wskaźniki na Instagramie
Instagram jest drugą najpopularniejszą platformą społecznościową po TikToku. Ten trend nie zmieni się w najbliższym czasie.
Oto, co niektórzy ludzie powiedzieliby o sieci. Wszyscy publikują piękne zdjęcia i eleganckie Reels, co sprawia, że zastanawiasz się, czy ci ludzie żyją w rzeczywistości, czy nie.
Jak realne jest promowanie swojej firmy na Instagramie? Jak dobrze mogło się udać? Zrelaksuj się, jeśli jesteś trochę sceptyczny.
Twoje kampanie marketingowe będą działać płynnie, jeśli będziesz zwracać uwagę na liczby i śledzić dane analityczne.
Metryki na Instagramie mogą dostarczyć Ci informacji potrzebnych do ulepszenia strategii w mediach społecznościowych. Odkryjmy razem, jak śledzić wskaźniki na Instagramie.
Monitoruj ważne wskaźniki na Instagramie
- Dlaczego warto śledzić wskaźniki na Instagramie
- Najważniejsze wskaźniki na Instagramie, na które powinieneś patrzeć
2.1. Współczynnik zaangażowania obserwujących
2.2. Współczynnik zaangażowania według zasięgu
2.3. Zasięg
2.4. Wrażenia
2.5. Wzrost obserwujących
2.6. Najskuteczniejsze posty
2.7. Publikowanie w najlepszym momencie
2.8. Zapisuje
2.9. Tagi na hashtagach z marką
2.10. Ruch drogowy
2.11. Obroty
2.12. Odwiedziny na profilu - Wskaźniki relacji na Instagramie
3.1. Wskaźnik retencji
3.2. Wskaźnik wyjścia
3.3. Stopień ukonczenia
3.4. Kliknij link do historii - Metryki Instagram Reels
4.1. Zaangażowanie Reels na Instagramie
4.2. Zasięg Reels na Instagramie
4.3. Wyświetlenia na szpulach na Instagramie - W jaki sposób Socialinsider może śledzić Twoje wskaźniki na Instagramie?
1. Dlaczego warto śledzić wskaźniki na Instagramie
Musisz śledzić wszystkie wskaźniki Instagrama, aby mierzyć wzrost, próbując zwiększyć rozpoznawalność marki na Instagramie.
Analityka na Instagramie pozwala sprawdzić wskaźniki na Instagramie i uzyskać cenny wgląd w to, jak możesz kontynuować kampanie w mediach społecznościowych.
Te wskaźniki pomogą Ci:
Możesz łatwo śledzić interakcje użytkowników z Twoimi postami na Instagramie, aby zobaczyć, jak się do nich odnoszą. Wysokie zaangażowanie, zwiększona widoczność i dużo reakcji to dobre znaki. Oznacza to, że powinieneś kontynuować to, co robisz.
-
Dowiedz się o swoich odbiorcach
Musisz wiedzieć więcej o swoich odbiorcach na wypadek, gdyby sprawy nie potoczyły się zgodnie z planem. Czego oni szukają? Jakie są ich potrzeby? Jakie są ich potrzeby?
Dane demograficzne można przeglądać za pomocą narzędzia innej firmy do sprawdzania wskaźników na Instagramie.
Możesz to wykorzystać, aby dowiedzieć się, kiedy i gdzie Twoi odbiorcy są najbardziej aktywni.
Możesz określić, jaki rodzaj treści jest najpopularniejszy, patrząc na statystyki Instagrama.
Będziesz mógł skonsolidować swoją strategię, koncentrując się na aspektach, których jesteś pewien.
Będziesz w stanie tworzyć angażujące treści w oparciu o to, co wiesz, że najlepiej działa dla Twojej marki, oraz zwiększyć świadomość marki i sprzedaż.
Możesz dowiedzieć się więcej o swojej branży, obserwując statystyki na Instagramie.
Aby dotrzeć do większej liczby odbiorców, musisz być na bieżąco z najnowszymi trendami.
