Jak używać hasztagów TikTok, aby zwiększyć oglądalność
Hashtagi są krytycznym elementem każdej strategii mediów społecznościowych.
I TikTok nie jest wyjątkiem.
TikTok jest domem ogromnych potencjalnych nowych widzów, a hashtagi TikTok mogą pomóc w połączeniu się z nimi.
Jedną z metod zwiększenia sukcesu Twojej marki jest upewnienie się, że ma ona silną strategię hashtagów TikTok.
Aby dowiedzieć się, jak rozwijać swoje konto TikTok i zwiększyć liczbę wyświetleń za pomocą hashtagów TikTok, czytaj dalej.
- Czym są hashtagi TikTok?
- Dlaczego warto używać hashtagów TikTok?
- Jak działają hashtagi TikTok?
3.1.Ile hashtagów TikTok powinieneś używać? - Jak znaleźć trendowe hashtagi TikTok
4.1.Użyj TikTok Creative Center do odkrywania trendów hashtagów
4.2.Badaj hashtagi TikTok poprzez stronę Discover
4.3.Śledź hashtagi konkurencji na TikTok
4.4.Korzystaj z dedykowanego narzędzia analitycznego TikTok - Jak korzystać z hashtagów TikTok-best practices
5.1.Śledź hashtagi TikTok istotne dla Twojej niszy
5.2.Mądrze korzystaj z najpopularniejszych hashtagów na TikTok
5.3.Stwórz markowy hashtag na TikTok i postaw przed nim wyzwanie
5.4.Testuj hashtagi na TikTok i mierz wydajność
Hashtagi TikTok są kluczowym narzędziem zapewniającym, że Twoje treści są oglądane.
Hashtagi TikTok są jedną z najlepszych metod kategoryzacji treści, dzięki czemu użytkownicy mogą łatwo zidentyfikować informacje, które są dla nich istotne.
Marki mogą dodawać hasztagi TikTok do swoich podpisów, aby twórcy mogli śledzić interesujące ich tematy, inspirować się – i nie tylko:
👉 Hashtagi TikTok mogą zwiększyć widoczność konta
Ponieważ algorytm TikTok rozumie i osiąga najlepsze wyniki z treścią skategoryzowaną, hashtagi TikTok mogą umieścić Cię bezpośrednio przed potencjalną grupą docelową.
👉 Hashtagi TikTok mogą zwiększyć zaangażowanie
Zwiększona widoczność może również prowadzić do wyższych wskaźników zaangażowania TikTok.
Kiedy więcej osób widzi Twoje treści, istnieje prawdopodobieństwo, że wielu z nich będzie chciało wejść w interakcję z Twoją pracą poprzez polubienie lub komentarz.
👉 Wyszukiwanie hashtagów TikTok może pomóc Ci odkryć trendy
Wyszukiwanie hashtagów TikTok może pomóc Ci uchwycić moment i wykorzystać najlepsze trendy TikTok.
Tworząc treści oparte na popularnych hashtagach, Twoja marka może zwiększyć widoczność i interakcję.
👉 Buduj społeczność za pomocą hashtagów TikTok
Możesz skusić swoich odbiorców do tworzenia filmów, używając unikalnego hashtagu reprezentującego Twoją markę.
Markowe hashtagi TikTok to fantastyczna metoda budowania solidnej społeczności wokół Twojej marki.
W ten sposób będziesz w stanie zbudować oddane grono użytkowników, którzy uznają Twoje treści za wystarczająco przydatne, aby śledzić Twoje działania, a nawet je udostępniać.
Fenty Beauty jest doskonałym przykładem marki, która rozwinęła follow i stymulowała UGC wokół hashtagu #fentyface.
👉 Hashtagi na TikTok mogą pomóc Ci znaleźć odpowiednich influencerów
Jeśli planujesz przeprowadzić kampanię influencer marketingu na TikTok, wyszukiwanie hashtagów na TikTok jest świetną techniką, która pomoże Ci znaleźć nowe talenty i zwiększyć liczbę followersów na TikTok.
Tworzenie zespołów z influencerami na TikTok jest popularną strategią wśród marketerów, ponieważ pozwala zarówno twórcom, jak i markom zyskać na wzajemnym śledzeniu.
Social media managerowie mogą wykorzystać hashtagi TikTok, aby organicznie zwiększyć swój zasięg TikTok.
Ponieważ każda strona For You użytkownika TikTok jest spersonalizowana, hashtagi użyte w podpisach wideo, a nawet w samym wideo są brane pod uwagę przez algorytm TikTok. Oprogramowanie ocenia temat TikTok i wybiera widzów, w kierunku których należy reklamować wideo.
Ile hashtagów TikTok powinieneś użyć?
Technicznie rzecz biorąc, nie ma ograniczenia co do liczby hashtagów, które możesz dodać, aby promować swoje wideo TikTok. Możesz dodać tyle hashtagów TikTok, ile chcesz, jeśli mieszczą się one w 2,200 znakowym limicie TikTok dla podpisów.
