Jak zbudować kampanię płatnych mediów 1517 digi paidsearchcampaign blogheader

Cómo crear una campaña de medios de pago

Dodaj płatne wyszukiwanie i media do swojego miksu marketingowego!

Media organiczne nie wystarczą do rozwoju Twojej marki. Aby zmaksymalizować dotarcie marki do klientów, musisz uwzględnić płatne media.

Płatne treści pozwalają dotrzeć do odbiorców, którzy w innym przypadku mogliby nie trafić na Ciebie. Płatne media mogą pomóc rozszerzyć zasięg i stworzyć dodatkowe strumienie przychodów, jeśli są wykonane prawidłowo

Niezależnie od tego, czy jesteś nowicjuszem w marketingu płatnych mediów, czy doświadczonym cyfrowym marketerem szukającym odświeżenia, mamy dla Ciebie odpowiedni przewodnik.

Cómo añadir fotos a los carretes en Instagram

Cómo añadir fotos a los carretes en Instagram

Aby tworzyć Reels na Instagramie, użytkownicy zazwyczaj przesyłają filmy lub nagrywają nowe bezpośrednio w aplikacji.…

Véase

Czym są płatne media?

Płatne media to wszelkie media, za których promocję płacisz. Obejmuje to retargeting, sponsoring i płatne publicidad en redes sociales.

Płatne media to kolejna droga, którą firmy mogą wykorzystać do promocji swoich treści w sieci. Płatne media są dostarczane za pośrednictwem płatnych wyników wyszukiwania i reklam displayowych do wybranych użytkowników.

Płatne media to świetny sposób dla firm, aby połączyć się z większą publicznością, zwiększyć widoczność marki i prowadzić więcej ruchu na stronie internetowej. Może pomóc markom osiągnąć cele na każdym etapie procesu zakupowego – świadomości, rozważania i konwersji, a także nurture.

Publicidad en las redes sociales: Lo que los profesionales del marketing deben saber

Publicidad en las redes sociales: Lo que los profesionales del marketing deben saber

Jeśli chodzi o marketing cyfrowy, platformy mediów społecznościowych są kluczem. Oprócz prezentowania swoich produktów poprzez…

Véase

Płatne media mogą być cennym narzędziem w zapewnieniu, że właściwy komunikat jest dostarczany we właściwym czasie do właściwej grupy odbiorców.

Define tu "por qué

Cel powinien kierować wszystkim, co robisz jako przedsiębiorca. Zrozumienie, jak nadrzędna misja Twojej firmy wpływa na wszystkie Twoje inicjatywy, jest kluczowe. Zapewni to spójność pomiędzy Twoimi zespołami, wynikami i interakcjami z klientami

Zanim zaczniesz budować kampanię płatnych mediów, upewnij się, że Ty i Twój zespół rozumiecie, dlaczego jest to konieczne. Co masz nadzieję osiągnąć dzięki kampanii płatnych mediów? Co płatne media zrobią, aby pomóc Ci osiągnąć Twoje cele biznesowe?

Wspólne cele dla płatnych kampanii medialnych to:

  • zwiększanie sprzedaży produktów i/lub zapisów
  • budowanie większej bazy klientów
  • prowadzenie zwiększonego ruchu na stronie internetowej
  • podnoszenie świadomości marki.

Poznaj swoją publiczność

Nie jest dobrym pomysłem budowanie reklam, jeśli nie wiesz, do kogo ma dotrzeć Twój przekaz. Bez znajomości swoich odbiorców, budowanie reklam jest jak chodzenie po omacku. Oba scenariusze dają duże pole do błędu

Złośliwe aplikacje na Androida, Przesyłanie na Xbox One, Przyłapany na oszustwie typu phishing i Projekty Raspberry Pi dla początkujących

Złośliwe aplikacje na Androida, Przesyłanie na Xbox One, Przyłapany na oszustwie typu phishing i Projekty Raspberry Pi dla początkujących

Podcast z tego tygodnia jest wypełniony nowinkami technicznymi, które mają znaczenie dla tego, jak korzystasz…

Véase

Zminimalizuj szansę na niepowodzenie kampanii, przeprowadzając dokładną analizę odbiorców przed stworzeniem płatnego lejka.

Musisz wiedzieć

  • datos demográficos básicos
  • marki, które już śledzą i z którymi się angażują
  • puntos débiles
  • objetivos.

