Ponad 20 najlepszych nazw biuletynów: jak wyróżnić swój
Nazwy biuletynów mają większy wpływ, niż mogłoby się wydawać. Nawet jeśli masz zdrową listę subskrybentów biuletynu, temat jest tym, co ich przyciąga i sprawia, że czytają biuletyn.
To oczywiste, ale stworzenie świetnego biuletynu wymaga czasu i wysiłku. Ostatecznie jednak warto, bo pozwala to pozycjonować się jako ekspert w swojej branży i zdobywać nowych klientów.
Tworzenie angażujących i znaczących treści to ciężka praca, a jeśli zostanie to zrobione dobrze, może zbudować lojalnych fanów. Oto najlepsze przykłady, które pomogą Ci rozpocząć tworzenie najbardziej niesamowitych nazw dla biuletynów. Zacznijmy.
Dlaczego warto skupić się na nazwach biuletynów?
Tytuł Twojego biuletynu może zrujnować lub zrujnować Twój marketing e-mailowy. Większość ludzi jest otoczona setkami e-maili, których nawet nie otwierają. Aby wyróżnić się w tym roju, potrzebujesz nazw biuletynów, które przykuwają uwagę, ale nie są nachalne i zapadają w pamięć, nie będąc frazesem.
Osiągnięcie tego rodzaju równowagi może być onieśmielające. Jednym ze sposobów pomocy w wysiłkach jest użycie generatora nazw biuletynów. Ale nawet jeśli to zadziała, ważne jest, aby zrozumieć, co sprawia, że nazwa biuletynu jest świetna i jak wymyślić taką, która doskonale odzwierciedla osobowość i ofertę Twojej marki.
W tym przewodniku porozmawiamy o kreatywnych sposobach wymyślania nazw biuletynów, które pomogą Ci wymyślić niesamowite. Podążymy za tym, patrząc na kilka przykładów, aby pobudzić kreatywność!
Powiązane: Jak używać e-mail marketingu do promowania swojej marki
1. Wejdź do głowy odbiorców
To pierwszy krok do stworzenia biuletynu, który działa na korzyść Twojej strategii marketingowej. Jeśli wiesz, dla kogo piszesz, powinieneś również wiedzieć, jaki rodzaj tonu i pomysły są lepiej odbierane przez odbiorców. W dobie coraz krótszych okresów uwagi, ustalenie, jak przyciągnąć odbiorców na podstawie nazwy biuletynu, jest optymalne.
2. Weź pod uwagę rodzaj wysyłanych treści
Nazwy biuletynów powinny w jednej chwili odzwierciedlać rodzaj treści, za którymi stoi Twoja marka, lub rodzaj treści, które chcesz, aby czytali Twoi odbiorcy. Czy chcesz biuletyn pełen informacji, czy taki, który inspiruje? Wpłynie to na rodzaj słów, które połączysz dla nazwy.
3. Przekaż swoją propozycję wartości
Musisz upewnić się, że propozycja wartości Twojego newslettera jest jasna i zwięzła. To właśnie pomoże ludziom zrozumieć, dlaczego powinni się tym przejmować i jak mogą z tego skorzystać. To tutaj zbudujesz bazę lojalnych klientów i zatrzymasz tych, którzy już są na pokładzie.
4. Testuj, testuj i jeszcze raz testuj
Zawsze najlepiej jest mieć kilka potencjalnych nazw biuletynów w beczce, aby nie przegapić tej, która będzie działać najlepiej. Gdy masz już kilka nazw, które Ci się podobają, możesz wypróbować je wszystkie, dzieląc je między subskrybentów i przeprowadzając test porównawczy, aby zobaczyć, która nazwa ma najlepszy współczynnik otwarć, zanim zdecydujesz się na jedną.
Wymyślenie świetnej nazwy biuletynu ma kluczowe znaczenie dla wizerunku Twojej marki. Oto kilka wskazówek, jak wymyślić nazwy biuletynów w oparciu o Twoją niszę.