-
Podejmuj decyzje w oparciu o dane
Twoje dane na Instagramie mogą dostarczyć cennych informacji, które pomogą Ci dostosować strategię w mediach społecznościowych.
Twoje treści będą bardziej skoncentrowane na postach, które okazały się skuteczne i przynoszą wysoki zwrot.
Zobaczysz, że skuteczność Twojej marki poprawi się na Instagramie, a także zauważysz wzrost ROI.
-
Twórz raporty w mediach społecznościowych
Możesz łatwo stworzyć raport w mediach społecznościowych na podstawie dobrze zbadanych statystyk Instagrama dla określonego okresu.
Możesz rejestrować swoje postępy, dodając swoje dane do arkusza Excela.
Możesz zoptymalizować swoją strategię na podstawie danych z raportu w mediach społecznościowych, aby poprawić wydajność i zwiększyć wskaźniki.
2. Najważniejsze wskaźniki na Instagramie, na które powinieneś patrzeć
2.1. Współczynnik zaangażowania obserwujących
Jest to jeden z wielu wskaźników na Instagramie, które każda firma powinna regularnie monitorować.
Wskaźnik zaangażowania na Instagramie jest miarą tego, ilu Twoich obserwujących odpowiada na Twoje wiadomości i podejmuje działania.
Współczynnik zaangażowania jest bardziej przydatny niż surowy wskaźnik zaangażowania, ponieważ koreluje z liczbą obserwujących. Pozwala to znacznie dokładniej ocenić skuteczność, podobnie jak wskaźnik zasięgu.
Miej oko na wskaźnik zaangażowania Twoich postów na Instagramie przez obserwujących. Dzięki temu dowiesz się, jakie treści rezonują z Twoimi użytkownikami.
2.2. Współczynnik zaangażowania według zasięgu
Współczynnik zaangażowania według zasięgu to wskaźnik, który jest dostępny tylko dla kont należących do Instagrama. Dlatego menedżerowie mediów społecznościowych zwykle zgłaszają zaangażowanie obserwujących.
Łatwo zrozumieć, dlaczego ta metryka na Instagramie jest zgłaszana, jeśli chodzi o zaangażowanie na Instagramie.
Zdecydowanie zaleca się porównywanie swojej firmy z konkurencją.
Jeśli chcesz dokładniej przyjrzeć się swojej skuteczności, zawsze możesz spojrzeć na swoje zaangażowanie według zasięgu.
Oto prosty sposób na obliczenie tego:
2.3. Zasięg
Ta metryka na Instagramie to prosty sposób na określenie, ile osób obejrzało Twoje treści. niepowtarzalne widoki.
Możesz także sprawdzić swój średni współczynnik zasięgu. W ten sposób otrzymasz procent, który jest znacznie łatwiejszy do przeanalizowania w odniesieniu do liczby fanów.
Podziel swój średni współczynnik zasięgu przez liczbę osób, do których spodziewasz się dotrzeć.
Jest to ważny wskaźnik na Instagramie, który będziesz musiał śledzić, zwłaszcza jeśli Twoim głównym celem jest zwiększenie świadomości marki.
Jeśli chcesz, aby Twoje treści stały się wirusowe, musisz stale monitorować swój zasięg i odpowiednio dostosowywać strategię.
2.4. Wrażenia
Wyświetlenia to metryka Instagrama, która pokazuje, ile wyświetleń otrzymał określony fragment treści. Wyświetlenia obejmują tych, którzy udostępnili Twoje treści. Powtórzone wyświetlenia od jednego użytkownika.
Popularne hashtagi to świetny sposób na zwiększenie zasięgu i wyświetleń. Mogą pomóc Ci być bardziej widocznym, gdy ludzie szukają określonych hashtagów.
2.5. Wzrost obserwującego
Znany również jako wskaźnik próżności, wzrost liczby obserwujących nie powinien być na pierwszym planie podczas opracowywania strategii marketingowej.
Każda firma chce, aby jej odbiorcy byli zainteresowani marką, jej osobowością i produktami. Zawsze powinieneś przedkładać jakość nad ilość.
