Jak uzywac e mail marketingu do promowania swojej marki

Cómo utilizar el email marketing para promocionar su marca

W dzisiejszym społeczeństwie przesyconym technologią wszyscy możemy odnieść wrażenie, że nasza skrzynka odbiorcza jest zalewana dzień po dniu monotonnymi informacjami: przypomnieniami z kalendarza, e-mailami od szefa, zaproszeniami, lista jest długa. Zaangażowanie w marketing e-mailowy może być trudne, gdy tak wiele marek walczy o Twoją uwagę. Ale właściwa strategia marketingu e-mailowego i przyciągający wzrok projekt mogą sprawić, że Twoje e-maile nie trafią do folderu ze spamem i nie trafią do skrzynki odbiorczej!

Stworzyliśmy więc nasz uproszczony przewodnik tworzenia biuletynu e-mail, który warto subskrybować!

W jaki sposób e-mail marketing może pomóc Twojej marce w rozwoju?

e-mailowe przewodniki marketingowe

(Źródło: Lucie Bajgart) Unikalne, ale spójne projekty nadają Twojej marce odrębną tożsamość!

Aż 87 proc. marketerów wykorzystuje email marketing do rozpowszechniania swoich treści (Content Marketing Institute, 2019). To sprawia, że ​​e-mail jest trzecim najpopularniejszym kanałem dystrybucji, zaraz za mediami społecznościowymi (91 proc.) i firmową stroną internetową lub blogiem (89 proc.).

Marketing e-mailowy istnieje już od dłuższego czasu, ale wraz z upowszechnieniem się smartfonów skrzynki pocztowe ludzi są bardziej dostępne niż kiedykolwiek. Obecnie istnieje szereg narzędzi, które mogą dostarczyć Twojej firmie ważnych informacji o klientach.

  • Śledzenie linków które pomogą Ci śledzić najpopularniejsze newslettery.
  • Dane analityczne może ujawnić, kto jest po drugiej stronie przycisku wysyłania: Twoja grupo destinatario!
  • Łatwa komunikacja dzięki czemu Twoi odbiorcy będą mogliodpowiedz bezpośrednio z wszelkimi pytaniami.
  • Cliente Rwzruszenie poprzez wykorzystanie spersonalizowanych linii tematycznych do budowania społeczności.

Pomysły i inspiracje

Animuj to!

https://social-media24.pl/wp-content/uploads/2023/02/4be40385830663.5d88035b9110f.gif

(Źródło: Pinysia Supandi) Dzięki gifom i filmom Twoje e-maile ożywają!

Kiedy otrzymujemy wiadomość e-mail od marki, którą lubimy, zwykle mamy wysokie oczekiwania wynikające z naszych wcześniejszych doświadczeń z marką. Tożsamość Twojej marki i wizerunek marki są zagrożone w przypadku każdego wysyłanego przez Ciebie elementu marketingu.

To jest gdzie GIF-y, animowane obrazy produktów, I niestandardowe filmy wejdź: dosłownie ożywiają Twoje e-maile!

Uproszczona wskazówka: Upewnij się, że grafika i zasoby e-maila mają rozsądne rozmiary. Chcemy mieć pewność, że projekt, nad którym tak ciężko pracowaliście, będzie mógł poprawnie załadować się do skrzynek odbiorczych klientów!

Idź minimalnie.

hacki e-mail marketingu

Cotygodniowy biuletyn nie powinien bombardować czytelnika informacjami o marce. Tak, ważne jest, aby informować ludzi o nowościach związanych z Twoją marką, ale w tym przypadku mniej znaczy więcej. Daj im tylko ważne szczegóły i odpowiednie zdjęcia, które będą do tego pasować. Innymi słowy, zachowaj to Uproszczony (gra słów zamierzona!).

Dopracuj estetykę marki.

Marketing por correo electrónico

Ten projekt e-maila autorstwa Michele Sontag doskonale wykorzystał zdjęcia marki do zaprezentowania swoich nowych produktów.

Tam, gdzie podpisy i akapity mogą być niepotrzebne, wypróbuj różne sposoby umieszczenia grafiki (tutaj wycięcia z taśmą klejącą), aby ustalić motyw przewodni e-maili marketingowych.

Zilustrować!

Marketing por correo electrónico

Fotografia stockowa może być przydatna, gdy jesteś początkującym, ale ostatecznie chcesz, aby Twoja marka miała niepowtarzalny wygląd. Dzięki spersonalizowanym ilustracjom i ikonografii Twoje biuletyny będą wyglądać profesjonalnie. Nie tylko wyróżni Twoją markę na tle innych, ale może również służyć jako świetna pomoc wizualna dla kampanii e-mailowej!

Jak trzymać się z dala od folderu ze spamem!

marketing e-mailowy na komputerze

(Źródło: Burst on Pexels) Dobry projekt wiadomości e-mail może decydować o tym, czy odbiorca ją przeczyta, czy oznaczy jako spam!

Rozróżnienie między newsletterem a reklamą jest kluczowe dla każdej e-mailowej kampanii marketingowej. Pamiętaj, że tylko jedno kliknięcie dzieli Cię od utraty potencjalnego klienta, dzięki Anuluj subskrypcję przycisk!

  • Dodaj atrakcyjne wizualnie elementy na górze aby wciągnąć czytelnika!
  • Włącz zasoby CTA (wezwania do działania). do newslettera, aby zachęcić klientów do interakcji z Twoją marką.
  • Dostosuj go do urządzeń mobilnych ponieważ większość czytelników poczty e-mail przegląda je w drodze.

Uproszczona wskazówka dotycząca projektowania: Dzięki naszej funkcji współpracy Ty i Twoi koledzy z zespołu możecie wspólnie tworzyć projekty wiadomości e-mail w formacie Simplificado obszar roboczy. Spróbuj użyć jednego z naszych szablonów, a nawet zacznij od zera!

Dzięki Uproszczonemu możesz stworzyć jedyną w swoim rodzaju kampanię e-mail marketingową, która przeniesie Twoją markę na wyższy poziom. Zajmijmy się projektowaniem!

Publicaciones Similares