Twój ostateczny przewodnik po marketingu organizacji non-profit
Wizją każdej organizacji non-profit jest życzliwość i myślenie o wyższym dobru. Organizacje non-profit mogą obejmować zarówno organizacje, które opowiadają się za prawami grup marginalizowanych, jak i kolektyw działaczy na rzecz ochrony środowiska, którzy starają się trzymać śmieci z dala od plaż.
Większość z tych organizacji ma napięte budżety z powodu ograniczonych środków pochodzących z darowizn. Ale to nie znaczy, że nie możesz używać tych zasobów do promowania i rozpowszechniania swojego przesłania! Skuteczny marketing non-profit pomoże Ci znaleźć ludzi, którzy rezonują z Tobą i chcą dołączyć do Twojej misji.
Aby Ci pomóc, przedstawiamy nasz Uproszczony przewodnik tworzenia planu marketingowego dla organizacji non-profit, który pomoże Ci pozyskać odpowiednie osoby!
Twórz cele SMART
(Źródło: Bohater narzędzi)
Twoja organizacja non-profit może mieć wizję, ale aby ją urzeczywistnić, potrzebujesz wskazówek. Kierunek wynika z określenia celów Twojej organizacji. Pamiętaj, aby wyznaczać sobie cele MĄDRY:
- S– Konkretny: Upewnij się, że plan marketingowy organizacji non-profit jest wyraźny i nie jest niejasny.
- M– Wymierny: Powinieneś być w stanie śledzić swoje postępy w realizacji swoich celów.
- A– Osiągalny: Upewnij się, że Twoje cele są ambitne, ale możliwe do osiągnięcia w praktyce.
- R- Istotne: Weź pod uwagę wszystkie obecne zasoby i potrzeby swojej organizacji non-profit.
- T- na podstawie czasu: Twoje cele marketingowe organizacji non-profit powinny być wykonalne i możliwe do osiągnięcia przed określoną datą końcową.
Platformy dla Twojego planu marketingowego non-profit
Strona internetowa
(Źródło: Narodowa Organizacja Kobiet) Twoja witryna non-profit jest the miejsce, w którym Twoi odbiorcy mogą poznać Twoją sprawę i dołączyć do Ciebie!
Tworzenie witryny internetowej jest podstawowym narzędziem marketingowym organizacji non-profit, a także zapewnia miejsce na wszystkie Twoje inicjatywy, dotychczasową pracę, misję i wiele więcej. To miejsce, w którym każdy może znaleźć więcej zasobów, jak pomóc Twojej organizacji!
Niektóre ważne funkcje, które należy uwzględnić w witrynie:
- Szczegóły darowizny
- Lista przyszłych i przeszłych wydarzeń
- Linki do mediów społecznościowych
- Szczegóły kontaktu
- Galeria obrazów
Marketing e-mailowy
(Źródło: Natalia Whisler) E-maile i biuletyny pomogą Ci dotrzeć do zwolenników w profesjonalny, ale osobisty sposób!
“Na każde 1000 adresów e-mail przeciętna organizacja ma 474 fanów na Facebooku, 186 obserwujących na Twitterze i 41 obserwujących na Instagramie.” – Podwój darowiznę
Za każdym razem, gdy ktoś rejestruje się jako część Twojej organizacji i wspiera Twoją sprawę, zaoferuj mu więcej sposobów na nawiązanie z Tobą kontaktu. Ponieważ nie możesz indywidualnie wysyłać SMS-ów ani dzwonić do ludzi w sprawie przyszłych wydarzeń ani przekazywać im wiadomości związanych z Twoją misją, biuletyny e-mailowe mogą poszerzyć Twój zasięg!
Powiązany: Jak używać e-mail marketingu do promowania swojej marki
Media społecznościowe i blogi
(Źródło: Annie Evans) Silna obecność w mediach społecznościowych może znacznie pomóc w zwiększaniu sygnału Twoich wydarzeń poprzez udostępnianie i reposty!
Budżet twórcy strony internetowej i domeny może być trudny, zwłaszcza jeśli jesteś organizacją oddolną. Ale dzięki mediom społecznościowym i blogom WordPress możesz znaleźć i zwiększyć swój zasięg dzięki taktyce organicznego marketingu non-profit – za darmo!
- Media społecznościowe: Dowiedz się, z jakich platform najczęściej korzystają Twoi kibice. Najpopularniejsza reklama organizacji non-profit odbywa się na Instagramie** lub Twitterze.
- Hashtagi: Śledź wspierane hashtagi w mediach społecznościowych, na przykład #BLM.
- Historie: publikuj artykuły o wydarzeniach związanych z Twoją misją non-profit.
- Zaręczyny: Komunikuj się ze swoimi obserwatorami poprzez komentarze, transmisje na żywo, wiadomości prywatne i ponowne udostępnianie ich postów.
- Blogi: Pisz angażujące treści dla swoich czytelników. Jednym z najlepszych sposobów na znalezienie potencjalnych darczyńców i wolontariuszy są artykuły na blogu zoptymalizowane pod kątem SEO!
Powiązany: Jak zbudować społeczność małych firm
Potrzebujesz pomocy przy projektowaniu grafiki?
Z Uproszczonykonfigurowalne szablony i narzędzia projektowe, możesz zaprojektować zasoby marketingowe dla swojej organizacji non-profit w kilka minut! Co więcej, nasz wspólny obszar roboczy może pomóc Ci zaangażować wszystkich członków zespołu w projektowanie w czasie rzeczywistym. Zacznij dziś!