Duża obserwacja nie jest zbyt cenna, jeśli użytkownicy nie wchodzą w interakcję z postami marki.
Media społecznościowe mogą być doskonałym narzędziem dla firm z mniejszymi odbiorcami.
Możesz użyć natywnej aplikacji, aby uzyskać przydatne informacje, gdy chcesz utworzyć raport w mediach społecznościowych z danymi na Instagramie, które są godne uwagi i pokazują różne wyniki.
Możesz także użyć narzędzia takiego jak Socialinsider, aby dokładniej przeanalizować swoje konto.
W obu przypadkach dane są Twoim najlepszym sprzymierzeńcem, jeśli chodzi o ocenę wydajności Twojego konta na Instagramie.
2.6. Najskuteczniejsze posty
Analizując skuteczność posta, może się okazać, że jest to doskonała treść na Twoje konto na Instagramie.
Na przykład, analizując swój najskuteczniejszy post, możesz stwierdzić, że skupienie się na rolkach prawdopodobnie zwiększy Twoje zaangażowanie. Kontynuuj w tym kierunku!
Narzędzia analityczne Instagrama, takie jak na przykład Socialinsider, zapewniają bogactwo przydatnych wskaźników Instagrama. Obejmują one Twoje najskuteczniejsze posty na Instagramie w oparciu o zaangażowanie.
2.7. Publikowanie w najlepszym momencie
Musisz najpierw znaleźć odbiorców online, aby do nich dotrzeć.
Narzędzia do analizy mediów społecznościowych mogą pomóc Ci określić najlepszy czas na publikowanie postów na Instagramie, aby zmaksymalizować wysiłki w mediach społecznościowych.
Socialinsider pozwala przeanalizować strategię na Instagramie i zoptymalizować harmonogram. To wspaniale, prawda?
2.8. Zapisuje
To najnowsza metryka Instagrama, którą marketerzy nazywają „nowym polubieniem”. Te dane mają wpływ na marki.
Naciskając przycisk Zapisz, możesz pokazać, że ludzie doceniają Twoje słowa i uważają je za przydatne. Jest to scenariusz, w którym wszyscy wygrywają.
Dodając zapisy do listy metryk na Instagramie, które musisz śledzić, możesz zorientować się, jakiego rodzaju treścią interesują się Twoi odbiorcy, i odpowiednio dostosować swój plan treści.
Niektóre platformy uwzględniają zapisy w obliczeniach zaangażowania. Ta metryka na Instagramie jest uwzględniana tylko w przypadku kont należących do właściciela.
Ponieważ hashtagi to temat, który ludzie uważają za interesujący podczas dyskusji na Instagramie, czułem, że zasługują na specjalne miejsce na tej liście najważniejszych wskaźników Instagrama.
To świetny sposób mierzenia sukcesu Twojej firmy, prawda?
Ta dyskusja na temat hashtagów może przebiegać w wielu kierunkach, ale na razie skupię się na markowych hashtagach.
Markowy hashtag może być świetnym sposobem na zwiększenie świadomości Twojej marki. Jest to szczególnie ważne, gdy prowadzisz kampanię opartą na treściach tworzonych przez użytkowników.
Możesz monitorować, co ludzie mówią o Twojej firmie, używając markowych hashtagów.
Zobaczysz wyniki każdego posta, który zawiera Twoje hashtagi.
Narzędzia analityczne na Instagramie to jedyny sposób, aby uzyskać wgląd w Instagram na temat wydajności hashtagów.
Socialinsider może dać ci przegląd wszystkich postów zawierających hashtagi. Możesz także zobaczyć ich zaangażowanie i wyświetlenia, ewolucję postów oraz inne najpopularniejsze hashtagi, które są używane z Twoim hashtagiem.
Czy po przeczytaniu tego nie będziesz zwracać większej uwagi na analizę hashtagów?
2.10. Ruch drogowy
Kampanie komunikacyjne mogą mieć wiele celów, ale głównym celem każdej marki jest konwersja klientów.
