Jak używać e-mail marketingu do promowania swojej marki
W dzisiejszym społeczeństwie przesyconym technologią wszyscy możemy odnieść wrażenie, że nasza skrzynka odbiorcza jest zalewana dzień po dniu monotonnymi informacjami: przypomnieniami z kalendarza, e-mailami od szefa, zaproszeniami, lista jest długa. Zaangażowanie w marketing e-mailowy może być trudne, gdy tak wiele marek walczy o Twoją uwagę. Ale właściwa strategia marketingu e-mailowego i przyciągający wzrok projekt mogą sprawić, że Twoje e-maile nie trafią do folderu ze spamem i nie trafią do skrzynki odbiorczej!
Stworzyliśmy więc nasz uproszczony przewodnik tworzenia biuletynu e-mail, który warto subskrybować!
W jaki sposób e-mail marketing może pomóc Twojej marce w rozwoju?
Aż 87 proc. marketerów wykorzystuje email marketing do rozpowszechniania swoich treści (Content Marketing Institute, 2019). To sprawia, że e-mail jest trzecim najpopularniejszym kanałem dystrybucji, zaraz za mediami społecznościowymi (91 proc.) i firmową stroną internetową lub blogiem (89 proc.).
Marketing e-mailowy istnieje już od dłuższego czasu, ale wraz z upowszechnieniem się smartfonów skrzynki pocztowe ludzi są bardziej dostępne niż kiedykolwiek. Obecnie istnieje szereg narzędzi, które mogą dostarczyć Twojej firmie ważnych informacji o klientach.
- Śledzenie linków które pomogą Ci śledzić najpopularniejsze newslettery.
- Dane analityczne może ujawnić, kto jest po drugiej stronie przycisku wysyłania: Twoja grupa docelowa!
- Łatwa komunikacja dzięki czemu Twoi odbiorcy będą mogliodpowiedz bezpośrednio z wszelkimi pytaniami.
- Klient Rwzruszenie poprzez wykorzystanie spersonalizowanych linii tematycznych do budowania społeczności.
Pomysły i inspiracje
Animuj to!
(Źródło: Pinysia Supandi) Dzięki gifom i filmom Twoje e-maile ożywają!
Kiedy otrzymujemy wiadomość e-mail od marki, którą lubimy, zwykle mamy wysokie oczekiwania wynikające z naszych wcześniejszych doświadczeń z marką. Tożsamość Twojej marki i wizerunek marki są zagrożone w przypadku każdego wysyłanego przez Ciebie elementu marketingu.
To jest gdzie GIF-y, animowane obrazy produktów, I niestandardowe filmy wejdź: dosłownie ożywiają Twoje e-maile!
Uproszczona wskazówka: Upewnij się, że grafika i zasoby e-maila mają rozsądne rozmiary. Chcemy mieć pewność, że projekt, nad którym tak ciężko pracowaliście, będzie mógł poprawnie załadować się do skrzynek odbiorczych klientów!
Idź minimalnie.
Cotygodniowy biuletyn nie powinien bombardować czytelnika informacjami o marce. Tak, ważne jest, aby informować ludzi o nowościach związanych z Twoją marką, ale w tym przypadku mniej znaczy więcej. Daj im tylko ważne szczegóły i odpowiednie zdjęcia, które będą do tego pasować. Innymi słowy, zachowaj to Uproszczony (gra słów zamierzona!).
Dopracuj estetykę marki.
Ten projekt e-maila autorstwa Michele Sontag doskonale wykorzystał zdjęcia marki do zaprezentowania swoich nowych produktów.
Tam, gdzie podpisy i akapity mogą być niepotrzebne, wypróbuj różne sposoby umieszczenia grafiki (tutaj wycięcia z taśmą klejącą), aby ustalić motyw przewodni e-maili marketingowych.
Zilustrować!
Fotografia stockowa może być przydatna, gdy jesteś początkującym, ale ostatecznie chcesz, aby Twoja marka miała niepowtarzalny wygląd. Dzięki spersonalizowanym ilustracjom i ikonografii Twoje biuletyny będą wyglądać profesjonalnie. Nie tylko wyróżni Twoją markę na tle innych, ale może również służyć jako świetna pomoc wizualna dla kampanii e-mailowej!
Jak trzymać się z dala od folderu ze spamem!
Rozróżnienie między newsletterem a reklamą jest kluczowe dla każdej e-mailowej kampanii marketingowej. Pamiętaj, że tylko jedno kliknięcie dzieli Cię od utraty potencjalnego klienta, dzięki Anuluj subskrypcję przycisk!
- Dodaj atrakcyjne wizualnie elementy na górze aby wciągnąć czytelnika!
- Włącz zasoby CTA (wezwania do działania). do newslettera, aby zachęcić klientów do interakcji z Twoją marką.
- Dostosuj go do urządzeń mobilnych ponieważ większość czytelników poczty e-mail przegląda je w drodze.
Uproszczona wskazówka dotycząca projektowania: Dzięki naszej funkcji współpracy Ty i Twoi koledzy z zespołu możecie wspólnie tworzyć projekty wiadomości e-mail w formacie Uproszczony obszar roboczy. Spróbuj użyć jednego z naszych szablonów, a nawet zacznij od zera!
Dzięki Uproszczonemu możesz stworzyć jedyną w swoim rodzaju kampanię e-mail marketingową, która przeniesie Twoją markę na wyższy poziom. Zajmijmy się projektowaniem!