Co oznacza uchwyt na Instagramie

Co oznacza uchwyt na Instagramie?

Podczas tworzenia profilu na Instagramie będziesz musiał utworzyć własny uchwyt na Instagramie. Ale czym jest uchwyt i jak działa? Większość ludzi używa go codziennie, nie zastanawiając się, o co chodzi. W tym artykule wyjaśnimy, do czego służy i jak opracować idealny uchwyt Instagrama do swoich potrzeb.

Co oznacza uchwyt na Instagramie?

Co to jest uchwyt na Instagramie?

Prawdopodobnie znasz termin „nazwa użytkownika”. Uchwyt na Instagramie to to samo, a przynajmniej ma tę samą zasadę. Jest unikalny dla Ciebie, Twojego konta i, miejmy nadzieję, Twojej osobowości.

Uchwyt na Instagramie to coś w rodzaju numeru telefonu. To unikalny link do Twojego profilu na Instagramie. Jesteś jedyną osobą z tym konkretnym uchwytem. Jeśli ktoś chce znaleźć Twój profil i bezpośrednio Cię obserwować, wystarczy, że podasz mu swój nick.

113.2

Zasadniczo jest to Twój internetowy adres na Instagramie, który działa jak numer telefonu, ale zamiast dzwonić, możesz korzystać z czatu na Instagramie i innych funkcji do komunikowania się z użytkownikami.

Tworzenie Twojego uchwytu

Tworząc nowy profil na Instagramie, będziesz musiał podać unikalny uchwyt lub adres, aby inni mogli go zobaczyć.

Jest to niezbędny krok podczas tworzenia profilu i może to być prawie wszystko, co chcesz, o ile nie zostało już zrobione. Oczywiście, jeśli nieaktywne konto używa uchwytu, który chcesz, na to też są sposoby. Możesz użyć swojego prawdziwego imienia, pseudonimu lub czegoś, co odzwierciedla Twoją osobowość online lub firmę.

W przeciwieństwie do Facebooka, użytkownicy Instagrama zazwyczaj nie wybierają swojego imienia jako nazwy użytkownika. Zamiast tego większość użytkowników woli używać odmiany swojego imienia, czegoś kreatywnego, co odzwierciedla ich treść lub osobowość, a nawet ich działalność.

Do czego służy Twój uchwyt?

Gdy ktoś chce spojrzeć na Twój profil, wysłać Ci prośbę o obserwację lub wysłać Ci wiadomość, może użyć ikony szkła powiększającego, aby wyszukać Twój uchwyt, aby szybko zlokalizować Twoje konto.

Screenshot 4

Uchwyt Instagrama dla firm

Jeśli jesteś właścicielem firmy, bardzo ważne jest, aby uchwyt na Instagramie był jak najbardziej zbliżony do nazwy Twojej firmy. Prowadzenie biznesu na Instagramie jest łatwe i korzystne, ponieważ możesz dotrzeć do ogromnej publiczności za pomocą hashtagów.

Jeśli na przykład jesteś właścicielem salonu samochodowego, Twój uchwyt na Instagramie powinien prawdopodobnie być nazwą Twojego salonu. Jeśli uchwyt jest już zajęty, spróbuj go zmienić bez zmiany znaczenia, na przykład dodając auto lub salon samochodowy po nazwie. Gdy już wymyślisz nazwę, która we właściwy sposób reprezentuje Twoją firmę, będziesz musiał użyć odpowiednich hashtagów, aby dotrzeć do docelowych odbiorców.

Możesz dodać podkreślenia lub cyfry, ale pamiętaj, jak piszą użytkownicy. Zbyt wiele znaków specjalnych może utrudnić potencjalnym obserwującym znalezienie Twojego konta.

Uchwyt Instagram do użytku osobistego

Uchwyt nie jest tak ważny podczas tworzenia profilu na Instagramie do użytku osobistego. Możesz użyć swojego alter ego, imienia swojego kota lub czegokolwiek innego, co przyjdzie ci do głowy; nie ma żadnych ograniczeń.

Picture1REV

Jeśli jednak chcesz zostać influencerem, możesz wymyślić coś chwytliwego lub coś, co zdefiniuje twoją przyszłą pracę. Uchwyt jest ważny, ponieważ sam może przyciągnąć nowych obserwujących. Jeśli wybierzesz niewłaściwy uchwyt, ludzie mogą cię całkowicie zignorować.