Powinieneś zawsze monitorować swój ruch. Dzieje się tak, ponieważ chcesz wiedzieć, które kanały pomogą Ci zdobyć więcej leadów, jak możesz zwiększyć swoje przychody i w które warto zainwestować.
Instagram nie oferuje wielu opcji dodawania linku do Twojej witryny, poza biografią i historiami.
Możesz połączyć swoje konto Google Analytics z Instagramem, wstrzykując fragmenty kodu zwane parametrami UTM i możesz zobaczyć, ile osób trafia na stronę z Instagrama.
2.11. Obroty
Funkcja sklepu na Instagramie zrewolucjonizowała proces sprzedaży w mediach społecznościowych i e-commerce.
Nic dziwnego, że platforma jest jedną z najpopularniejszych sieci społecznościowych.
To, że ktoś trafił na Twój landing page, nie oznacza, że coś kupi.
Podczas tworzenia raportów i analiz w mediach społecznościowych ważne jest uwzględnienie sprzedaży w danych na Instagramie. Pomoże Ci to zrozumieć, jakiego typu treści mają największe szanse na konwersję.
Sprzedaż to świetny wskaźnik na Instagramie, który można śledzić.
Chcesz mieć pewność, że Twoi docelowi klienci zrobią coś więcej niż tylko przejrzą kilka stron i coś kupią. To jest motorem każdego biznesu.
2.12. Odwiedziny na profilu
Wizyty na profilu to kolejny kluczowy wskaźnik Instagrama, który zlicza liczbę wyświetleń.
Jeśli użytkownik znajdzie Twój profil po wyszukaniu ah ashtag, mogą zostać obserwatorami, jeśli treść i estetyka Twojego profilu są atrakcyjne.
Rozpoznawalność marki można zwiększyć, używając treści zgodnych z historią Twojej marki.
Jeśli będziesz konsekwentny i będziesz publikował posty odzwierciedlające Twoją strategię, liczba odwiedzających Twój profil będzie rosła.
3. Metryki relacji na Instagramie
Instagram, który jako pierwszy wprowadził historie na Snapchacie, od tego czasu odnotował rosnącą popularność tej funkcji i teraz dodał ją do swojej platformy.
Historie na Instagramie zaczęły dominować na rynku po tej integracji. Stały się popularnym sposobem interakcji użytkowników z markami.
Jest oczywiste, że biorąc pod uwagę zainteresowanie odbiorców historiami na Instagramie i ich inwestycje w nie, przed rozpoczęciem jakiejkolwiek kampanii w mediach społecznościowych należy przeanalizować kilka spostrzeżeń na temat tej funkcji Instagrama.
Oto kilka rzeczy, które należy wziąć pod uwagę podczas analizowania wyników relacji na Instagramie:
3.1. Wskaźnik retencji
Nie jest łatwo utrzymać zainteresowanie obserwujących na tyle, aby czytali wszystkie publikowane przez Ciebie historie. Wymaga świetnych treści dostosowanych do odbiorców.
Możesz uzyskać świetny wgląd w to, jakie treści są najbardziej atrakcyjne dla odbiorców, analizując współczynnik klikalności.
Współczynnik klikalności to wskaźnik na Instagramie, który pokazuje w procentach liczbę osób, które obejrzały Twoją relację od początku do końca.
3.2. Wskaźnik wyjścia
Jeśli duża liczba osób przestaje oglądać po pierwszym odcinku, jest to znak ostrzegawczy, że Twoja marka może nie dostarczać tego, czego ludzie oczekują.
W tym miejscu pojawia się wskaźnik rezygnacji z Twojej historii. Ta metryka na Instagramie pozwala obliczyć, ile osób zrezygnowało po obejrzeniu Twojej pierwszej historii na Instagramie (w przypadku, gdy jest ich więcej niż jedna).
Gratulacje, jeśli masz szczęście i odsetek jest niski. Robisz dobrą robotę.
