Utilizar los fundamentos de la psicología para crear llamadas a la acción eficaces: ¡una llamada a la acción simplificada!
Przyciski wezwania do działania prowadzą użytkowników do działania. Zastanawiasz się nad najskuteczniejszymi sposobami motywowania klienta? Nie szukaj dalej, ponieważ dotarłeś do najbliższego dostępnego przewodnika psychologicznego.
Tak, można zastosować podstawowe zasady psychologii, aby przekonać klientów do kliknięcia przycisku wezwania do działania. I nie, te metody nie są w żaden sposób podstępne i są używane w branży od lat.
Osoba opracowująca wezwanie do działania i zastanawiająca się, co powinna się tam znaleźć, musi zrozumieć, że witryna Twojej firmy jednocześnie konkuruje z miliardami innych witryn. Tak więc potrzeba, aby wezwania do działania wyróżniały się i były przekonujące, jest dość wysoka.
Oto kilka sposobów na zmotywowanie odbiorców za pomocą skutecznego wezwania do działania, które wykona zadanie!
Relacionado: 7 wskazówek, jak pisać zabójcze opisy reklam Google (bezpłatne narzędzie AI w środku!)
Korzystanie z powtórzeń.
Ludzki mózg automatycznie skanuje materiał w poszukiwaniu motywów i wzorców, które mogą pomóc mu szybciej przetwarzać i rozumieć informacje. Wykorzystaj skłonność mózgu do szukania powtórzeń i używaj powtarzających się fraz, aby przygotować użytkownika na wezwanie do działania.
Na przykład, jeśli chcesz, aby więcej osób zapisało się do Twojego biuletynu, umieść wyrażenia takie jak „oszczędzaj pieniądze” na całej stronie. Użyj tego wyrażenia w nagłówku, treści i ostatnim przycisku wezwania do działania. Zanim użytkownik dotrze do przycisku wezwania do działania, jego mózg już skorelował akcję „kliknięcia, aby zasubskrybować” z oszczędzać pieniądze.
Relacionado: Psychologia kolorów: jak kolory wpływają na nastrój i zachowania w marketingu? (Część 1)(Otwiera się w nowej karcie przeglądarki)
Korzystanie z ukierunkowanych słów kluczowych SEO.
Jeśli nie masz pewności, które powtarzające się wyrażenie będzie skuteczne, użyj ukierunkowanego słowa kluczowego SEO. Zapewnia to użytkownikowi bezproblemowe wyszukiwanie od początku do końca. Wpisuje słowo kluczowe w wyszukiwarce, następnie rozpoznaje je w tekście reklamy lub metaopisie, a następnie widzi je ponownie, gdy kliknie na Twoją stronę. Zanim dotrze do wezwania do działania zawierającego to samo słowo kluczowe, jego mózg zacznie kojarzyć Twoją stronę z frazą, której początkowo szukał, i nie zawaha się przed kliknięciem przycisku.
Tworzenie poczucia pilności.
Czy zauważyłeś, jak Czarny piątek, wyprzedaże na koniec sezonu i wyprzedaże świąteczne mają pilne poczucie czasu?
Termin jest sugerowany, aby klient poczuł, że może go przegapić oszczędzać pieniądze jeśli nie dokonają zakupów podczas wyprzedaży.
Relacionado: Herramientas simplificadas de inteligencia artificial para pequeñas empresas: generación sencilla de respuestas a las reseñas
Możesz poprawić konwersje, tworząc to samo poczucie pilności. Znany również jako marketing deficytowytechnika ta wykorzystuje wyrażenia takie jak „ostatnia szansa”, „oferta wygasa” lub „szybko”.
Ekskluzywność to kolejny potężny motywator. Nic nie wydaje się bardziej ekskluzywne niż bycie jedną z pierwszych osób, które mają dostęp do informacji poufnych, zwłaszcza jeśli możesz dać użytkownikowi prawo do przechwalania się.
Skoncentruj się na tym, co lub w jaki sposób klient odniesie z tego korzyści.
Psychologicznie, użytkownicy nie są zainteresowani dzwonkami i gwizdkami. Interesują się Como te dzwonki i gwizdki pomagają im rozwiązywać problemy. Zastanów się, w jaki sposób Twój produkt oszczędza czas, pieniądze lub kłopot dla użytkownika, a następnie uwzględnij tę wartość w wezwaniu do działania.
Uproszczona wskazówka: Przycisk wezwania do działania, który mówi „nigdy więcej się nie spóźnij”, ma większy wpływ niż przycisk „pobierz naszą aplikację do zarządzania czasem”.
Sformułuj wezwanie do działania, aby skoncentrować się na wynikach, a od razu zobaczysz więcej kliknięć.
Jak zminimalizować ryzyko?
Pewność, że produkt krzyczy, jeśli chodzi o „gwarancję zwrotu pieniędzy”, jest niezmierzona. Powszechnie znany jako minimalizowanie ryzyka. Zmniejsza to obawy i wahania użytkownika podczas procesu zakupu i zachęca go do zakupu lub podpisania.
Kiedy już to robisz, nie zapominaj o potędze słowa „za darmo”. Może to być jedno z najpotężniejszych i najbardziej przekonujących słów w języku angielskim, które pomoże Ci uzyskać więcej kliknięć.
Pamiętaj, że im mniejsze ryzyko, tym większe prawdopodobieństwo, że użytkownik kliknie wezwanie do działania. Powiedzenie im, że coś jest za darmo, eliminuje ryzyko finansowe w ich umyśle.
Relacionado: 10 przykładów opisów na YouTube: Darmowe narzędzia + wskazówki w środku!
Upewnij się, że wszystko jest proste.
Dobrą praktyką jest uzupełnienie głównego wezwania do działania drugim. Np.: obserwowanie Twojej firmy w mediach społecznościowych po zakupie produktu. Nie jest jednak dobrą praktyką, gdy po głównym wezwaniu do działania następuje kilka kolejnych wezwań do działania.
Im więcej opcji dasz użytkownikowi, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że wybierze jedną. Zjawisko to nazywa się paraliż decyzyjnya zapobieganie temu odwiedzającym może ci pomóc uzyskać wyższą konwersję.
Upewnij się, że Twój podstawowy wezwanie do działania jest od razu widoczny i zrozumiały. Następnie sprawdź, czy inne elementy na stronie mogą odwracać uwagę odwiedzających od tego wezwania do działania. Jeśli dajesz odwiedzającemu kilka innych wezwań do działania do kliknięcia, to prawdopodobnie za dużo.