Tworzenie wskazówek dotyczących obsługi Instagrama

Jeśli chcesz korzystać ze swojego profilu na Instagramie, musisz wziąć pod uwagę wiele rzeczy. Musisz znaleźć uchwyt, który odnosi się do jak największej liczby osób, a jednocześnie jest wyjątkowy i niezapomniany.

Jeśli uderzasz w ścianę, próbując wymyślić chwytliwy uchwyt, istnieje kilka sposobów, które mogą pomóc Ci znaleźć idealny adres dla Twoich potrzeb.

Wskazówka 1 – Zachowaj prostotę

Uchwyt na Instagramie ma limit 30 znaków, więc musisz podsumować wszystko, co oferujesz, w precyzyjną, chwytliwą i dostępną nazwę. Najlepsze uchwyty mówią trochę o Twoim koncie, ale są proste w użyciu i łatwo dostępne. Na przykład, jeśli jesteś kobietą, która ma bzika na punkcie kotów, wypróbuj CrazyCatLady (ta prawdopodobnie jest zajęta, ale rozumiesz, o co chodzi).

Często łatwiej to powiedzieć niż zrobić. Jeśli tak jest w przypadku Twojego uchwytu, spróbuj najpierw przeprowadzić badania słów kluczowych.

Wskazówka 2 – Badanie słów kluczowych

Poszukaj słów kluczowych używanych przez konkurencję i wyszukaj je na Instagramie. Użyj profili z największą liczbą obserwujących jako przykładu i spróbuj połączyć słowo kluczowe ze swoim nazwiskiem lub nazwą firmy.

Silne słowa kluczowe są zwykle już zajęte, co oznacza, że ​​prawdopodobnie będziesz musiał przejść przez proces prób i błędów, zanim znajdziesz takie, które będzie dostępne.

Wskazówka 3 – Generatory nazw użytkowników

Po przeprowadzeniu badań nad słowami kluczowymi i niepowodzeniu w ich znalezieniu, generator nazw użytkowników może być rozwiązaniem, którego potrzebujesz.

Wiele takich usług można znaleźć za darmo w Google. Większość z nich poprosi Cię o wprowadzenie kilku słów kluczowych i innych informacji, aby znaleźć dostępny uchwyt. Oto przykład stworzony przez Generator nazwy użytkownika.

113.1

Zmiana uchwytu na Instagramie

Zakładając, że wybrałeś już swój uchwyt na Instagramie, możesz go zaktualizować, jeśli chcesz. Pamiętaj, że zmiana tych informacji zmieni również sposób, w jaki inni będą musieli szukać Twojego konta.

Aby zmienić swoją nazwę na Instagramie:

  1. Otwórz aplikację Instagram i dotknij ikony profilu w prawym dolnym rogu
    113.3
  2. Dotknij opcji „Edytuj profil”, która znajduje się tuż pod Twoim zdjęciem profilowym
    113.4
  3. Stuknij „Nazwa użytkownika”
    113.5
  4. Wprowadź zmiany, które chcesz
    113.6
  5. Stuknij „Gotowe” w prawym górnym rogu
    113.7

Często Zadawane Pytania

Jeśli nie omówiliśmy już wszystkiego, co chciałeś wiedzieć, czytaj dalej, aby uzyskać odpowiedzi na więcej pytań dotyczących uchwytów na Instagramie.

Czy mogę używać znaków specjalnych w moim uchwycie na Instagramie?

Absolutnie! Instagram oferuje swoim użytkownikom dość dużą elastyczność w dostosowywaniu uchwytów. Oprócz liter i cyfr możesz także używać kropek i podkreśleń. Używanie znaków specjalnych jest szczególnie korzystne dla użytkowników, którzy chcą uchwytu, który jest już zajęty przez innego użytkownika.

Ostatnie słowa

Stworzenie unikalnego uchwytu na Instagramie może określić Twój sukces na tej platformie społecznościowej. To mały, ale kluczowy krok w kierunku zbudowania dużej liczby obserwujących, więc nie spiesz się i spróbuj połączyć słowa kluczowe, które definiują Twoje usługi lub rodzaj treści.

Wybór uchwytu może być trochę trudny, więc po prostu nie spiesz się i nie spiesz się.

Powodzenia!

Podobne wpisy