Zmiana przeznaczenia treści: czy powinieneś to robić? (+ narzędzia, które pomagają WEWNĄTRZ)
Zmiana przeznaczenia treści odnosi się do przekształcenia istniejących treści, tak aby można było ich używać na różne sposoby lub na innej platformie. Brzmi dość łatwo, prawda? Niestety, bez odpowiednich narzędzi i odpowiedniej wiedzy, zmiana przeznaczenia treści na potrzeby mediów społecznościowych nie jest tak prosta, jak się wydaje. Nie martw się jednak, dlatego Simplified jest tutaj. Oto lista najłatwiejszych sposobów zmiany przeznaczenia treści.
Co oznacza zmiana przeznaczenia treści?
Jednym z ważnych kroków w budowaniu marki osobistej jest nawiązanie kontaktu z odbiorcami. Ale ruch organiczny nie ma stałego wzrostu; czasami może być w stagnacji lub mieć spadki.
Czy to oznacza, że Twoje treści po prostu nie są odpowiednie? Nie. Spadki i stagnacje mogą oznaczać kilka rzeczy: sposób, w jaki Twoi odbiorcy trawią Twoje treści, mógł się zmienić, Twoje starsze treści mogą nie zawierać aktualnych informacji lub Twoi odbiorcy są bardziej zainteresowani nowymi postami. Ale to nie znaczy, że powinieneś rezygnować z istniejących treści.
Zmiana przeznaczenia treści to świetny sposób na nadanie starszym postom nowego życia. Nie chodzi tylko o odświeżenie języka i dodanie kilku aktualnych faktów. Czasami zmiana przeznaczenia treści może wymagać pewnych działań rozległy pracować, ale ostatecznie wszystko jest tego warte.
Załóżmy, że masz już kilka postów na swoim blogu, z których każdy jest napisany dla konkretnej osoby i na określony czas. Ale co, jeśli Twoja grupa docelowa w mediach społecznościowych zmieniła się w czasie? Co się stanie, jeśli podane przez Ciebie informacje nie będą już aktualne? To są powody, dla których zmiana przeznaczenia treści w mediach społecznościowych stała się doskonałym narzędziem dla marek.
Zmiana przeznaczenia treści to nie tylko sposób na ułatwienie lub ulepszenie strategii optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, ale chodzi o zapewnienie wartości dla odbiorców. Zmiana przeznaczenia obejmuje wprowadzanie dużych zmian, a nie tylko edytowanie linku lub dwóch. Może to oznaczać przekształcenie starszych postów w inny rodzaj treści, na przykład przekształcenie postów na blogu w wątki na Twitterze.
Powiązany: Najlepsze serwisy społecznościowe, których Twoja firma potrzebuje teraz
Dlaczego zmiana przeznaczenia treści jest korzystna?
Do czego potrzebny jest program do zmiany przeznaczenia treści? Dlaczego nie mogę dalej tworzyć nowych elementów? Oczywiście nie ma nic złego w tworzeniu i publikowaniu zupełnie nowych treści na platformach społecznościowych. Jednak ci, którzy są w grze o treści od jakiegoś czasu, mogą potwierdzić, że wymyślanie nowych pomysłów, badanie nowych tematów i siadanie do pisania posta na blogu tydzień po tygodniu może być herkulesowym zadaniem.
Dotrzyj do szerszego grona odbiorców
Chociaż ważne jest, aby utrzymać zaangażowanie odbiorców poprzez tworzenie wysokiej jakości materiałów informacyjnych, równie ważne jest, aby nie zapominać o tym, co już Utworzony. Załóżmy, że udzieliłeś świetnych wskazówek, jak napisać podstawowy tekst reklam na Facebooku, ale nie dotarł on do zbyt wielu osób, gdy został opublikowany po raz pierwszy. Cóż, zmiana przeznaczenia tych treści po pewnym czasie może pomóc w dotarciu do szerszego grona odbiorców, z których większość nigdy nie poświęciłaby czasu na samodzielne przewinięcie wstecz i zlokalizowanie tych wskazówek.
Autorytet budowy
Załóżmy, że pewnego dnia znajomy poleca świetne miejsce do jedzenia, ale potem już o nim nie wspomina. Czy byłbyś skłonny go wypróbować? A może nawet pamiętasz nazwę tego miejsca? To kolejny powód, dla którego zmiana przeznaczenia treści jest ważna. Nie tylko przypomnisz odbiorcom o tematach, które już omówiłeś, ale także wzmocnisz swój przekaz i zbudujesz autorytet.
Nie pozwól, aby przekaz Twojej marki zbierał kurz w archiwach. Buduj autorytet, powtarzając to tak często, jak to konieczne.