Jednakże zaleca się, abyś unikał nadużywania hashtagów TikTok– ponieważ może to wyglądać na spam.
Według ekspertów, użytkownicy TikTok powinni używać hashtagów celowo i dodawać tylko trzy do pięciu hashtagów w swoich podpisach, aby zoptymalizować swoje wysiłki.
Przy podejmowaniu decyzji, które hashtagi TikTok są najbardziej odpowiednie dla Twojego typu treści, przygotowanie listy słów kluczowych przed opublikowaniem czegokolwiek może pomóc przyspieszyć proces.
Wybierając hashtagi do wykorzystania w swoim wpisie na TikTok, nadaj priorytet tym, które mają mnóstwo wyświetleń. Zwiększa to prawdopodobieństwo, że odpowiednia grupa odbiorców znajdzie i wejdzie w interakcję z Twoją treścią.
Sprawdź poniższe porady, aby zoptymalizować swoją strategię marketingową TikTok i zlokalizować idealne hashtagi do wykorzystania:
🟠 Użyj TikTok Creative Center do odkrywania trendów hashtagów
Marketerzy mogą korzystać z opcji TikTok Creative Center Trend Discovery, aby uzyskać spostrzeżenia na temat trendowych tematów, hashtagów, muzyki, producentów i filmów.
Celem Trend Discovery jest ułatwienie procesu wyszukiwania poprzez informowanie Cię na bieżąco o nowościach i pomaganie w osiągnięciu sukcesu przez nadchodzące filmy TikTok.
Możesz filtrować wyniki wyszukiwania na podstawie lokalizacji, branży lub zakresu czasowego.
🟠 Badaj hashtagi TikTok poprzez stronę Odkryj
Niektóre z najpopularniejszych hashtagów będących obecnie w trendzie są wyróżnione na stronie Odkryj TikTok. Na podstawie lokalizacji, w której się znajdujesz, możesz przewijać aktualne wyzwania wirusowe, które są związane z konkretnym hashtagiem.
Możesz wpisać odpowiednie słowa kluczowe w pasku wyszukiwania na stronie Odkryj i wyszukać powiązane hashtagi w zakładce Hashtags.
🟠 Miej oko na hashtagi swojej konkurencji na TikTok
Podglądanie, jakich hashtagów na TikTok używają Twoi konkurenci, zachęca Cię do podjęcia próby dotarcia do nowych odbiorców lub użycia terminów wyszukiwania, o których być może wcześniej nie pomyślałeś.
Dzięki badaniu hashtagów możesz również zidentyfikować konkurentów, o których istnieniu nawet nie wiedziałeś.
Co więcej, badania hashtagów TikTok mogą dać Ci pewne pojęcie o tym, co inni w Twojej branży mogą robić w zakresie pomysłów na treści TikTok.
Zalecamy regularne sprawdzanie ich profili i treści, aby porównać swoje wyniki w TikTok z ich wynikami.
🟠 Użyj dedykowanego narzędzia analitycznego TikTok
W przeciwieństwie do zintegrowanego z aplikacją pulpitu nawigacyjnego TikTok Analytics, który wyświetla jedynie dane dotyczące Twoich własnych treści, dedykowane narzędzia analityczne TikTok dostarczają informacji na temat hashtagów Twojej konkurencji.
W ten sposób możesz otrzymać kompletny wgląd we wszystkie istotne hashtagi, których używały inne marki, porównać te, które dobrze się spisały, i podjąć świadomą decyzję.
Gdy zauważysz nowe hashtagi w swojej niszy, możesz wybrać te, które najlepiej pasują do Twoich treści i włączyć je do swoich podpisów, aby zwiększyć liczbę wyświetleń na TikTok.
Nie ma prawdziwego sposobu na przewidzenie wpływu, jaki konkretny hashtag TikTok będzie miał na Twoje wideo.
Istnieje jednak kilka najlepszych praktyk hashtagów TikTok, które musisz rozważyć, aby zoptymalizować swoje działania marketingowe:
1️⃣ Śledź hashtagi TikTok istotne dla Twojej niszy
Ponieważ trendy TikTok zazwyczaj nie trwają długo, wirusowy hashtag może jutro nie pozostać tak popularny.
Dlatego uważaj, aby badać hashtagi, które są popularne teraz i istotne dla Twojej niszy.
Aby być na bieżąco z tym, co jest popularne na TikTok i co robi Twoja konkurencja, możesz po prostu wybrać pożądany hashtag TikTok i nacisnąć Dodaj do ulubionych.
Aby odkryć najmodniejsze hashtagi związane z danym tematem, możesz alternatywnie skorzystać z narzędzi takich jak TikTok Hashtags lub Hashtag Expert. Programy te dostarczają informacji o ilości postów i odsłon związanych z konkretnym hashtagiem.
2️⃣ Mądrze korzystaj z najpopularniejszych hashtagów na TikTok
With the highest view counts, the hashtags #fyp, #foryou, #viralvideos, and #trending are among some of the most popular TikTok hashtags.
4 komentarze
Możliwość komentowania została wyłączona.