Jak napisać idealny e-mail z zaproszeniem do ankiety: 10 najlepszych praktyk Jak napisac idealny e mail z zaproszeniem do ankiety 10 najlepszych

Jak napisać idealny e-mail z zaproszeniem do ankiety: 10 najlepszych praktyk

Stworzenie idealnego e-maila do zaproszeń do ankiety jest ważne, jeśli chcesz osiągnąć wysoki wskaźnik odpowiedzi. Według kalkulatora współczynnika odpowiedzi, tylko największe światowe marki mają szansę osiągnąć 25% w ankietach konsumenckich, przy średnim wskaźniku odpowiedzi w ankietach e-mailowych na poziomie około 14%.

Dobrze napisane zaproszenie do ankiety może wydawać się proste, ale zadecyduje o tym, czy czytelnik podejmie decyzję, czy wziąć udział w ankiecie, czy wysłać ją prosto do kosza. Sekret polega na tym, aby wiedzieć, jak napisać e-mail do ankiety.

W tym poście na blogu podzielimy się 10 najlepszymi praktykami pisania e-maili z zaproszeniami do ankiety, które pomogą Ci uzyskać więcej odpowiedzi. Postępując zgodnie z tymi najlepszymi praktykami, możesz stworzyć wiadomość e-mail, która zachęci więcej osób do wzięcia udziału w ankiecie i zagwarantuje wyższy wskaźnik otwarć.

10 najlepszych praktyk podczas pisania wiadomości e-mail do ankiety

1. Unikaj spamowania

Jeśli zależy Ci na wysokim wskaźniku odpowiedzi w ankietach e-mailowych, upewnij się, że Twój e-mail nie trafia do folderu ze spamem. Nie uzyskasz wysokiego współczynnika klikalności, jeśli Twój e-mail zostanie rozpoznany jako spam.

  • Unikaj słów takich jak „Wejdź, aby wygrać”, „Świetna okazja” i wszystkiego, co mówi o ofertach ograniczonych czasowo.
  • Upewnij się, że Twój e-mail jest uporządkowany i nie zawiera zbyt wielu zdjęć ani linków.
  • Użyj prawidłowego adresu e-mail do wysłania, a nie „(chroniony e-mailem)”.

2. Zoptymalizuj tematy wiadomości e-mail z ankietami

Większość urządzeń mobilnych wyświetla tylko sześć pierwszych słów tematu, więc postaraj się, aby był on jak najkrótszy. Spraw, by była na tyle interesująca, aby ludzie od razu chcieli kliknąć. Przy tak wielu wiadomościach e-mail otrzymywanych każdego dnia zaproszenie do ankiety e-mailowej może łatwo zostać przeoczone w skrzynce odbiorczej.

  • Postaraj się, aby był krótki i chwytliwy, maksymalnie 60 znaków.
  • Spersonalizuj i dodaj imię odbiorcy.
  • Unikaj używania wielkich liter lub innych symboli.

Powiązane: Jak używać e-mail marketingu do promowania swojej marki

Poproś ich, aby kliknęli link do ankiety po otwarciu wiadomości e-mail. Umieść łącze lub przycisk w górnej części treści wiadomości e-mail. Nie pozwól im czytać zdań, które mogą zmienić ich zdanie. Postaraj się, aby e-maile z zaproszeniami do ankiety były proste, ponieważ ludzie mają krótki czas koncentracji i czytają e-maile tylko przez bardzo krótki czas. Jeśli chcesz powiedzieć coś więcej o zaproszeniu do ankiety, możesz umieścić tę część pod linkiem do ankiety.

4. Powiedz, co z tego wynika dla respondentów

Jak napisać idealny e-mail z zaproszeniem do ankiety: 10 najlepszych praktyk Survey1

przez Neila Patela

Wyjaśnij cel ankiety i co respondenci otrzymają w zamian. Jasno określ temat zaproszenia do ankiety.

  • Poinformuj swoich klientów, że będą mieli możliwość kształtowania przyszłych decyzji biznesowych i ulepszeń.
  • Zwiększ wskaźniki odpowiedzi na ankiety, odwołując się do uczuć swoich klientów i ich pragnienia, by czuć się potrzebnym.
  • Nazwij ich niezawodnymi i lojalnymi i powiedz, że cenisz ich opinię.

5. Powiedz, ile czasu zajmuje wypełnienie ankiety

Jak napisać idealny e-mail z zaproszeniem do ankiety: 10 najlepszych praktyk Survey2

przez szpikulce

Pamiętaj, aby określić, ile czasu ankieta ma zająć czytelnikowi. Jeśli nie jesteś w stanie przewidzieć, ile czasu zajmie im wypełnienie ankiety, poinformuj ich, ile jest pytań. W ten sposób respondenci są w stanie przyjąć zobowiązanie i uniknąć poczucia uwięzienia, gdy ankieta trwa dłużej niż oczekiwano.