W odwrotnej sytuacji najlepiej jest spróbować swoich relacji na Instagramie pod innym kątem. Obecne podejście wyraźnie nie działa.
Zawsze możesz polegać na danych, aby poprawić swoją obecność w mediach społecznościowych.
Wyniki pojawią się szybko, jeśli wiesz, jak je odpowiednio przeanalizować i dostosować do tego swoje wysiłki.
3.3. Stopień ukonczenia
Te dane na Instagramie należy przeanalizować, aby dowiedzieć się, ilu członków Twojej widowni to lojalni fani i wykazują zainteresowanie tym, co masz do powiedzenia.
Wskaźnik ukończenia historii na Instagramie to wskaźnik, który mierzy odsetek widzów, którzy oglądają całą twoją historię bez klikania lub szybkiego przewijania do końca.
Podziel liczbę wyświetleń przez liczbę wyjść.
3.4. Kliknij link do historii
Historie na Instagramie to zazwyczaj pierwszy rodzaj treści, z którymi wchodzą w interakcję Twoi odbiorcy.
Powinieneś skupić się na opowiadaniu historii, które zachęcą użytkowników do kliknięcia w Twój profil, aby dowiedzieć się więcej o Twoich produktach lub usługach.
Dołącz klikalne linki do swoich relacji na Instagramie, a zwiększysz ruch.
Użytkownicy mogą dowiedzieć się więcej o Twoim produkcie, klikając linki w Twoich relacjach na Instagramie.
Szanse, że użytkownicy dokonają zakupu w Twojej witrynie, zwiększają się po przybyciu.
4. Metryki Instagram Reels
Marketerzy powinni tworzyć treści, które są istotne dla ich marki i atrakcyjne dla odbiorców.
Karuzele i rolki najlepiej nadają się do określonych profili opartych na liczbie obserwujących.
Rolki przyciągają więcej widzów i zwiększają liczbę odwiedzin na profilu, nawet jeśli widz nie wchodzi w interakcję z postami.
Treść Twojego Reelu powinna być wyjątkowa i zawierać przydatne informacje, a także wiele powiązanych sytuacji, aby Twoi odbiorcy czuli się z Tobą związani.
4.1. Zaangażowanie Reels na Instagramie
Metryka zaangażowania Reels zlicza całkowitą liczbę polubień i komentarzy pod Twoim filmem.
Skorzystaj z popularności i nowych funkcji Instagrama, aby poznać nowe strategie dotyczące treści.
Musisz być świadomy najnowszych trendów, aby jak najlepiej wykorzystać Reels.
Możesz zwiększyć zaangażowanie, publikując rolki na tematy, którymi ludzie są już zainteresowani.
Powinieneś także być chętny do eksperymentowania z nowymi pomysłami w zależności od zainteresowania odbiorców.
Podziel liczbę interakcji na bębnach przez liczbę odtworzeń na bębnach i pomnóż to przez 100, aby określić współczynnik zaangażowania.
Łącząc to, co jest popularne na TikTok i zwracając uwagę na to, co jest popularne, możesz tworzyć wirusowe Reels.
Analizując analitykę Reels, powinieneś skupić się na najważniejszych wskaźnikach, takich jak zaangażowanie, wyświetlenia czy zasięg.
Narzędzia analityczne Instagrama, takie jak Socialinsider, mogą pomóc Ci śledzić zaangażowanie Instagram Reels poprzez weryfikowanie polubień, komentarzy i interakcji.
Zasięg Reels na Instagramie
Kołowrotki na Instagramie to zabawny sposób na budowanie świadomości marki.
Kołowrotki na Instagramie to nowa funkcja, która ma większe szanse na rozprzestrzenienie się, ponieważ użytkownicy wolą treści wizualne od postów z tekstem.
Rolki są bardziej popularne niż karuzele czy posty ze zdjęciami.
Instagram Reels poprawiają również estetykę Twojego profilu, sprawiając, że wygląda zarówno profesjonalnie, jak i kreatywnie.
