Najlepszy czas na publikowanie postów na LinkedIn w 2022 r Najlepszy czas na publikowanie postow na linkedin w 2022 r

Najlepszy czas na publikowanie postów na LinkedIn w 2022 r

Wyobraź sobie taką sytuację: po kilku próbach zdobycia wyświetleń na LinkedIn w końcu publikujesz coś, co Twoim zdaniem będzie wielkim hitem. Ale kiedy sprawdzasz ponownie, okazuje się, że poziom zaangażowania pozostał taki sam. Co daje?

Jeśli zastanawiasz się, dlaczego Twoje posty stoją w miejscu z ich zaangażowaniem, musisz wziąć pod uwagę ten ważny czynnik – czas. Znajomość najlepszego czasu na publikowanie treści na LinkedIn odblokuje prawdziwą siłę zaangażowania Twoich postów.

Teraz nie ma wątpliwości, że może to być trudne. Ale nie bój się! Na tym blogu poinformujemy Cię o najlepszych porach na publikację na LinkedIn i zbadamy, jak ważne jest to dla Twoich działań marketingowych. Zanurzmy się!

Dlaczego najlepszy czas na publikowanie na LinkedIn ma znaczenie

LinkedIn to profesjonalny serwis społecznościowy, z którego korzystają głównie osoby poszukujące pracowników lub pracodawców. Osoby z niszy B2B również używają go do znajdowania potencjalnych klientów i nawiązywania kontaktów. To czyni ją bardziej wyjątkową niż platformy takie jak Facebook, Twitter, TikTok i Instagram, które są bardziej skoncentrowane na osobistych interakcjach i osiągają lepsze wyniki dla marek B2C. Niemniej jednak jest to świetne miejsce dla marketerów B2B i B2C do promowania swoich treści i zwiększania widoczności marki.

Od momentu powstania w 2002 r. LinkedIn stał się czymś więcej niż tylko platformą do wyszukiwania ofert pracy. Teraz marki kosmiczne idą, aby wyrobić sobie markę. Platforma może pochwalić się ponad 300 milionami aktywnych użytkowników miesięcznie. Teraz wyobraź sobie, jak wspaniale byłoby, gdyby Twoje posty dotarły nawet do zaledwie 0,001% tych użytkowników (czyli 300 000 osób!).

Dzięki funkcjom LinkedIn, takim jak kanał wideo, solidne narzędzia do targetowania i historie, marki mają większe szanse na zwiększenie wskaźnika zaangażowania LinkedIn. Stało się miejscem, w którym nie tylko zachodzą powiązania między ludźmi, ale gdzie firmy mogą organicznie rozwijać swoje marki.

To powiedziawszy, wszyscy wiemy, że nikt nie zwraca uwagi na ogólne posty, więc musisz tworzyć intrygujące i atrakcyjne treści, takie jak posty na blogach, natywne filmy, posty tekstowe i kreacje graficzne/graficzne. Jednak nawet jeśli opublikujesz najlepszy artykuł w historii, nie będzie to miało większego wpływu, jeśli nie zrobisz tego we właściwym czasie.

Dlatego ważne jest, aby ustalić najlepszy czas na publikowanie postów na LinkedIn, aby wiedzieć, jak zwiększyć zaangażowanie na LinkedIn. Umożliwi to również docelowym odbiorcom regularne przeglądanie Twoich aktualizacji.

Najlepsze czasy publikowania, aby zwiększyć wskaźnik zaangażowania LinkedIn

Najlepszy czas na publikowanie postów na LinkedIn w 2022 r Best time to post on linkedin

O tym, kiedy zaplanować publikację postów na LinkedIn, decyduje kilka czynników, a my zebraliśmy kilka zalecanych godzin z kilku różnych badań. Stamtąd możesz przetestować każdy z nich, aby zobaczyć, który z nich ma większy wpływ na zwiększenie wskaźnika zaangażowania LinkedIn.

Poniżej przedstawiono wyniki wspomnianych badań w celu określenia najlepszego czasu na publikację na LinkedIn:

  1. HubSpot poleca wtorki w godzinach 8-12; środy w godzinach 8-12; również czwartek o 9:00 to najlepszy czas na publikację na LinkedIn.
  2. Oberlo ujawnia najlepsze czasy to wtorki, środy i czwartki między 10:00 a 11:00.
  3. kwintesencja sugeruje publikowanie treści w godzinach 7:00–8:00, 12:00 i 17:00–18:00 dowolnego dnia.
  4. Dla Sprout Społecznościowynajlepiej pisać w środy od 8:00 do 12:00, w czwartki od 9:00 do 13:00 i 14:00 oraz w piątki od 9:00.
  5. Według BuforWtorki, środy i czwartki w godzinach 7:00–8:30 i 17:00–18:00 to najlepszy czas na publikowanie postów.
  6. Bilans SMB zaleca zaplanowanie postów na LinkedIn w godzinach 7:00–8:00 i 17:00–18:00.

