15 przykładów niesamowitych stron O nas (i darmowy generator)
Niedawne badanie przeprowadzone przez business.com wykazało, że ponad 52% osób odwiedza stronę O nas firmy natychmiast po przejściu na stronę główną. Dlaczego tak jest? Być może z tego samego powodu bardziej zainteresujesz się powieścią, którą czyta twój przyjaciel, gdy dowiesz się, że autor ma tę samą alma mater. Lub dlaczego bardziej prawdopodobne jest, że będziesz kibicować określonej drużynie lub zawodnikowi, gdy odkryjesz, że gwiazdor zadeklarował to samo stowarzyszenie lub bractwo.
Świetna strona „O nas” zawiera tyle samo informacji o potencjalnym kliencie, co o Twojej firmie. Budowanie marki i ustalanie tożsamości to jedno słowo: połączenie.
Oto 17 przykładów niesamowitych stron „O nas” oraz przewodnik krok po kroku, jak łatwo napisać własną stronę za pomocą darmowego generatora Simplified.
Dlaczego warto napisać stronę o nas
Może wydawać się niepotrzebne dodawanie strony „O nas” do już wyselekcjonowanej witryny. Potencjalni klienci nie muszą wiedzieć, jakie są Twoje zainteresowania i skąd jesteś, aby kupować Twoje produkty lub usługi, prawda? Zło.
Strona „O nas” spełnia trzy funkcje:
- Szczyty zainteresowania konsumentów
- Wspiera połączenie
- Inspiruje zaufanie
15 niesamowitych stron o nas
Od dużych firm po małe firmy, Twoja strona o firmie pokazuje Twoje wartości jako marki i osoby.
1. Nike
Nike, globalna marka warta miliardy dolarów, ma nie tylko jedną stronę O nas. Używają różnych sekcji, aby opowiedzieć swoją historię. Pod nagłówkiem Informacje o Nike znajdują się sekcje Wiadomości, Kariera, Inwestorzy, Cel i Zrównoważony rozwój. Zawiera materiały wideo z całego świata i popularne cele, które dotyczą milionów, strona Nike O nas pokazuje, dlaczego jest to tak potężna marka.
2. Coca-Cola
Inną globalną marką, która wciąż rozumie potęgę strony O nas, jest Coca-Cola. Strona Coca-Cola „O nas” lub „Nasza firma” przedstawia nostalgię za początkami w postaci klasycznych zdjęć i fotografii firmowych. Połączenie ożywa w czterech podsekcjach naszej firmy.
Powiązane: Ewolucja marek: studium przypadku Coca-Coli
3. Drzewo Zagłady
Widz na ich stronie O nas od razu zaintrygowany jest zdjęciem siedmiu pozornie różnych osób i tego, jak ze sobą współpracują. Kilka akapitów opowiadających ich historię i to, czym się stali, zwykle wystarcza, aby zainteresować ludzi, nawet muzykami rapowymi, rockowymi, punkowymi i popowymi, które zamieniły się w partnerów biznesowych.
4.Graco
Kiedy ludzie myślą o dzieciach, automatycznie myślą o rodzinach. Graco wykorzystuje to dzięki pogrubionym literom i odważnemu przekazowi „Witamy w rodzinie Graco”. Wydaje się, że nie byłoby to zbyt skuteczne, dopóki nie połączysz tego z uroczymi zdjęciami dzieci i rodzin oraz nie przeczytasz sprytnego i dowcipnego oświadczenia „Nasz cel”.
5. SkinnyDipped
Po raz kolejny marka jest geniuszem w przedstawianiu rodziny. Zaczynając od zdjęcia inspiracji stojącej za marką, a następnie opowiadając o jego przedwczesnej śmierci, twoje serce już jest szarpane. Potem gromadzą więcej patosu, mówiąc ci, że jest to kombinacja matka-córka, która prowadzi to wszystko dla zdrowia świata. Co nie lubić? Kto by przynajmniej nie spróbował po tym?
6. Pies farmera
The Farmer’s Dog, rozwijająca się firma zajmująca się zdrową żywnością dla psów, nie marnuje czasu. Dwa urocze szczeniaki siedzą na kanapie z odważnym podpisem „Z miłości do psów”. Następnie strona zamienia się w swego rodzaju oś czasu, gdy idziesz w dół, aby zobaczyć ich misję, historię i miejsce, w którym są dzisiaj. Dopiero na dole strony można spotkać ludzi stojących za tym wszystkim ze zdjęciem dwóch założycieli kochających się na swoich psach.
7. Mailchimp
Mailchimp to wszechstronna platforma marketingowa skierowana do małych firm. Nic dziwnego, że na ich stronie O nas pojawiają się osoby, które wydają się być szczęśliwymi millenialsami (50% millenialsów zaczęło lub planuje zacząć A biznes) fotografowanie bryzy na kanapie. Mailchimp tworzy wizerunek, że zależy im przede wszystkim na Tobie, ich klientach i sukcesie Twojej firmy.