Po uzyskaniu pełnego profilu grupy docelowej można ustalić, w jaki sposób Twoja firma może rozwiązać ich problemy i uczynić ich życie lepszym. Jest to główny komunikat, który musi być przekazany poprzez Twoje płatne kampanie medialne

Celuj w prawy kanał

Nie ma jednego rozmiaru dla wszystkich strategii płatnych mediów. Reklamodawcy mają różne wymagania i algorytmy dla każdego kanału. Musisz stworzyć ukierunkowaną płatną kampanię medialną dla każdego kanału, który chcesz ukierunkować

Zdecyduj, które kanały chcesz wykorzystać przed wdrożeniem strategii płatnych mediów. Twoja grupo destinatario powinna korzystać z wybranych przez Ciebie kanałów. Często trzeba będzie użyć wrodzonych narzędzi reklamowych kanału, aby zaplanować, uruchomić i stworzyć płatną kampanię medialną

Oto lista kanałów, które można wykorzystać do reklamy za pośrednictwem płatnych mediów:

Facebook

Facebook pozwala na retargetowanie konkretnych grup. Zanim stworzysz swój lejek na Facebooku, warto poznać grupy i osoby, do których chcesz trafić

Na Facebooku jest wiele rodzajów reklam:

  • anuncios de vídeo
  • anuncios en carrusel
  • anuncios de imágenes
  • anuncios de colecciones

Twitter

Reklamy sponsorowane wyglądają bardzo podobnie jak zwykłe tweety na Twitterze. Jest to przydatne w promowaniu bezproblemowego zaangażowania

Opcje reklamowe na Twitterze obejmują:

  • Twitter amplificar
  • Twitter en directo
  • publicidad promocionada (vídeo, imagen y carrusel).

Instagram

Instagram to platforma typu mobile-first, która pozwala na dotarcie do rynków Gen Z i millenialsów. To także świetne miejsce do dzielenia się produktami w sieci

Niektóre rodzaje reklam na Instagramie obejmują:

  • anuncios de vídeo
  • anuncios fotográficos
  • anuncios de cuentos
  • anuncios en carrusel
  • anuncios de cobro
  • Anuncios en IGTV.

TikTok

TikTok, platforma typu mobile-first, która umożliwia użytkownikom przesyłanie krótkich filmów z własnymi treściami, jest niezwykle popularna wśród młodszych demografów. Anuncios de TikTok mogą być wykorzystywane do wykazania się kreatywnością, angażowania odbiorców docelowych (jeśli są młodzi), zwiększania świadomości marki i kierowania leadów przez lejek sprzedażowy

Reklamy TikTok mogą być skategoryzowane jako

  • anuncios in-feed
  • reto de hashtags de marca
  • adquisición de marca
  • TopView

Determinar el presupuesto

Budżet jest niezbędny dla udanej kampanii płatnych mediów. Pomaga to utrzymać zasoby pod kontrolą i zapobiega nadmiernym wydatkom. Przed rozpoczęciem kampanii w mediach płatnych ważne jest określenie budżetu, oczekiwanego zwrotu z inwestycji (ROI) oraz kosztów poszczególnych kanałów.

Oceń swoją kampanię: Ustal KPI

Po zidentyfikowaniu kanałów, które chcesz targetować i przydzieleniu budżetu, możesz zacząć ustalać KPI (key performance indicator).

KPI są zwykle skupione wokół:

  • ilość polubień
  • ilość akcji
  • liczba wyświetleń
  • liczba nowych zwolenników
  • porcentaje de clics
  • tasa de conversión.

KPI pozwalają mierzyć wymierne efekty kampanii w mediach płatnych. Dzięki temu można określić sukces kampanii

Tworzenie reklam: Wprowadź swoją wizję w życie

Niezależnie od tego, czy reklamujesz wideo czy obraz, każda reklama potrzebuje jasnego przekazu z CTA (call-to-action). Zastanów się, jaką reakcję chcesz uzyskać od swoich odbiorców. Co chcesz, żeby zrobili po zobaczeniu Twojej reklamy

Los CTA más comunes son:

  • odwiedź moją stronę
  • zobacz naszą ofertę
  • Pobierz nasz bezpłatny przewodnik
  • Contacto
  • RSVP
  • inscribirse
  • más información.

Upewnij się, że Twoja reklama w jasny sposób kieruje odbiorców do osiągnięcia celów biznesowych

Premiera: Przejmij zielone światło

Po utworzeniu reklam, będziesz musiał uzyskać zatwierdzenie z platformy społecznej przed ich uruchomieniem. Następnie można zaplanować reklamy do automatycznego uruchomienia na większości kanałów

Po uruchomieniu monitoruj wyniki. Możesz śledzić wydajność swoich reklam w czasie i dostosować je w razie potrzeby

Płatne kampanie medialne mogą przynieść Twojej marce dużą ekspozycję. Aby czerpać korzyści, musisz zrobić to dobrze

Jak uzyskać świetny ROI z płatnej reklamy?

Think Digivizer. Nasza platforma zapewnia wgląd w wydajność cyfrową we wszystkich płatnych, posiadanych i zarobionych mediach. Dzięki temu widzisz zaangażowanie swoich odbiorców i pomagasz podejmować lepsze decyzje marketingowe

Zarejestruj się za darmo i wygraj z marketingiem opartym na danych!

Publicaciones Similares