Cómo aumentar el tráfico del sitio web
Czy wiesz skąd pochodzi Twój ruch w sieci?
Wielu właścicieli firm zmaga się ze zrozumieniem znaczenia ruchu w sieci. Właścicielom firm może być trudno zrozumieć, dlaczego odwiedzający odwiedzają Twoją witrynę i przez jakie kanały. I co się z nimi dzieje po przyjeździe. Może być trudno znaleźć nowe strategie, aby napędzić więcej organicznego i płatnego ruchu.
Dobrą wiadomością jest to, że są pewne rzeczy, które możesz zrobić, aby zwiększyć swój organiczny i płatny ruch. Ten artykuł zawiera szybki i łatwy przewodnik po optymalizacji i zwiększaniu ruchu na stronie internetowej. Łatwiej jest rozwijać swój biznes!
Obejrzyj nasze wprowadzenie do pomiaru analityki internetowej.
Co to jest ruch w sieci?
Ruch w sieci to Liczba odwiedzających Twoją stronę internetową za pośrednictwem urządzeń podłączonych do sieci . Ci goście są często nazywani sesjami. Ważne jest, aby zrozumieć czas trwania każdej wizyty. Ta metryka może pomóc Ci zmierzyć zainteresowanie klientów Twoimi produktami lub usługami za pomocą narzędzi analitycznych, takich jak Digivizer.
Ruch w sieci może być mierzony poprzez śledzenie wizyt (vel sesji) i długości każdej wizyty poprzez logi serwera. Dziennik serwera przypomina trochę księgę gości hotelowych. Śledzi kto się zameldował i kiedy się wymeldował.
Wizyty nie są wystarczające do zmierzenia siły Twojej strony. Optymalizacja ruchu w sieci to zapewnienie zaangażowania klientów. Potencjalni klienci nie powinni po prostu przejść obok. Wielkość ruchu w sieci nie jest tak ważna jak jakość każdej wizyty.
Dlaczego ważne jest zrozumienie ruchu
Jeśli skupisz się wyłącznie na transakcjach, zobaczysz tylko maleńki kawałek układanki. Zrozumienie pochodzenia odwiedzających, ich intencji i tego, czym są zainteresowani, da Ci cenny wgląd w to, co najbardziej przyciąga Twoich klientów. Te informacje pomogą Ci podkreślić obszary Twojej witryny, które chcesz, aby odwiedzili. Jeśli skierujesz klientów do przycisku check-out, będziesz miał większe szanse na stworzenie silniejszych dróg do konsekwentnej sprzedaży.
Najwyraźniej ruch w sieci jest kluczowym elementem marketingu cyfrowego i sprzedaży. Jak możesz określić, który ruch napędza najwięcej ruchu na Twojej stronie? Z odpowiednimi narzędziami jest to łatwe. Digivizer Web Analytics został stworzony, aby umożliwić firmom wszystkich rozmiarów i kształtów śledzenie ruchu i sprzedaży z jednej platformy.
Digivizer posiada trzy kluczowe funkcje zaprojektowane, aby pomóc Ci zrozumieć ruch w sieci i wiedzieć, co działa, a co nie:
- Traffic Source – śledzenie wizyt na stronach internetowych do ich źródła
- Search Queries – sprawdzanie, które słowa kluczowe i zapytania wyszukiwania napędzają ruch
- Top Pages – identyfikacja, które strony osiągają najlepsze wyniki
Traffic Source i jak z niego korzystać
W Traffic Source, możesz zobaczyć aktualny ranking każdej platformy, na której obecna jest Twoja firma (od stron wyszukiwania po kanały social media ), przefiltrowany przez ilu odwiedzających kliknęło na Twoją stronę bezpośrednio z tej platformy.
Dzięki zrozumieniu, które platformy powodują największy ruch, możesz podejmować świadome decyzje w oparciu o to, gdzie znajdują się Twoi najbardziej zaangażowani konsumenci. Dzięki temu możesz podejmować lepsze decyzje dotyczące tego, gdzie powinny trafiać Twoje pieniądze, czas i energia.
Możesz również rozwinąć każdy wiersz źródeł ruchu, aby uzyskać bardziej szczegółowy widok kampanii, osób poleconych i projektów, które przyniosły Ci ruch. Czy masz konkretne cele związane z ruchem w Twojej firmie Możesz sortować według transakcji e-commerce lub mierzyć ruch z konkretnej platformy na stronie.
Dowiedz się, jak plasujesz się w rankingu dzięki zapytaniom z wyszukiwarki
Zapytania z wyszukiwarki pozwalają zobaczyć, które hasła/słowa kluczowe kierują największy ruch do Twojej witryny. Na przykład marka kosmetyków do pielęgnacji skóry może chcieć uzyskać znaczący ruch z takich haseł jak „czysta skóra” i „leczenie trądziku”.
Istnieją dwa główne sposoby to narzędzie jest super pomocne. To narzędzie może pomóc określić, które słowa kluczowe są najbardziej skuteczne w prowadzeniu ruchu do Twojej witryny. Ta informacja pomoże Ci zdecydować, jakie słowa kluczowe włączyć do kolejnej kampanii.
Po drugie możesz zobaczyć, które hasła są najbardziej popularne w wyszukiwaniach Google, ale nie kierują klientów na stronę internetową. To właśnie tam możesz mieć największe szanse na opracowanie swojej strategii. Dzięki temu możesz dopasować treść do słów kluczowych, które wyszukują klienci.
Identyfikacja stron o najwyższej wydajności
Korzystając z Top Pages, możesz określić, które strony osiągają najlepsze wyniki pod względem metryki ruchu w sieci. W raporcie 2020 Digital Experience Benchmark przeanalizowano ponad 7 miliardów sesji użytkowników i stwierdzono, że użytkownicy spędzają średnio tylko 62 sekundy na przeglądaniu strony internetowej.
Nawet jeśli zyskujesz ruch, nadal musisz zoptymalizować każdą stronę swojej witryny. Ma to na celu zapewnienie, że odwiedzający pozostaną na Twojej stronie wystarczająco długo, aby konwertować. Możesz zidentyfikować treść, układ lub produkty, które rezonują z Twoimi klientami poprzez zrozumienie, które strony osiągają najlepsze wyniki w ruchu internetowym. Możesz wykorzystać te informacje, aby przyciągnąć więcej odwiedzających, utrzymać ich zaangażowanie i zachęcić ich do dalszego odkrywania Twojej strony.
Jedno źródło prawdy
Digivizer zapewnia wszystkie funkcje potrzebne do optymalizacji ruchu na stronie. Jest łatwy w obsłudze i zrozumiały, a jednocześnie daje wszystkie informacje potrzebne do podejmowania świadomych decyzji. Czy chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak to może przynieść korzyści Twojej firmie? Zarejestruj się za darmo.