Więcej czynników, które należy wziąć pod uwagę, kiedy planować publikowanie postów na LinkedIn

Najlepszy czas na publikowanie postów na LinkedIn w 2022 r Best days to post on linkedim

1. Dni tygodnia

Jak ustalono powyżej, wtorki, środy i czwartki są najbardziej odpowiednimi dniami na publikowanie, przy czym środy mają najwyższy poziom zaangażowania. Poniedziałki i piątki są najmniej sprzyjające do rysowania zaręczyn. Staraj się nie planować postów na LinkedIn w weekendy. Dlaczego? Ponieważ użycie LinkedIn jest niskie w tym okresie. Ponadto w dni powszednie publikowanie w porze lunchu (12:00) zwiększy wskaźnik zaangażowania Twojego posta, ponieważ użytkownicy będą wtedy bardziej aktywni.

2. Strefy czasowe

Zwróć uwagę na strefę czasową, w której mieszka największy procent Twojej grupy docelowej. Dzięki temu możesz zaplanować swoje posty na LinkedIn w odpowiednim czasie dla nich, a nie dla siebie. Na przykład, jeśli jesteś w Indiach, zaleca się publikowanie przy użyciu IST, ponieważ ta strefa czasowa pomoże Ci dotrzeć do większej liczby osób. Możesz użyć narzędzia do analizy mediów społecznościowych aby dowiedzieć się, gdzie znajdują się głównie Twoi docelowi odbiorcy.

3. Twoja branża ma znaczenie

Najlepszy czas na publikowanie postów na LinkedIn zależy również od branży. Na przykład badania wykazały, że posty firm B2C i firm programistycznych są bardziej zaangażowane poza zakresem 9:00-17:00. Według HubSpot, posty z:

  • Firmy zajmujące się oprogramowaniem i mediami najlepiej pracują rano w dni powszednie lub poza tradycyjnymi godzinami pracy;
  • Firmy z sektora szkolnictwa wyższego i ochrony zdrowia radzą sobie lepiej w dni powszednie od rana do wczesnego popołudnia (10:00–14:00);
  • Firmy B2B zazwyczaj najlepiej działają w dni powszednie we wczesnych godzinach porannych, podczas lunchu i podczas dojazdów do pracy;
  • Firmy B2C najlepiej pracują w dni powszednie w porze lunchu lub poza tradycyjnymi godzinami pracy.

4. Podążaj za swoją konkretną publicznością

Zwróć uwagę na zachowanie swojej grupy docelowej, aby wiedzieć, kiedy najlepiej publikować posty na LinkedIn. Dowiedz się, jak korzystają z platformy, jakie treści lubią oglądać i kiedy są najbardziej aktywni. Pamiętaj też o używaniu narzędzia do słuchania w mediach społecznościowych aby pomóc Ci lepiej zrozumieć grupę docelową.


Uproszczony pozwala wyróżnić się dzięki mnóstwu szablonów projektów i skopiować sztuczną inteligencję, dodając logo, slogany i zdjęcia marki do banerów, postów i karuzel pdf. Będziesz mógł zbudować naprawdę ekscytujący profil na LinkedIn, który przyciągnie do Ciebie innych profesjonalistów i firmy oraz zwiększy Twoje zaangażowanie.

Jeśli przegapiłeś to, chcielibyśmy powtórzyć, że to nic nie kosztuje! Więc dołącz Uproszczony dziś i całkowicie uproszczać Twoje doświadczenia z LinkedInem.

Uprość swoje posty marketingowe na LinkedIn

Z naszym darmowym Narzędzie do planowania LinkedIn, marketing Twojej marki staje się tak prosty jak ABC! To narzędzie umożliwia promowanie Twojej marki poprzez dostosowywanie treści postów, przesyłanie obrazów lub filmów, pisanie opisów i automatyczne publikowanie na stronie LinkedIn Twojej marki w ciągu kilku minut. Możesz nawet bezpośrednio publikować w swoich mediach społecznościowych z komputera stacjonarnego lub telefonu oraz zarządzać wieloma kontami i klientami jednocześnie!

Zaplanuj teraz!

Podobne wpisy