Photo of a person hovering over Instagram on their phone

Te 10 wskazówek pomoże Ci zostać zauważonym na Instagramie

Czy korzystasz z Instagrama od jakiegoś czasu i masz tylko garstkę obserwujących? Rzadko dostajesz polubienia i komentarze pod swoimi zdjęciami, pomimo Twoich najlepszych starań?


Jeśli tak, te wskazówki powinny pomóc Ci zrobić plusk i lepiej zrozumieć, jak zwrócić uwagę na swój profil na Instagramie.


1. Przesyłaj tylko swoje najlepsze zdjęcia

Przyjrzyj się osobom, które obserwujesz na Instagramie. Jeśli nie są przyjaciółmi, celebrytami lub bardziej praktycznymi kontami na Instagramie, prawdopodobnie obserwujesz ich, ponieważ kochasz ich zdjęcia. Postaw się na miejscu swoich obserwujących. Jednym ze sposobów, aby zostać zauważonym na Instagramie, jest uczenie się na ich przykładzie i udostępnianie im tylko tych zdjęć, które sam kochasz.

Gdy ludzie trafią na Twoje konto na Instagramie, chcesz, aby byli zachwyceni umiejętnościami fotografowania smartfonem. To się nie stanie, chyba że publikujesz tylko swoje najlepsze zdjęcia w swoim profilu publicznym.

Nie oznacza to, że musisz przestać publikować te wszystkie zaimprowizowane selfie i mniej dopracowane zdjęcia. W przypadku tych zdjęć zawsze możesz utworzyć konto finsta lub po prostu wysłać je do listy bliskich znajomych.

Gdy publikujesz zdjęcie na liście bliskich znajomych, nie pojawia się ono w Twoim profilu publicznym, więc nie musisz się martwić, że zabrudzi resztę Twojego portfolio na Instagramie.

2. Wybierz niszę

Jeśli próbujesz zdobyć obserwujących na Instagramie, prawdopodobnie szukasz określonego rodzaju obserwujących. Jeśli dużo podróżujesz, będziesz chciał przyciągnąć innych podróżników. Jeśli jesteś smakoszem, chcesz, aby inni smakosze towarzyszyli Ci podczas kulinarnych przygód. Poważne traktowanie Instagrama oznacza ciągłe pamiętanie o tym.

Upewnij się, że każde przesłane zdjęcie będzie interesujące dla Twojego „idealnego obserwatora”. Jednym z głównych powodów, dla których ludzie przestają obserwować konta na Instagramie, jest to, że udostępniane zdjęcia po prostu do nich nie przemawiają, więc uważaj, aby nie wpaść w tę pułapkę.

3. Miej własną estetykę

Ludzie śledzą również konta na Instagramie, ponieważ kochają estetykę tego konta. Uwielbiają styl przesyłanych zdjęć. Nie możesz mieć tego uroku, jeśli ciągle zmieniasz używane filtry, przeskakujesz między kolorem a czernią i bielą lub bawisz się różnymi stylami dzień w dzień.

Poświęć trochę czasu na zastanowienie się nad własną estetyką. Przypadkowo Wes Anderson stawia w dużej mierze na symetrię i pastelowe kolory. Historie kulinarne trzyma się pięknie mrocznego jedzenia i stylizacji wnętrz.

To nie znaczy, że jesteś zamknięty w tym stylu na zawsze. Możesz się rozwijać. Jeśli chodzi o zachęcanie ludzi do obserwowania Cię na Instagramie, posiadanie rozpoznawalnego, w dużej mierze spójnego stylu może być bardzo pomocne.

4. Mądrze używaj hashtagów

Zdjęcie osoby przewijającej Instagram obok filiżanki kawy

Używanie hashtagów to jeden z najlepszych sposobów, aby więcej osób zobaczyło Twoje zdjęcia i filmy; Instagram ogranicza liczbę hashtagów, których możesz użyć w każdym poście, do 30. Chociaż toczy się dyskusja na temat tego, ilu hashtagów faktycznie powinieneś używać, nie ma jednej właściwej odpowiedzi. Użycie wszystkich 30 nie wydaje się przynosić żadnych negatywnych skutków, więc znokautuj się.

Jeśli chodzi o wybór hashtagów do użycia, unikaj bardzo popularnych, takich jak #Miłość O #instagood. Są za szerokie. Po prostu zgubisz się w tym zamieszaniu.

Zamiast tego dopasuj wybrane hashtagi do swoich zainteresowań. Aby to zrobić, zacznij wpisywać hashtag w swoim podpisie, a Instagram zasugeruje alternatywy, które mogą się dobrze sprawdzić w tym temacie. Nie wpadnij jednak w pułapkę ciągłego używania tych samych hashtagów. Dostosuj je do tematów swoich zdjęć. Dotrzesz do znacznie większej liczby osób.

5. Nie publikuj zbyt często

Kiedy nie masz żadnych obserwujących, nie musisz się martwić irytowaniem ludzi przez ciągłe publikowanie zbyt wielu zdjęć. Gdy tylko liczba obserwujących zacznie rosnąć, staraj się nie zawracać im głowy zbyt dużą liczbą postów dziennie. Nie zalecamy publikowania więcej niż czterech zdjęć lub filmów w ciągu 24 godzin.

Czytaj więcej: Jaki jest najlepszy czas na publikowanie na Instagramie?