6. Oferuj zachęty i okazuj wdzięczność

Jak napisać idealny e-mail z zaproszeniem do ankiety: 10 najlepszych praktyk Survey4

przez striptiz

Bądź wdzięczny za poświęcony czas, ponieważ mogli po prostu zignorować zaproszenie, ale zamiast tego otworzyli zaproszenie do ankiety i wzięli w niej udział.

  • Podziękuj im z góry, nawet jeśli nie wypełnili ankiety.
  • Daj im prostą nagrodę za wypełnienie ankiety.

Uczciwe ostrzeżenie, uczestnicy mogą bardziej skoncentrować się na ukończeniu ankiety, aby otrzymać nagrody, zamiast udzielania prawdziwych odpowiedzi.

7. Upewnij się, że pochodzi od prawdziwej osoby

Jak napisać idealny e-mail z zaproszeniem do ankiety: 10 najlepszych praktyk Survey3

przez szpikulce

E-mail z zaproszeniami do ankiety powinien pochodzić tylko od prawdziwej osoby, a nie od robota. Dołącz podpis e-mail dyrektora C-Level lub zaufanego decydenta, aby zdobyć zaufanie respondentów. Wiedząc, że stoi za tym prawdziwa osoba, ludzie najprawdopodobniej będą chcieli wziąć w tym udział.

Powiązane: Jak personalizacja wiadomości e-mail może poprawić strategię marketingową

8. Jasno określ zasady ochrony danych

Poinformuj respondentów, czy będziesz zbierać ich dane osobowe lub czy są one wymagane do badania, czy nie. Jasność i poszanowanie prywatności danych pomaga budować zaufanie.

  • W tym link do Twojego oświadczenia o ochronie prywatności.
  • Poinformuj ich, gdzie informacje zostaną wykorzystane.
  • Zapewnij ich, że ich odpowiedzi będą prywatne i poufne.

9. Zachowaj prostotę

Mów krótko i bezpośrednio. Jeśli zaproszenie do ankiety jest długie, odbiorcy mogą założyć, że sama ankieta też będzie długa.

  • Unikaj nadużywania języka, który może wprowadzać użytkowników w błąd.
  • Nie przesadzaj.
  • Jeśli chcesz dodać więcej informacji dla czytelnika, takich jak często zadawane pytania, przekieruj go do linków.

10. Miej jasne wezwanie do działania

Nie chcesz, aby czytelnicy opuścili lub zamknęli zaproszenie do ankiety bez podjęcia żadnych działań. Dołącz wezwanie do działania z jasnymi instrukcjami prowadzącymi bezpośrednio do ankiety.

Dodatkowa wskazówka: użyj najlepszych (i wolne) narzędzie do tworzenia doskonałych e-maili z zaproszeniami do ankiety!

Znalezienie i użycie najlepszego narzędzia „e-mail do ankiety” może znacząco wpłynąć na powodzenie gromadzenia danych. Napisanie skutecznego zaproszenia do ankiety będzie miało ogromny wpływ i tutaj pojawia się generator e-maili z ankietami.

Dzięki generatorowi e-maili z ankietami Simplified możesz mieć wszystkie narzędzia potrzebne do stworzenia idealnego zaproszenia do ankiety, w tym wymyślanie tematów e-maili z ankietami. To narzędzie może pomóc Ci postępować zgodnie z najlepszymi praktykami i działać lepiej dzięki większej liczbie funkcji obsługujących sztuczną inteligencję.

Możesz wybrać ton głosu, żądany język, poziom kreatywności i liczbę wyników, które mają się pojawić. Wystarczy wpisać nazwę produktu lub usługi i wyjaśnić motyw ankiety.

Dzięki Uproszczonemu możesz nie tylko generować zaproszenia „e-mail do ankiety”, ale także tworzyć wysokiej jakości teksty oparte na SEO i wolne od plagiatu. Dodane specjalne funkcje mogą pomóc w tworzeniu treści do filmów, reklam, cytatów, produktów, blogów, artykułów, biografii biznesowych, e-maili, stron docelowych, opisów YouTube, sloganów i innych.

Inne funkcje obejmują pisarza długich form, edytora artykułów, ekspander zdań, generator akapitów AI i integrację gramatyczną. Ponadto, jeśli masz klientów lub członków zespołu, możesz łatwo z nimi pracować, ponieważ platforma umożliwia super współpracę i zabawę.

Pożegnaj się z blokadą pisarzy i rozpocznij za darmo tylko w wersji uproszczonej.

Podobne wpisy