4.3 Wyświetlenia na szpulach na Instagramie
Całkowita liczba na Twoich rolkach informuje, ilu użytkowników Instagrama obejrzało film. Dzieje się tak niezależnie od tego, czy są Twoimi obserwatorami, czy po prostu widzieli Twój post w swoim kanale.
Czas oglądania Twojego filmu jest ważnym wskaźnikiem mierzącym czas, jaki użytkownicy spędzają na oglądaniu Twoich treści. Musisz zbudować napięcie w swoim Reelu, aby użytkownicy oglądali do końca.
Istnieje kilka sposobów, aby Twoje szpule na Instagramie stały się wirusowe. Używanie hashtagów odpowiednich dla Twojej marki może mieć ogromne znaczenie.
Wyszukiwanie hashtagów pomoże Twoim Reels dotrzeć do szerszej publiczności. Hashtagi pozwalają na dotarcie do określonej grupy użytkowników, którzy będą zainteresowani treścią.
Musisz wiedzieć, kiedy najlepiej opublikować Reel, aby mieć pewność, że dotrze on do użytkowników na czas.
Te wskaźniki Instagram Reels można znaleźć na ekranie Przegląd statystyk. Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz w jednym miejscu.
5. W jaki sposób Socialinsider może śledzić Twoje wskaźniki na Instagramie?
Po obliczeniu wskaźników przejrzystości, które chcesz sprawdzić, nadszedł czas, aby sprawdzić, czy aplikacja innej firmy może pomóc Ci je zmaksymalizować.
Socialinsider pozwala sprawdzić różne wskaźniki dla różnych typów treści. Pamiętaj, aby dodać swoje konto na Instagramie w swoim projekcie.
Możesz wpisać nazwę marki lub wstawić adres URL, aby dodać profil.
Kliknij „Przejdź do profilu”, a zobaczysz wszystkie informacje, które możesz uzyskać.
W międzyczasie, Sekcja przegląduJuż na samym początku widać kilka Kluczowe wskaźniki. Możesz wybrać konkretny przedział czasowy w prawym górnym rogu ekranu, aby zobaczyć wyniki dla tego okresu.
Ta sekcja pulpitu nawigacyjnego wyświetla wartości dla Wzrost obserwujących, zaangażowanie organiczne, liczba postów i liczba obserwujących Oto kilka dodatkowych wskaźników.
Podczas przewijania pulpitu nawigacyjnego możesz szczegółowo zobaczyć wszystkie te dane.
Najpierw zobaczysz Statystyki postów na InstagramieOd ewolucji postów po czasy publikowania, średnie dzienne posty, posty promowane i posty organiczne.
Kolejny zestaw wskaźników określa poziom zaangażowania użytkowników w treść. Należą do nich polubienia, komentarze i udostępnienia. Możesz także zobaczyć całkowitą liczbę interakcji.
Możesz także zobaczyć kilka Metryki dotyczące hashtagów. Możesz przeglądać najlepsze hashtagi i najlepsze hashtagi na podstawie średniego zaangażowania.
Możesz także zobaczyć Pulpit nawigacyjny. Kołowrotki – MetrykiŁączna liczba wyświetleń.
Możesz teraz sprawdzić swoje 3 najlepsze posty Możesz zobaczyć indywidualne metryki dla każdego.
Możesz także sprawdzić metryki swoich 3 najlepszych historii, a także inne ważne metryki.
Klucz do zrozumienia otaczającego Cię świata Instagram Stories: metryki dla Instagram Stories Uwzględnij wyświetlenia relacji i zasięg według typu.
Następna sekcja pulpitu nawigacyjnego dotyczy Twoich obserwujących. Możesz przeglądać wskaźniki, takie jak wzrost liczby obserwujących z miesiąca na miesiąc.
Następnie pojawia się najważniejsza metryka. Zajmuje dużo miejsca i jest wypełniony danymi o najlepszym czasie na publikację w oparciu o zaangażowanie, dzień z największym zaangażowaniem i godzinę z największym zaangażowaniem.
Możesz też zobaczyć ewolucja zaangażowania Nawet podział na zaangażowanie postów organicznych i płatnych.