Powiązany: Simplified’s AI Sentence Rewriter: Jak bez wysiłku przeredagować i parafrazować
Popraw ruch organiczny
Wszyscy wiemy, że ruch organiczny jest jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie rankingu strony wyników wyszukiwania. Ale zamiast rozszerzać strategię SEO na różne platformy, co by było, gdybyś mógł użyć po prostu jeden zoptymalizowane treści dla wszystkich Twoich potrzeb w zakresie mediów społecznościowych?
Jakie są najlepsze sposoby na zmianę przeznaczenia treści?
Zanim przejdziemy do różnych sposobów zmiany przeznaczenia treści, należy to rozważyć Dlaczego chcesz go zmienić w pierwszej kolejności. Chociaż zmiana przeznaczenia treści jest świetnym narzędziem, nie będzie skuteczna, jeśli zastosujesz tę strategię tylko dlatego, że inni mówią, że powinieneś. Jeśli Twoje cele zmieniły się w czasie lub nastąpiła zmiana grupy docelowej, zmiana przeznaczenia treści może pomóc Ci zwiększyć zaangażowanie. A teraz zacznijmy Jak Możesz to zrobić.
1. Uproszczony
Uproszczone to narzędzie, które pomaga przenieść Twoją grę w mediach społecznościowych na wyższy poziom. Chcesz zmienić przeznaczenie swojego posta na blogu i przekształcić go w estetyczny post na Instagramie? Sprawdzać. Zamienić ankiety na Twitterze w infografikę? Sprawdzać. Przepisać stare posty na blogach i nadać im świeży wygląd? Sprawdzać.
Po zarejestrowaniu się w Uproszczonym możesz w zasadzie zrobić wszystko, od tworzenia reklam na Facebooku po korzystanie z gotowych szablonów do swojej historii na Instagramie, wszystko, czego potrzebujesz, to tylko przeciągnij i upuść. A najlepsze jest to, że Simplified to nie tylko narzędzie typu „wszystko w jednym”, ale narzędzie zawsze bezpłatne. Brzmi świetnie, prawda?
2. Designrr
Designrr został zaprojektowany z myślą o zmianie przeznaczenia, a dzięki temu narzędziu zyskujesz kilka świetnych funkcji. Możesz z łatwością pobrać dowolną treść pisemną, seminarium internetowe lub podcast i przekształcić ją w e-booka. Oferują również obszerną bibliotekę obrazów wolnych od praw autorskich, więc większość Twojej pracy jest wykonywana za Ciebie. Dzięki Designrr możesz nie tylko kompilować eBooki, ale także tworzyć posty na blogach, prezentacje i nie tylko. Jeśli chcesz całkowicie przekształcić swoje treści, Designrr może być świetnym narzędziem, a ceny zaczynają się od 29,99 USD miesięcznie.
3. Rynek treści SEMRush
Łatwo jest zamienić dłuższe posty w mniejsze, strawne posty w mediach społecznościowych, ale co z wydłużaniem istniejących treści? Przekształcenie 2-minutowego filmu w dłuższy, pouczający i wysokiej jakości post na blogu wymaga znacznego wysiłku, ale SEMRush Marketplace może być świetnym narzędziem. Wszystko, co musisz zrobić, to odwiedzić ich stronę internetową, aby wprowadzić wymagane informacje za pomocą formularza, a autorzy SEO skontaktują się z Tobą, podając Meta Tytuł i opis. Po zatwierdzeniu autor rozwinie artykuł, a za dwa tygodnie będziesz mieć gotowy post na blogu. Cena artykułu zawierającego 500 słów wynosi około 40 USD.
4. Piktogram
Piktochart może być świetnym sposobem na przekształcenie postów na blogu, ankiet na Twitterze lub odpowiednich danych w kreatywne infografiki. Możesz skorzystać z tego łatwego w użyciu narzędzia do tworzenia infografik dla blogów, aby uczynić je bardziej atrakcyjnymi. Chociaż dostępna jest darmowa wersja, możesz odblokować więcej funkcji w wersji Pro już od 24 USD miesięcznie.
5. Animoto
Tworzenie jest prawdopodobnie najtrudniejszym zadaniem, jeśli chodzi o zmianę przeznaczenia treści, Animoto ułatwia to. Konwertuj dłuższe posty na blogach, eBooki i prezentacje na krótkie, wciągające filmy, które pokochają Twoi odbiorcy. Dzięki Animoto masz do wyboru różnorodne szablony, obrazy, teksty i obrazy tła. Nie podobają Ci się dostępne opcje? Możesz nawet dodać własne. Ceny zaczynają się od 33 USD miesięcznie, co pozwala usunąć znak wodny Animoto i zamiast tego dodać logo Twojej firmy.
Przy tak wielu narzędziach na rynku zmiana przeznaczenia treści nie jest tak trudna jak kiedyś. Od narzędzi do redagowania treści po przekształcanie postów w infografiki, istnieje kilka sposobów na zmianę przeznaczenia treści. Uproszczone to bezpłatne narzędzie, które może zrobić to wszystko za Ciebie, więc dlaczego nie spróbować?