1. Podejście klasyczne (przymiotnik) (rzeczownik).
Jest to klasyczna metoda wymyślania chwytliwej i zapadającej w pamięć nazwy newslettera, która przylgnie do klientów. W ten sposób w dwóch słowach możesz opisać to, co robisz, za pomocą wybranego przymiotnika. Oto kilka przykładów
- Połówka masła
- Gęste odkrycie
- Oszczędny Gospodarz
- Niepowtarzalna kreatywność
- klub pieczenia
źródło: The Butter Hal
2. Gry słowne i kalambury
Jednym ze sposobów pokazania czytelnikom, że czeka ich zabawna lektura po kliknięciu, jest użycie kalamburów i gier słownych podczas wymyślania nazw biuletynów. Takie przykłady obejmują:
- Rozmowa techniczna
- Chorobowe
- Writtaminy
- Dodatkowa farba
3. Twoje imię
Jeśli poświęciłeś czas i wysiłek na budowanie rozpoznawalnej marki, powinieneś wykorzystać ją w każdy możliwy sposób. Pomaga to również w tworzeniu biuletynu osobista interakcja. Oto kilka przykładów
Anny Friedmana
- Co tydzień
- Totalna anarchia (również przykład gry słów)
- Austina Kleona
Źródło: Ann Handley
4. Aliteracje
Istnieje bardzo niewiele sposobów na uczynienie nazwy projektu chwytliwą i zapadającą w pamięć niż użycie aliteracji. Dwuwyrazowe imiona z podobnymi literami początkowymi okazują się bardzo zapadające w pamięć. Te przykłady wszystko wyjaśnią!
- Umysł Twórcy
- RadCzyta
- Kreatywna kofeina
5. Oparte na osi czasu
Jednym ze sposobów na udany biuletyn jest spójność. Świetnym sposobem na osiągnięcie tego jest przestrzeganie ustalonego harmonogramu. Stwarza to również możliwość wykorzystania harmonogramu w formule nazewnictwa. Oto kilka przykładów, jak to działa
- Niedzielne późne śniadanie
- Tygodnik SaaS
- Niedzielne Wysyłki
Źródło: NewsletterJunkies
6. Nazwa bloga/strony internetowej
Tak jak Twoje imię reprezentuje Twoją markę, tak samo jak nazwa Twojego bloga lub witryny. Twój blog lub strona internetowa może być cyfrową jednostką, która jest rozpoznawalna i łączy Twoje działania e-mail marketingowe z Twoją marką. Możesz po prostu przejść do „Biuletynu (nazwa bloga/strony internetowej)” lub wykazać się kreatywnością!
- Wtorkowe plemię
- Napar Codzienny
- szwajcarska panna
- Biuletyn ConvertKit
Powiązane: Jak napisać zimny e-mail demonstracyjny dotyczący sprzedaży, który przynosi wyniki
Podsumowanie (+ darmowy generator kopii biuletynów)
Teraz, gdy wiesz, jakiego rodzaju nazwy użyć, nadszedł czas na kreatywność. Istnieje mnóstwo różnych sposobów wymyślania nazw biuletynów i moglibyśmy rozmawiać o nich w nieskończoność. Jednak wymyślanie kreatywnych i oryginalnych nazw biuletynów może być czasem przytłaczające. Dlatego potrzebujesz narzędzia, które wesprze Twoją twórczą podróż!
Dzięki Simplified AI Writer możesz nie tylko tworzyć atrakcyjne nazwy biuletynów, ale także kuszące teksty w ciągu kilku minut. Dzięki ponad 70 szablonom AI i ponad 30 językom możesz tworzyć biuletyny dla dowolnej publiczności w dowolnej części świata. Skaluj swoją firmę i docieraj do odbiorców dzięki Uproszczonym.
Najlepsza część? Możesz projektować biuletyny, korzystać z edytora AI, tworzyć wspaniałe filmy i planować treści na portalach społecznościowych — wszystko za darmo w ramach bezpłatnego planu na zawsze. Więc ludzie, na co czekacie?