Marketing po pandemii: jak kryzys kształtuje kreatywność Marketing po pandemii jak kryzys ksztaltuje kreatywnosc

Marketing po pandemii: jak kryzys kształtuje kreatywność

Po roku przeżycia jednego z najgorszych kryzysów zdrowotnych znanych ludzkości sposób, w jaki podchodzimy do życia, bardzo się zmienił. Świat marketingu przed i po pandemii nie jest wyjątkiem – reklamy prezentują modelki w markowych maskach i pakiety pielęgnacyjne z rzeczami, którymi można cieszyć się w domu. Co więcej, tempo, w jakim nasze życie ulega cyfryzacji, jest nierealne.

I to nie tylko praca, ale także produkty, rozrywka, a nawet usługi, takie jak strzyżenie włosów, w zaciszu własnego domu! Marketerzy na całym świecie pracują (głównie) z domu od marca 2020 r., wymyślając kreatywne sposoby na zainteresowanie innych osób przebywających w domu.

Inspirując się firmami, które rozkwitły w czasie pandemii, takimi jak Netflix, Amazon, Zoom itp., przedstawiamy: nasze postpandemiczne strategie marketingowe na niepewne czasy, w których żyjemy!

Powrót freelancerów!

Marketing po pandemii: jak kryzys kształtuje kreatywność Post pandemic marketing how crisis shapes creativity

(Źródło: The New York Times) Na zewnątrz jest dość przerażająco, ale praca zdalna przenosi Twój zespół prosto do domu!

Do końca 2020 roku wszyscy uczestniczyliśmy w niezliczonych rozmowach Zoom. I ludzie mają Właściwie zaczęli dbać o to, jak wyglądają ich pokoje! Cóż, chyba że wybierzesz łatwe wyjście z sprzątania za pomocą wirtualnego tła.

Freelancerzy odnoszą teraz sukcesy dzięki temu stylowi życia, który został przyjęty przez pełnoetatowych pracowników, którzy zostali zmuszeni do pozostania w pomieszczeniach. Według eMarketer65% starszych marketerów planuje zreorganizować swoje miejsce pracy po pandemii. Świetna wiadomość dla różnorodnych talentów, które chcą zostać zatrudnione!

Nie tylko zapewnia szeroką gamę opcji dla pracowników zdalnych, ale także zwiększa ilość przestrzeni biurowej, którą przydzielasz ludziom. I szczerze mówiąc, wszyscy chcielibyśmy mieć możliwość udania się na miejsca pracy do zabawnych miejsc, gdy podróż jest bezpieczna.

Używanie empatii w głosie Twojej marki

Marketing po pandemii: jak kryzys kształtuje kreatywność Zoom party4 12fps

(Źródło: uniwersytet Waszyngtoński) Powiedz swoim odbiorcom, jak Twoja firma rozumie ich problemy i jak pomaga im sobie z nimi radzić!

87% konsumentów docenia marki, które dokładają wszelkich starań, aby dostarczać aktualne i istotne informacje podczas pandemii koronawirusa” – Valassis

Marketing w czasie pandemii nie zawsze polega na nasyceniu odbiorców Twoimi usługami i lokowaniem produktu. Niech wiedzą, że Ci zależy! A jeśli jest jedna rzecz, którą w końcu uznaliśmy w 2020 roku, to jest to, że na świecie jest wiele do zmiany.

To zawiera niesprawiedliwości społeczne, niepokoje polityczne, nierówności rasowe, zmiany klimatu i system opieki zdrowotnej. Stań więc ramię w ramię z publicznością i wzmocnij jej głos!

Powiązany: Jak zbudować społeczność małych firm

Więcej inwestycji w reklamy internetowe

Marketing po pandemii: jak kryzys kształtuje kreatywność 22virus commercials superjumbo v3

(Źródło: The New York Times) W tych ciągle zmieniających się i niepewnych czasach reklamy postpandemiczne muszą się odpowiednio dostosowywać!

Reklamy i strategie marketingowe są teraz dostępne głównie online, w roku, który pokazał nam, że bycie na zewnątrz nie jest czymś, co można uznać za coś oczywistego. Pomimo złagodzenia ograniczeń w 2021 r. reklamy drukowane są ograniczone do dostarczanych gazet i czasopism. Na co więc decydują się firmy? Media społecznościowe!

Marketerzy spodziewają się 66% wzrostu tworzenia treści w mediach społecznościowych podczas pandemii, a następnie treści na blogach o 57% i produkcji wideo o 50%” – NewsCred

Powiązany: Jak używać e-mail marketingu do promowania swojej marki

Głównym źródłem rozrywki i mediów pomimo blokad były Netflix, Amazon Prime, Instagram i Snapchat. Kierując reklamy na trendy korzystania z platform internetowych przez odbiorców, możesz dotrzeć do nich tam, gdzie są najbardziej. Nawet po pandemii kampanie w mediach społecznościowych prawdopodobnie odnotują skoki obecności online pracowników pracujących w domu

Czujesz się zainspirowany?

Marketing po pandemii: jak kryzys kształtuje kreatywność 25techfix illo articlelarge

(Źródło: The New York Times) Zdalny marketing nigdy nie był prostszy! Zaprojektuj swoją grafikę tutaj

Spróbuj zaprojektować postpandemiczne zasoby marketingowe dla swoich kanałów w mediach społecznościowych, tutaj Uproszczony! Z naszym wspaniałym projekty szablonów i rozmiarów, wzrost sprzedaży to tylko kilka kliknięć.

Więc na co czekasz? Zaczynaj Dzisiaj!

Similar Posts