystającą z Reels? Aby w pełni zrozumieć, w jaki sposób Reels pomagają Ci ustanowić swoją obecność na Instagramie, będziesz musiał kopać głębiej w analityce zasięgu i interakcji. To dlatego marketerzy mogą przeprowadzić audyt Instagrama, aby określić wzorce i zrozumieć potrzeby swoich odbiorców za pomocą narzędzi analitycznych mediów społecznościowych.
Dzięki nowej integracji insights dla Reels przez Socialinsider możesz teraz śledzić sukces swoich Reels bezpośrednio w aplikacji.
Aby sprawdzić, jak radzą sobie Twoje Instagram Reels, możesz użyć aplikacji Socialinsider App do śledzenia danych takich jak polubienia, komentarze i zapisy, interakcje, widoki i zasięg.
Alternatywnie, możesz chcieć spojrzeć i porównać te 33 Best Instagram Analytics Tools–Free And Paid i zdecydować, który z nich najlepiej pasuje do twoich potrzeb.
4. Dlaczego twoje Reels nie dostają wystarczająco dużo wyświetleń?
Próbowałeś każdej wskazówki w książce, ale twój miesięczny raport z Instagrama pokazuje, że twoje Instagram Reels wciąż nie dostają wystarczającej liczby wyświetleń.
To może nie być tak oczywiste, jak myślisz.
Instagram nieustannie próbuje zrozumieć Twoje konto, aby dostarczyć najbardziej odpowiednie treści Twoim odbiorcom.
Jako marka, ważne jest, aby budować następstwo organicznie na Instagramie.
W przeciwieństwie do TikTok, gdzie każdy może stać się sławny z dnia na dzień, odsłony na Instagramie są oparte na liczbie osób, które widziały Twoje treści.
Według Better Marketing, niektóre powody, dla których Twoje Reels nie otrzymują wystarczającej liczby wyświetleń, mogą również obejmować:
- Wykorzystywanie klipów z innych platform, takich jak TikTok
- Słaba jakość Reeli (zbyt ciemne lub rozpikselowane)
- Niedostosowanie Twoich filmów do pionowego formatu Reeli
- Nie eksperymentowanie z narzędziami Instagrama do tworzenia Reels
- Nieposiadanie haka w pierwszych 3 sekundach filmu
- Nie zamieszczanie konsekwentnie lub za mało Reels
- Nieoptymalizowanie swoich Reels
Ostatnie myśli
Nie lekceważ znaczenia Reels. Ludzie konsumują treści, aby być zabawiani i informowani.
Instagram to rozumie i będzie promował treści, które trzymają się tych wartości.
Tworzenie Reels może być najlepszą taktyką, aby Twoja marka została zauważona i zwiększyła swój follow.
Z Reels nawet małe konto może rosnąć wykładniczo i produkować niesamowite wyniki w ułamku czasu, który zajęło wcześniej.
Aby uzyskać więcej widoków, musisz tylko podążać za naszymi hackami widoków Instagram Reels i być cierpliwym. Upewnij się również, że dodajesz wartość do każdego klipu, który publikujesz.