Następnie możesz sortować posty według zaangażowania i średniego zaangażowania.
Możesz też sprawdzić Najlepszy czas na publikację na podstawie wyświetleńMożesz także sprawdzić nietypowe dane, takie jak liczba klikniętych linków e-mail profilowych.
Prawdopodobnie nie wierzysz, że możesz zmierzyć, ile osób kliknie link na Twojej stronie na Instagramie, aby wysłać Ci wiadomość e-mail.
Następna sekcja wskaźników Instagrama Socialinsider jest następująca: Wzmianki.
Tutaj możesz zobaczyć ewolucję wzmianek, ich liczbę i 3 najlepsze wzmianki wraz z ich najważniejszymi wskaźnikami.
Demografia W tej sekcji dowiesz się wszystkiego, czego potrzebujesz o swoich obserwujących.
Możesz zobaczyć informacje, takie jak kraj, miasto i liczba obserwujących w każdej lokalizacji.
Możesz również zobaczyć dostępność swoich obserwujących podczas przewijania w dół.
Możesz przejść do następnej strony, klikając Posty. Ta strona pokazuje wszystkie Twoje posty na Instagramie z wybranego okresu.
Będzie można również zobaczyć pojedyncze Metryki post-by-post dla każdego posta Ten artykuł został opublikowany w wybranym okresie.
Trzecia strona dashboardu to Stories. Możesz znaleźć wiele ważnych informacji na tej stronie. Instagram Stories: metryki dla Instagram Stories.
Metryki Socialinsider na Instagramie dla historii wahają się od wyświetlenia, odpowiedzi, średni szczytowy zasięg I dużo więcej.
Możesz także zobaczyć szczytowy zasięg i wskaźnik retencji w ciągu dnia, a także czas publikowania swoich historii.
Otrzymasz również przydatne informacje, takie jak najlepszy czas na publikowanie w oparciu o zasięg, gdzie możesz zobaczyć, co jest najlepsze dla Twojej marki pod względem publikowania historii.
Możesz także przeglądać statystyki według typów historii, takich jak obraz i wideo. Na koniec możesz zobaczyć całą swoją kolekcję artykułów, które zostały opublikowane w określonym przedziale czasu. Kluczowe wskaźniki dla każdej historii.
Niedawno dodaliśmy funkcję, która może pomóc wzbogacić raportowanie w mediach społecznościowych. Jest Sekcja, w której możesz zobaczyć wszystkie swoje posty, które zostały wzmocnione. Reklamy.
Możesz śledzić zwrot z inwestycji, analizując następujące wskaźniki KPI. Wydatki na reklamę, wyświetlenia i zasięg, CTR CPM CPP zaangażowanie.
Przegląd profilu umożliwia przeglądanie podzielonych danych (dostępność, wyświetlenia i zaangażowanie) w przypadku wyników płatnych i organicznych.
Aby uzyskać dostęp do płatnych statystyk danych, wystarczy połączyć konto na Instagramie lub Facebooku, którym zarządzasz lub którego jesteś właścicielem, z kontem reklamowym, którego użyłeś do tworzenia reklam.
Porównaj to następna strona po sprawdzeniu płatnej sekcji. Możesz dodać konkurenta i Porównaj swoje kluczowe dane obok siebie.
Możesz znaleźć wszystkie kampanie, klikając Kampanie. Prowadzenie kampanii Sprawdź skuteczność każdej posiadanej marki i porównaj ją z własną.
Końcowe przemyślenia
Błogosławieństwem jest wykorzystywanie wskaźników Instagrama do tworzenia lub dostosowywania strategii marketingowych. Możesz stworzyć lepszy plan.
Z analityki dowiesz się, jakie zmiany musisz wprowadzić, aby zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki i przyciągnąć więcej klientów.
Mamy nadzieję, że ta lista wskaźników Instagrama pomoże Ci zrozumieć, na czym należy się skupić podczas tworzenia raportu dotyczącego mediów społecznościowych.