Najlepsze memy marketingowe i projektowe w tym miesiącu
Memy – kochamy je, śmiejemy się z nich i używamy ich do łączenia się z naszymi odbiorcami. Nie zawsze używamy ich w naszym planie treści, ale zabawne memy mogą pobudzić kreatywność w przestrzeni marketingowej. Nauczą cię nawet jednej lub dwóch rzeczy.
my o godz Uproszczony zebraliśmy dla Ciebie na tym blogu najzabawniejsze memy marketingowe i projektowe krążące po Internecie. Zapnij pasy dla żartownisiów.
1. Niebezpieczeństwa edycji
Źródło: Pinterest
*dodaje to podczas edycji bloga* Okay, ten mem został stworzony ręcznie dla wszystkich marketerów i projektantów treści. Praca redaktora jest najtrudniejsza; przeglądanie niezliczonych blogów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i wprowadzanie zmian w celu ulepszenia treści. Więc kiedy widzisz redaktora siedzącego przy biurku w ten sposób, nie martw się, to tylko korekta artykułów.
2. Czy to jest prawdziwa miłość?
Źródło: Terapia technologiczna
Językiem miłości marketera są subskrypcje. Jeśli więc chcesz umilić nam dzień lub powiedzieć nam komplement, odwiedź nasze strony internetowe i zapisz się do naszego newslettera.
3. Całe to narażenie, ale co z moim czynszem?
Źródło: Humor projektantów
Czy kiedykolwiek zostałeś poproszony o pracę w celu ujawnienia? Klient podchodzi do ciebie i obiecuje ekspozycję, co robisz? BIEGNIESZ. A może wyślesz im tego mema!
4. Nadal się renderuje, bracie…
Źródło: Wygaszacze ekranu
Wszyscy mieliśmy chwile, w których prawie straciliśmy cierpliwość do Photoshopa. Nie można z tym żyć, nie można bez niego renderować świetnych projektów wysokiej jakości. Ale ten związek miłości i nienawiści jest silny i przetrwa. Najlepsze, co możemy zrobić, to nauczyć się żyć i jak najlepiej korzystać z naszego oprogramowania.
5. Marketingowy mem Zabawny, zabawny, zabawny, ha ha
To nasz ulubiony mem marketingowy. Jest przeznaczony dla wszystkich sprzedawców treści, którzy mają otwarte karty „Wolumen wyszukiwania słów” i „Dopasowanie przybliżone”. Upychanie słów kluczowych nigdy nie jest dobrą receptą na SEO, ale zdecydowanie stanowi zabawny mem.
6. Cześć marketerzy, tu dzwoni segmentacja
Źródło: Joey’a Davillę
Pierwszą zasadą każdej kampanii jest wybór grupy docelowej. Pamiętaj, że wyświetlenia nie oznaczają sukcesu kampanii, jeśli kierujesz reklamy do wszystkich. Twoja strategia marketingowa powinna być atrakcyjna dla idealnego nabywcy i zapewniać wysokiej jakości leady.
7. Właściwy proces
Źródło: Pinterest
Winny! Zaczęliśmy tego bloga od otwarcia reddita i imgura oraz wyszukiwania „memów marketingowych”. Bądźmy szczerzy, wszyscy spędzamy większość naszego „czasu badawczego” na gorączkowym przeszukiwaniu sieci. Najlepszym podejściem jest przemyślenie swojej wizji, a następnie działanie w dobrze zaplanowany sposób. Kazanie!
8. Co Czy chcesz?
Źródło: Streszczenie cyfrowe
Kiedy klient jest „bardzo podekscytowany rozpoczęciem pracy nad nowym, wspaniałym projektem, który jest tak rewolucyjny”, że sam nie do końca go rozumie? Tak, wszyscy musieliśmy stłumić śmiech i dołączyć do „rewolucyjnej kampanii modowej”.
9. Bądź zmianą, którą chce zobaczyć Twój klient
Projektanci, gdy ich klienci chcą coś zmienić w projekcie.
To nasz ulubiony mem projektowy. Wszyscy mieliśmy do czynienia z klientami, którzy nigdy nie byli zadowoleni z projektów. Uważają, że „konspekt zadania” jest czymś, co można podjąć dopiero po obejrzeniu wielu wariantów projektu. Jedyne, co można zrobić, to przepłynąć przez te wzburzone wody.
10. Kochanie, literówki nie są modne
Pisanie długich fragmentów treści i pisanie w nieskończoność może prowadzić do błędów. W końcu jesteś człowiekiem. Ale upewnij się, że sprawdzasz pisownię swoich treści, zanim zostaną one gdziekolwiek opublikowane. Oszczędza to kłopotliwej rozmowy wyjaśniającej literówkę swojemu przełożonemu.
11. Ach! Słodki zapach świeżo parzonych leadów
Źródło: Humor marketingowy
Jeśli odnosisz się do tego marketingowy mem, muszę powiedzieć, Gratulacje! Udało ci się. Nie ma nic lepszego niż Google Ads, które przyciąga potencjalnych klientów, których możesz przekazać swojemu zespołowi sprzedaży. Życzymy wielu kolejnych konwersji, kolego marketer.
Mamy nadzieję, że te memy rozjaśniły Twój dzień. Oto niektóre z naszych ulubionych memów marketingowych i projektowych z 2021 roku. Bądź na bieżąco, aby otrzymywać najzabawniejsze memy z branży.
Oto kilka blogów, które mogą Ci się spodobać: