Dlaczego powinieneś używać Microsoft Ads

Dlaczego powinieneś używać Microsoft Ads

Nie ignoruj nieśpiesznych bohaterów! Istnieje wiele powodów, aby włączyć Microsoft Ads do swojej płatnej strategii – i wspaniałe wyniki, które można uzyskać z platformy (znanej wcześniej jako Bing Ads), jeśli wiesz jak.

Microsoft Ads to platforma typu pay-per-click (PPC), która umożliwia markom reklamowanie swoich produktów i usług zarówno w sieci wyszukiwania Bing, jak i w jej sieciach partnerskich (Yahoo! i AOL). Reklamy Microsoft Ads są wyświetlane na górze, na dole i z boku strony wyników wyszukiwarki Bing.

Chociaż Microsoft Ads nie jest tak dobrze znany jak Google czy Amazon Ads, to zdecydowanie może sprawić, że Twój budżet marketingowy będzie pracował ciężej!

Dzięki Microsoft Ads możesz:

  • przejęcie precyzyjnego śledzenia urządzenia
  • kierować do niszowych odbiorców; oraz
  • import kampanii reklamowych.

Dlaczego warto korzystać z Microsoft Ads, skoro Google Ads ma większy zasięg?

Budowanie wieloplatformowej kampanii wyszukiwania to doskonały sposób na optymalizację ogólnej strategii marketingowej.

Microsoft Ads funkcjonują podobnie do Google Ads – marketerzy licytują konkretne słowa kluczowe, które według ich przewidywań doprowadzą właściwy ruch do właściwego miejsca przeznaczenia za właściwą cenę.

Google to najpopularniejsza opcja wyszukiwania w sieci. Według Internet Live Stats, Google przetwarza ponad 3,5 miliarda wyszukiwań każdego dnia i do 1,2 biliona wyszukiwań rocznie na całym świecie. Dlatego właśnie Google Ads są doskonałym miejscem, od którego należy zacząć, gdy budujemy płatne kampanie medialne.

Ponieważ Google ma tak duży ruch, Google Ads zapewniają dostęp do szerokiej, zróżnicowanej publiczności. Klapką tego jest ostra konkurencja – mnóstwo marketerów walczących o ten sam reflektor przyspiesza cenę popularnych słów kluczowych. Inwestowanie w inne platformy (takie jak Microsoft Ads) jest doskonałym sposobem na zarzucenie szerszej sieci i zwiększenie wyników PPC.

Jedną z głównych zalet Microsoft Ads jest możliwość importowania kampanii z innych platform reklamowych (jak Google) do Microsoft Ads. To oszczędza marketerom wyzwania związanego z koniecznością tworzenia kampanii reklamowej od podstaw. Po rozpoczęciu importu marketerzy mogą przeglądać swoje dane i łatwo wprowadzać zmiany.

Microsoft Ads jest wysoce opłacalny

Rozeznanie w zarządzaniu ofertami jest kluczem do optymalizacji przy napiętym budżecie – i poprawy ROAS na każdym poziomie wydatków. Microsoft Ads posiada szereg funkcji umożliwiających efektywną kontrolę budżetu, w tym możliwość wstępnego wyboru zmiennych takich jak urządzenie, lokalizacja i czas.

Zmniejszona konkurencja dla słów kluczowych i niższy koszt kliknięcia (CPC) sprawiają, że Microsoft Ads jest szczególnie dobry do kierowania na konkretne grupy demograficzne – zwłaszcza użytkowników, którzy mają 35 lat lub więcej.

Target niche audiences

Jednym z podstawowych celów płatnej kampanii jest dotarcie do nowej grupy odbiorców. Dla firm chcących osiągnąć ten cel ryzykowne jest poleganie na jednej platformie reklamowej – nawet jeśli ma ona największy zasięg.

Według Search Engine Land w bazie użytkowników Binga jest około 63 milionów osób, do których nie docierają reklamy Google Ads. Ponadto Microsoft Ads posiada formę targetowania odbiorców zwaną In-Market Audiences, która segmentuje użytkowników na listy intencji zakupowych w oparciu o ich historię wyszukiwania w Bing.

Funkcje te pomagają radykalnie przyspieszyć sukces płatnej kampanii. Historia sukcesu Microsoft Ads ujawnia, e-commerce gigant MyDeal, osiągnął 389% YoY wzrost konwersji dzięki użyciu In-Market Audiences.

Seize precise device targeting

Reklamy są stratą wysiłku i środków, jeśli nie są widziane przez właściwe osoby. Opcje wyboru demograficznego w Microsoft Ads ułatwiają łączenie firm z ich docelowymi odbiorcami.

API (interfejs programowania aplikacji) Microsoft Ads umożliwia śledzenie postępów kampanii na podstawie konkretnych urządzeń. Umożliwia również marketerom kierowanie działań wyłącznie do użytkowników mobilnych, wykluczając widzów desktopowych i odwrotnie.

Mimo że nie jest to najbardziej rozpoznawalna platforma, Microsoft Ads może być bardzo cennym atutem dla marketerów, którzy chcą dotrzeć do unikalnych konsumentów przy ograniczonym budżecie.

Ostatecznie, kluczem do udanej kampanii reklamowej jest posiadanie widoczności wymaganej do dokładnego pomiaru wydajności w odpowiednim czasie. Marketerzy muszą wiedzieć, czy kampania trafia do grupy docelowej, czy napędza konwersje i czy przyczynia się do ogólnego pozytywnego ROAS.

Jak więc można uzyskać taką widoczność na wysokim poziomie? W jaki sposób marketerzy mogą łatwo śledzić zaangażowanie w swoich kampaniach, być pewni, że kierują je na właściwe słowa kluczowe i wiedzieć, czy ich reklamy generują przychody dla ich firmy?

Digivizer odebrał połączenie. Kiedy firmy łączą wszystkie swoje konta w jednej platformie, mogą natychmiast uzyskać dostęp do danych na temat wszystkich swoich kampanii reklamowych. Dzięki temu mogą oni podejmować mądrzejsze decyzje marketingowe, ponieważ mogą łatwo sprawdzić, co działa, a co marnuje zasoby.

Zostań marketerem opartym na danych, zarejestruj się za darmo już dziś.

#!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=#!trpen#Ähnliche Beiträge#!trpst#/trp-gettext#!trpen#