8. Magiczna łyżka
Magic Spoon nie marnuje czasu, podając twarde fakty na temat tego, jak ich płatki wypadają na tle konkurencji. Jeśli miałeś wątpliwości co do zdrowotności ich płatków, ta infografika powinna wszystko wyjaśnić. Wykresy są skutecznymi narzędziami w marketingu i na stronie O nas. Kolejnym narzędziem jest włączenie realistycznej historii o tym, jak rozwiązałeś problem.
Powiązane: 5 przykładów oszałamiającej kopii strony docelowej i jak tworzyć za darmo!
9. Herb’neden
Ta mała, ale rozwijająca się firma wie, jak dotrzeć do odbiorców. Załączając film pokazujący naturalny proces wytwarzania mydła, a następnie listę ich wartości i oczywiście zdjęcie rodzinnej firmy, ta firma sprawdza wszystkie pola, aby ich „O nas” się wyróżniało i łączyć się z gośćmi.
10. Amnesty International
Tylko nieco ponad 50% wyszukiwań w Google odbywa się w języku angielskim i liczba ta powoli maleje. Poprzez włączenie poziomego menu umożliwiającego użytkownikom wybór języka i zdjęć z różnych międzynarodowych lokalizacji, Amnesty International już buduje połączenie. Na stronie Amnesty International „O nas” nie tylko mówią, kim są – globalną organizacją walczącą o prawa człowieka i przeciw niesprawiedliwości – informują, czym się zajmują, podając nawet harmonogram.
11. Wielki kartel
Czy jest lepszy sposób na pokazanie, że wierzysz w artystę, niż umieszczenie grafiki i animacji na stronie O nas? Ponadto firma dla artystów od artystów wie, że dodanie najwyższej klasy zdjęć prawdziwych pracowników stojących za tym wszystkim z pewnością wywrze wpływ.
12. Antoni i Irena
Może się wydawać, że jest to zwykła, rutynowa strona O nas, ale gdy poruszysz myszką, obrazy na ekranie poruszają się razem z nią, tworząc wyjątkowe wrażenia podczas przeglądania. Gdy przewijasz stronę w dół, grafiki wydają się przekształcać we własny świat, jednocześnie pokazując ci, że ten duet graficzny to nie tylko gadki; zgodnie z ich stroną O nas, dostarczają nowatorskie pomysły projektowe i niezwykły styl.
13. Yeti
Dwa proste zdjęcia i trzy proste akapity to wszystko, czego potrzeba, aby uchwycić wspaniałą atmosferę na świeżym powietrzu, którą Yeti ma nadzieję zapewnić z każdą lodówką.
14. Bezczelny szef
„Cześć!” a kilka zdań o tym, czym się zajmuje i jaką ma dla Ciebie wartość, to wszystko, czego potrzeba, aby konsumenci kupili Twoją markę.
15. Ka’Chawa
Ka’chava ma dwie sekcje: O nas, Nasza historia i Nasza sprawa. Oba wykorzystują wideo, animowane grafiki i obrazy, aby opowiedzieć swoją historię i misję, którą jest ratowanie planety poprzez dostarczanie produktów roślinnych i współpracę z organizacjami takimi jak Rainforest Trust, która chroni zagrożone gatunki i lasy deszczowe na świecie.
Powiązane: Najlepsze przykłady stron z często zadawanymi pytaniami i jak zrobić własnąNarzędzie, które pomoże Ci napisać własną niesamowitą stronę O nas
Pamiętaj, że dobra strona O nas wzbudzi zainteresowanie konsumentów, wzmocni więź i wzbudzi zaufanie, ale często znalezienie właściwych słów jest trudnym zadaniem.
Darmowy generator AI Simplified pomoże Ci stworzyć stronę O nas, która jest profesjonalna i zachęcająca oraz pokazuje widzowi, kim jesteś jako firma i jako osoba. Korzystając z bezpłatnego szablonu „Biografia firmy”, wpisz nazwę swojej firmy i krótki opis, a Simplified dopasuje do Ciebie niestandardową wiadomość dla Twojego głosu i marki.
Wniosek
Konsumenci nie chcą już po prostu kupować Twojego produktu lub usługi; chcą wiedzieć, kim jesteś. Świadomość, że przekazujesz darowizny na rzecz pewnych organizacji charytatywnych, które są bliskie ich sercu, lub świadomość, że Twoja historia zaczęła się tragicznie, a zakończyła w konkretnym celu, to cechy, których konsumenci szukają w firmie. Strona O nas utworzona za pomocą uproszczonej sztucznej inteligencji nie tylko przedstawia Twój model biznesowy i kulturę firmy, ale także prezentuje Twoje wartości i misję, dzięki czemu potencjalni klienci poczują więź i zaufają Twojej marce.