Rozstaw je. Nie przesyłaj wszystkich zdjęć naraz. Możesz zapisywać posty gotowe do opublikowania jako wersje robocze na Instagramie. Podgląd aplikacji to jeden z zaawansowanych sposobów, aby to zrobić i jest dostępny zarówno na iOS, jak i na Androida.

Alternatywnie możesz skorzystać z usługi takiej jak Buffer, aby zaplanować posty na Instagramie z wyprzedzeniem.

6. Wejdź w interakcję ze swoją społecznością

Pamiętaj, że Instagram to sieć społecznościowa, a nie tylko platforma do publikowania. Aby naprawdę odnieść sukces, musisz zintegrować się ze swoją społecznością na Instagramie.

Oznacza to co najmniej odpowiadanie na komentarze, które otrzymujesz pod swoimi postami, oraz oznaczanie osób i miejsc, które znajdują się na Twoich zdjęciach lub są dla nich istotne. W zamian otrzymają powiadomienie, a nawet mogą Cię otagować. Jeśli nadal próbujesz dowiedzieć się, jak poważnie traktować swój Instagram, to jest świetne miejsce, aby zacząć.

Prostym sposobem na to jest śledzenie hashtagów na Instagramie, które są odpowiednie dla Twojej niszy. Niektóre zdjęcia oznaczone tymi hashtagami pojawią się w Twoim kanale. Poświęć trochę czasu na pozostawienie cennych komentarzy do tych postów i obserwowanie profili, które podziwiasz. To postawi cię na radarze innych osób w twojej niszy.

Jeśli masz czas, rozważ wypróbowanie strategii Gary’ego Vaynerchuka za 1,80 USD. W tym miejscu zostawiasz swoje dwa centy (bez spamowania ludzi!) na dziewięciu pierwszych postach z 10 odpowiednimi hashtagami każdego dnia. Wkrótce staniesz się aktywnym członkiem swojej społeczności. Możesz dowiedzieć się więcej o tej strategii w poniższym filmie.

7. Korzystaj z relacji na Instagramie, aby zobaczyć swoje zdjęcia

Historias en Instagram szybko stały się kluczową częścią platformy i mogą być świetnym sposobem na budowanie lojalności i zaangażowania w Twojej społeczności. Zalecamy te wskazówki, aby Twoje historie na Instagramie były bardziej wciągające. Nie zapomnij o aplikacjach, dzięki którym Twoje Stories będą bardziej niesamowite!

Należy tutaj zauważyć, że Stories to świetny sposób na udostępnianie bardziej dynamicznych, nieoszlifowanych treści, które mogą oferować „zakulisowe” spojrzenie na wszystko, co udostępniasz w swoim głównym profilu.

Dodatkową korzyścią jest to, że poszczególne Stories mogą zawierać linki do Twojej strony internetowej. Jest to coś, czego naprawdę nie możesz zrobić w swoich głównych postach na Instagramie, co czyni go jednym z niewielu sposobów kierowania obserwujących na Instagramie gdzie indziej.

8. Publikuj wiele obrazów jednocześnie

Jeśli zrobiłeś kilka zdjęć podczas sesji, możesz opublikować je jako post z wieloma obrazami, a nie jako wiele pojedynczych postów. Posty z wieloma obrazami mogą zawierać do 10 obrazów, z których wszystkie mają jeden podpis. Użytkownicy mogą przesuwać palcem po nich od lewej do prawej, zanim będą kontynuować przewijanie swojego kanału.

Zaletą tego jest to, że możesz opowiedzieć bardziej kompleksową historię w jednym poście. Może to być pokazywanie zakulisowych fragmentów głównego zdjęcia lub kilku ujęć pojedynczego miejsca lub obiektu.

Jest to o wiele lepsze niż opryskiwanie profilu mnóstwem ujęć, które mogą wyglądać bardzo podobnie.

9. Dołącz wezwania do działania

Jeśli naprawdę chcesz więcej interakcji na Instagramie, nie bój się o to poprosić. Zadaj pytanie w podpisie, jak poszukiwacz przygód Alastair Humphreys zrobił w poście poniżej.

Poproś ludzi o polubienie zdjęcia, jeśli faktycznie im się ono podoba. Rozpocząć rozmowę. Poproś o rekomendacje. Ta metoda działa w celu uzyskania większej interakcji w postach na blogu, a także w interakcjach na Facebooku i Twitterze, i działa równie dobrze na Instagramie.

10. Przenieś swoją edycję na wyższy poziom

Jeśli chcesz się jeszcze bardziej wyróżnić, innym świetnym sposobem na to jest edycja zdjęć za pomocą innej aplikacji do edycji zdjęć. Funkcje edycji na Instagramie są dobre i dobre, ale obecnie istnieje wiele lepszych opcji.

Wiele z nich umieściliśmy na naszych listach najlepszych aplikacji do edycji zdjęć na Androida i najlepszych aplikacji do edycji zdjęć na iPhone’a.

Jak zwrócić na siebie uwagę na Instagramie: Zostań Maestro Instagrama

Wdrażając niektóre lub wszystkie wymienione tutaj wskazówki, nie tylko stworzysz o wiele bardziej atrakcyjny profil, ale także staniesz się prawdziwą częścią własnej społeczności na Instagramie, a nawet zaczniesz zarabiać pieniądze.

Nadążaj za tym wszystkim, a stopniowo zobaczysz, jak Twoja marka się umacnia, a liczba obserwujących i interakcja rosną. Będziesz w stanie dotrzeć do znacznie większej liczby osób. Kto wie? Może pewnego dnia zostaniesz zweryfikowany.

Publicaciones Similares