Kreatywne pomysły na zwiększenie sprzedaży w Shopify
Ponieważ wiele sklepów przenosi swoje firmy online do witryn takich jak Shopify, konkurencja na rynku jest większa niż kiedykolwiek. Jak zatem wyróżnić swoją firmę? Odpowiedź to Świetnie marketing.
Shopify może wyeliminować cały stres związany z tworzeniem od podstaw witryny e-commerce, ale nadal ponosisz odpowiedzialność za kierowanie klientów do swojej firmy. Jaki jest najlepszy sposób promowania tego, co oferuje Twoja firma? A co ważniejsze, jak upewnić się, że Twój sklep Shopify wyróżnia się spośród tysięcy opcji na rynku razem z Tobą?
Uproszczony ma twoje plecy! Oto nasze porady i wskazówki, jak zwiększyć sprzedaż Shopify!
Powiązany: Jak personalizacja e-maili może poprawić Twoją strategię marketingową
Siła e-mail marketingu!
Może to zabrzmieć staroświecko, ale marketing e-mailowy okazał się jednym z najbardziej korzystnych sposobów dotarcia do klientów w ich profesjonalnej i kreatywnej przestrzeni. Co więcej, ich adres e-mail w zamian za biuletyn, rabat, prezent lub kod rejestracyjny może pomóc w budowaniu relacji z docelowymi odbiorcami.
Powiązany: Jak używać e-mail marketingu do promowania swojej marki
Oto najlepsze, poparte statystycznie wiadomości e-mail z wezwaniem do działania (CTA), których możesz użyć do sprzedaży w Shopify!
- Powitalne e-maile: “Średni współczynnik otwarć wiadomości powitalnej wynosi 82%”. (GetResponse, 2017)
- E-maile o porzuconym koszyku: “Wysłanie trzech e-maili o porzuconym koszyku skutkuje o 69% większą liczbą zamówień niż jeden e-mail”. (Omnisend, 2018)
- Spersonalizowane e-maile: E-maile ze spersonalizowanymi tematami generują o 50% wyższy współczynnik otwarć” (Tak Marketing cyklu życia, 2019).
- Biuletyny: “49% konsumentów stwierdziło, że chciałoby co tydzień otrzymywać e-maile promocyjne od swoich ulubionych marek” (Statystyka, 2017).
Powiązany: 5 najlepszych narzędzi AI Copywriting dla freelancerów
Zniżki na treści tworzone przez użytkowników!
Referencje zweryfikowanych klientów są zawsze bardziej godne zaufania niż posiadanie influencera, który rozpocznie swój post od #Sponsorowane. Autentyczne recenzje podkreślają prawdziwe wrażenia klientów, co jest doskonałe zwiększenie sprzedaży Shopify i budowania solidnej reputacji.
- Kampanie hashtagowe: Zachęć ludzi do udziału w konkursach polegających na dzieleniu się swoimi doświadczeniami na temat hashtagów Twojej marki. Możesz zaoferować im kody promocyjne i zabawne nagrody jako zachęty!
- Udostępnianie treści: Publikuj ponownie zdjęcia klientów przedstawiające Twoje produkty i udostępniaj ich historie w swoich mediach społecznościowych! Kto nie chciałby otrzymać okrzyku od jednej ze swoich ulubionych marek?!
- Częste prezenty: Organizowanie loterii i upominków może zachęcić ludzi do obserwowania Cię i interakcji z Twoją stroną. A zwycięzcy rozreklamują Twoje produkty i jeszcze bardziej zwiększą sprzedaż Shopify!
Blogowanie w drodze do sprzedaży Shopify!
Poświęć trochę czasu na tworzenie postów zoptymalizowanych pod kątem SEO, takich jak zabawne artykuły na blogu na tematy związane z Twoją firmą! Może to pomóc zwiększyć sprzedaż Shopify poprzez przyciąganie klientów za pośrednictwem blogów informacyjnych, które pomagają ludziom w codziennym życiu.
Pomoże to również ukształtować twoje tożsamość marki jako przystępny, jednocześnie wykonując prace promocyjne niezbędne dla Twojej firmy. Pamiętaj, aby uwzględnić:
- Spinki do mankietów do Twoich produktów.
- Widżety: listy życzeń, dodać do koszyka, zapisać na później itp.
- Przyciski Pinteresta
- Oryginalne obrazy marki (zamiast fotografii komercyjnej).
Dzięki mocy blogów, takich jak WordPress, możesz zbudować cały styl życia wokół swoich produktów!
Powiązany: Dlaczego treści wizualne to przyszłość marketingu?
Shopify, Uproszczony!
Bez względu na to, jaki rodzaj produktu sprzedajesz lub w jakiej branży działasz, Uproszczony oferuje szeroką gamę szablonów i narzędzi do projektowania, które pomogą Ci w pełni wykorzystać strategię marketingową!
- Historie: Do InstagramSnapchat, Facebook-związane z nimi rabaty, nowe posty, prezenty itp.
- Posty: do lokowania produktu i ogłoszeń.
- Okładki: na Twitterze, Facebook banery.
- Reklamy: w przypadku nowych premier, wydarzeń lub wyprzedaży festiwalowych.
Powiązany: Psychologia kolorów: jak kolory wpływają na nastrój i zachowania w marketingu? (Część 1)
Uproszczony Wskazówka: Spróbuj użyć ’Zaczynać od początku’opcja i zaprojektuj swój pierwszy Shopify’Polecany baner aplikacjibezpośrednio w Twoim Uproszczonym obszarze roboczym!