Instagram Insights uproszczone w 8 łatwych krokach (CZĘŚĆ 1) Instagram insights uproszczone w 8 latwych krokach czesc 1

Instagram Insights simplified in 8 easy steps (PART 1)

Instagram Insights uproszczone w 8 łatwych krokach (CZĘŚĆ 1) Giphy

Jeśli Twoim celem jest rozwój konta na Instagramie, spostrzeżenia na Instagramie są the miejsce do startu. Ogromna ilość danych, którymi dysponujesz, pomoże Ci zrozumieć skuteczność działań marketingowych i obszary, w których musisz poeksperymentować.

Aby dać Ci dokładne wyjaśnienie, podzieliliśmy Instagram Insights na dwa blogi. Uprośćmy niektóre z tych danych, aby lepiej zrozumieć, co każdy z nich oznacza dla Ciebie.

Przeczytaj drugą część tutaj: Instagram Insights, część 2: Korzystanie z najnowszych funkcji Instagrama

Czym są statystyki na Instagramie?

Instagram Insights to funkcja, która pozwala użytkownikom z profilami biznesowymi na Instagramie przeglądać statystyki związane z ich profilami, odbiorcami i postami. Korzystając z tych danych, firmy mogą ocenić, co lubi ich docelowa grupa demograficzna i czy ich strategia dotycząca treści działa, czy nie.

Aby korzystać ze statystyk na Instagramie, musisz najpierw mieć profil biznesowy. Poniższy film pokazuje, jak możesz przełączyć się z konta osobistego na profil firmowy.

Powiązany: Zarządzanie mediami społecznościowymi dla nowicjuszy w Internecie

Część 1: Statystyki odbiorców na Instagramie

W tym akapicie omówimy różne analizy odbiorców dostępne na wyciągnięcie ręki. Zrozumienie tych informacji pomoże Ci zorientować się, z kim rozmawiasz, dzięki czemu możesz dostosować swoją strategię marketingową na Instagramie.

Otwórz kartę Statystyki, przewiń w dół do „Twoi odbiorcy” i dotknij „Zobacz wszystko”.

Instagram Insights uproszczone w 8 łatwych krokach (CZĘŚĆ 1) Instagram audience insights

Source: Później

Projektowanie cyfrowe a projektowanie graficzne: jaka jest różnica?

Wzrost obserwujących

Wzrost obserwujących pokazuje, jak zmienia się liczba obserwujących w czasie.

Szybka wskazówka: Monitoruj to w czasie i porównuj ze swoją strategią dotyczącą treści, aby zrozumieć, co rezonuje z docelowymi odbiorcami. Na przykład, jeśli zauważysz wzrost liczby obserwujących po rozpoczęciu transmisji na żywo, możesz wykorzystać to do sformułowania przyszłej strategii.

Most active times

nie ma pojedynczy najlepszy czas wysłać. Dlatego analiza czasu największej aktywności odbiorców pomoże Ci zoptymalizować strategię publikowania.

Szybka wskazówka: Publikuj posty w czasie, gdy Twoi odbiorcy są najbardziej aktywni, aby zwiększyć szanse na sukces Twoich treści — Twoi obserwatorzy chętniej będą komentować, polubić lub udostępniać Twoje posty. W rzeczywistości możesz zagłębić się w spostrzeżenia dotyczące postów na Instagramie i zestawić je z czasem, w którym zostały opublikowane.

Niektóre inne statystyki odbiorców to:

  • Płeć: Procentowy podział pod względem płci Twoich obserwujących
  • Zakres wieku: Przedziały wiekowe Twoich obserwujących
  • Najlepsze lokalizacje: Najpopularniejsze miasta i kraje, z których pochodzą Twoi obserwatorzy

Powiązany: Projektowanie treści do mediów społecznościowych w 3 prostych krokach!

Część 2: Statystyki postów na Instagramie

Ważne jest, aby zrozumieć, jak działa każda publikowana treść. W tej sekcji omówimy posty w kanale i sposób interakcji odbiorców z nimi.

Instagram Insights uproszczone w 8 łatwych krokach (CZĘŚĆ 1) Instagram feed post insights

Istnieją 2 sposoby uzyskiwania dostępu do analityki postów na Instagramie. Pierwszy to zakładka Statystyki. Przewiń w dół do „Treści, które udostępniłeś” i dotknij strzałki obok ostatnich postów. Tutaj możesz sortować posty na podstawie następujących danych:

  • Naciśnięcia przycisku połączenia
  • Comments
  • Dotknij przycisku e-mail
  • podąża
  • Uzyskaj krany kierunkowe
  • Wrażenia
  • Likes
  • Interakcje postów
  • Wizyty profilowe
  • Zasięg
  • Zapisuje
  • Dotknięcia przycisku tekstowego
  • Wyświetlenia wideo
  • Krany witryny

Możesz zobaczyć jeszcze więcej opcji, jeśli masz włączone funkcje zakupów na Instagramie.

To świetny sposób na uzyskanie całościowego obrazu tego, które treści osiągają lepsze wyniki. Aby jednak uzyskać bardziej szczegółowy przegląd wyników, kliknij „Wyświetl statystyki” pod opublikowanym postem.

Instagram Insights uproszczone w 8 łatwych krokach (CZĘŚĆ 1) Instagrams shopping features

Interactions

Interakcje pokazują łączną liczbę działań podjętych w związku z Twoimi postami. Składają się z:

  • Polubienia, komentarze i wysyłki: To świetny sposób, aby dowiedzieć się, jakie posty zachęcają społeczność Instagrama do zaangażowania.
  • Zapisuje: To świetny wskaźnik, który pozwala zrozumieć, jaki rodzaj treści ma trwalszą wartość i inspiruje odbiorców.
  • Kliknięcia w witrynie: To wyraźny wskaźnik, że widzom spodobało się to, co zobaczyli, i chcieli dowiedzieć się więcej.

Discovery

Odkrywanie to ogólna miara Twojej obecności w Internecie. Pokazuje, ile razy jesteś widziany i odkrywany. Mówi o dwóch rzeczach:

  • Zasięg: To jest liczba unikalne konta które widziały Twój post.
  • Wyświetlenia: To pokazuje, jak dobrze radzi sobie Twój post. W przypadku postów o wysokiej skuteczności zwróć uwagę na to, skąd pochodziły Twoje wyświetlenia (dom, profil lub hashtagi), czas publikacji i czy istnieją jakieś tematyczne trendy treści.

Część 3: Analiza szpul na Instagramie

Te spostrzeżenia są nadal dość ograniczone, jednak istnieją pewne podstawowe wskaźniki, które są nadal dostępne. Przejdź do sekcji bębnów, aby zobaczyć liczbę wyświetleń każdego bębna. ****Dotknij osoby Kołowrotki na Instagramie aby zobaczyć liczbę polubień i komentarzy.

Wkrótce

Po pewnym czasie włączysz analizę swoich treści i reakcji odbiorców do swojego codziennego przepływu pracy. W następnej części tego bloga omówimy niektóre z najnowszych treści na Instagramie, takich jak IGTV, przewodniki i historie, oraz o tym, jak możesz je zoptymalizować, aby rozwijać swoją społeczność.

Przeczytaj tutaj:

Similar Posts