Najlepsze przykłady stron z często zadawanymi pytaniami i jak zrobić własną
Strony z często zadawanymi pytaniami to świetny sposób na dostarczanie klientom pomocnych informacji. Odpowiadają na pytania, rozwiązują problemy i pomagają budować zaufanie wśród potencjalnych klientów. Ale mogą też być mylące lub nieprzydatne, jeśli nie są poprawnie skonfigurowane.
W tym artykule omówimy niektóre z najlepszych przykładów stron z najczęściej zadawanymi pytaniami oraz sposoby tworzenia własnych.
Co to jest strona FAQ?
Strona FAQ zawiera pytania i odpowiedzi dotyczące Twojego produktu lub usługi. Strona ma na celu pomóc klientom w szybkim i łatwym znalezieniu potrzebnych informacji.
Strony z najczęściej zadawanymi pytaniami świetnie nadają się do udzielania odpowiedzi na często zadawane pytania i pokazywania klientom, że poważnie traktujesz ich obawy.
Ułatwiają też śledzenie pytań, które często zadają ludzie, dzięki czemu możesz z czasem ulepszyć swój produkt lub usługę.
Powiązane: Ponad 30 przykładów najbardziej ekscytujących stron błędów 404 z prawdziwych stron internetowych
Przykłady stron FAQ
Przykłady stron z często zadawanymi pytaniami mogą być tak proste, jak lista pytań i odpowiedzi, lub bardziej złożone. Ponadto możesz dodawać multimedia z najlepsze strony internetowe z darmowymi zdjęciami i linki do innych stron w Twojej witrynie.
McDonald’s
Często zadawane pytania dotyczące McDonalda strony wyglądają swobodnie i przyjaźnie. Projekt jest prosty, czysty i łatwy do odczytania. Zawierają również pasek wyszukiwania, dzięki któremu klienci mogą szybko znaleźć potrzebne informacje.
Mają dogłębne odpowiedzi na nawet najprostsze pytania z hiperłączami, w których można przeglądać menu i ich internetowy kalkulator żywieniowy.
The Strona najczęściej zadawanych pytań dotyczących YouTube zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i pomocny pasek wyszukiwania u góry strony. Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, możesz poprosić o pomoc społeczność i dołączyć do dyskusji.
Dyskusje społecznościowe są pomocne, ponieważ mogą pomóc w znalezieniu odpowiedzi na pytania, których nie ma na stronie FAQ. Możesz także podzielić się swoim doświadczeniem z innymi osobami w podobnych sytuacjach.
Powiązane: 5 przykładów oszałamiającej kopii strony docelowej i jak tworzyć za darmo
WorldFirst
FAQ WorldFirst pytania strony są podzielone na pięć różnych kategorii. Z każdą kategorią wiąże się kilka pytań i odpowiedzi.
Możesz także przeglądać pytania, klikając znaki zapytania u góry każdej strony kategorii. Wyszukiwanie według kategorii pozwala szybko znaleźć odpowiedzi bez ich szukania.
Nintendo
Strony z często zadawanymi pytaniami pomagają znaleźć rozwiązania najczęściej zadawanych pytań dotyczących usterek. Jeśli chodzi o technologię, instrukcja nie wystarczy. Strona FAQ Nintendo odpowiada na różne pytania dotyczące swoich produktów i usług.
Dropbox
The Centrum pomocy Dropbox umożliwia wyszukiwanie artykułów związanych z Twoim problemem na podstawie słów kluczowych. Jeśli potrzebujesz konkretnych informacji na temat problemu, różne kategorie i narzędzia pomogą Ci zawęzić wyszukiwanie.
Pinterest to platforma wizualna, która umożliwia wyszukiwanie pomysłów i treści za pomocą obrazów i ich Centrum pomocy wygląda schludnie i czysto. Posiada również pasek wyszukiwania, który pozwala wpisywać określone hasła i uzyskiwać wyniki na podstawie tych słów kluczowych.
Pierwszy bezpośredni
Najczęściej zadawane pytania First Direct, Centrum pomocy i narzędzia/przewodniki to marzenie minimalisty. Centrum pomocy witryny jest proste, z dużym tekstem, aby natychmiast znaleźć to, czego potrzebujesz.
Świergot
Centrum pomocy Twittera jest łatwa w nawigacji i zawiera obszerną listę tematów, które można wyszukać. Ponadto mają artykuły i kategorie, które są łatwe do znalezienia. Twitter ma również linię obsługi klienta, pod którą można zadzwonić, a także adres e-mail pomocy technicznej.
Pomoc LinkedIna zawiera skróty do często zadawanych pytań i ich rozwiązań. Polecali również tematy, jeśli nie jesteś pewien, dokąd się udać. Możesz także się zalogować, aby LinkedIn mógł zapewnić najlepsze wsparcie.
Amazonka
Amazon wspiera swoich użytkowników, zapewniając im bezproblemową obsługę.
W ten sposób, gdy ich użytkownicy napotkają problem, mogą go natychmiast rozwiązać, przechodząc do Strona z często zadawanymi pytaniami Amazona. Znajdziesz tam wszystko o Amazonie i jego usługach.
Specyficzne dla produktu
Strony z często zadawanymi pytaniami dotyczącymi produktów to świetny sposób, aby pomóc użytkownikom znaleźć informacje, których szukają w Twojej witrynie.
Strona z często zadawanymi pytaniami dotyczącymi produktu ułatwia wyszukiwanie w Internecie, ale nie wie, jakiego wyrażenia kluczowego użyć, aby znaleźć to, czego potrzebuje.
Na przykład, jeśli sprzedajesz buty, ktoś może wyszukać „buty” lub „czarne baleriny”. Jednak te wyszukiwania nie przyniosłyby wyników bez strony FAQ dotyczącej konkretnego produktu.
Jak zrobić stronę FAQ
Utworzenie strony z często zadawanymi pytaniami dla Twojej firmy to doskonały sposób na zapewnienie klientom potrzebnych informacji przy jednoczesnej poprawie SEO.
Jeśli masz pytania zadawane przez klientów, dobrym pomysłem jest utworzenie strony z często zadawanymi pytaniami dla każdego tematu. Strony z najczęściej zadawanymi pytaniami ułatwiają klientom znajdowanie odpowiedzi i sprawiają, że witryna jest bardziej przyjazna dla użytkownika.
- Aby utworzyć często zadawane pytania w witrynie, zacznij od listy pytań klientów.
- Następnie umieść każde pytanie w osobnym akapicie z odpowiedzią i upewnij się, że jest jasne, co muszą zrobić dalej.
- Możesz także dodać linki do powiązanych treści w swojej witrynie lub witrynach zewnętrznych (np. informacje o przeliczaniu rozmiaru buta).