Cómo solucionar que Facebook Messenger no cargue los mensajes

Cómo solucionar que Facebook Messenger no cargue los mensajes

W tym artykule opisano różne rozwiązania umożliwiające naprawianie usterek i błędów komunikatora Facebook Messenger, które uniemożliwiają pełne ładowanie tekstu i multimediów w konwersacjach komunikatora z osobami i stronami.

Oto wszystkie sprawdzone rozwiązania problemów z ładowaniem Facebook Messenger. Poprawki są wymienione w kolejności od najłatwiejszych i najszybszych do bardziej zaawansowanych.

  • Sprawdź, czy Facebook Messenger nie działa. Możliwe, że komunikator Facebooka przestał działać. Może to uniemożliwić prawidłowe ładowanie wiadomości w aplikacji i na stronie Facebooka.


  • Sprawdź dokładnie, której aplikacji używasz. Może się to wydawać podstawową poprawką, ale przy rosnącej liczbie dostępnych obecnie aplikacji do przesyłania wiadomości łatwo jest otworzyć niewłaściwą podczas czatowania z kontaktami na wielu platformach.


  • Wyślij wiadomość w Messengerze na Facebooku. Opublikowanie wiadomości na czacie może zmusić aplikację Facebook Messenger do sprawdzenia serwerów Facebooka pod kątem nowych danych i pobrania najnowszych tekstów i multimediów.


  • Wyłącz tryb samolotowy. Tryb samolotowy wyłącza zarówno Wi-Fi, jak i dane komórkowe, które są potrzebne do połączenia z serwerami Facebooka. Proces wyłączania trybu samolotowego zależy od używanej platformy: Android (korzystanie z trybu samolotowego w systemie Android), iPhone i iPad (korzystanie z trybu samolotowego na iPhonie i iPadzie) lub Windows (korzystanie z trybu samolotowego w systemie Windows).


  • Ponownie włącz i wyłącz tryb samolotowy. Włącz tryb samolotowy, odczekaj 2 minuty, a następnie wyłącz go ponownie. Zmusi to urządzenie do nawiązania nowego połączenia zarówno z siecią komórkową, jak i dowolną dostępną siecią Wi-Fi.


  • Wyłącz Wi-Fi i korzystaj z sieci komórkowej. Możliwe, że Twoja sieć Wi-Fi nie działa lub występują inne problemy. Wyłączenie Wi-Fi powie urządzeniu, aby zamiast tego korzystało z połączenia komórkowego, jeśli je masz, do łączenia się z Internetem.


  • Wyłącz sieć komórkową i korzystaj tylko z Wi-Fi. Jeśli Twój smartfon ma problemy z połączeniem z siecią komórkową, wiadomości w Facebook Messenger mogą nie ładować się całkowicie lub wcale. Spróbuj połączyć się z siecią Wi-Fi, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem.

    Możesz także wyłączyć połączenia komórkowe 5G, jeśli podejrzewasz, że 5G powoduje problemy z danymi. Proces wyłączania 5G zależy od używanej platformy, takiej jak iPhone (Wyłącz 5G na iPhonie).

  • Wyłącz VPN. Tymczasowo wyłącz go lub wyłącz i sprawdź, czy to rozwiąże problemy z komunikatorem.


  • Zamknij Facebook Messenger i otwórz go ponownie. Całkowicie zamknij aplikację Facebook Messenger i otwórz ją ponownie. Pamiętaj, że samo zminimalizowanie aplikacji nie wymusza ponownego uruchomienia aplikacji. Proces zamykania aplikacji zależy od używanej platformy: iPhone (zamykanie aplikacji na iPhonie) lub Android (zamykanie aplikacji na Androidzie).


  • Uruchom ponownie komputer lub smartfon. Proces ponownego uruchamiania urządzenia różni się w zależności od używanego urządzenia: iPhone (Uruchom ponownie iPhone’a). Android (uruchom ponownie urządzenie z systemem Android), Windows (uruchom ponownie system Windows) lub Mac (uruchom ponownie komputer Mac).


  • Zaktualizuj aplikację Facebook Messenger. Może być konieczne zaktualizowanie aplikacji na urządzeniu, aby uzyskać najnowsze aktualizacje zabezpieczeń, które umożliwią ładowanie nowych treści w czatach.


  • Zaktualizuj swój system operacyjny. Nieaktualny system operacyjny może powodować problemy z łącznością w niektórych usługach i aplikacjach online, takich jak Facebook Messenger.


  • Sprawdź, czy nie zostałeś zablokowany na Facebooku Messenger. Brak możliwości załadowania rozmowy z kimś w aplikacji Messenger może oznaczać, że ta osoba zablokowała Ci możliwość komunikowania się z nią.


  • Sprawdź, czy zostałeś zablokowany na Facebooku. Możesz także sprawdzić, czy kontakt został zablokowany na Facebooku jako całości, ponieważ może to również uniemożliwić ładowanie rozmów.


  • Wyłącz tryb małej ilości danych. Ta opcja może uniemożliwić aplikacjom takim jak Facebook Messenger pobieranie najnowszych informacji z serwerów. Sposób wyłączenia trybu niskiego poziomu danych zależy od używanej platformy, ale oto jak wyłączyć tryb niskiego poziomu danych na iPhonie.


  • Włącz odświeżanie aplikacji w tle. Wybierz na iPhonie Ajustes > Posłaniec i przełączyć odświeżanie aplikacji w tle NA. Istnieją różne ustawienia aplikacji działających w tle dla smartfonów i tabletów z systemem Android.


  • Ponownie zainstaluj aplikację Messenger. Odinstalowanie aplikacji na telefonie iPhone lub urządzeniu z systemem Android, a następnie ponowne zainstalowanie jej może rozwiązać szereg problemów, które mogą wystąpić.


  • Wypróbuj stronę na Facebooku. Jedną z możliwości jest to, że aplikacja Facebook Messenger ma problemy, a nie rzeczywista usługa Facebook Messenger. Otwórz witrynę Facebooka w przeglądarce internetowej i spróbuj tam otworzyć rozmowę na czacie.


  • Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki. Czyszcząc pamięć podręczną przeglądarki, zmusisz przeglądarkę do pobierania nowych danych i, miejmy nadzieję, wiadomości.


  • Wyczyść dane z pamięci podręcznej na Facebooku. Proces ten może poprawić niektóre funkcjonalności platformy Facebook i jej usług, w tym Facebook Messenger.


  • Zrestartować ustawienia sieci. Jeśli masz problemy z połączeniem internetowym w wielu aplikacjach, możesz rozważyć zresetowanie ustawień sieciowych urządzenia.


  • Publicaciones Similares